تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
1

لورس :افت قیمت بیت کوین و اتریوم/رشد ۵ درصدی اینترنت کامپیوتر

  • کد خبر : 2597653
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
لورس :افت قیمت بیت کوین و اتریوم/رشد ۵ درصدی اینترنت کامپیوتر
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

اتریوم در کانال ۲۰۰۰ دلاری افت قیمت بیت کوین و اتریوم/رشد ۵ درصدی اینترنت کامپیوتر کدخبر: ۵۶۷۶۸۰ ۱۴۰۲/۰۱/۲۷ – ۱۶:۳۰ اقتصادنیوز: بیت کوین و اتریوم امروز منفی هستند اما کانال های مهم قیمتی خود را حفظ کرده اند. بیت کوین در کانال ۳۰ هزار دلار باقی مانده و اتریوم هم در کانال ۲ هزار دلار است. به گزارش اقتصادنیوز ، امروز هم بیت کوین و اتریوم منفی هستند اما افت امروز آن ها مثل روز گذشته، کوچک است. بیت کوین به عنوان بزرگ ترین ارز دیجیتال امروز با افت کمتر از یک درصد، هم اکنون در حدود ۳۰۳۰۰ دلار معامله می شود.
ارزش بازار بیت کوین ۵۸۵ میلیارد دلار است و طی شبانه روز گذشته ۱۱ میلیارد دلار معامله در این ارز دیجیتال انجام شده که نشان از کم رمق بودن معاملات در ۲۴ ساعت گذشته است.
بیت کوین در یک هفته گذشته رشد ۸ درصدی داشته و در مقیاس ماهانه هم رشد ۲۱ درصدی را ثبت کرده است.
اتریوم در کانال ۲۰۰۰ دلار اتریوم هم امروز کمتر از یک درصد افت کرده و در کانال ۲۰۰۰ دلار معامله می شود. هم اکنون قیمت اتریوم حدود ۲۰۹۰ دلار است که در مقیاس هفتگی ۱۳ درصد افزایش قیمت داشته و در مقیاس ماهانه رشد ۲۵ درصدی را به ثبت ر..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

اتریوم در کانال ۲۰۰۰ دلاری افت قیمت بیت کوین و اتریوم/رشد ۵ درصدی اینترنت کامپیوتر کدخبر: ۵۶۷۶۸۰ ۱۴۰۲/۰۱/۲۷ – ۱۶:۳۰ اقتصادنیوز: بیت کوین و اتریوم امروز منفی هستند اما کانال های مهم قیمتی خود را حفظ کرده اند. بیت کوین در کانال ۳۰ هزار دلار باقی مانده و اتریوم هم در کانال ۲ هزار دلار است. افت قیمت بیت کوین و اتریوم/رشد 5 درصدی اینترنت کامپیوتر

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز هم بیت کوین و اتریوم منفی هستند اما افت امروز آن ها مثل روز گذشته، کوچک است. بیت کوین به عنوان بزرگ ترین ارز دیجیتال امروز با افت کمتر از یک درصد، هم اکنون در حدود ۳۰۳۰۰ دلار معامله می شود.

ارزش بازار بیت کوین ۵۸۵ میلیارد دلار است و طی شبانه روز گذشته ۱۱ میلیارد دلار معامله در این ارز دیجیتال انجام شده که نشان از کم رمق بودن معاملات در ۲۴ ساعت گذشته است.

بخوانید  ۵ رمزارزی که از نظر تکنیکالی پتانسیل رشد بالاتری دارند!

بیت کوین در یک هفته گذشته رشد ۸ درصدی داشته و در مقیاس ماهانه هم رشد ۲۱ درصدی را ثبت کرده است.

اتریوم در کانال ۲۰۰۰ دلار

اتریوم هم امروز کمتر از یک درصد افت کرده و در کانال ۲۰۰۰ دلار معامله می شود. هم اکنون قیمت اتریوم حدود ۲۰۹۰ دلار است که در مقیاس هفتگی ۱۳ درصد افزایش قیمت داشته و در مقیاس ماهانه رشد ۲۵ درصدی را به ثبت رسانده است.

اتریوم با ارزش بازار ۲۴۹ میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته بیش از ۷ میلیارد دلار معامله شده است. اخیرا ارزش معاملات اتریوم نسبت به بیت کوین، رشد خوبی داشته و در حالی که تا مدتی قبل ارزش معاملات اتریوم تقریبا یک سوم ارزش معاملات بیت کوین بود، اکنون این نسبت از یک دوم هم فراتر رفته و اتریوم توانسته از این نظر وضعیت خوبی پیدا کند.

رشد ۵ درصدی اینترنت کامپیوتر

امروز در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار، تعداد نمادهای مثبت کمتر از تعداد نمادهای منفی است. نمادهای منفی تقریبا دو برابر نمادهای مثبت هستند که البته میزان افت آن ها هم خیلی زیاد نیست.

بخوانید  بیت کوین بعد از ۲ سال نیمی از بازار ارز‌های دیجیتال را بلعید!

منفی ترین آلت کوین نیر پروتکل است که با افت ۴ درصدی، بیشترین زیان را به خریداران روز گذشته وارد کرده. آربیتروم، آپتوس، لیدو دائو و استکس هم افت ۲ الی ۳ درصدی داشته اند. سایر نمادهای منفی افتی کمتر از ۲ درصد دارند.

اما در فهرست نمادهای مثبت، اینترنت کامپیوتر با رشد ۵ درصدی بهترین وضعیت را دارد. اتم، چین لینک، کرونوس و شیبا اینو هم رشد ۲ الی ۳ درصدی دارند. مابقی نمادهای مثبت رشدی کمتر از ۲ درصد را ثبت کرده اند.

در مقیاس هفتگی همچنان وضعیت بازار خوب است و به جز چند نماد که افت های کمتر از یک درصد را ثبت کرده اند، مابقی نمادها طی این مدت رشد کرده اند.

بیشترین رشد هفتگی را آربیتروم با افزایش قیمت ۳۹ درصدی ثبت کرده و پس از آن OKB با رشد ۲۹ درصدی قرار دارد. سولانا و اینترنت کامپیوتر هم طی این مدت ۱۹ درصد رشد داشته اند.

بخوانید  رفتار قیمت بیت کوین، شبیه حال و هوای سال ۲۰۱۹

ارزش بازار نیم درصد کاهش یافت

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با افت نیم درصدی به ۱٫۲۷ تریلیون دلار رسیده و ارزش معاملات نیز با کاهش ۳۱ درصدی، رقم ۳۳ میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته ۳ میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم ۲۹ میلیارد دلار معامله انجام شده است.

همچنین بخوانید

  • صعود ۸۰ درصدی بیت‌کوین زیر ذره بین +فیلم
  • اتریوم عقب ماندگی از بیت کوین را جبران کرد
  • بیت کوین در مسیر رشد /ورود خریداران قوی به بازار رمز ارزها
  • تغییر مسیر رمز ارزها /اتریوم به ۱۸۶۰ دلار رسید
  • رمز ارز
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2597653

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها