تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
2

لورس :ایمپلنت های دندانی چه مزایایی دارند؟

  • کد خبر : 2596136
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
لورس :ایمپلنت های دندانی چه مزایایی دارند؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :ایمپلنت دندان یکی از بهترین روش های درمانی برای جبران دندان های از دست رفته می باشد، برای بهره گیری از مزایای ایمپلنت باید از خدمات معتبر در زمینه کاشت دندان بهره گیرید. ایمپلنت در تهران با فناوری های نوین می تواند درصد موفقیت کاشت دندان را و […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ایمپلنت دندان یکی از بهترین روش های درمانی برای جبران دندان های از دست رفته می باشد، برای بهره گیری از مزایای ایمپلنت باید از خدمات معتبر در زمینه کاشت دندان بهره گیرید.

ایمپلنت در تهران با فناوری های نوین می تواند درصد موفقیت کاشت دندان را و فراهم کردن دندان های ردیف و زیبا برای افراد فراهم نماید. بسیاری از افراد به دلایل مختلف نظیر پوسیدگی دندان ، بیماری پریودنتال و … دندان های مختلف خود را از دست داده باشند، برای این دسته از افراد می توان بریج و پروتز یا ایمپلنت را برای جبران دندان های از دست رفته تجویز نمود، اما بهترین گزینه ممکن برای این مسئله  ایمپلنت های دندانی بوده که در دسترس هستند. با این وجود شرط موفقیت و فراهم کردن دندان های ایده آل برای فرد، بهره بردن از خدمات دندانپزشکان مطرح در این زمینه می باشد.

ایمپلنت های دندانی چیست؟

بخوانید  هنگام استفاده از صرافی های غیرمتمرکز احتیاط کنید: مدیر عامل Binance

ایمپلنت های دندانی جایگزین دندان بوده که شرایط دندان های طبیعی را برای فرد فراهم می کنمد.  ایمپلنت ها پایه ای قوی برای دندان های جایگزین ثابت یا متحرکی که مطابق با دندان های طبیعی شما ساخته شده اند، فراهم می کند. جنس ایمپلنت، تیتانیومی بوده و بیشترین تطابق را با سیستم دهان و دندان افراد به وجود می آورد. این ماده ضرری برای بدن نداشته و قابلیت جوش خوردن با استخوان فک بیمار را دارد. ایمپلنت سه قسمتی بوده که شامل فیکسچر، اباتمنت و روکش دندانی است. کاشت ایمپلنت نیز به صورت مرحله به مرحله بوده که بسته به انتخاب نوع روش درمانی، فرایند کاشت تفاوت فراوانی دارد.

مزایای ایمپلنت دندان چیست؟

کاشت ایمپلنت دندان به روش صحیح می تواند مزایای فراوانی را برای فرد استفاده کننده فراهم آورد، برخی از مهم ترین مزایای کاشت ایمپلنت دندان به شرح زیر می باشد:

  • ایمپلنت شبیه ترین ابزار به دندان طبیعی است که بر روی ظاهر افراد تاثیر فراوانی دارد، شما با استفاده از ایمپلنت دندانی شبیه دندان های خودتان را بدست می آورید.
  • ایمپلنت کاربرد و عمر مناسبی دارد، به دلیل جوش خوردن ایمپلنت با استخوان فک، عمر استفاده از آن برای استفاده کنندگان بسیار بالا است
  • با استفاده از ایمپلنت قابلیت تکلم افراد بهبود می یابد، گفتار افراد بهبود یافته که این امر بخصوص در مورد کسانیکه از پروتزهای نامناسب استفاده می کنند تاثیر بیشتری دارد، دندان‌ها و پروتز ها ممکن است در داخل دهان بلغزند و باعث زمزمه کردن یا بدگویی کلماتتان شوند. ایمپلنت های دندانی به شما این امکان را می دهند که بدون نگرانی از لیز خوردن دندان ها صحبت کنید. قطعا صحبت کردن با ایمپلنت دندانبی می تواند حس بهتری به شما دهد.
  • سهولت استفاده از ایمپلنت برای استفاده کننده، از آنجایی که ایمپلنت بخشی از شما می شود، ناراحتی دندان های مصنوعی متحرک را از بین می برد.
  • قابلیت غذا خوردن با ایمپلنت بهتر است، غذا خوردن راحت تر در مقایسه با دندان مصنوعی که می تواند جویدن را دشوار کند. ایمپلنت های دندانی مانند دندان های شما عمل می کنند و به شما این امکان را می دهند که غذاهای مورد علاقه خود را با اطمینان و بدون درد بخورید.
  • با ایمپلنت می توانید لبخند زیباتری داشته باشید،  ایمپلنت های دندانی می توانند لبخند را به شما برگردانند و به شما کمک کنند احساس بهتری نسبت به خود داشته باشید.
  • بهبود سلامت دهان و دندان،  از آنجایی که دندان‌های مجاور برای حمایت از ایمپلنت تغییر نمی‌یابند، تعداد بیشتری از دندان‌های شما دست نخورده باقی می‌مانند و در طولانی‌مدت سلامت دهان را بهبود می‌بخشند و بهداشت دهان و دندان را بهبود می‌بخشند.
  • ماندگاری بالای ایمپلنت،  ایمپلنت ها بسیار بادوام هستند و سال ها دوام خواهند داشت.  با مراقبت خوب، بسیاری از ایمپلنت ها مادام العمر دوام می آورند.
بخوانید  آیا ارز دیجیتال کشورهای اسلامی محقق خواهد شد؟

تنها با کاشت موفق دندان توسط متخصص ایمپلنت که تجربه کافی دارد، می توان همه ی مزایای فوق را برای بیماران فراهم نمود. میزان موفقیت ایمپلنت های دندانی بسته به محل قرارگیری ایمپلنت در فک متفاوت است، اما به طور کلی، ایمپلنت های دندانی تا ۹۸ درصد موفقیت دارند.  با مراقبت مناسب و رعایت بهداشت ایمپلنت ها می توانند مادام العمر از آن ها استفاده نمایید.

ایمپلنت های دندانی چقدر دردناک هستند؟

اکثر افرادی که ایمپلنت دندان دریافت کرده اند می گویند که ناراحتی بسیار کمی در این روش وجود دارد و درد چندانی را در هنگام کاشت دندان تجربه نمی کنند. دندانپزشک برای کاشت دندان  از بی حسی موضعی در طول عمل استفاده کرده و اکثر بیماران گزارش می دهند که ایمپلنت نسبت به کشیدن دندان درد کمتری دارد. پس از ایمپلنت دندان، درد خفیف را می توان با داروهای مسکن درمان کرد. ایمپلنت های دندانی مانند دندان های واقعی نیاز به مراقبت دارند، از جمله مسواک زدن، نخ دندان کشیدن، شستشو با دهانشویه آنتی باکتریال و معاینات منظم دندانپزشکی می تواند عمر ایمپلنت های دندانی را به شکل مناسبی افزایش دهد.

بخوانید  ذخایر ۹۰۰ میلیون دلاری لازاروس، نگرانی جدید بازار! کدام رمزارز در معرض خطر بیشتری است؟

کاشت ایمپلنت را می توان به روش های مختلفی انجام داد، به عنوان مثال در روش های قدیمی از جراحی های وسیع داخل دهانی برای بیماران استفاده می شد، این روش ها نیاز به بخیه و خونریزی های مکرر را در پی داشت که طول مدت زمان درمان کاشت دندان را نیز افزایش می داد. اما بهره گیری از روش های نوین در زمینه کاشت دندان، نظیر کاشت ایمپلنت دندان به روش بدون جراحی و پانچی می تواند با حداقل خونریزی و درد، کاشت دندان را فراهم آورد. در این روش طول مدت درمان و بهبودی بیمار به شکل محسوسی کاهش می یابد و درصد موفقیت کاشت دندان نیز افزایش می یابد.

اگر قصد ایمپلنت دندان دارید، پیشنهاد می شود از مراکز معتبر در این زمینه که از فناوری های روز بهره می گیرند، استفاده کنید، روش های نوین پانچی یا کاشت ایمپلنت لیزری می تواند برای این روش درمانی بسیار مناسب باشد. در تهران دندانپزشکان بسیاری هستند که سطح ارائه خدمات کاشت دندان را به صورت متفاوت ارائه می دهند. از خدمات دندانپزشکی استفاده کنید که برای ساخت روکش های دندانی از فناوری روز نظیر کد کم که برای ساخت روکش دندان استفاده می شود، بهره گیرید.

بخوانید  ۲ شاخصی که نشان می‌دهند روند نزولی بیت‌ کوین رو به پایان است!

با کاشت دندان، می توانید دندان هایی نظیر دندان طبیعی را برای خود فراهم کرده و از استفاده آن ها لذت ببرید.

 

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2596136

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها