تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

لورس :خرید پرینتر سه کاره

  • کد خبر : 2596293
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸
لورس :خرید پرینتر سه کاره
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :امروزه استفاده از چاپگرها به میزان قابل توجهی گسترش یافته است. چاپگر لیزر سه بار یکی از چاپگرهایی است که هر روز پیشرفت می کند از این رو ما سعی داریم در این مقاله به شما تمامی نکات خرید پرینتر سه کاره را انتقال دهیم. لازم به ذکر […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

امروزه استفاده از چاپگرها به میزان قابل توجهی گسترش یافته است. چاپگر لیزر سه بار یکی از چاپگرهایی است که هر روز پیشرفت می کند از این رو ما سعی داریم در این مقاله به شما تمامی نکات خرید پرینتر سه کاره را انتقال دهیم.

لازم به ذکر است که هنگام خرید چاپگر لیزری با سه بار ، فقط تعدادی از مشخصات و پارامترهای کلی بر عملکرد چاپ نهایی می تواند از سه پارامتر اصلی باشد ، مانند سرعت چاپ و دقت چاپ و هزینه های نگهداری و چاپ تونر شارژ و چاپ واد پودر چاپی تعمید می یابد

خرید پرینتر سه کاره

چاپگر لیزری با سه بار چیست؟
اهمیت چاپگر که سه کار را انجام می دهد ، یعنی ترکیبی از چاپگر و فتوکپی و برخی فکس ها.

این چاپگرها خود انواع مختلفی از چاپگرهای لیزری را دارند. یک چاپگر سه لیزر را می توان برای استفاده شخصی تعمید داد و به رایانه های خانگی متصل شد.

این چاپگرهای لیزر برای کارهای جمع و جور طراحی شده اند و معمولاً زمان شروع کپی از سند یا داده های دریافت شده در حدود ۱ تا ۲ صفحه در دقیقه است.

سرعت عملکرد آنها قیمت هر صفحه برای خرید چاپگر Tripos -Laser در مقایسه با سایر انواع فروش و همچنین چاپ داده های ذخیره شده در کارت حافظه یا از دوربین های دیجیتال و اسکنر است.

چاپگر لیزر سه متری یا چند منظوره ، طراحی چاپی بالا و پر رنگ آنها است که توسط شرکت ها و سیستم ها و دفاتر بزرگ استفاده می شود و تعدادی از کاربران از آن استفاده می کنند و می توانند از ۱ تا ۲ دقیقه برای هر چاپ استفاده شوند.

کیفیت چاپ را روی چاپگر لیزر سه بار چاپ کنید
اگر قصد دارید چاپگر لیزری را با سه بار خریداری کنید ، باید بدانید که کیفیت چاپ در این چاپگر چند منظوره بالاتر از متوسط است و می تواند تمام اسناد رنگ یا سیاه و سفید و تصاویر با کیفیت بالا و هم برای دفتر و هم برای دفتر را ارائه دهد. برای برنامه های خانگی خیلی خوب خواهد بود

اما وقتی تصاویر را چاپ می کنید ، کمی ضعیف است و برای چاپ عکس های با کیفیت بالا باید از چاپگرها برای چاپ عکس استفاده کنید.

با یک چاپگر لیزر سه راه کپی کنید
آنچه می توان با این چاپگرها انجام داد ، عملیات فتوکپی است به طوری که اسناد کپی سیاه و سفید که رضایت بخش خواهند بود.

با استفاده از یک فتوکپی لیزر سه راه ، می توانید اسناد را ۲ تا ۴۰۰ برابر بزرگ و کوچک تهیه کنید که به صنعت در یک برگ کمک می کند.

چاپ و چاپ با یک چاپگر لیزر سه راه
علاوه بر پرداخت چاپ های رنگی با چاپگر لیزری با سه بار ، می توانید برگها را روی برگهایی که به طور خودکار به جلو و جلو انجام می شود ، چاپ کنید.

برخی از سه مسیر توانایی استفاده و تسریع در چیزها را دارند. با این حال ، بیشتر سه چاپگر لیزری به طور یک جانبه کار می کنند.

تغذیه اتوماتیک اسناد که به آن ADF گفته می شود ، به شما امکان می دهد آنها را روی دستگاه قرار دهید ، به جای اینکه به صورت دستی آنها را جایگزین کنید و به طور خودکار وارد ورق شوید و به طور خودکار وارد ورق شوید و به طور خودکار وارد ورق شوید. آنها را کپی کنید

به عنوان مثال ، هنگامی که می خواهید حدود ۲ برگه کپی کنید ، تمام برگه های دستگاه را از منوی کپی قرار دهید و آنها کپی می شوند و می توانید برگه های اصلی را دریافت کنید.

در این شرایط ، شما می توانید همزمان کارهای دیگری را انجام دهید ، مانند تهیه اسناد دیگر یا صرف چای با دوستان خود یا صحبت با همکاران.

یکی دیگر از مزایای چاپگر لیزر جدید ممکن است اتصال اینترنت خود را تضمین کرده و استفاده از WiFi این است که استفاده از Wi -Fi توسط فرستاده های بی جان ، از جمله چاپگر لیزر با سه بار ، محبوب شده است.

اگر می توانید از شبکه بی سیم اینترنت و WiFi استفاده کنید ، چاپگر شما باعث می شود که کپی یا چاپگرهای بزرگ بدون اتصال به سیستم ساخته شود

خرید پرینتر سه کاره
توصیه می شود اگر می خواهید اسناد بالا را کپی یا چاپ یا چاپ کنید ، بهتر است از ارتباط کابل استفاده کنید تا در صورت خاموش کردن اتصال WiFi ، داده های وارد شده به سیستم را از دست ندهید و این کار را نکنید برای از سرگیری فعالیت از ابتدا دوباره نیاز دارید.

مضرات چاپگر لیزری سه کاره

اگر قصد دارید چاپگر لیزری را با سه بار خریداری کنید ، باید بدانید که این چاپگرها علاوه بر کارهای جذاب آنها و می توانند از کیفیت بسیار بالایی برای چاپ و تصویر خود برخوردار باشند ، باید بدانید که لیزر از هیچ جوهر استفاده نمی کند و همچنین این کار بسیار طولانی تر از جوهر ادامه خواهد یافت.

البته ، آنها مضرات خود را دارند ، از جمله رنگ هایی که اگر قصد چاپ و کپی کردن را داشته باشید بسیار گران بوده اند ، که فقط می تواند برای استفاده محدود باشد زیرا آنها چاپ های بسیار سیاه و سفید هستند. آنها درست هستند

در نظر بگیرید که چاپگرهای لیزر سه راه فقط در کاغذ آرد سفید کار می کنند ، اما چاپگرهای جوهر افشان با انواع کاغذ نیز چاپ خانه خود را انجام می دهند.

سرعت چاپ در فیلترهای لیزر بسیار بیشتر از سرعت جوهر از چاپ است ، اما اگر می خواهید یک چاپگر لیزر سه جانبه برای خانه خریداری کنید

خرید پرینتر لیزری
پرینتر لیزری با هدف قرار دادن پرتوهای لیزر به سمت یک درام/ گیرنده نوری در حال چرخش کار می‌کنند تا تصویر صفحه را فلاش بزنند، نواحی از درام را شارژ می‌کنند که مربوط به جایی است که نواحی سیاه و سفید یا رنگی در تصویر ظاهر می‌شوند.
با ایجاد بار منفی در مناطق خاص، پرتو لیزر می تواند الگوهایی مانند متن و تصاویر را روی گیرنده نوری چاپ کند. سپس الگوی روی درام با تونر با بار مثبت پوشانده می شود که به نواحی با بار منفی لیزر می چسبد.
هنگامی که کاغذ از پرینتر لیزری عبور می کند، تونر از طریق بار الکتریکی به کاغذ منتقل می شود، جایی که می چسبد، ذوب می شود و یک تصویر تمام شده تمیز را تشکیل می دهد.
کاربری پرینتر لیزری
خرید پرینتر لیزری برای کسانی که به چاپ حجم بالای اسناد سیاه و سفید به چاپگرهای سریع با ظرفیت چاپ زیاد نیاز دارند مناسب است.
در این صورت نیازی به چاپ عکس با کیفیت گالری ندارید.
نیاز به چاپگر برای دفتر کار پرینترهای لیزری معمولا بزرگ و سنگین هستند، که باعث می شود برای دفاتر خانگی مناسب نباشند.
لازم به ذکر است که کارتریج‌های تونر نسبت به کارتریج‌های جوهر برای چاپگرهای جوهر افشان گران‌تر هستند با این حال، به خاطر داشته باشید که اگرچه از قبل گران‌تر هستند، اما بسیار بیشتر از کارتریج‌های جوهر دوام می‌آورند.
پرینتر لیزری نمی تواند روی کاغذ حساس به گرما چاپ کند، و انواعی را که می توانید استفاده کنید را محدود می کند.

خرید پرینتر سه کاره

انواع پرینتر لیزری

پرینتر لیزری IBM
این برند اولین پرینتر لیزری را در سال ۱۹۷۵ برای استفاده با رایانه های اصلی خود معرفی کرد، در سال ۱۹۸۴، هیولت پاکارد با اولین لیزر جت خود، یک چاپگر فشرده، سریع و قابل اعتماد که کاربران کامپیوترهای شخصی می توانستند از عهده خرید آن برآیند، فناوری چاپ لیزری را متحول کرد.
از آن زمان به بعد، قیمت پرینتر لیزری کاهش یافته و کیفیت آن ها افزایش یافته است. هیولت پاکارد همچنان با رقبایی از جمله Lexmark، Okidata و زیراکس، تولید کننده پیشرو است.

تفاوت پرینتر لیزری با جوهر افشان
پرینتر لیزری از جهات مختلفی با چاپگر جوهر افشان متفاوت است، تونر یا جوهر چاپگر لیزری خشک است. در جوهر افشان، خیس است، با گذشت زمان، کارکرد یک چاپگر جوهر افشان حدود ده برابر پرهزینه‌تر از چاپگر لیزری است، زیرا جوهر به دفعات بیشتری نیاز به پر کردن دارد.
کاغذ چاپ شده از چاپگر جوهرافشان در صورت خیس شدن لکه دار می شود، اما سند چاپ شده با لیزر لکه دار نمی شود. هر دو نوع چاپگر بی سر و صدا کار می کنند و با استفاده از کارتریج های فونت یا نصب فونت های نرم اجازه می دهند فونت ها اضافه شوند.
اگر نیازهای چاپ شما حداقل است، یک چاپگر جوهر افشان کافی است، اما اگر حجم چاپ شما زیاد است، به خرید چاپگر لیزری فکر کنید.
هنگام خرید پرینتر لیزری، باید به چند ویژگی مهم توجه کنید
ظرفیت و سرعت چاپ
قیمت پرینتر لیزری شخصی که عموما برای چاپ ۲۰۰ صفحه در هفته استفاده می شود ارزان می باشد و آن ها می توانند تا هشت صفحه در دقیقه چاپ کنند.
اگر به طور متوسط ۱۰۰۰ صفحه در هفته نیاز باشد، به خرید چاپگر لیزری گروه کاری نیاز است. این ها تا ۲۴ برگ در دقیقه چاپ می کنند و قیمت بیشتری دارند.
قیمت چاپگر لیزری مخصوص تولیدی که نیاز به چاپ ۵۰۰۰۰ صفحه یا بیشتر در هفته دارند نسبت به گروه قبلی هم بالاتربوده و جهت استفاده ناشران تجاری طراحی و تولید شده است. آن ها می توانند تا ۷۰۰ برگ در دقیقه چاپ کنند و می توانند ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته چاپ کنند.

وضوح

وضوح استاندارد در اکثر چاپگرهای لیزری امروزه ۶۰۰ نقطه در اینچ ( dpi ) است، این وضوح برای چاپ معمولی روزمره از جمله کارهای کوچک انتشار رومیزی کافی است.
یک چاپگر تولیدی سطح بالا ممکن است وضوح ۲۴۰۰ نقطه در اینچ داشته باشد. برخی از چاپگرهای لیزری هنوز از وضوح ۳۰۰ dpi استفاده می کنند.
این وضوح می تواند باعث نمایان شدن خطوط ناهموار در لبه بیرونی تصویر شود. پرینتر لیزری نقاط کوچکتری را در لبه‌های خطوط وارد می‌کند و لبه‌های ناهموار را صاف می‌کند RET وضوح را بهبود نمی بخشد، اما سند بهتر به نظر می رسد، اگر چاپگری با رزولوشن ۳۰۰ نقطه در اینچ خریداری می کنید، مطمئن شوید که دارای RET باشد.
جابجایی کاغذ
هنگام خرید پرینتر لیزری، جابجایی کاغذ مهم است، بیشتر پرینترهای لیزری از کاغذ با اندازه حرف و برش استفاده می کنند. چاپگرهای تولید بالا از کاغذ ورق پیوسته استفاده می کنند.
چاپگرهای لیزری می‌توانند روی برچسب‌های چسبنده و کارت‌های سبک چاپ کنند. یک چاپگر لیزری با چاپ دورو می تواند در یک طرف کاغذ چاپ کند، کاغذ را برگرداند و در طرف دیگر چاپ کند.
با این حال، اکثر چاپگرهای لیزری از چاپ ساده با چاپ دورو دستی استفاده می کنند. چاپ دورو دستی با تغییر گزینه های چاپ در ویژگی های چاپگر یا چاپ یک طرف و گرفتن همان کاغذ و قرار دادن مجدد آن در چاپگر برای چاپ در طرف دیگر به دست می آید.

خرید پرینتر سه کاره

زمان گرم کردن

آخرین نکته در خرید چاپگر لیزری FPOT (اولین زمان خروج کاغذ) و زمان گرم کردن است، هنگامی که یک چاپگر لیزری داده هایی را از رایانه برای چاپ دریافت می کند، ۵ تا ۳۰ ثانیه طول می کشد تا چاپگر برای چاپ یک کار جدید آماده شود.
این علاوه بر زمان مورد نیاز برای چاپ واقعی سند است، زمان گرم کردن به همان اندازه مهم است. هنگامی که چاپگر روشن است، به زمان نیاز دارد تا فیوزر تا دمای کارکرد گرم شود.
اگر چاپگر حالت آماده به کار داشته باشد یا بین کارهای چاپی خاموش باشد، زمان گرم کردن اهمیت بیشتری پیدا می کند. گرم شدن پرینترهای تولیدی و مخصوص کار با حجم سنگین بین ۵ تا ۱۵ دقیقه زمان می برد، این زمان طولانی می تواند میزان بهره وری را کاهش دهد.
نتیجه
پرینترهای لیزری از فناوری پیچیده استفاده می کنند، بنابراین، یک ابزار سخت افزاری بزرگ مورد نیاز است که به فضای زیادی نیاز دارد.
هنگامی که کاغذ از چاپگر عبور می کند، بار منفی قوی به درام داده می شود که به تونر اجازه انتقال و چسبیدن به کاغذ را می دهد، نتیجه این چاپ این است که یک کپی تمیز از تصویر نوشته شده روی کاغذ در مقابل شما نمایش داده می شود.
جهت خرید پرینتر تک کاره لیزری با کمترین قیمت با مشاوران مهام پرینت تماس بگیرید

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2596293

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها