چانگ پنگ ژائو (CZ) راز پشت لوگوی بایینس را توضیح میدهد. در این پست از ارز دیجیتال، داستان جالب لوگوی بایننس را میخوانید.
راز پشت لوگوی بایننس
رئیس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال بایننس داستان او و تیمش برای ایجاد لوگوی چشم نواز پلتفرم را به اشتراک گذاشته است.
در پست اخیر X، بنیانگذار و مدیر اجرایی صرافی بایننس ، بزرگترین پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال از نظر حجم، به نحوه ایجاد لوگوی بایننس پرداخت.
پس از ایجاد لوگو، CZ و دوستانش لوک و گرت – که گفته می شود یکی از بنیانگذاران بایننس در میان آنها وجود دارد – در سنگاپور گرد هم آمدند. آنها میخواستند تا لوگوی بایننس را روی بازوهای خود خالکوبی کنند. این اتفاق در سال 2018 رخ داد.
به گفته CZ، این لوگو 16 ماه قبل از آن، در تابستان 2017، سالی که این پلتفرم با کمک یک ICO راه اندازی شد ایجاد گردید. ICO یک روش محبوب برای جمع آوری سرمایه در صنعت کریپتو در آن زمان بود.
داستان جالب طراحی آرم بایینس
CZ اعتراف کرد که او و سایر بنیانگذاران تغییرات مختلفی را برای ایجاد یک لوگو برای صرافی رمزنگاری خود امتحان کردند. ایده این بود که پیشنهادات و درخواستها را در بایننس با استفاده از دو مربع نشان دهیم. در مورد خود عنوان، بایننس مخفف “Binary Finance” است.
CZ نوشت که آنها یک مربع را در بالای مربع دیگر قرار دادند تا تقریباً شبیه یک “هشت دیجیتالی” شود. اگرچه این یک رقم خوش شانسی در فرهنگ چینی است،. اما آنها نتیجه را دوست نداشتند. CZ میگوید، تانگ، طراح بایننس، چند تغییر دیگر را پیشنهاد کرد، و متوجه دو مربع مورب روی هم، با کمی همپوشانی در شکل دو شد. این برای CZ بیش از دو مربع روی هم جذاب بود، زیرا این همپوشانی نماد پیشنهادات و درخواستها بود.
ایده بعدی که آنها استفاده کردند این بود که این مربع های کوچک را روی یک مربع بزرگتر، مانند دو قطعه بازی روی تخته بازی، روی هم قرار دهند. این نماد یک صرافی رمزنگاری است که مانند یک “زمین بازی” برای تجارت عمل می کند. با این حال، حتی در آن زمان لوگو برای CZ “ضعیف” به نظر می رسید. سپس، طراحان بایننس به سادگی خطوط تمام مربع ها را ضخیم کردند. CZ با افتخار نوشت کل ماجرا همین بود.
The post داستان جالب لوگوی بایننس | راز پشت لوگوی بایننس فاش شد appeared first on ارز دیجیتال.