تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
3

لورس :دانلود فیلم

  • کد خبر : 2596189
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
لورس :دانلود فیلم
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :باتوجه به اینکه انسان  قدرت اندیشه و تفکر دارد، پس باید قوه های ذهنی خود را ارضا کند وبه نیازهای فکری خود توجه کند . انسان به سرگرمی نیاز دارد که بتواندقوه ی خلاقیت خود را پرورش دهد و خود را بشناسد . فیلم ها و سریال ها […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

باتوجه به اینکه انسان  قدرت اندیشه و تفکر دارد، پس باید قوه های ذهنی خود را ارضا کند وبه نیازهای فکری خود توجه کند . انسان به سرگرمی نیاز دارد که بتواندقوه ی خلاقیت خود را پرورش دهد و خود را بشناسد . فیلم ها و سریال ها جز ابزار های سرگرمی برای انسان ها هستند . البته نمیتوان گفت که فقط جنبه ی سرگرمی دارند ! بسیاری از فیلم ها میتوانند برای مردم جهان آموزش هایی به همراه داشته باشند که این آموزش ها در جهت بهتر شدن زندگی میتوانند موثر باشند . همچنین ما میتوانیم با تماشای فیلم ها و سریال ها سبک مورد نظر با روحیه و خلقیات خود را بیابیم و آن را تغذیه کنیم . در واقع میتوان گفت ساده ترین روش برای انجام تمامی کارهای ذکر شده با هدف پرورش خلاقیت خود دانلود فیلم های گوناگون و تماشا کردن آنهاست . سایت های گوناگونی در دسترس شما عزیزان قرار دارند تا بتوانید راحت تر به فیلم ها دسترسی پیدا کنید . فیلم ۲سریال یکی از معتبر ترین سایت ها در زمینه ی دانلود فیلم میباشد .

فیلم AVATAR2

دانلود فیلم آواتار 2

فیلم آواتار ، ۲راه آب ،انگلیسی: Avatar: The Way of Water ،فیلم رو به انتشار آمریکایی به کارگردانی جیمز کامرون و تهیه‌شده توسط استودیو قرن بیستم است که در سال ۲۰۲۲منتشر خواهد شد.این فیلم پس از آواتار ۲۰۰۹ دومین فیلم در فرنچایز آواتار کامرون است. کامرون و جان لاندو تهیه‌کنندگان فیلم هستند و فیلم‌نامهٔ آن به دست کامرون، ریک یافا و آماندا سیلور بر اساس داستانی به نگارش درآمده است.اجرای موسیقی این فیلم زیبا در دستان باهنر سیمون فرانگلن میباشد و همچنین فیلم بردار توانا ،راسل کارینتر ،فیلم برداری این فیلم را انجام داده است .مدت زمان این فیلم ۱۹۰دقیقه است و از آنجایی که محصول ایالات متحده است ، به زبان انگلیسی میباشد .گروه بازیگران متشکل سم ورثینگتون، زوئی سالدانیا، استیون لانگ، ژول دیوید مور، سی.سی.اچ. پاوندر، جووانی ریبیسی، دیلیپ رائو و مت جرالد نقش‌هایشان در فیلم نخست را دوباره ایفا می‌کنند و سیگورنی ویور با نقشی متفاوت بازمی‌گردد.کیت وینسلت، کلیف کرتیس، ادی فالکو، جامین کلمنت و برندن کاول از اعضای جدید گروه بازیگران در این فیلم هستند‌ .با دانلود فیلم آواتار ۲ اوقات خوشی را به خود و خانوادتان هدیه کنید و لذت ببرید .

کامرون در سال ۲۰۰۶ اعلام کرده بود که علاقه دارد در صورت موفقیت فیلم آواتار، دنباله‌های آن را نیز بسازد. به‌دنبال موفقیت گسترده فیلم نخست، او دو دنباله را در سال ۲۰۱۰اعلام کرد و قصد داشت که راه آب را در سال ۲۰۱۴ منتشر کند.اما اعلام ساخت سه دنباله دیگر و لزوم توسعهٔ فناوری جدید برای فیلم‌برداری صحنه‌های ضبط‌شده در زیر آب که قبلاً انجام نشده بود، منجر به تاخیرهای زیادی در تولید فیلم شد تا به کارکنان زمان بیشتری برای کار بر روی نوشتن، مراحل پیش‌تولید و جلوه‌های بصری داده شود. فیلمبرداری مقدماتی فیلم در ۱۵ اوت ۲۰۱۷در منهتن بیچ، کالیفرنیا آغاز شد و سپس فیلم‌برداری اصلی هم‌زمان با آواتار ۳ در ۲۵سپتامبر ۲۰۱۷در نیوزیلند آغاز شد. مراحل فیلم‌برداری در اواخر سپتامبر ۲۰۲۰ در پی بیش از سه سال فیلم‌برداری به پایان رسید.اکران آواتار: راه آب با چندبار تأخیر مواجه شد که آخرین تأخیر آن در ۲۳ ژوئیهٔ ۲۰۲۰ اتفاق افتاد؛این فیلم برای اکران در ۱۶دسامبر ۲۰۲۲برنامه‌ریزی شده‌است.سه دنباله بعدی به ترتیب در ۲۰دسامبر ۲۰۲۴، ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ و ۲۲ دسامبر ۲۰۲۸منتشر می‌شوند.این فیلم با ۳۵۰ تا ۴۰۰میلیون بودجه، یکی از پرهزینه‌ترین فیلم‌های ساخته‌شده در تاریخ صنعت فیلم سازی است. این فیلم از سوی انستیتوی فیلم آمریکا به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌های ۲۰۲۲ نام گرفت.همچنین فیلم آواتار ۲ دوبله فارسی نیز در دسترس شما قرار میگیرد .

دانلود فیلم آواتار 2

در حالی که آواتار ؛راه آب بیش از یک دهه پس از رخدادهای فیلم نخست جریان دارد، این فیلم روایت داستان خانواده سالی، مشکلاتی که به دنبال آن‌ها می‌آید، تلاش‌هایی که برای حفظ امنیت یکدیگر انجام می‌دهند، نبردهایی که برای زنده ماندن انجام میدهند و مصیبت‌هایی که تحمل میکنند، را آغاز می‌کند.سیگورنی ویور می‌گوید که “داستان در مورد خانواده است، در مورد خانواده‌های ما که سعی می‌کنند با هم بمانند وکارهایی که همه ما برای محافظت از یکدیگر و محافظت از مکانی که در آن زندگی می‌کنیم انجام می‌دهیم. این بسیار بسیار مبتنی بر خانوادهٔ “جیمز کامرون” و خشنودی او در خانواده است؛ و نیز اینکه چقدر در هنگام بچه‌دار شدن آسیب‌پذیر هستید.”نویسندهٔ آمریکایی استیون گولد برای نوشتن چهار رمان بر پایهٔ چهار دنباله آواتار استخدام شده‌است که ابتدا با آواتار ۲ شروع می‌شود.پس از اینکه چندین رسانه شایعاتی دربارهٔ عنوان‌ها احتمالی دنباله‌های آواتار از جمله آواتار: آنطور که آب برای آواتار ۲را به اشتراک گذاشتند، کامرون تأیید کرد که عنوان‌ها ذکر شده “از جمله عناوینی هستند که در دست بررسی قرار دارد، اما هنوز تصمیم نهایی برای آن ها گرفته نشده‌است.”

 

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2596189

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها