تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

لورس :سقوط عجیب بیت‌کوین/ پیش بینی ناامیدکننده از بازار کریپتو

  • کد خبر : 2597370
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
لورس :سقوط عجیب بیت‌کوین/ پیش بینی ناامیدکننده از بازار کریپتو
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان؛ سقوط عجیب بیت‌کوین/ پیش بینی ناامیدکننده از بازار کریپتو کدخبر: ۵۵۹۰۷۴ ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ – ۰۹:۵۴ بانک سیلورگیت کپیتال مستقر در کالیفرنیا، با آخرین افشاگری‌های خود، بازارهای دارایی سنتی و دیجیتال را تکان داد؛ بازار کریپتو در روز گذشته حدود چهار درصد کاهش داشته است. به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا از کریپتو، طبق گزارش کریپتو کوانت، تکنیک‌های بازار ارز دیجیتال و تجزیه و تحلیل داده‌های زنجیره‌ای حاکی از کاهش احتمالی قیمت در آینده است. این شرکت افزود که انباشت کوتاه‌مدت دارندگان از افزایش اخیر ارزهای دیجیتال حمایت کرد اما دارندگان بلندمدت ترجیح دادند از آن دور بمانند.
نمودارهای زنجیره‌ای بیت‌کوین، افزایش فروش توسط دارندگان کوتاه‌مدت را نشان می‌دهد و جریان صرافی انجام شده توسط دارندگان یک تا سه ماهه به بالاترین مقدار ثبت شده از ژوئن ۲۰۲۲ رسیده است.
بازار کریپتو در حال ثبت صعود خروجی استیبل کوین‌های با پشتوانه دلار از مبادلات است و این معیار نشان می‌دهد که در حال حاضر بازار نمی‌تواند از افزایش بیشتر قیمت حمایت کند و احتمالا منجر به کاهش قیمت دیگری خواهد شد. ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان؛ سقوط عجیب بیت‌کوین/ پیش بینی ناامیدکننده از بازار کریپتو کدخبر: ۵۵۹۰۷۴ ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ – ۰۹:۵۴ بانک سیلورگیت کپیتال مستقر در کالیفرنیا، با آخرین افشاگری‌های خود، بازارهای دارایی سنتی و دیجیتال را تکان داد؛ بازار کریپتو در روز گذشته حدود چهار درصد کاهش داشته است. سقوط عجیب بیت‌کوین/ پیش بینی ناامیدکننده از بازار کریپتو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا از کریپتو، طبق گزارش کریپتو کوانت، تکنیک‌های بازار ارز دیجیتال و تجزیه و تحلیل داده‌های زنجیره‌ای حاکی از کاهش احتمالی قیمت در آینده است. این شرکت افزود که انباشت کوتاه‌مدت دارندگان از افزایش اخیر ارزهای دیجیتال حمایت کرد اما دارندگان بلندمدت ترجیح دادند از آن دور بمانند.

نمودارهای زنجیره‌ای بیت‌کوین، افزایش فروش توسط دارندگان کوتاه‌مدت را نشان می‌دهد و جریان صرافی انجام شده توسط دارندگان یک تا سه ماهه به بالاترین مقدار ثبت شده از ژوئن ۲۰۲۲ رسیده است.

بازار کریپتو در حال ثبت صعود خروجی استیبل کوین‌های با پشتوانه دلار از مبادلات است و این معیار نشان می‌دهد که در حال حاضر بازار نمی‌تواند از افزایش بیشتر قیمت حمایت کند و احتمالا منجر به کاهش قیمت دیگری خواهد شد. حفظ تحلیل تکنیکال دارایی‌های دیجیتال اصلی مانند اتریوم (ETH) و بایننس سیگنال‌های نزولی و پیش از نزولی را نشان می‌دهد.

بخوانید  تحلیل بیت کوین از نگاه مایکل ون دی پاپ

این گزارش حاکی از آن است که نمودار فنی اتریوم واگرایی منفی را به زیر سطح مقاومت نشان می‌دهد. بیت‌کوین، اتریوم و بایننس حدود ۶۵ درصد از کل ارزش بازار را تشکیل می‌دهند. قیمت بیت‌کوین و اتریوم در حال حاضر بیش از چهار درصد کاهش یافته است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۰۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۵۰ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۴۱.۹۸ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۱۵ درصد کاهش داشته است.

همچنین بخوانید

  • ۲۰۲۳ «سال بازیابی» بیت‌کوین/ آشفته حالی رمزارزها به پایان رسید؟
  • یخبندان بیت کوین در بازار ارز دیجیتال/ قیمت ۱۰ رمزارز اول بازار
  • اتریوم می‌تازد، بیت کوین عقب ماند /جهش ۳۱ درصدی دوج کوین
  • تله خرس ها در بازار بیت کوین/ ترس شدید معامله گران
  • بیت کوین
  • ارز دیجیتال
  • قیمت بیت کوین
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2597370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها