تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

لورس :نکات طلایی و کلیدی در انتخاب تابلو مغازه

  • کد خبر : 2597884
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
لورس :نکات طلایی و کلیدی در انتخاب تابلو مغازه
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :تابلو مغازه چیست؟ فروشگاه کلمه ای است که ریشه در فرانسه دارد. و پس از ورود به ترکی وارد فارسی نیز شد. در تعریف کلی و جامع فروشگاه باید به محلی بودن فروشگاه اشاره کرد. چه نوع و نوع کالایی در آن فروخته خواهد شد. این تخصص، حرفه […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تابلو مغازه چیست؟ فروشگاه کلمه ای است که ریشه در فرانسه دارد. و پس از ورود به ترکی وارد فارسی نیز شد. در تعریف کلی و جامع فروشگاه باید به محلی بودن فروشگاه اشاره کرد. چه نوع و نوع کالایی در آن فروخته خواهد شد. این تخصص، حرفه و فروش کالاهای خاص برای مردم در مغازه ها نیز کار نامیده می شود.

اما آنچه در رابطه با مشاغل و معاملات مختلف مفید و بسیار مهم است، کسب درآمد و بازاریابی آنهاست. که از طریق راه ها و روش های مختلف تبلیغات قابل انجام است. یکی از آنها تابلوی مغازه است که ما در تابلو سازی سلکو با استفاده از بروزترین تکنولوژی سعی داریم بهترین متریال را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم.

از این نوع تابلو به عنوان گزینه تبلیغاتی استفاده می شود. که نقش بسیار مهمی در کسب درآمد کسب و کار خواهد داشت. و در انواع مختلف با مواد مختلف تولید خواهد شد. رعایت نکاتی برای انتخاب مناسب ضروری است.

تاریخچه تابلو مغازه

تاریخچه تابلو مغازه

در گذشته های دور مردم از سنگ و چوب برای ساخت تابلوها استفاده می کردند. از این رو در همان دوران از ابزار دست ساز خود برای حکاکی روی سنگ و چوب استفاده می کردند. این اولین وظیفه معمولاً بین سربازان برای جدا کردن آنها استفاده می شود. در طول سال‌ها حکاکی روی سنگ و چوب برای علامت‌گذاری برخی مکان‌ها برای نشان دادن آنها استفاده شده است. یکی از آنها در مغازه ها بود.

در واقع حکاکی روی چوب و سنگ و قرار دادن آنها روی درب مغازه ها شروعی جدید و تازه با کشف تابلوهای مغازه بود. که امروزه در انواع و اشکال مختلف آن تحت عنوان تابلو مغازه و تابلو مغازه شهر شاهد خواهیم بود.

تابلو فروشگاهی چیست ؟

تابلو فروشگاه از نظر اندازه بزرگتر از تابلو مغازه خواهد بود. و معمولا مغازه داران توجه زیادی به زیباسازی تابلو تبلیغاتی نخواهند داشت. و برای ورودی فروشگاه از تخته بنر، تخته فلکسی، تخته پلاستیک نئون یا تخته سلنیوم ساده استفاده خواهند کرد. علاوه بر تابلوهای فروشگاهی بر روی درب فروشگاه نصب شود. برای آشنایی با فضای داخلی فروشگاه و قفسه های موجود در آن، باید تابلوهای دیگری را روی فروشگاه نصب کنند. یکی از پرکاربردترین تابلوهای فروشگاهی که بیشتر به صورت لایت باکس یا تابلو فلزی ساخته خواهد شد. یک تابلوی راهنما است. از طریق آن مشتریان می توانند به راحتی به بخش های مورد نیاز خود رفته و اقلام ضروری خود را خریداری کنند.

طراحی تابلو مغازه

مهم ترین نکته ای که در هنگام سفارش و خرید تابلو مغازه در تابلوسازی سلکو باید به آن توجه کنید طراحی تابلو می باشد. طراحی تابلو اولین مرحله ی ساخت تابلو به شمار می آید و به دست یک شخص متخصص انجام می‌ شود. معمولاً گرافیست ها این کار را به خوبی انجام می‌ دهند و با نرم افزار های گرافیکی طرح اولیه تابلو را تهیه کنند و پس از آن طرح برش می خورد و تابلو ساخته می شود.

در طراحی تابلو به نوع خدماتی که ارائه می شود دقت زیادی کنید. برای مثال تابلویی که برای یک بانک طراحی می‌ شود با تابلویی که برای یک فروشگاه طراحی می‌ شود کاملاً متفاوت است و نمی توان طراحی تابلو را یکسان و شبیه به هم دانست.

طرح اولیه ی تابلو مهمترین نقش را در روند جذب مشتری ایفا می‌ کند و طراح باید سعی کند که بر اساس خدمات متناسبی که آن مغازه ارائه می دهد مناسب ترین طرح را طراحی کند.

انواع تابلوهای مناسب برای مغازه

تابلو مغازه در تابلو سازی سلکو دارای تنوع بسیار بالایی می باشد و این تنوع بالا باعث شده است تا دارندگان کسب و کار مختلف بتوانند از تابلوهای متناسب با نیاز خود استفاده کنند.

در همین راستا باید بگوییم که تابلو هایی مانند تابلو چلنیوم، تابلو بک لایت، تابلو استیل و … از جمله تابلو هایی هستند که در رده ی پر کاربرد ترین تابلو های تبلیغاتی قرار می گیرند. متریال های مختلفی هم برای ساخت این تابلو ها وجود دارد که شامل چوب، سنگ، کامپوزیت، فلز و… می باشد. در میان تمام تابلو های تبلیغاتی مغازه همواره تابلو چلنیوم طرفداران بسیار بیشتری را به خود اختصاص داده است.

تابلو مغازه

تابلو مغازه ابزاری است که با استفاده از آن می توانید خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به دیگران ارائه دهید و کار خود را تبلیغ کنید. امروزه بیشتر مشاغل با خدمات تجاری مرتبط هستند و اکثر فروشگاه ها این خدمات را ارائه می دهند.

برای اینکه بتوانید با افزایش فروش مواجه شوید باید از یک برد عالی و مناسب استفاده کنید تا روند فروش شما افزایش یابد.

در این راستا تابلوهای تبلیغاتی مختلفی در بازار وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و کاربرد خاص خود را ارائه می دهند و افراد می توانند با توجه به سلیقه و بودجه خود انتخاب کنند و بسته به نوع خدماتی که ارائه می دهند مناسب ترین تخته را برای فروشگاه خود بخرید.

مغازه

مراقب باشید که استفاده از یک برد مناسب و سازگار با خدماتی که ارائه می دهید نقش زیادی در موفقیت کسب و کار شما خواهد داشت.

تابلوهایی که بر روی درب مغازه نصب می شود نشان دهنده شغل و نوع فعالیت شماست و در نتیجه تابلوها می توانند جزء زیبایی خیابان ها و شهرها باشند.

اگر در خیابان قدم بزنید، متوجه خواهید شد که ده ها تابلو وجود دارد که هر تابلو نشان دهنده یک تجارت خاص است.

اگر تابلوی مغازه شما زیبا باشد زیبایی درب مغازه شما را به ارمغان می آورد و کمک زیادی به زیبایی شهر می کند.

پس سعی کنید علاوه بر توجه به کیفیت و نوع متریال تخته به زیبایی آن قدردانی کنید و تابلویی را انتخاب کنید که زیبا و چشم نواز باشد. زیرا زیبایی تاثیر زیادی در روند جذب مشتری خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2597884

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها