تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

لورس :چرا ترون و اتریوم گزینه خوبی برای سرمایه گذاری هستند؟

  • کد خبر : 2597872
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
لورس :چرا ترون و اتریوم گزینه خوبی برای سرمایه گذاری هستند؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس : میزان تقاضای زیاد برای خرید ارزهای دیجیتال، افزایش توجه به این بازار را به‌خوبی نشان می‌دهد. سود به‌دست آمده از معاملات ارزهای دیجیتال به‌قدری می‌تواند باشد که هر سرمایه‌گذاری را وسوسه کند. اما باید بگوییم تعداد ارزهای موجود در بازار کریپتوکارنسی بسیار زیاد است و همین موضوع […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

اتریوم

میزان تقاضای زیاد برای خرید ارزهای دیجیتال، افزایش توجه به این بازار را به‌خوبی نشان می‌دهد. سود به‌دست آمده از معاملات ارزهای دیجیتال به‌قدری می‌تواند باشد که هر سرمایه‌گذاری را وسوسه کند. اما باید بگوییم تعداد ارزهای موجود در بازار کریپتوکارنسی بسیار زیاد است و همین موضوع باعث می‌شود افراد ندانند کدام ارزها را بخرند. به‌ویژه آن‌که بسیاری از افراد دوست ندارند سرمایه خود را برای زمان طولانی درگیر این بازار کنند. اگر به دنبال ارز یا ارزهایی برای سوددهی کوتاه مدت هستید اتریوم و ترون از بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه هستند. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا بگوییم چرا ترون و اتریوم گزینه خوبی برای سرمایه گذاری هستند.

بخوانید  واکنش چانگ پنگ ژائو به استعفای مدیرعامل بایننس آمریکا

سه دلیل که باید اتریوم بخرید

در بازار کریپتو هزاران ارز وجود دارد اما تنها تعداد اندکی می‌توانند اکوسیستمی به فعالی اتریوم داشته باشند. ارزش بازار این ارز به ۲۲۱ میلیارد دلار نزدیک می‌شود و تنها بیت کوین از این نظر در جایگاه بالاتری قرار می‌گیرد. پیش‌بینی می‌شود قیمت اتریوم در سال ۲۰۲۳ پتانسیل آن را دارد که به ۲۵۰۰ دلار برسد و به همین علت تحلیلگران به آینده اتریوم خوشبین هستند.

دو دلیل که باید اتریوم بخرید، عبارت هستند از:

۱) اتریوم اکوسیستم جامعی دارد

چیزی که اتریوم را به اولین بلاکچین کاربردی دنیا تبدیل کرده، توانایی اجرا و ساخت قراردادهای هوشمند در این شبکه است. به کمک این قراردادها نیاز به واسطه‌ها کاملا حذف می‌شود. به‌عنوان مثال، زمانی یک وثیقه آزاد خواهد شد که وام گرفته شده کاملا بازپرداخت شود. تمام این‌ها به کمک نرم‌افزاری به اسم ماشین مجازی اتریوم (EVM) امکان‌پذیر است که این قراردادهای هوشمند را اجرا می‌کند.

بخوانید  پنج میلیاردر جوان، 12.3 میلیارد دلار ثروت در اختیار دارند. آنها چه کسانی هستند؟

همچنین باید بگوییم ۲۰ درصد از توسعه‌دهندگان جدید Web3 به بلاکچین اتریوم می‌پیونند که آمار قابل توجهی است. به‌همین علت اتریوم در حال حاضر بزرگترین اکوسیستم اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز در مقایسه با سایر ارزهای دیگر است. تقریبا ۳ هزار اپلیکیشن غیرمتمرکز روی اتریوم در حال اجرا است که هر کدام کاربردهای گوناگونی دارند از پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز گرفته تا گیمینگ و سوشیال مدیا.

۲) اتریوم روزبه‌روز بهتر می‌شود

یکی از دلایلی که باید اتریوم را در اولویت سرمایه‌گذاری خود قرار دهید، تلاش توسعه‌دهندگان آن برای بهتر کردن این بلاکچین است. از جمله آخرین تغییراتی که در این شبکه انجام شده، آپدیت «مرج» است. با این تصمیم اتریوم از مکانیسم اجماع اثبات سهام استفاده خواهد کرد و کارآمدتر و سریع‌تر خواهد شد.

تخمین زده می‌شود که این بلاکچین پس از این آپدیت ۹۹ درصد انرژی کمتری استفاده کند. اهمیت این آپدیت زمانی مشخص می‌شود که ۸ سال در حال توسعه بوده و حالا به پایان رسیده است.

بخوانید  ارائه دهنده نقدینگی یا Liquidity Provider در دیفای

چرا ترون گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری است

ترون یکی از توکن‌هایی است که در سال ۲۰۱۷ شکل گرفت. با آن‌که بسیاری از توکن‌هایی که در این دوران پا به بازار گذاشتند نتوانستند ارزش خود را حفظ کنند اما ترون در بین آن‌ها موفق بوده است.

این ارز به شکل یک توکن ERC-20 به وجود آمد و حالا بلاکچین خاص خود را دارد. در مطلب آینده ارز ترون به‌طور جامع شرح داده شده است که این ارز در آینده چه قیمتی خواهد داشت اما در زیر چند دلیل برای خرید ترون را خواهیم گفت.

۱) ترون تیم توسعه قدرتمندی دارد

تیم توسعه یک ارز دیجیتال می‌تواند موفقیت یا شکست آن را رقم بزند. ترون یکی از بهترین تیم‌ها در این زمینه را دارد. آن‌ها نه تنها توانسته‌اند یکی از مقایس‌پذیرترین بلاکچین‌ها را توسعه دهند، بلکه همچنین در تلاش هستند آن را به نیازهای در حال تغییر بازار کریپتو سازش‌پذیر کنند.

به‌عنوان مثال آن‌ها موفق شدند ترون را با بیت تورنت ادغام کنند. با توجه به این تیم مشخص است که آینده ترون باید روشن باشد.

بخوانید  شبکه‌ی سولار (SOLAR) به صرافی رمزینکس اضافه‌شد!

۲) ترون یکی از بهترین گزینه‌ها برای توزیع محتوای غیرمتمرکز است

آینده اینترنت را باید یک دنیای غیرمتمرکز بدانیم. کاربران به کمک بلاکچین ترون می‌توانند محتواهایی مانند اسناد، فیلم و سایر محتوا را به‌اشتراک بگذارند و پاداشی به شکل ارز ترون دریافت کنند. هرچه افراد بیشتری از این پلتفرم برای توزیع محتوا استفاده کنند، تقاضا برای ترون بیشتر خواهد شد و در نتیجه ارزش آن در درازمدت افزایش می‌یابد.

۳) کارمزد تراکنش‌ها در شبکه ترون پایین است

یکی از دلایلی که کاربردپذیری یک ارز دیجیتال را مشخص می‌کند، کارمزد تراکنش‌ها است. به‌عنوان مثال بیت کوین را در این زمینه اصلا نباید بسیار کاربردی بدانیم، چون کارمزد تراکنش‌های آن بسیار بالا است. اما در مقابل فرستادن ترون برای سایر کاربران کارمزد بسیار کمی دارد و سرعت انجام این تراکنش‌ها نیز تقریبا فوری است.

۴) ترون یک بلاکچین مستقل است

ترون به‌عنوان یک توکن ERC-20 شروع به فعالیت کرد و بعدا صاحب بلاکچین خود شد. چنین ویژگی بسیار مهم است، چون این ارز از مشکلات بلاکچین اتریوم آسیب نخواهد دید. جدا از آن، توسعه‌دهندگان می‌توانند روی ترون نیز قراردادهای هوشمند را اجرا کنند.

بخوانید  خرید انواع کابل‌ برند کینگ استار با بهترین قیمت در فروشگاه دیجیتال سنتر آمل

صرافی اینوکس انتخابی مطمئن برای تریدرهای مبتدی و حرفه‌ای

سالانه صرافی‌های بسیاری پدید می‌آیند که ادعای بهترین بودن را دارند. با این‌حال براساس ویژگی‌هایی که در بالا توضیح دادیم، صرافی ارز دیجیتال اینوکس با آدرس: https://invex.ir در میان معدود پلتفرم‌هایی قرار می‌گیرد که شایستگی معرفی به‌عنوان یک پلتفرم مطمئن خرید و فروش ارزهای دیجیتال را دارد.

صرافی آنلاین اینوکس  به زودی فعالیت خود را شروع می‌کند و علاوه بر فراهم آوردن محیطی امن برای معامله دارایی‌های دیجیتال، با ارائه راهنمایی‌های مداوم و پشتیبانی ۲۴ ساعته به کاربران این امکان را می‌دهد که با خیال راحت به معامله بپردازند و در لحظه مشکلات خود را برطرف کنند.

 

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی مواردی که باعث شده شبکه اتریوم و ترون به شبکه‌های قابل اطمینان و معتبر تبدیل شوند و دلایلی که این دو ارز سرمایه‌گذاری خوبی محسوب می‌شوند پرداختیم. هرچند که برای سرمایه‌گذاری روی هر ارز نیاز به تحلیل دقیق‌تری از قیمت، ترند و اخبار آن نیاز است.

بخوانید  آبان‌تتر: دیتای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مربوط به دیتابیس آبان‌تتر نیست
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2597872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها