تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

لورس :کاشی تک سرام

  • کد خبر : 2596290
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :شرکت کاشی تکسرام اولین فعالیت رسمی خود را در سال ۱۳۷۴ آغاز کرده و توانسته با بهره مندی از بهترین تکنولوژی های پیشرفته و ماشین آلات مدرن موفق به اخد گواهینامه بین المللی ISO  شود و همچنین بتواند با استفاده از نیروهای متخصص و مجرب لوح تقدیری را […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

شرکت کاشی تکسرام اولین فعالیت رسمی خود را در سال ۱۳۷۴ آغاز کرده و توانسته با بهره مندی از بهترین تکنولوژی های پیشرفته و ماشین آلات مدرن موفق به اخد گواهینامه بین المللی ISO  شود و همچنین بتواند با استفاده از نیروهای متخصص و مجرب لوح تقدیری را از ریاست محترم جمهوری دریافت نماید. کاشی تک سرام که جز اولین تولید کننده کاشی گرانیتی در ایران و خاورمیانه بوده، که تمامی محصولات آن براساس استاندارهای ملی تولید و روانه بازار می شود. کاشی تکسرام های گرانیتی و کاشی های پرسلان لعابدار از نمونه موارد آن هستند. تولید کاشی ها درابعاد مختلفی و نیز دیگر اندازه ها صورت می پذیرد. کاشی تک سرام از رنگ ها و طرح های متنوعی برخوردار بوده  و دارای قیمت های مناسب است. باید گفت همواره رضایت مشتریان از اولویت های اصلی این کارخانه به شمار می آید، که باعث شده از مواد اولیه مرغوب در خط تولید محصولات آنها استفاده شود. این کارخانه تولید کننده انواع تولیدات دیگر از جمله سرامیک نیزمی باشد از این رو همیشه حق انتخاب را برای مشتریان را باز نگه می دارد. شرکت کاشی تک سرام یکی از با سابقه ترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک بوده، که در اصفهان واقع است. این شرکت ظرفیت تولید سالانه ۳ میلیون متر مربع را دارد. انواع کاشی و سرامیک های این مجموع در رنگ ها و طرح های گوناگون ارائه شده که دارای سایز استاندارد هستند. از تولیدات انواع کاشی گرانیتی می توان به مواردی همچون (فلفل نمکی، سلوبل سالت، زینتر گرس) وکاشی های پرسلان لعابدار(لعاب مات، لعاب براق، لعاب پولیش)  اشاره کرد. محصولات باکیفیت فوق همگی با توجه به نیاز مصرف کنندگان محترم عرضه می شوند و از بالاترین سطح کیفی هم مانند خاصیت ضد اسیدی برخوردار هستند. همچنین قدرت جذب آب پایینی داشته و دوام آن ها به طور فزاینده ای بالاست. در سال های گذشته شرکت تکسرام موفق به کسب عناوین مختلف از جمله صادر کننده نمونه کشور، واحد نمونه منتخب موسسه استاندارد، واحد نمونه صنعت کشورمنسوب گردیده است.  کاشی تک سرام درطرح و رنگ های مختلفی در سایزهای مختلف مانند ۳۰×۳۰ /۶۰×۳۰ /۹۰×۳۰ / ۴۰×۴۰ /۵۰×۵۰ و ۶۰×۶۰ تولید می شود.

بخوانید  زی‌کی سینک چیست؟ بررسی پروژه zkSync و ایردراپ احتمالی آن

کاشی سرامیک تک سرام

محصولات تک سرام از پوشش لعاب براق ساخته شده است. در نوع کاشی موزاییکی که در دو نوع پرسلان و یا سرامیکی در اندازه ۲٫۵ سانتی متر مربع ساخته شده است که نصب آنها به صورت تکی صورت گرفته و در دو نمونه لعاب دار و بدون لعاب تولید می شود. یکی از بهترین نوع از کاشی های تک سرام نوع لعاب دار است که در ساخت آنها بعد از پخت کاشی یک سطح شیشه ای از رنگ و طراح کاشی به آن اضافه می شود، تا براق تر و تمیز کردن آنها ساده باشد. این کاشی ها برای دیواره های حمام، دستشویی، آشپزخانه و… مورد استفاده قرار می گیرند. از نقاط قوت این محصول وجود تنوع بالای طرح ورنگ آنها می باشد.  کاشی های معدنی از بهترین نمونه های دیگر کاشی تک سرام تلقی می شوند و دارای لعاب نیستند و برای به کارگیری آنها در مناطق مرطوب حتما باید درزگیری مناسب صورت گیرد. این کاشی ها قابل استفاده در مراکز تجاری نیز بوده، زیرا دوام بسیار خوبی دارد و همچنین از قیمت پایین تری نسبت به دیگر مدل ها برخوردار است. کاشی مکزیکی تک سرام که ظاهر جالبی را به بیننده انتقال می کد و زیبایی خارق العاده ای دارد. این نمونه کاشی بدون لعاب را باید با درزگیر در داخل ساختمان نصب کرد. در تولیدات کاشی و سرامیک استاندارد تک سرام میزان در جه بندی ساییدگی به خوبی رعایت شده است به طوری که هر چقدر درجه کیفی این عدد بالاتر باشد، کاشی ها دارای مقاومت بیشتری در برابر ساییدگی هستند. کاشی های براق دارای این نوع درجه بندی بوده و کاشی غیربراق چنین درجه بندی بر روی برچسب ندارند. از این رو باید گفت کاشی های تک سرام از میزان درجه کیفی سایندگی مختلفی جهت به کارگیری آنها در فضاهای مختلف برخوردار هستند. برای مثال کاشی های درجه کیفی سایندگی آنها پنج است بیش ترین مقاومت در درجه کیفی سایندگی دارا می باشند و در نتیجه برای استفاده آنها در تمامی فضاهای تجاری مناسب می باشند. اگر قصد خرید کاشی تک سرام را دارید می توانید آن را از بین مدل های پرفروش انتخاب کنید.

بخوانید  دادگاه چین: ارز دیجیتال را می توان به عنوان دارایی قانونی طبقه بندی کرد و توسط قانون محافظت شد

https://nkclassic.com/shop/ceramics-omaha/

 

 

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2596290

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها