تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

لورس :کیف پول سخت افزاری چیست؟ و بهترین کیف پول سخت افزاری

  • کد خبر : 2623867
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸
لورس :کیف پول سخت افزاری چیست؟ و بهترین کیف پول سخت افزاری
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

کیف پول سخت افزاری نوع خاصی از کیف پول بیت‌کوین است که کلیدهای خصوصی کاربر را در یک دستگاه سخت افزاری امن ذخیره می‌کند. آنها مزایای بسیاری نسبت به کیف پول نرم‌افزاری استاندارد دارند:
کلیدهای خصوصی اغلب در یک حافظه محافظت شده در یک میکروکنترلر ذخیره می‌شوند و نمی‌توان آنها را به‌ صورت متن ساده به خارج از دستگاه منتقل کرد و در برابر ویروس‌های رایانه‌ای که از کیف پول‌های نرم‌افزاری سرقت می‌کنند مصون هستند. آن‌ها را می‌توان به‌صورت ایمن و تعاملی استفاده کرد. در بیشتر مواقع، این نرم‌افزار منبع‌باز است و به کاربر اجازه می‌دهد تا کل عملکرد دستگاه را تأیید کند و این صفحه تلاشی برای خلاصه کردن تمام پیشرفت‌های شناخته شده کیف پول‌های سخت افزاری است که می‌توانند از بیت‌کوین به‌عنوان بخشی از عملیات خود استفاده کنند.
آیا کیف پول های سخت افزاری امنیت خوبی دارند؟ در این بخش از مقاله می‌خواهیم به سطح امنیت کیف پول سخت افزاری بپردازیم و توضیح دهیم که تا چه حد می‌تواند از اطلاعات و دارایی شما محافظت کند. کیف پول‌های سخت‌افزاری در بین سرمایه‌گذاران بسیار محبوب هستند؛ زیرا سطح امنیت پیشرفته‌ای را فراهم م..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

کیف پول سخت افزاری نوع خاصی از کیف پول بیت‌کوین است که کلیدهای خصوصی کاربر را در یک دستگاه سخت افزاری امن ذخیره می‌کند. آنها مزایای بسیاری نسبت به کیف پول نرم‌افزاری استاندارد دارند:

کلیدهای خصوصی اغلب در یک حافظه محافظت شده در یک میکروکنترلر ذخیره می‌شوند و نمی‌توان آنها را به‌ صورت متن ساده به خارج از دستگاه منتقل کرد و در برابر ویروس‌های رایانه‌ای که از کیف پول‌های نرم‌افزاری سرقت می‌کنند مصون هستند. آن‌ها را می‌توان به‌صورت ایمن و تعاملی استفاده کرد. در بیشتر مواقع، این نرم‌افزار منبع‌باز است و به کاربر اجازه می‌دهد تا کل عملکرد دستگاه را تأیید کند و این صفحه تلاشی برای خلاصه کردن تمام پیشرفت‌های شناخته شده کیف پول‌های سخت افزاری است که می‌توانند از بیت‌کوین به‌عنوان بخشی از عملیات خود استفاده کنند.

آیا کیف پول های سخت افزاری امنیت خوبی دارند؟

در این بخش از مقاله می‌خواهیم به سطح امنیت کیف پول سخت افزاری بپردازیم و توضیح دهیم که تا چه حد می‌تواند از اطلاعات و دارایی شما محافظت کند. کیف پول‌های سخت‌افزاری در بین سرمایه‌گذاران بسیار محبوب هستند؛ زیرا سطح امنیت پیشرفته‌ای را فراهم می‌کنند. اما بهتر است قبل از اقدام به تهیه این محصول مواردی را در مورد امنیت این دستگاه بدانید. از زمان موجود شدن انواع کیف پول سخت افزاری تا به امروز هیچ رویداد قابل تأییدی مبنی بر سرقت بیت‌کوین از کیف پول‌های سخت افزاری وجود نداشته است. کیف پول‌های سخت‌افزاری نسبتاً جدید هستند، اما حداقل در حال حاضر،برخلاف حوادث متعدد سرقت بیت‌کوین از رایانه‌های متصل به اینترنت، سابقه خوبی را برای خود رقم زدند.

با این‌ حال، درک این نکته مهم است که کیف پول‌های سخت‌افزاری هدفی باارزش هستند و برای حفظ امنیت به فرضیات مختلفی وابسته‌اند. آنها کاملا ضدسرقت نیستند و چندین راه واقع‌بینانه وجود دارد که کیف پول سخت‌افزاری نمی‌تواند از بیت‌کوین شما محافظت کند. این خطرات باید به‌دقت در هنگام تصمیم‌گیری در مورد میزان اعتماد به کیف پول سخت افزاری و خرید آن در نظر گرفته شوند.

کیف پول سخت افزاری چگونه از بیت‌کوین محافظت می‌کند؟

بدافزار آدرس‌های بیت‌کوین گیرنده را مبادله می‌کند. کیف پول سخت‌افزاری شما را در برابر فریب خوردن بیت‌کوین به آدرس اشتباه محافظت می‌کند. برای مثال، بدافزار روی رایانه شخصی می‌تواند تراکنش‌های باارزش بالا را رصد کند و سپس آدرس بیت‌کوین گیرنده را با آدرسی که توسط مهاجم کنترل می‌شود، عوض کند. زمانی که ریسک بالا باشد، تأیید چندعاملی (مثلاً از طریق تلفن) آدرس بیت‌کوین گیرنده اعلام می‌شود.

RNG ناامن (تولیدکننده اعداد تصادفی): کیف پول‌های سخت افزاری برای تولید ایمن کلیدهای خصوصی کیف پول شما به امنیت RNG که اغلب در سخت‌افزار تعبیه شده است، متکی هستند. متأسفانه، تأیید تصادفی بودن واقعی RNG بسیار دشوار است. یک RNG ناامن ممکن است کلیدهای کیف پولی را ایجاد کند که بعداً می‌تواند توسط مهاجم دوباره ایجاد شود.

پیاده‌سازی ناقص: امنیت همه دستگاه‌های محاسباتی به کیفیت اجرای آنها بستگی دارد. کیف پول‌های سخت افزاری نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اشکالات در سطح نرم‌افزار، سیستم‌عامل یا سخت‌افزار ممکن است به مهاجمان اجازه دهد تا به کیف پول سخت افزاری نفوذ کنند و به اموال شما دسترسی غیرمجاز داشته باشند. حتی اگر طراحی کامل باشد، اثبات امنیت اجرای سخت‌افزار یا نرم‌افزار یک مشکل بسیار سخت و عمدتاً حل نشده است. تا به امروز، هیچ کیف پولی با استفاده از نرم‌افزار قابل اثبات درست پیاده‌سازی نشده است.

فرایند تولید به خطر افتاده: حتی پیاده‌سازی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کامل کیف پول سخت‌افزاری در برابر فرایند تولید خراب که حفره‌های عمدی یا غیرعمدی را در محصول نهایی ایجاد می‌کند آسیب‌پذیر خواهد بود. معرفی درهای پشتی سخت‌افزاری یک نگرانی واقعی برای برنامه‌های کاربردی مالی و نظامی با ریسک بالا است.

کیف پول سخت افزاری به چه‌کار می‌آید؟

یک کیف پول سخت افزاری که اغلب یک دستگاه پلاگین کوچک است، یک کلید قابل‌حمل برای دسترسی ایمن به دارایی‌های رمزنگاری شما از هر نقطه است. یک کیف پول سخت‌افزاری می‌تواند بدون نیاز به ایجاد حساب‌های جدید، شما را به بسیاری از dApp‌ها وارد کند. حتی می‌توانید از آنها برای ورود به برنامه‌های معمولی مانند گوگل و فیس‌بوک استفاده کنید.

نحوه استفاده از کیف پول سخت افزاری

درحالی‌که هر کیف پول کمی متفاوت است، استفاده از آنها تقریباً مشابه است. دستگاه را به رایانه خود وصل کرده و با پین قفل آن را باز کنید. یک تراکنش، مانند معامله در رادار ایجاد کنید، سپس آن را در صفحه دستگاه تأیید کنید. مطمئن باشید کلیدهای شما در خطر نیستند.

انواع کیف پول سخت افزاری

تا اینجا گفته شد که کیف پول سخت افزاری چیست و امنیت آن چگونه عمل می‌کند و در ادامه این مقاله قصد داریم انواع کیف پول سخت افزاری و بهترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد تهیه این محصول را داشتید بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

لجر نانو ایکس یا Ledger Nano X

  • لجر نانو ایکس یا Ledger Nano X

Ledger Nano X نسل دوم کیف پول سخت افزاری لجر است. این یک کیف پول فیزیکی است که به دلایلی بهترین کیف پول سخت افزاری رمزنگاری شده است. کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را در حال حرکت مدیریت، مبادله و خریداری کنند، زیرا کاربران تلفن همراه می‌توانند از کیف پول خود در تلفن، تبلت یا هر دستگاهی که ترجیح می‌دهند استفاده کنند. پلتفرم کیف پول همچنین نرم‌افزار Ledger Live را در نظر گرفته است تا کاربران بتوانند موجودی خود را بررسی کنند و ارزهای خود را ارسال و دریافت کنند.

  • Trezor مدل T

Trezor مدل T یک کیف پول سخت‌افزاری ارز دیجیتال است که به کاربران اجازه می‌دهد به صرافی‌های شخص ثالث، مانند CoinSwitch، فوراً از رابط اینترنتی Trezor دسترسی داشته باشند. نحوه استفاده از کیف پول سخت افزاری Trezor بسیار راحت است. این دستگاه یک ویژگی صفحه‌نمایش لمسی را ارائه می‌دهد که برای سرمایه‌گذاران جدید ارز دیجیتال راحت‌تر از مدل سنتی آن کار می‌کند.

  • کیف پول بیت‌کوین استیل یا Steel Bitcoin Wallet

یکی از انواع کیف پول سخت افزاری کیف پول بیت‌کوین استیل است که به کاربران این امکان را می‌دهد که حروف، اعداد و کاراکترها را جمع‌آوری کنند تا یک پشتیبان از کلید خصوصی تشکیل دهند که سپس می‌توانند در کیف پول قفل کنند. آنها برای پشتیبان‌گیری نیازی به حمل تجهیزات اضافی، مهر یا حکاکی ندارند. آنها فقط به ۴ حرف اول نیاز دارند تا به طور منحصربه‌فرد عبارت دانه را شناسایی کنند. بزرگ‌ترین ایراد این کیف پول این است که کاربران نمی‌توانند به ویژگی‌های مدیریت رمزنگاری در دستگاه‌ها و برنامه‌های دیجیتال دسترسی داشته باشند.

  • تایتان الیپال یا Ellipal Titan

تایتان الیپال شبیه یک تلفن همراه کوچک است که با آلیاژ آلومینیوم تقویت شده است. ایمن‌ترین فناوری و سخت‌افزار با شکاف هوا را با هم ارائه می‌دهد. این کیف پول یکپارچه با برنامه همراه خود کار می‌کند و به کاربران خود اجازه می‌دهد تا حساب‌های خود را مدیریت کنند، از طریق تلفن‌های هوشمند خود به صرافی‌ها متصل شوند و آنها را با اطلاعات بازار در زمان واقعی به‌روز نگه دارند. این کیف پول به اینترنت متصل نمی‌شود و بدون اجزا یا پورت آنلاین ساخته شده است.

SafePal S1

  • SafePal S1

سیف پال توسط Binance Labs پشتیبانی می‌شود و دارای یک پین و کلیدهای خصوصی است که هک کردن آن را سخت‌تر می‌کند. این کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۱ معرفی شد، ایده اصلی پشت آن داشتن کیف پول سخت افزاری مقرون‌به‌صرفه‌تر از Trezor و Ledger Nano S بود. این کیف پول سخت افزاری با برنامه موبایل SafePal همگام‌سازی می‌شود که همچنین به کاربران در انجام پرداخت‌های رمزنگاری کمک می‌کند.

  • CoolWallet Pro

CoolWallet Pro یک کیف پول سخت افزاری موبایل متمرکز بر DeFi است که به کاربران کمک می‌کند تا به‌راحتی و بدون نیاز به اتصال به اینترنت از طریق اتصال بلوتوث رمزگذاری شده با فرکانس شعاع ۱۰ متری به دستگاه متصل شوند. ادغام آسان با DeFi، Dapp و NFT را ارائه می‌دهد. بدنه آن بدون دستکاری و کاملاً مقاوم در برابر آب است و چندین هفته دوام خواهد آورد.

  • لجر نانو اس یا Ledger Nano S

لجر نانو اس یکی از بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری ارز دیجیتال است که توسط شرکت لجر معرفی شده است. این یکی از انواع کیف پول سخت افزاری است که با بیش از ۱۸۰۰ ارز دیجیتال سازگار است. نانو اس دارای فضای ذخیره‌سازی کافی برای ساخت کیف پول برای تعداد محدودی ارز دیجیتال در یک‌زمان است.

  • کیف پول بیومتریک D’Cent

D’Cent یک راه‌حل بسیار راحت برای ذخیره‌سازی سرد برای همه دارایی‌های رمزنگاری است. احتمالاً برایتان سؤال باشد که راه‌حل این کیف پول سخت افزاری چیست؟ این یک دستگاه مجهز به بلوتوث است که از کلیدهای خصوصی کاربران محافظت می‌کند و با استفاده از برنامه‌های تلفن همراه iOS و Android تجربه‌ای عالی ارائه می‌دهد. سیستم‌عامل آن انعطاف‌پذیری بالایی را برای افزودن سکه‌ها و ویژگی‌های جدید برای برآوردن نیازهای بازار، در میان تقاضاهای روبه‌رشد، امکان‌پذیر می‌کند.

SecuX V20

  • کیف پول سخت افزاری SecuX V20

انواع کیف پول سخت افزاری روش‌های مختلفی برای نگهداری اطلاعات ارزهای کاربر ارائه می‌دهند که یکی از آن‌ها ذخیره‌سازی سرد است. ذخیره‌سازی سرد روشی برای نگهداری آفلاین توکن‌های ارزهای دیجیتال است. هدف سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال با استفاده از ذخیره‌سازی سرد، جلوگیری از دسترسی هکرها به دارایی‌های آنها از طریق روش‌های سنتی است. SecuX سه مدل مختلف برای ذخیره‌سازی سرد ارائه می‌دهد. اولین کیف پول سخت‌افزاری آنها W10 بود که به W20 ارتقا یافت. V20 بالاترین ارتقایی است که SecuX ارائه کرده است. مجموعه کاملی از ویژگی‌های امنیتی، از زنجیره تولید محافظت شده تا بسته‌بندی مقاوم در برابر دست‌کاری ارائه می‌دهد.

کدام کیف پول سخت افزاری بهتر است؟

در این مطلب کیف پول‌های سخت افزاری شاخص را به شما معرفی کردیم. در حال حاضر شما باید هر یک از موارد ذکر شده را بررسی کرده و بر حسب بودجه و نیاز خود، مدل مناسبی را خریداری کنید. تمام کیف پول‌های معرفی شده سطح امنیت و عملکرد مطلوبی دارند و می‌توانید به عنوان یک گزینه مطمئن برای نگهداری ارزهای خود روی آنها حساب کنید.

Originally posted 2023-02-14 18:18:09.

The post کیف پول سخت افزاری چیست؟ و بهترین کیف پول سخت افزاری appeared first on بیتمینو.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2623867

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها