تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

لورس :بیت کوین کش به زیر ۲۰۰ دلار سقوط کرد؛ امیدی به بازیابی قیمت هست؟

  • کد خبر : 2602889
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹
لورس :بیت کوین کش به زیر ۲۰۰ دلار سقوط کرد؛ امیدی به بازیابی قیمت هست؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۳ دقیقهارز دیجیتال بیت کوین کش (BCH) از زمان ثبت بالاترین سطح سالانه خود در ماه ژوئن، شاهد کاهش قابل‌توجه بوده است.
با نزدیک شدن قیمت بیت کوین کش به سطح حمایت افقی حیاتی ۱۵۰ دلار، سرمایه‌گذاران از خود می‌پرسند که آیا بدترین وضعیت برای این ارز دیجیتال به پایان رسیده است یا خیر.
در این مطلب رمزارز نیوز، روندهای اخیر قیمت بیت کوین کش را بررسی کرده و بازه‌های زمانی هفتگی و روزانه را تجزیه و تحلیل می‌کنیم تا چشم‌اندازی جامع از آینده بیت‌کوین کش ارائه دهیم.
قیمت بیت کوین کش هنوز به محدوده پایین نرسیده است! تحلیل تکنیکال در بازه زمانی هفتگی نشان می‌دهد که بیت کوین کش از یک خط مقاومت نزولی طولانی‌‌مدت در ژانویه خارج شده است. این خط مقاومت به مدت قابل توجه ۶۲۳ روز قبل از شکست پابرجا بود.
پس از شکست، بیت کوین کش در ماه ژوئن رشد قابل توجهی را تجربه کرد و به بالاترین سطح سالانه ۳۲۹ دلاری رسید. با این حال، قیمت از آن زمان به بعد کاهش یافته است و در حال حاضر، سطح ۳۰۰ دلاری به عنوان یک مقاومت بزرگ عمل می‌کند.
اگر حرکت نزولی فعلی ادامه داشته باشد، نزدیک‌ترین سطح حمایتی ۱۵۰ دلار است ک..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

ارز دیجیتال بیت کوین کش (BCH) از زمان ثبت بالاترین سطح سالانه خود در ماه ژوئن، شاهد کاهش قابل‌توجه بوده است.

با نزدیک شدن قیمت بیت کوین کش به سطح حمایت افقی حیاتی ۱۵۰ دلار، سرمایه‌گذاران از خود می‌پرسند که آیا بدترین وضعیت برای این ارز دیجیتال به پایان رسیده است یا خیر.

در این مطلب رمزارز نیوز، روندهای اخیر قیمت بیت کوین کش را بررسی کرده و بازه‌های زمانی هفتگی و روزانه را تجزیه و تحلیل می‌کنیم تا چشم‌اندازی جامع از آینده بیت‌کوین کش ارائه دهیم.

قیمت بیت کوین کش هنوز به محدوده پایین نرسیده است!

تحلیل تکنیکال در بازه زمانی هفتگی نشان می‌دهد که بیت کوین کش از یک خط مقاومت نزولی طولانی‌‌مدت در ژانویه خارج شده است. این خط مقاومت به مدت قابل توجه ۶۲۳ روز قبل از شکست پابرجا بود.

بخوانید  خبر خوش کوینکس برای کاربران این پلتفرم!

پس از شکست، بیت کوین کش در ماه ژوئن رشد قابل توجهی را تجربه کرد و به بالاترین سطح سالانه ۳۲۹ دلاری رسید. با این حال، قیمت از آن زمان به بعد کاهش یافته است و در حال حاضر، سطح ۳۰۰ دلاری به عنوان یک مقاومت بزرگ عمل می‌کند.bch-price-has-bottom-been-reached

اگر حرکت نزولی فعلی ادامه داشته باشد، نزدیک‌ترین سطح حمایتی ۱۵۰ دلار است که تقریباً ۲۰ درصد کمتر از قیمت فعلی است. از طرف دیگر، افزایش قابل توجه ۶۰ درصدی برای لمس مجدد سطح مقاومت ۳۰۰ دلاری مورد نیاز است.

شاخص قدرت نسبی (RSI) هفتگی، یک شاخص مومنتوم حیاتی در تعیین مسیر قیمت، در حال حاضر یک وضعیت نامشخص را ارائه می‌دهد. به طور کلی، مقادیر بالای ۵۰ برای شاخص قدرت نسبی، بازار صعودی را نشان می‌دهند، در حالی که مقادیر زیر ۵۰ حاکی از روند نزولی هستند. در حال حاضر، علی‌رغم روند نزولی، شاخص قدرت نسبی همچنان بالای ۵۰ باقی مانده که منجر به یک روند نامطمئن شده است.

بخوانید  ماجرای نهنگ اتریومی که با ضررهای چند میلیون دلاری خود خبرساز شد!

پیش‌بینی قیمت بیت کوین کش: آیا قیمت بالا می‌رود؟

تجزیه و تحلیل بازه زمانی روزانه بیت کوین کش، چشم‌انداز ظریف‌تری را ارائه می‌دهد. بیت کوین کش از اوج سالانه خود یک کانال موازی نزولی را دنبال کرده است. به طور معمول، چنین کانال‌هایی حاوی حرکات اصلاحی قیمت هستند و خروج از این کانال، اغلب محتمل‌ترین احتمال در آینده است.

در ۱۷ اوت، بیت کوین کش از خط حمایت کانال خارج شد و یک کف پایین‌تر ایجاد کرد. متعاقباً، قیمت سطح حمایتی اصلاحی فیبوناچی ۶۱٫۸ درصد را در ۱۸۱ دلار بازیابی کرد. طبق تئوری اصلاح فیبوناچی، به دنبال یک حرکت قابل توجه قیمت در یک جهت، اصلاحات اغلب قیمت را به سطوح قبلی باز می‌گرداند. همچنین، شایان ذکر است که سطح فیبوناچی ۶۱٫۸ درصد، اغلب به عنوان یک نقطه معکوس‌کننده در قیمت عمل می‌کند.bch-price-has-bottom-been-reached

اگر بیت کوین کش بتواند موقعیت خود را بالاتر از این سطح حفظ کند، احتمال خروج از کانال مذکور بیشتر می‌شود. در چنین سناریویی، افزایش ۶۰ درصدی قیمت بیت کوین کش به سطح مقاومت ۳۰۰ دلاری می‌تواند تحقق یابد. با وجود روند نزولی نمایان‌شده در شاخص قدرت نسبی روزانه، همانطور که توسط دایره سبز روی نمودار نشان داده شده، بیت کوین کش به قلمرو اشباع فروش رسیده است، که نوری از امید را برای آینده این ارز دیجیتال فراهم می‌کند.

بخوانید  تحلیل قیمت بیت کوین: آرامش قبل از طوفان؟

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته بیت کوین کش به زیر ۲۰۰ دلار سقوط کرد؛ امیدی به بازیابی قیمت هست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2602889

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها