تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

لورس :تحلیل فرکس شیر FXS

  • کد خبر : 2597176
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
لورس :تحلیل فرکس شیر FXS
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

تیم زوم ارز تحلیل ارز دیجیتال FXS را برای شما عزیزان به صورت ماهانه به روز رسانی می کند تا بتوانید در معاملات خود از این تحلیل استفاده نمایید. همچنین می توانید برای مشاهده تمامی اطلاعات این رمز ارز، به صفحه قیمت ارز دیجیتال در پایگاه جامع اطلاع رسانی زوم ارز مراجعه کرده و تمامی اطلاعات قیمت FXS را مشاهده کنید.
تحلیل فرکس شیر FXS امروز ۹ اسفند ۱۴۰۱ تحلیل ویدئویی فرکس شیر FXS امروز ۹ اسفند ۱۴۰۱ رمز ارز FXS در بلند مدت روند کاملاً رنجی دارد، و این روند رنج در بازه زمانی ماهانه و هفتگی کاملاً مشخص می‌باشد. این ارز در طی ریزش‌های شدیدی که در سال ۲۰۲۲ اتفاق افتاد، از محدوده ATH خود ریزش ۹۱ درصدی را ثبت کرد، و با برخورد به یک سطح حمایت بسیار قوی، بیش از ۸ ماه روی این حمایت باقی ماند. پس در تایم فریم روزانه روی این حمایت، کاملاً روند رنج را می‌توان مشاهده کرد.
سرانجام در دو ماه گذشته با رشدی که در بازار شاهد بودیم، قیمت این ارز هم در یک کندل یک ماهه، بیش از ۱۵۰ درصد افزایش یافت، و سقف کانال رنج را شکست. دلایل قدرتمند دیگری برای ایجاد تقاضا روی این سطح حمایت قوی وجود داشت، که موجب شد تا در تا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تحلیل فرکس شیر FXS

تیم زوم ارز تحلیل ارز دیجیتال FXS را برای شما عزیزان به صورت ماهانه به روز رسانی می کند تا بتوانید در معاملات خود از این تحلیل استفاده نمایید. همچنین می توانید برای مشاهده تمامی اطلاعات این رمز ارز، به صفحه قیمت ارز دیجیتال در پایگاه جامع اطلاع رسانی زوم ارز مراجعه کرده و تمامی اطلاعات قیمت FXS را مشاهده کنید.

تحلیل فرکس شیر FXS امروز ۹ اسفند ۱۴۰۱

تحلیل ویدئویی فرکس شیر FXS امروز ۹ اسفند ۱۴۰۱

رمز ارز FXS در بلند مدت روند کاملاً رنجی دارد، و این روند رنج در بازه زمانی ماهانه و هفتگی کاملاً مشخص می‌باشد. این ارز در طی ریزش‌های شدیدی که در سال ۲۰۲۲ اتفاق افتاد، از محدوده ATH خود ریزش ۹۱ درصدی را ثبت کرد، و با برخورد به یک سطح حمایت بسیار قوی، بیش از ۸ ماه روی این حمایت باقی ماند. پس در تایم فریم روزانه روی این حمایت، کاملاً روند رنج را می‌توان مشاهده کرد.

سرانجام در دو ماه گذشته با رشدی که در بازار شاهد بودیم، قیمت این ارز هم در یک کندل یک ماهه، بیش از ۱۵۰ درصد افزایش یافت، و سقف کانال رنج را شکست. دلایل قدرتمند دیگری برای ایجاد تقاضا روی این سطح حمایت قوی وجود داشت، که موجب شد تا در تایم ماهانه واکنش قوی ایجاد شود. به عنوان مثال در تایم روزانه، حمایت محدوده ۳٫۶۳ الی ۴٫۱۷ دلار یک ناحیه تغییر روند در گذشته بود، که بازگشت به این سطح موجب ایجاد تقاضای خوبی شد.

طی دو ماه گذشته شرایط بسیار خوبی برای این ارز به وجود آمده است، و با شکست کامل مقاومت محدوده ۷٫۱۵ الی ۸٫۲۵ دلار، قیمت با فشار بالای خرید تا محدوده مقاومت ۱۳٫۷۵ الی ۱۵ دلار رشد داشته است. این مقاومت هم در گذشته ناحیه تغییر روند بوده که فشار عرضه و کاهش شدید تقاضا موجب واکنش منفی به این سطح شده است. اکنون این ارز در تایم فریم پایین‌تر یعنی تایم ۴ ساعته روند رنجی به خود گرفته است، و سطوح مشخص شده با رنگ آبی سقف و کف کانال رنج را نشان می‌دهد. مقاومت در محدوده ۱۱٫۳۷ الی ۱۱٫۷۸ دلار و حمایت آن در محدوده ۹٫۴۴ الی ۱۰٫۰۰ دلار قرار گرفته است.

شکست هریک از سطوح می‌تواند موجب روند گرفتن این ارز در تایم فریم ۴ ساعته و ادامه نوسانات شود. اهداف کوتاه مدت با شکست هریک از سطوح، در نمودار مشخص می‌باشد. تنها نکته‌ای که باقی مانده، این است که اگر حمایت کانال شکسته شود، قیمت می‌تواند برای تست نقطه شروع بریک اوت یا اسپایک، تا محدوده ۷٫۱۳ الی ۶٫۷۵ دلار کاهش داشته باشد. از این ناحیه مجدداً انتظار یک واکنش مثبت قوی را داریم.

بازه زمانی روزانه:

تحلیل فرکس شیر FXS امروز 9 اسفند 1401 بازه زمانی روزانه
تحلیل فرکس شیر FXS امروز ۹ اسفند ۱۴۰۱ بازه زمانی روزانه
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2597176

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها