تاریخ : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 29 June , 2024
0

لورس :دریافت nft رایگان در تراست ولت | فیک یا واقعی؟

  • کد خبر : 2641649
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰
لورس :دریافت nft رایگان در تراست ولت | فیک یا واقعی؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

تراست ولت یک کیف پول ارز دیجیتال معتبر و امن برای نگهداری دارایی های دیجیتال مانند ارزهای دیجیتال و NFT ها است. این کیف پول دارای قابلیت هایی برای اعطای توکن رایگان به عنوان پاداش است. شما از قابلیت استیکینگ این کیف پول می توانید استفاده کرده و از آن پاداش دریافت کنید. به عنوان مثال، پس از فریز شدن ترون در تراست ولت، بعد از مدت زمان کوتاهی، پاداش آن را به صورت توکن دریافت می کنید. دریافت NFT رایگان در تراست ولت هم یکی دیگر از ادعاهای جدید برخی از کاربران تراست ولت است که در این مقاله، این فرایند را مورد بررسی قرار می دهیم.
دریافت nft رایگان در تراست ولت بازار ارزهای دیجیتال، یک بازار مالی بی انتها و گسترده است. از این رو، روش های درآمدزایی از آن نیز روز به روز بیشتر می شود. یکی از این راه های درآمدزایی، شرکت در ایردراپ ها و دریافت NFT رایگان در تراست ولت است. البته، در این روش، شما باید در ایردراپ پروژه های جدید شرکت کرده و پاداش آن را به صورت NFT رایگان دریافت کنید.
اما روشی دیگری هم در دریافت NFT وجود دارد. این روش، به صورت کاملا خودکار و بدون آگاهی شما انجام می شود. در این روش، شم..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تراست ولت یک کیف پول ارز دیجیتال معتبر و امن برای نگهداری دارایی های دیجیتال مانند ارزهای دیجیتال و NFT ها است. این کیف پول دارای قابلیت هایی برای اعطای توکن رایگان به عنوان پاداش است. شما از قابلیت استیکینگ این کیف پول می توانید استفاده کرده و از آن پاداش دریافت کنید. به عنوان مثال، پس از فریز شدن ترون در تراست ولت، بعد از مدت زمان کوتاهی، پاداش آن را به صورت توکن دریافت می کنید. دریافت NFT رایگان در تراست ولت هم یکی دیگر از ادعاهای جدید برخی از کاربران تراست ولت است که در این مقاله، این فرایند را مورد بررسی قرار می دهیم.

دریافت nft رایگان در تراست ولت

بازار ارزهای دیجیتال، یک بازار مالی بی انتها و گسترده است. از این رو، روش های درآمدزایی از آن نیز روز به روز بیشتر می شود. یکی از این راه های درآمدزایی، شرکت در ایردراپ ها و دریافت NFT رایگان در تراست ولت است. البته، در این روش، شما باید در ایردراپ پروژه های جدید شرکت کرده و پاداش آن را به صورت NFT رایگان دریافت کنید.

اما روشی دیگری هم در دریافت NFT وجود دارد. این روش، به صورت کاملا خودکار و بدون آگاهی شما انجام می شود. در این روش، شما خیلی اتفاقی کیف پول تراست ولت خود را باز می کنید و متوجه وجود چند NFT جدید در کیف پول خود می شوید. این نوع از NFT، اصولا باید از طرف یک فرستنده معتبر به کیف پول شما ارسال شده باشد. در غیر این صورت، این NFTها اسکم هستند و پروژه های کلاهبرداری محسوب می شوند. پس، نباید به آنها توجه داشته باشید.

دلیل اعطای nft رایگان توسط تراست ولت

اگر NFTهای کاملا مشکوکی را در کیف پول خود مشاهده کردید، بهتر است بدانید که آنها تنها پروژه های کلاهبرداری هستند. اما دلیل این کار برای کلاهبرداری چیست؟ در این روش، کلاهبرداران، یکسری NFT رایگان و بی ارزش را به کیف پول های مختلف ارسال می کنند. در بخش توضیحات آن، لینک یک سایتی را برای دریافت پاداش قرار می دهند. در نهایت، شما از روی وسوسه روی لینک کلیک می کنید، کیف پول خودتان را به آن متصل می کنید و به همین سادگی، کیف پول شما هک می شود.

دلیل بعدی برای اعطای NFT رایگان، همان شرکت در ایردراپ ها یا انجام فرایند مینت کردن NFT است. این روش، یک روش کاملا ایمن و درست برای دریافت NFT رایگان در تراست ولت است و هیچ کلاهبرداری در پشت آن وجود ندارد. این نوع از NFTهای رایگان، به کیف پول شما ارسال نمی شود، بلکه شما باید با آگاهی شخصی خود آنها را مینت کنید تا در نهایت برای شما ارسال شود.

برخی از فرایندهای مینت (Mint) به صورت رایگان برگزار می شوند که به آنها فری مینت (Free Mint) می گویند. شرکت در این فرایند، نیاز به مشارکت در یک پروژه به خصوص را دارد. به طور مثال، شما باید به تبلیغات و معرفی هر چه بیشتر این پروژه کمک کنید و درازای آن مقداری پاداش دریافت کنید. هزینه اصلی برای شرکت در این فری مینت ها، گذاشتن زمان برای مشارکت در پروژه است. نکته دیگری که در فری مینت وجود دارد، پرداخت کارمزد شبکه برای دریافت NFT است. در NFT رایگان کلاهبرداری نیازی به پرداخت کارمزد نیست.

روش های جلوگیری از NFTهای رایگان کلاهبرداری

شاید الان با مطالعه مطالب بالا، کمی نگرانی از بابت درگیر شدن در پروژه های کلاهبرداری در ذهن شما ایجاد شده باشد. شما برای جلوگیری از نفوذ این پروژه های کلاهبرداری و هک نشدن کیف پولتان، باید چند اقدام ساده در جهت افزایش امنیت کیف پول تراست ولت خود انجام دهید.

کلاهبرداری

  • هرگز گول NFTهای رایگان و پاداش های چند هزار دلاری را نخورید و قبل از شرکت در آنها، تحقیق کنید.
  • با دیدن NFTها در کیف پول خود وسوسه نشوید.
  • روی هیچ لینکی که در توضیحات NFT نوشته شده است، کلیک نکنید.
  • کیف پول خود را به وبسایت های نامعتبری که هیچ شناختی نسبت به آنها ندارید، متصل نکنید.
  • NFTهایی که از ناکجا آباد وارد کیف پولتان شده است را انتقال ندهید.
  • اگر به این NFTها یا توکن های کلاهبرداری دست نزنید، هیچ خطری برای شما ایجاد نمی کنند.
  • این NFTها را کاملا نادیده بگیرید.

مینت کردن NFT یا شرکت در ایردراپ

همان طور که اشاره کردیم، اصلی ترین و امن ترین راه برای دریافت NFT رایگان در تراست ولت، مینت کردن NFT یا شرکت در ایردراپ های معتبر است. شاید این روش به شما NFTهای چند هزار دلاری یا توکن های خیلی باارزش ندهد؛ ولی در عوض، یک راه ایمن برای دریافت پاداش است و هیچ کلاهبرداری در پشت آن وجود ندارد. اما راه های شرکت در ایردراپ چیست ؟

مینت کردن خود به تنهایی یک فرایند پیچیده است که باید در آن مهارت و تخصص داشته باشید. به بیان ساده، مینت کردن به معنای ضرب کردن است. در واقع، شما در این فرایند باید NFT خود را در بلاکچین ضرب کنید. بهترین بلاکچین برای این کار، بلاکچین اتریوم است. پس از مینت NFT شما باید تبلیغات لازم برای شناخته شدن NFT خود انجام دهید و سپس، آن را با قیمت مناسب بفروشید.

برای اینکار نیز می توانید از بسترهای مناسب برای فروش NFT مانند OpenSea استفاده کنید. ابتدا در اوپن سی عضو شوید و مقداری اتریوم به حساب اوپن سی خود واریز کنید تا اجازه فروش NFT شما در این پلتفرم داده شود. در نهایت، پس از فروش NFT، هزینه دریافت شده از خریدار را به کیف پول تراست ولت خود انتقال دهید.

مینت کردن NFT

شرکت در ایردراپ ها، کمی متفاوت با مینت کردن است. ایردراپ ها بیشتر مختص به توکن های ارز دیجیتال می شوند. پروژه های جدید ارز دیجیتال برای معرفی هر چه بیشتر خود، ایردراپ هایی را طراحی می کنند و به شرکت کنندگان در این ایردراپ ها، مقداری پاداش می دهند. پاداش داده شده به شرکت کنندگان، به شکل توکن همان پروژه است.

از این رو، یکی از معایب شرکت در ایردراپ این است که بسیاری از پروژه ها، پس از لیست شدن در صرافی، به یک ارز گران قیمت و باارزش تبدیل نمی شوند. حتی پس از مدتی، شکست می خورند و کاملا صفر می شوند. پس، نمی توان روی کسب پاداش از ایردراپ ها حساب زیادی باز کرد.

دریافت NFT رایگان در تراست ولت فیک است؟

هیچوقت گول پاداش های رایگان چند هزار دلاری را نخورید. در بیشتر موارد این نوع از پاداش ها، کلاهبرداری و فیک هستند. اگر NFTهای جدیدی را در کیف پول تراست ولت خود دیدید، هرگز به آنها اعتماد نکنید. این ها، NFTهای بی ارزشی هستند که کلاهبرداران با آنها شما را وسوسه می کنند تا مدیریت کیف پول شما را به دست بگیرند. برای کسب درآمد از بازار ارز دیجیتال، خرید و فروش ارز دیجیتال از صرافی ارز دیجیتال ایرانی انجام دهید. این بهترین و امن ترین راه برای کسب درآمد از این بازار مالی است.

نوشته دریافت nft رایگان در تراست ولت | فیک یا واقعی؟ اولین بار در صرافی آنلاین اریترون. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2641649

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها