تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 26 July , 2024

اخبار | سایت خبری ارزهای دیجیتال لورس

۰۴مرداد

لورس :معرفی بهترین نمایندگی زیمنس در ایران

معرفی بهترین نمایندگی زیمنس در ایران

۰۳مرداد
لورس :صاحب قدیمی‌ترین بیت کوین چه کسی است؟

لورس :صاحب قدیمی‌ترین بیت کوین چه کسی است؟

یک کاربر ناشناس، در پاسخ به این سوال که «صاحب قدیمی‌ترین بیتکوین چه کسی است؟»، یک امضای دیجیتال بیتکوینی را منتشر کرد که مربوط به ژانویه ۲۰۰۹ (دی ماه ۱۳۸۷) است، درست یک هفته پس از به وجود آمدن بیت کوین.
انجمن‌های آنلاین ارتباطی جدایی ناپذیر با منشأ و تاریخ بیتکوین دارند؛ جایی که ساتوشی ناکاموتو و اعضای اولیه، به بحث و گفتگو در مورد یک سیستم مالی متفاوت پرداختند و این سیستم را از هیچ به وجود آوردند. یکی از قدیمی‌ترین انجمن‌های بیت کوین، bitcointalk.org نام دارد و هنوز هم محفل بحث‌های تاریخی پیرامون چگونگی ایجاد لوگوی بیتکوین و ایجاد این سیستم مالی است.
اخیرا یکی از اعضای کنجکاو bitcointalk.org درصدد پیدا کردن قدیمی‌ترین ماینرهای بیتکوین بر آمده است. در اوج شگفتی، یک کاربر ناشناس با انتشار یک امضای بیت کوین متعلق به ژانویه ۲۰۰۹، درست یک هفته پس از پیدایش بیتکوین، به سوال او پاسخ داد.
مقاله پیشنهادی: بیت کوین چیست؟

کاربری با نام مستعار OneSignature این امضای بیت کوین قدیمی را منتشر کرده است.
کاربری دیگر ضمن تایید اعتبار این امضا (که قدیمی‌ترین امضای شناخته شده تاکنون به شمار می‌رود)..

۰۳مرداد

لورس :مدیرعامل پیشین پی‌پل: بیت‌کوین دیگر شاهد رشد چشمگیر قیمت نخواهد بود

پیتر تیل (Peter Thiel)، کارآفرین برجسته و مدیرعامل سابق پی‌پال (PayPal)، نظرات جالبی درباره آینده بیت‌کوین مطرح کرد. او معتقد است که بیت‌کوین نتوانسته به اهداف اولیه خود برسد. تیل می‌گوید این ارز دیجیتال قرار بود ابزاری برای آزادی مالی و مقابله با کنترل دولت‌ها باشد، اما درعمل این‌طور نشده است.
این میلیاردر که خودش هم مقداری بیت‌کوین دارد (هرچند می‌گوید به اندازه کافی نخریده)، نسبت به افزایش چشمگیر قیمت بیت‌کوین در آینده نزدیک تردید دارد. او می‌گوید که با عرضه ETF بیت‌کوین، بخش بزرگی از تقاضا برآورده شده و مشخص نیست خریداران بعدی از کجا خواهند آمد.
پیتر تیل که یکی از بنیانگذاران صندوق سرمایه‌گذاری «فاندرز فاند» (Founders Fund) نیز هست، دیدگاه‌های خود را درباره آینده بیت‌کوین در مصاحبه‌ای با شبکه سی‌ان‌بی‌سی (CNBC) در تاریخ ۹تیر (۲۸ ژوئن ۲۰۲۴) بیان کرد.
او با صراحت گفت:
من مطمئن نیستم که قیمت از اینجا به‌بعد، به‌طور چشمگیری افزایش یابد. ما نسخه ETF را داشتیم و نمی‌دانم چه کسی دیگر آن را می‌خرد.
تیل افزود:
احتمالا قیمت بیت‌کوین هنوز می‌تواند کمی افزایش یابد، اما این روند پرنوسا..

۰۳مرداد
لورس :خبر جدید برای همستربازان/ همستر کامبت قیمت‌گذاری شد!

لورس :خبر جدید برای همستربازان/ همستر کامبت قیمت‌گذاری شد!

خبر جدید برای همستربازان/ همستر کامبت قیمت‌گذاری شد! توکن همستر (Hamster) به تازگی در بازار پیش‌فروش صرافی Gate قیمت‌گذاری شده است. قیمت اولیه این توکن در حال حاضر ۰.۱۸ دلار تعیین شده که نمایانگر ارزش‌گذاری اولیه این پروژه در بازار رمز ارزهاست.​
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس گزارش تجارت‌نیوز، صرافی چینی Gate.io ارز همستر را در بازار پیش‌فروش خود لیست کرد و در اطلاعات این صرافی آمده است تا ۱۰ میلیون کوین همستر را می‌تواند معامله کند.
بازار پیش‌فروش همواره با محدودیت‌هایی روبه‌روست و بیشتر به جهت کشف قیمتی و حجم تراکنش تشکیل می‌شود. تا به این لحظه (حین نگارش) معاملاتی با حجم ۵ هزار همستر به قیمت ۶۹۰ تتر (هر همستر معادل ۰.۱۳۸) نیز در این صرافی انجام شده‌اند.

ظاهرا تاکنون، قیمت گذاری در بازار پیش فروش به گونه‌ای بوده که هر توکن همستر با قیمت ۰.۱۵۵ دلار قیمت‌گذاری شده است. البته این قیمت نهایی نبوده و تا زمان ورود این کوین به بازار انتظار می‌رود که قیمت همچنان در یک شیب نزولی قرار داشته باشد. در نهایت قیمت در زمان عرضه این کوین در بازار اسپات مشخص خواهد شد.
همستر کامبت از طریق کان..

۰۳مرداد
لورس :رقیب همستر کامبت آمد؟

لورس :رقیب همستر کامبت آمد؟

رقیب همستر کامبت آمد؟ تپ سواپ، یکی دیگر از ستاره‌های بازی‌های کریپتویی در تلگرام است که برخی آن را نات کوین جدید می‌دانند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس گزارش زومیت، تپ سواپ (TapSwap) از مینی اپلیکیشن‌های محبوب در تلگرام به‌حساب می‌آید که به کاربران اجازه می‌دهد با شرکت در فعالیت‌های مختلف درون بازی، سکه‌های TAPS به‌دست بیاورند. این بازی با بیش‌ از ۴۶ میلیون کاربر تا امروز، به لطف گیم‌پلی ساده اما جذاب خود به سرعت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تلگرامی در سبک Tap to Earn تبدیل شده است.
آینده‌ی بازی تپ سواپ مثل اکثر بازی‌های کریپتویی تلگرامی مشخص نیست و هیچ تضمینی برای تبدیل‌شدن سکه‌های درون بازی به پول واقعی وجود ندارد و ما در زومیت صرفاً به معرفی و آموزش بازی TapSwap و امکانات آن می‌پردازیم.
رویکرد کاربرپسند تپ سواپ به استخراج رمزارز و وعده‌ی پاداش‌های واقعی، جامعه‌ای بزرگ و فعال از کاربران را به‌خود جذب کرده است. درواقع می‌توان این پروژه‌ را یکی از رقبای اصلی همستر کامبت در نظر گرفت که در صورت لیست‌شدن در صرافی ارز دیجیتال می‌توان توکن‌های آن را خرید و فروش کرد.
تپ سواپ چیست؟..

۰۳مرداد
لورس :همستر کامبت قابل معامله می‌شود؟

لورس :همستر کامبت قابل معامله می‌شود؟

همستر کامبت قابل معامله می‌شود؟ یک صرافی چینی همستر کامبت را در بازار پیش فروش لیست کرد تا طرفداران آن امیدوار به تکرار سناریو نات کوین باشند.
به گزارش خبرآنلاین،همستر کامبت (Hamster Kombat)، در تاریخ ۱۴ مارس راه‌اندازی و در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۴ بر بستر تلگرام ارائه شد.
جهان صنعت در خبری نوشت:این بازی به کاربران اجازه می‌دهد تا با انجام کارهای ساده، سکه جمع کنند. در مدت زمان کوتاهی استقبال به این بازی به شدت میان کاربران افزایش پیدا کرد. آنگونه که صفحه رسمی همستر کامبت در شبکه ایکس روز جمعه اعلام کرد، تعداد کاربران به ۱۴۸ میلیون نفر رسیده است.
دلیل استقبال جنون آمیز به همستر کامبت چه بود؟ مهم‌ترین دلیل اقبال به همستر کامبت را می‌توان حواشی مربوط به نات کوین جستجو کرد؛ نات کوین (Notcoin) یک توکن مبتنی بر شبکه ارز دیجیتال تون کوین (Toncoin) و همین طور یک بازی یا مینی اپلیکیشن در پیام‌رسان تلگرام است. ایده این بازی در ابتدا و قبل از راه‌اندازی و عرضه توکن NOT به این شکل بود که کاربران با کلیک کردن روی یک سکه به‌طور مداوم، مقدار مشخصی نات کوین استخراج می‌کردند که به موجودی آنها در بازی اضا..

۰۳مرداد
لورس :با اعداد رمزی با عشق‌تان صحبت کنید

لورس :با اعداد رمزی با عشق‌تان صحبت کنید

با اعداد رمزی با عشق‌تان صحبت کنید تا به حال پیش آمده کسی را دوست داشته باشید اما نتوانید به‌راحتی با او صحبت کنید و از گفتن حرف‌های دلتان خجالت بکشید؟ این اعداد رمزی به شما کمک خواهند کرد.
نادیا زکالوند: اگر نمی‌توانید با عشق‌تان راحت صحبت کنید و خجالت می‌کشید حرف‌هایتان را به او بزنید، از اعداد رمزی زیر استفاده کنید. با این اعداد که نوعی رمز هستند می‌توانید رمزگونه با فرد مورد نظرتان صحبت کنید.
البته باید امیدوار باشید که او این رمزها را می‌شناسد. اگر هم رمزها را نمی‌شناسد، او را به اینترنت و مطالعه این رمزها (مانند این مقاله) دعوت کنید:
* سلام: (۰۷۷۳۴)
البته این عدد با برعکس و سروته کردن حرف لاتین hELLO، به وجود آمده است. نگاهی به لاتین این عدد ۰۷۷۳۴ و سروته و برعکس‌شده حرف لاتین hELLO بیندازید.

* دوستت دارم: ۱۴۳
این عدد بهترین لحظه را بدون خجالت برایتان می‌سازد.
* باید با هم صحبت کنیم: ۱۲۱
وقتی می‌خواهید رابطه‌تان با کسی که دوست دارید، یک مرحله دیگر پیش ببرید، اما نمی‌دانید چگونه به او بگویید این رمز به دادتان خواهد رسید.
از اعداد رمزی دیگر باید به موارد زیر اشاره کرد:
* ..

۰۳مرداد
لورس :همستر و چالش با مفهوم کار سنتی

لورس :همستر و چالش با مفهوم کار سنتی

همستر و چالش با مفهوم کار سنتی در روزگار باستان کار با بیل و کلنگ و داس به یاد می آمد و معامله با کالاهای واسطی چون نمک و سنگ یشم و…..بعد مفهوم کار متحول شد و بیل و کلنگ اگر نه به شکل کامل اما جای خود را به وسایل مدرن تری دادند؛ ماشین آلات صنعتی قسمتی از زور بازو را از مفهوم کار خارج کردند و پول و سکه و ارز، کالا های واسط را از راه به در کردند.حالا چرا نباید باور کنیم که بعد از پنج – شش هزار سال تاریخ مدون بشریت ،دوباره مفهوم کار و ارزش اقتصادی متحول شده است؟
این روزها در ممالکی مثل کشور ما با شاخصه های اقتصادی که به آن خواهم پرداخت، کم نیستند کسانی که به صفحه موبایل خود می کوبند تا رویاهای هر چند کوچک خود را از دریچه دنیای سایبری به حقیقت نزدیک کنند.
واکنش ها نیز در این ممالک جالب توجه است ؛عده ای تمسخر می کنند ، عده ای جوان ایرانی را به دلیل سود جویی و خواست پول آسان ،خوار می کنند و عده ای بر طبل کلاهبرداری و توطئه دشمن برای تحت الشعاع قرار دادن فلان اتفاق سیاسی یا اجتماعی می کوبند.
اما در این میان شاید کمتر کسی باشد که توجه کند که بازی های ایردراپ و مشخصا همستر کامبت یک پدیده جا..

۰۳مرداد
لورس :توضیح معاون بانک مرکزی درباره‌ی پول جدید ایران/ تست‌های نهایی اعتبار سنجی در حال انجام است

لورس :توضیح معاون بانک مرکزی درباره‌ی پول جدید ایران/ تست‌های نهایی اعتبار سنجی در حال انجام است

توضیح معاون بانک مرکزی درباره‌ی پول جدید ایران/ تست‌های نهایی اعتبار سنجی در حال انجام است معاون بانک مرکزی گفت: ریال دیجیتال ماینیگ ندارد رمز ارز جنبه‌های مختلفی دارد که ماینینگ یک بخشی از آن و مبادله بخش دیگر آن است، و از جنبه‌های اقتصادی، فنی و نظارتی رمز ارز در حال تولید در بانک مرکزی در حال بررسی است و با این رمز ارز امکان مبادله بین کشورها خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهران محرمیان، معاون بانک مرکزی، درباره کارکرد ریال دیجیتال و نحوه تبدیل پول به ریال دیجیتال اظهار داشت: افراد به راحتی می‌توانند با برنامه‌ها و نرم‌افزاری پول موجود در حساب بانکی خود را به ریال دیجیتال تبدیل کنند. مردم از این پس می‌توانند بدون استفاده از پول‌های کاغذی یا هر کارت‎های بانکی موجود ازطریق کیف پول ریال دیجیتال پرداخت مورد نظر را انجام دهند، پرداخت با ریال دیجیتال تنها با اسکن بارکد تولید شده توسط نرم افزارهای ارایه شده، انجام می‌شود.
محرمیان در گفتگویی با یالنا تاکید کرد: با اشاره به تفاوت پرداخت ریال دیجیتال با QR با سایر پرداخت‌هایی که با کارت بانکی با QR انجام می‌شود، گفت: اولا باید توجه ..