تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
1

لورس :آموزش فروش nft در Rarible + در آمد دلاری برای ایرانیان

  • کد خبر : 2609283
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
لورس :آموزش فروش nft در Rarible + در آمد دلاری برای ایرانیان
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آموزش فروش nft در Rarible + در آمد دلاری برای ایرانیان آموزش متاورسارز دیجیتالتوکن‌هایNFT یکی از هیجان‌انگیزترین فناوری‌ها در دنیای ارزهای دیجیتال هستند. این دارایی‌های کمیاب ایجاد و در زنجیره بلوکی منتقل می‌شوند. NFT‌ها شگفتی‌های زیادی ایجاد کرده‌اند که مانند یک تصویر دیجیتال ساده به نظر می‌رسند که برخی حاضرند بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار برای خرید بپردازند.
ایجاد و فروش NFT بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. می‌توانید از پلتفرم‌هایی مانند سایت Rarible برای ایجاد توکن خود به صورت رایگان و فروش ارزان آن استفاده کنید. با کمک این پلتفرم می‌توانید هر آنچه را که تصور می‌کنید بسازید و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به خریداران NFT بفروشید.
فهرست مطالب
معرفی پلتفرم فروش ان اف تی و سایت Raribleسایت Rarible یک بازار NFT است که به سازندگان و هنرمندان این دارایی دیجیتال اجازه می‌دهد تا توکن‌های NFT خود را بفروشند. این پلتفرم در اصل یک بازار NFT برای هنر و کلکسیون است و از اکثر سبک‌های NFT، از جمله گرافیک‌های سه بعدی، پشتیبانی می‌کند. سایت Rarible یک پلتفرم مبتنی بر اتریوم است که ایجاد، فروش و خرید مال..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آموزش فروش nft در Rarible + در آمد دلاری برای ایرانیان

  • آموزش متاورس
  • ارز دیجیتال

توکن‌هایNFT یکی از هیجان‌انگیزترین فناوری‌ها در دنیای ارزهای دیجیتال هستند. این دارایی‌های کمیاب ایجاد و در زنجیره بلوکی منتقل می‌شوند. NFT‌ها شگفتی‌های زیادی ایجاد کرده‌اند که مانند یک تصویر دیجیتال ساده به نظر می‌رسند که برخی حاضرند بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار برای خرید بپردازند.

بخوانید  ارز‌های دیجیتال کاسپا (KAS) و سی (SEI) در صرافی اکسیر

ایجاد و فروش NFT بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. می‌توانید از پلتفرم‌هایی مانند سایت Rarible برای ایجاد توکن خود به صورت رایگان و فروش ارزان آن استفاده کنید. با کمک این پلتفرم می‌توانید هر آنچه را که تصور می‌کنید بسازید و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به خریداران NFT بفروشید.

فهرست مطالب

معرفی پلتفرم فروش ان اف تی و سایت Rarible

سایت Rarible یک بازار NFT است که به سازندگان و هنرمندان این دارایی دیجیتال اجازه می‌دهد تا توکن‌های NFT خود را بفروشند. این پلتفرم در اصل یک بازار NFT برای هنر و کلکسیون است و از اکثر سبک‌های NFT، از جمله گرافیک‌های سه بعدی، پشتیبانی می‌کند. سایت Rarible یک پلتفرم مبتنی بر اتریوم است که ایجاد، فروش و خرید مالکیت آثار هنری دیجیتال را از طریق توکن‌های غیرقابل تعویض تسهیل می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا توکن NFT خود را به صورت رایگان ایجاد کنید و برای شروع نیازی به پرداخت اتریوم ندارید.

بخوانید  بازار NFT سولانا از اتریوم پیشی گرفت

توکن “RARI” ارز دیجیتال بومی این پلتفرم است که عنوان اولین توکن مستقل در فضای NFT را به خود اختصاص داده است. شما همچنین با خرید و فروش NFT در بازار تجاری Rarible صاحب این توکن خواهید شد.

آموزش فروش nft در Rarible + در آمد دلاری برای ایرانیان

مراحل فروش NFT در وب سایت رریبل

برای شروع، اجازه دهید ابتدا مراحل فروش NFT را برای مقدمه اولیه مرور کنیم تا بتوانید در ابتدا کمی با موضوع آشنا شوید. پس از آشنایی با مراحل فروش NFT، به سراغ بقیه مراحل می‌رویم. مراحل فروش یک محصول NFT عبارتند از:

تولید محصول NFT

ابتدا باید محصول خود را برای فروش NFT آماده کنید. آماده سازی محصول به نوع NFT بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر NFT مورد نظر یک اثر هنری از یک نقاشی است، باید تصویری با کیفیت از کار خود ارائه دهید. اگر محصول شما موسیقی است، باید یک فایل صوتی نیز در قالبی ایجاد کنید که توسط Market Place پشتیبانی می‌شود. در نهایت از طریق فعالیت‌های فوق می‌توانید محصول NFT خود را برای فروش آماده کنید.

انتخاب یک بازار برای فروش NFT در رریبل

در انتخاب Market Place باید بسیار مراقب باشید زیرا اگر در این کار اشتباه کنید ممکن است سرمایه خود را از دست بدهید. در حال حاضر، با توجه به گسترش صنعت NFT، دستورالعمل‌های بازار زیادی تدوین شده است، اما متاسفانه نمی‌توان به همه آنها اعتماد کرد. زیرا برخی از آنها باطل و برخی دیگر حجم معاملات پایینی دارند. بنابراین، هنگام انتخاب Market Place، پلتفرم‌هایی را انتخاب کنید که هم حجم تراکنش بالایی دارند و هم شهرت خوبی دارند. یکی از بهترین مارکت پلیس‌ها برای خرید و فروش ان اف تی، سایت Rarible است.

بخوانید  Hashkey Group اعلام کرد که اکثر سرمایه گذاری های خود را در آلت کوین ها سرمایه گذاری خواهد کرد

انتخاب کیف پول با توجه به بازار انتخاب شده

پس از انتخاب بازار مورد نظر خود، نوبت به انتخاب کیف پول می‌رسد. برای خرید و فروش و ذخیره NFT می‌توانید از کیف پول‌های پلاگین یا نرم افزاری استفاده کنید. در میان همه کیف پول‌های دیجیتال، باید به سراغ بهترین‌ها بروید. به عنوان مثال یکی از ولت‌هایی که این روزها توسط بسیاری از کاربران استفاده می‌شود متامسک است.

ایجاد NFT و قیمت گذاری آن در سایت رریبل

بعد از اینکه کیف پول خود را راه اندازی کردید، نوبت به ایجاد NFT و قیمت گذاری آن می‌رسد. اگر NFT مورد نظر خود را ایجاد نکرده‌اید و قصد ایجاد آن را دارید، باید به بخش ایجاد بازار مورد نظر خود بروید. اما اگر قبلاً یک NFT ایجاد کرده‌اید و اکنون می‌خواهید آن را بفروشید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که در این قسمت روی گزینه Sell کلیک کنید. این به شما امکان می‌دهد پس از تعیین قیمت، به راحتی محصول NFT خود را برای فروش فهرست کنید.

بخوانید  عرضه استیبل کوین به زیر ۱۲۵ میلیارد دلار کاهش یافت

اکنون که محصول خود را ایجاد کرده‌اید، باید برای آن قیمت تعیین کنید. برای تعیین قیمت محصول NFT باید به چند نکته توجه کنید تا بتوانید NFT خود را با قیمت مناسب قیمت گذاری کنید.

بازاریابی و ترویج فروش NFT

برای فروش یک NFT، نه تنها ایجاد آن مهم است، بلکه باید بتوانید آن را تبلیغ و بازاریابی کنید. البته لازم به ذکر است که تبلیغات جزئی از بازاریابی محسوب می‌شود اما می‌توان از آن به صورت جداگانه در این قسمت استفاده کرد. تبلیغات و بازاریابی سخت ترین مرحله برای فروش NFT است.

برای بازاریابی NFT، هم می‌توانید از نمایشگرهای محیطی و هم از نمایشگرهای مجازی استفاده کنید. تبلیغات مجازی در حال حاضر طرفداران بیشتری نسبت به تبلیغات محیطی دارد و شانس فروش محصول در تبلیغات مجازی نیز بیشتر است. تبلیغات محیطی کمی دشوارتر است زیرا نیاز به فضای مرتبط دارد، اما با این نوع تبلیغات شما مانند تبلیغات مجازی شانس بالایی برای کسب سود دارید.

بخوانید  لیست ارزهای حوزه‌ متاورس – معرفی بهترین ارز های متاورس

علاوه بر تبلیغات باید به بازاریابی محصول نیز توجه کرد. بازاریابی مانند ایجاد یک دنبال کننده برای NFT شماست. البته این موضوع بیشتر برای یک مجموعه مناسب است. یعنی شما یک مجموعه ایجاد می‌کنید و NFT‌های مختلف را در آن برای فروش قرار می‌دهید.

آموزش فروش nft در Rarible + در آمد دلاری برای ایرانیان

نحوه قیمت گذاری و فروش NFT در سایت رریبل

از آنجایی که قبل از بازاریابی و تبلیغات باید بدانید که چگونه یک NFT را ارزش گذاری کنید، در این بخش ابتدا به چگونگی ارزش گذاری یک NFT می‌پردازیم:

شما باید در دسترس بودن NFT خود را بررسی کنید

برای ارزش گذاری NFT خود، باید از در دسترس بودن آن آگاه باشید. در حال حاضر ۴ دسته اصلی برای این موضوع وجود دارد: رایج، نادر، بسیار نادر، یا فوق نادر.

هرچه NFT شما نادرتر باشد، ارزشمندتر خواهد بود. بنابراین در انتخاب NFT باید به این موضوع توجه کنید. اگر خودتان یک هنرمند شناخته شده NFT هستید، سعی کنید طرح‌های خاص یا کمیاب را به NFT تبدیل کنید تا بتوانید قیمت بالاتری برای محصول NFT مورد نظر خود داشته باشید.

بخوانید  سناتور آمریکایی برای جلوگیری از مداخلات SEC در صنعت ارزهای دیجیتال وارد عمل می شود

باید ببینید NFT شما سودآور است یا خیر!

اینکه NFT مورد نظر سودآور باشد یا نه، می‌تواند در قیمت گذاری بسیار موثر باشد. مهم این است که NFT فوق سود خوبی برای کاربر به همراه داشته باشد. البته توجه داشته باشید که هدف از سودمندی در این قسمت این نیست که کاربر بخواهد پس از خرید از نظر مالی منتفع شود.

به عنوان مثال، نمونه بارز NFT مفید در حال حاضر، محصولات مجموعه Bored Ape Yacht Club است، زیرا در صورت خرید این NFTمی‌توانید به دیوارهای گرافیکی این پروژه دسترسی داشته باشید و همچنین به سرور دیسکورد خصوصی آنها بپیوندید.

ملموس بودن یک NFT می‌تواند بر ارزش آن تأثیر بگذارد

اگر NFT مورد نظر در دنیای واقعی نیز استفاده شود، قیمت آن تا حدودی افزایش می‌یابد. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید بلیط NFT کنسرت یک خواننده معروف را خریداری کنید. اگر این بلیط تاریخ انقضا داشته و در دنیای واقعی قابل استفاده باشد، قطعا قیمت آن فوق کمی بیشتر از NFT‌های حالت عادی خواهد بود.

بخوانید  بایننس پشتیبانی از استیبل‌کوین BUSD را متوقف خواهد کرد

اطمینان حاصل کنید که NFT شما قابلیت همکاری دارد

یک عامل کلیدی در تعیین قیمت گذاری NFT قابلیت همکاری است. به عنوان مثال، باید بررسی کنید که آیا NFT فوق در برنامه‌های دیگر قابل استفاده است یا خیر.

سابقه مالکیت NFT ممکن است ارزش محصول را افزایش یا کاهش دهد

هویت صادرکننده و صاحبان قبلی یک NFT بر ارزش آن تأثیر می‌گذارد. توکن‌های ایجاد شده توسط افراد یا شرکت‌های برجسته ارزش بالایی دارند. شما می‌توانید ارزش پیشنهادی NFT را با مشارکت با افراد یا شرکت‌هایی با ارزش ویژه برند قوی برای فروش NFT افزایش دهید.

جدای از آن، فروش مجدد NFT‌هایی که قبلاً توسط افراد یا شرکت‌های معروف خریداری و فروخته شده اند، بر قیمت تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، اگر یک NFT قبلاً توسط بایننس خریداری شده باشد، اکنون می‌توانید ارزش آن را هنگام خرید و فروش بهتر تعیین کنید.

آموزش فروش NFT در سایت Rarible

در سایت Rarible، فروش NFT شامل یک مرحله است. در این بازار در همان لحظه‌ای که NFT می‌سازید، باید قیمت محصول خود را اعلام کرده و سپس آن را برای فروش قرار دهید. برای فروش NFT‌ها در سایت Rarible باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا باید به وب سایت رسمی این بازار بروید. پس از ورود به سیستم، روی Connect Wallet کلیک کرده تا کیف پول خود را به این پلتفرم متصل کنید.
  • در بخش جدید ابتدا باید نوع بلاک چین خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب بلاک چین، اکنون باید کیف پول مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • پس از اتصال کیف پول، باید بر روی گزینه Create کلیک کنید.
  • در بخش جدید، زمان انتخاب زنجیره بلوکی است. در این بخش باید بلاک چین مورد نظر را انتخاب کنید.
  • در این قسمت اگر قصد ایجاد NFT را دارید باید روی گزینه Single کلیک کنید.
  • صفحه جدید، بخش اصلی، از شما می‌خواهد که اطلاعات NFT خود را وارد کنید.
  • در این قسمت باید فایل NFT خود را با توجه به محدودیت‌ها وارد کنید.
  • پس از وارد کردن فایل NFT در این قسمت، می‌توانید پیش نمایش آن را مشاهده کنید.
  • همچنین باید نوع فروش را ذکر کنید. شما باید تصمیم بگیرید که آیا NFT خود را با قیمت ثابت حراج کنید یا بفروشید.
  • در این قسمت باید قیمت NFT فوق را وارد کنید. همانطور که در این بخش مشخص خواهد شد، قیمت NFT در اتریوم باید وارد شود.
  • در این بخش می‌توانید کارمزد سایت Rarible را مشاهده کرده و در قسمت پایین این بخش می‌توانید میزان دریافت خالص خود را از این تراکنش مشاهده کنید.
  • در قسمت بعد باید مجموعه خود را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید مجموعه‌ای بسازید باید روی گزینه Create کلیک کنید. در غیر این صورت می‌توانید محصول خود را در سایت Rarible ایجاد کنید.
  • در صورت انتخاب این بخش، کارمزد توسط خریدار NFT دریافت می‌شود و هیچ کارمزد دیگری پرداخت نمی‌کنید.
  • در بخش بعد باید نام NFT خود را وارد کرده و در مورد NFT خود بنویسید تا کاربران بتوانند محصول شما را بهتر بشناسند.
  • پس از پر کردن اطلاعات بالا، باید گزینه Create Item را در پایین صفحه انتخاب کنید. سپس باید کمی صبر کنید تا مراحل ایجاد NFT خود را به ترتیب انجام دهید.
  • در نهایت،NFT شما ایجاد می‌شود و برای فروش آماده است. اکنون می‌توانید با کلیک روی گزینه View NFT محصول خود را مشاهده کنید.
بخوانید  تسلط بیت کوین در حال کاهش است؛ منتظر آلت سیزن باشیم؟

با توجه به اطلاعاتی که در این بخش آموختید، ایجاد و فروش NFT در سایت Rarible بسیار آسان است.

آموزش فروش nft در Rarible + در آمد دلاری برای ایرانیان

سخن نهایی در مورد آموزش فروش NFT در سایت Rarible

سایت Rarible یک بازار NFT است که به سازندگان و هنرمندان این دارایی دیجیتال اجازه می‌دهد تا توکن‌های NFT خود را بفروشند. این پلتفرم در اصل یک بازار NFT برای هنر و کلکسیون است و از اکثر سبک‌های NFT، از جمله گرافیک‌های سه بعدی، پشتیبانی می‌کند. همانطور که متوجه شدید فروش NFT در سایت Rarible بسیار آسان است و تنها مشکل شما در بخش فروش NFT بازاریابی و جذب مشتری خواهد بود.

Aron groups

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2609283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها