تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
2

لورس :ارز دیجیتال استارگیت فایننس چیست؟

  • کد خبر : 2640327
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۴۸
لورس :ارز دیجیتال استارگیت فایننس چیست؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

استارگیت فایننس یک صرافی غیرمتمرکز بلاک چینی است که بتواند ترکیبی از ارزهای دیجیتال مختلف و خدمات مالی را به کاربران ارائه دهد. یکی از عناصر اصلی استارگیت فایننس، ارز دیجیتال استارگیت (STG) است که به عنوان واحد پولی اصلی در این پلتفرم عمل می‌کند. STG بر اساس فناوری بلاک‌چین توسعه یافته و قابلیت انجام تراکنش‌های سریع، امن و شفاف را داراست.استارگیت فایننس از ۷ زنجیره اتریوم، فانتوم، پالیگان، آوالانچ، آربیتروم،‌ آپتیمیزم و BNB Smart Chain برای انتقال توکن‌ها استفاده می کند حال شاید کمی کنجکاو شده باشید که این صرافی غیر متمرکز دقیقا چگونه کار می کند؟ با ما همراه باشید تا بدانیم ارز دیجیتال استارگیت فایننس چیست؟
استارگیت فایننس چیست؟ استارگیت فایننس یک صرافی غیرمتمرکز در دیفای است که بر روی زنجیره هوشمند بایننس (BSC) ساخته شده است که خدمات و محصولات مختلف مرتبط با ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد. این به کاربران اجازه می دهد تا ارزهای رمزنگاری شده را به اشتراک بگذارند، فارم و معامله کنند، در حالی که در این فرآیند پاداش دریافت می کنند. استارگیت فایننس بر اساس پروتکل LayerZero ساخته شده است که..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

استارگیت فایننس یک صرافی غیرمتمرکز بلاک چینی است که بتواند ترکیبی از ارزهای دیجیتال مختلف و خدمات مالی را به کاربران ارائه دهد. یکی از عناصر اصلی استارگیت فایننس، ارز دیجیتال استارگیت (STG) است که به عنوان واحد پولی اصلی در این پلتفرم عمل می‌کند. STG بر اساس فناوری بلاک‌چین توسعه یافته و قابلیت انجام تراکنش‌های سریع، امن و شفاف را داراست.استارگیت فایننس از ۷ زنجیره اتریوم، فانتوم، پالیگان، آوالانچ، آربیتروم،‌ آپتیمیزم و BNB Smart Chain برای انتقال توکن‌ها استفاده می کند حال شاید کمی کنجکاو شده باشید که این صرافی غیر متمرکز دقیقا چگونه کار می کند؟ با ما همراه باشید تا بدانیم ارز دیجیتال استارگیت فایننس چیست؟

استارگیت فایننس چیست؟

استارگیت فایننس یک صرافی غیرمتمرکز در دیفای است که بر روی زنجیره هوشمند بایننس (BSC) ساخته شده است که خدمات و محصولات مختلف مرتبط با ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد. این به کاربران اجازه می دهد تا ارزهای رمزنگاری شده را به اشتراک بگذارند، فارم و معامله کنند، در حالی که در این فرآیند پاداش دریافت می کنند. استارگیت فایننس بر اساس پروتکل LayerZero ساخته شده است که به زنجیره های مختلف اجازه می دهد تا با سایر زنجیره ها تعامل داشته باشند. هدف Stargate Finance ارائه یک پلتفرم کاربر پسند و امن برای افراد جهت مشارکت در اکوسیستم دیفای DeFi است.

از جمله خدمات اصلی استارگیت فایننس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱٫ Staking: کاربران می‌توانند دارایی‌های رمزارز خود را بر روی پلتفرم استارگیت فایننس قرار داده و پاداش دریافت کنند.

۲٫ Farming: کاربران می‌توانند با فراهم کردن نقدینگی به استخرهای نقدینگی مختلف بر روی پلتفرم شرکت کنند.

۳٫ معاملات: استارگیت فایننس به کاربران امکان معامله با انواع رمزارزها را بر روی صرافی غیرمتمرکز (DEX) خود ارائه می‌دهد.

۴٫ حاکمیت: استارگیت فایننس همچنین توکن حاکمیت ارائه می‌دهد که به کاربران اجازه مشارکت در فرآیند تصمیم‌گیری پلتفرم را می‌دهد. دارندگان توکن حاکمیت می‌توانند در مورد پروپوزال‌های مربوط به توسعه و جهت‌گیری آینده پلتفرم رای دهند.

بیشتر بخوانید: استخر نقدینگی (Liquidity Pool) چیست؟ و کسب درآمد از لیکوییدیتی پول

پروژه Stargate Finance چگونه کار می‌کند؟

استارت گیت فایننس در مقایسه با چندین برنامه دیگر برای اتصال بلاک چین روشی منحصر به فرد برای کار دارد.

Stargate از مکانیسم‌های قفل + mint and burn (ضرب توکن و سوزاندن) + redeem استفاده می‌کند. این مکانیسم توکن‌ها را در مبدا می‌سوزاند و توکن‌های جدیدی را در بلاک‌چین مقصد ایجاد می‌کند و اطمینان از فاینالیتی (Finality) و نقدینگی کافی را فراهم می‌کند. استارگیت فایننس همچنین از مکانیزم پل زنجیره ای پیشرفته و یک الگوریتم متعادل کننده به نام الگوریتم دلتا (delta algorithm) برای غلبه بر مشکل مثلث پل زدن (bridging trilemma) استفاده می کند.

توکن حاکمیت و ابزار استارگیت فایننس STG است. با استیکینگ STG، دارندگان توکن می توانند veST، توکن امانی یا escrow token رای گیری استارگیت را دریافت کنند. این پروتکل از یک سیستم پاداش مبتنی بر زمان استفاده می کند که مقدار veSTG$ کسب شده توسط سهامداران را در طول زمان افزایش می دهد.

ارز STG چه ویژگی‌هایی دارد؟

۱٫ فاینالیتی تضمین شده فوری:

هنگامی که تراکنش شما در زنجیره مبدأ تأیید شد، ورود توکن های شما به زنجیره مقصد تضمین می شود.

۲٫ نقدینگی یکپارچه:

استارگیت دسترسی مشترک به یک استخر نقدینگی را در چندین زنجیره فراهم می کند.

۳٫ دارایی‌های بومی:

پل استارگیت هنگام مبادله از دارایی‌های بومی استفاده می‌کند و از توکن‌های پیچیده‌ای استفاده نمی‌کند که برای به دست آوردن آنها نیاز به مبادله اضافی دارد.

۴٫کشاورزی برای سود اضافی

کاربران می توانند با استفاده موثر از توکن های LP، سود خود را به حداکثر برسانند. Stargate Finance یک ویژگی کشاورزی ارائه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد تا توکن‌های LP را از Pools پرورش دهند تا پاداش‌های بیشتری در قالب دارایی‌های رمزنگاری به دست آورند.

۵٫مشارکت در حکمرانی

استارگیت فایننس از طریق یک مدل حاکمیت غیرمتمرکز به اعضای جامعه اجازه می‌دهد تا در مورد پیشنهادات مربوط به تغییرات پلت فرم رای دهند. با قرار دادن توکن های STG، کاربران veSTG، توکن حاکمیت شبکه Stargate، کسب خواهند کرد. اگر کاربران دارایی های خود را برای مدت طولانی تری نگه دارند، می توانند پاداش های بالاتری کسب کنند.

توکنومیک ارز دیجیتال استارگیت فایننس

همانطور که تا الان خواندیم STG توکن بومی Stargate است. توکن‌های STG برای تامین نقدینگی، استیکینگ و تصمیم‌گیری در زمینه حاکمیتی که مربوط به پروتکل Stargate است استفاده می‌شود. به عنوان دارنده توکن، می‌توانید STG خود را برای دریافت veSTG به اشتراک بگذارید، پس از آن می‌توانید در رای‌های حکومتی شرکت کنید. اگر veSTG خود را برای مدت طولانی قفل کنید، جوایز بیشتری دریافت خواهید کرد.

استارگیت فایننس چه مشکلاتی را برطرف می‌کند؟

در واقع، پروتکل Stargate از نوعی سیستم time-weighted استفاده می‌کند که بر اساس مدت زمانی که توکن‌ها قفل هستند، میزان دریافتی سهامداران veSTG را افزایش می‌دهد.حداکثر عرضه ۱ میلیارد توکن STG وجود دارد. در حال حاضر تقریباً ۲۰۰ میلیون در گردش وجود دارد و توزیع به این صورت است:

  • %۳۰٫۴ برای جامعه
  • %۱۷٫۵ تیم
  • %۱۷٫۵ سرمایه‌گذاران
  • %۱۶ Bonding Curve
  • %۱۵ برای راه‌اندازی پروتکل
  • %۲٫۱ برنامه صدور اولیه

تحلیل تکنیکال ارز stg

میانگین متحرک (Moving Averages) در تحلیل فنی استارگیت فایننس ضروری است و روند قیمت ها را برای شناسایی بهتر نقاط ورودی و خروجی هموار می کند در این ارز خرسی است. اندیکاتور مومنتوم (Momentum Indicators) سرعت و قدرت تغییرات قیمت Stargate Finance را برای تحلیل روند اندازه گیری می کند، این اندیکاتور نیز برای استارگیت فایننس خرسی است.

میانگین متحرک
Period SMA Action
۱۰ ۰٫۵۰۷۱ Bearish
۲۰ ۰٫۵۲۱۵ Bearish
۳۰ ۰٫۵۵۲۸ Bearish
۵۰ ۰٫۶۲۸۵ Bearish
۱۰۰ ۰٫۶۴۰۹ Bearish
۲۰۰ ۰٫۵۹۳۰ Bearish
اندیکاتور مومنتوم
شاخص قدرت نسبی (RSI) ۳۰٫۸۷ Bearish
اندیکاتور CCI ۱۴۰٫۰۵ – Bearish
نرخ تغییر ROC ۳۶٫۵۰ – Bearish
اندیکاتور Awesome Oscillator ۰٫۰۷ – Bearish
Williams %R ۹۱٫۸۵ – Oversold
مومنتوم ۰٫۰۸۶۵۰ Bullrish

اندیکاتور ترند (Trend Indicators) به تأیید و تجزیه و تحلیل جهت غالب حرکت قیمت Stargate Finance کمک می کند.اندیکاتور اسیلاتور (Oscillators Indicators) شرایط خرید بیش از حد یا فروش بیش از حد را در تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال استارگیت فایننس شناسایی می کند و به پیش بینی برگشت های احتمالی کمک می کند.

اندیکاتور ترند
Name Value Action
MACD اندیکاتور مکدی (۱۲,۲۶,۹) ۰٫۰۴ – Bearish
ADX شاخص هدایتی میانگین (۱۴) ۲۰٫۸۲ Neutral
اندیکاتور پارابولیک سار (Parabolic SAR) ۰٫۵۹۱۱ Bullrish
اندیکاتور اسیلاتور
Name Value Action
اندیکاتور جریان نقدینگی (MFI) ۴۰٫۲۳ Bearish
استوکاستیک RSI ۵۱٫۴۵ Neutral
Ultimate Oscillator اندیکاتور ۴۵٫۸۸ Neutral

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال استارگیت فایننس

حجم معاملات استارگیت فایننس ۱۶,۱۰۱,۲۰۵ دلار در ۲۴ ساعت گذشته در تاریخ ۷ می ۲۰۲۴ است که نشان دهنده کاهش ۲۳٫۵۰ – درصدی نسبت به روز گذشته است و نشان دهنده کاهش اخیر فعالیت بازار است.بالاترین قیمت پرداخت شده برای استارگیت فایننس ۴٫۱۴ دلار است که در ۲ آپریل ۲۰۲۲ (حدود ۲ سال) ثبت شده است. در مقایسه، قیمت فعلی ۸۸٫۲۸٪ کمتر از قیمت بالای تاریخ است.

کمترین قیمت پرداخت شده برای استارگیت فایننس ۰٫۳۳۷۸ دلار است که در ۱۹ آگوست ۲۰۲۲ (بیش از ۱ سال) ثبت شده است. در مقایسه، قیمت فعلی ۴۳٫۶۷ درصد بالاتر از قیمت پایین تاریخ است.

پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال استارگیت فایننس

پیش‌بینی می‌کنیم که در سال ۲۰۲۵ میانگین قیمت STG حدود ۶٫۱۲ دلار باشد که بالاترین قیمت آن ۷٫۹۰ دلار است.دلیل این پیش بینی افزایش پذیرش دارایی های رمزنگاری و سیاست های نظارتی مترقی در سراسر جهان است.ما همچنین انتظار داریم که اکوسیستم Stargate بتواند خدمات پیشرفته و پاداش های قوی تری را برای کاربران خود ارائه دهد و تقاضا و قیمت توکن خود را افزایش دهد.

در سال ۲۰۲۶، پیش‌بینی می‌کنیم که میانگین قیمت STG به ۹٫۵۵ دلار افزایش یابد و می‌تواند به ۱۱٫۷۰ دلار برسد.همانطور که فناوری بلاک چین دامنه نفوذ خود را در بخش‌های مختلف افزایش می‌دهد، می‌توانیم شاهد افزایش پذیرش توکن‌های STG برای تراکنش‌های درون پلتفرم‌ها با استفاده از پروتکل Stargate باشیم.

با این حال، در سال ۲۰۲۷، ممکن است به دلیل اصلاحات بازار، کاهش جزئی در قیمت ها وجود داشته باشد که کمترین قیمت به ۶٫۸۹ دلار کاهش یافته است، متوسط ​​​​۷٫۶۰ دلار، و بالاترین قیمت همچنان می تواند بالای ۹٫۱۵ دلار باشد.بازار معمولاً پس از یک دوره رشد طولانی مدت وارد مرحله اصلاح می شود.

مرحله اصلاح می تواند تا سال ۲۰۲۸ ادامه یابد و کمترین قیمت آن ۵٫۶۸ دلار و میانگین قیمت ۶٫۳۳ دلار باشد.با این حال، بالاترین قیمت همچنان می تواند رشد کمی داشته باشد و به ۷٫۸۹ دلار برسد.تا سال ۲۰۲۹، ما پیش‌بینی می‌کنیم که توکن استارگیت با یک محیط بازار خوب و پذیرش بیشتر کریپتو در سطح جهانی، بازگردد.

کمترین قیمت می تواند حدود ۹٫۸۵ دلار، متوسط ​​قیمت در حدود ۱۱٫۶۴ دلار باشد و می تواند به ۱۳٫۴۰ دلار برسد.با رسیدن به سال ۲۰۳۰، رشد و بلوغ بیشتر در شبکه استارگیت فایننس را تخمین می زنیم که به پایین ترین قیمت ۱۳٫۴۰ دلار، متوسط ​​قیمت ۱۵٫۵۴ دلار و قیمت بالای ۱۷٫۸۰ دلار کمک می کند.

ارز دیجیتال استارگیت فایننس را از کجا بخریم؟

برای خرید ارز دیجیتال استارگیت فایننس باید به سراغ صرافی‌‌های ارز دیجیتالی بروید که این ارز دیجیتال را لیست کرده‌اند و از آن پشتیبانی می‌کنند.با توجه به این که در صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی امکان خرید ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی با چالش‌های بسیاری همراه است، بهترین و سریع‌ترین روش خرید و فروش ارز دیجیتال STG برای کاربران ایرانی، استفاده از یک صرافی معتبر ایرانی است که از پیشینه‌ی خوبی در این زمینه برخوردار باشد و تمامی امکانات مورد نیاز کاربران ایرانی را برایشان فراهم سازد.

هر فرد می‌تواند با ثبت‌نام و تکمیل مراحل احراز هویت در صرافی آبان تتر، در سریع‌ترین زمان ممکن، به خرید و فروش تنوع بی‌نظیری از برترین ارزهای دیجیتال بپردازد.

کیف پول های مناسب برای نگهداری ارز دیجیتال استارگیت فایننس

برای ذخیره کردن ارز دیجیتال STG، می‌توانید از کیف پول‌های دیجیتال معتبر استفاده کنید. برخی از کیف پول‌های مناسب برای ذخیره STG عبارتند از:

۱٫ Ledger Nano S: یک کیف پول سخت‌افزاری قابل اعتماد برای ذخیره ارزهای دیجیتال، از جمله STG.

۲٫ تراست والت (Trust Wallet): یک کیف پول دیجیتال رایگان و قابل نصب بر روی تلفن همراه که امکان ذخیره و مدیریت STG را فراهم می‌کند.

۳٫ متامسک (MetaMask): یک کیف پول آنلاین و قابل نصب بر روی مرورگر وب که امکان ذخیره و مدیریت STG را فراهم می‌کند.

۴٫ اتمیک ولت (Atomic Wallet): یک کیف پول دسکتاپ و موبایل با قابلیت ذخیره سازی و مدیریت انواع ارزهای دیجیتال، از جمله STG.

جمع بندی

STG یک ارز دیجیتال است که به عنوان ارز دیجیتال رسمی شبکه استارگیت فایننس عمل می‌کند. این ارز دیجیتال بر اساس فناوری بلاک‌چین توسعه یافته و به منظور تسهیل تراکنش‌های مالی در شبکه استارگیت فایننس استفاده می‌شود. STG به عنوان ارز دیجیتال اصلی شبکه، امکان انجام تراکنش‌های سریع، امن و بدون واسطه را فراهم می‌کند. این ارز دیجیتال همچنین به عنوان واحد پولی برای پرداخت هزینه‌ها و خدمات در شبکه استارگیت فایننس مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به امکانات و قابلیت‌های منحصر به فرد STG، این ارز دیجیتال جایگاه مهمی در جامعه ارزهای دیجیتال دارد و به عنوان یک ابزار مالی نوین و کارآمد شناخته می‌شود.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2640327

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها