تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
0

لورس :تحلیل تکنیکال شیبا اینو SHIB (۳۱ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر : 2604390
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲:۲۱
لورس :تحلیل تکنیکال شیبا اینو SHIB (۳۱ تیر ۱۴۰۳)
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

توکن شیبا اینو با نماد SHIB یک ارز رمز نگاری شده غیرمتمرکز است که توسط فردی به اسم Ryoshi ساخته شد. این ارز دیجیتال که در بازار کریپتوکارنسی شهرت زیادی دارد، یکی از میم‌ کوین‌های مطرح است. این رمز ارز بر اساس ارزش بازار جزو توکن‌های برتر مارکت بوده و حجم معاملات بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است. شیبا در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ یکی از ارزهای فوق العاده نوسانی و پر سود بازار بود. در ادامه با تحلیل شیبا همراه پول نو باشید.
این تحلیل در تاریخ ۳۱ تیر ۱۴۰۳ آپدیت شد
تحلیل شیبا امروز (۳۱تیر ۱۴۰۳) قیمت رمز ارز شیبااینو مطابق پیش‌بینی‌های قبل ما، تا محدوده‌ای که به عنوان سقف ناحیه رنج احتمالی متصور شدیم، پیش رفت. پس از آن اقدام ناموفقی برای شکست این ناحیه داشت و مجددا با اصلاح مواجه شد.
تا به این لحظه، رفتار میم کوین شیبا در راستای تصورات قبل بوده و درصورت صحت سناریوی ناحیه رنج، اصلاح بیشتری را تجربه می‌کند. کف ناحیه رنج احتمالی می‌تواند در محدوده کف اخیر باشد.
از طرف دیگر، در تایم فریم هفتگی بیشتر صعود روزهای گذشته به سایه تبدیل شده و عملا یک کندل پین بار نزولی را روی ناحیه میانگین متحرک نمای..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

توکن شیبا اینو با نماد SHIB یک ارز رمز نگاری شده غیرمتمرکز است که توسط فردی به اسم Ryoshi ساخته شد. این ارز دیجیتال که در بازار کریپتوکارنسی شهرت زیادی دارد، یکی از میم‌ کوین‌های مطرح است. این رمز ارز بر اساس ارزش بازار جزو توکن‌های برتر مارکت بوده و حجم معاملات بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است. شیبا در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ یکی از ارزهای فوق العاده نوسانی و پر سود بازار بود. در ادامه با تحلیل شیبا همراه پول نو باشید.

این تحلیل در تاریخ ۳۱ تیر ۱۴۰۳ آپدیت شد

تحلیل شیبا امروز (۳۱تیر ۱۴۰۳)

قیمت رمز ارز شیبااینو مطابق پیش‌بینی‌های قبل ما، تا محدوده‌ای که به عنوان سقف ناحیه رنج احتمالی متصور شدیم، پیش رفت. پس از آن اقدام ناموفقی برای شکست این ناحیه داشت و مجددا با اصلاح مواجه شد.

تا به این لحظه، رفتار میم کوین شیبا در راستای تصورات قبل بوده و درصورت صحت سناریوی ناحیه رنج، اصلاح بیشتری را تجربه می‌کند. کف ناحیه رنج احتمالی می‌تواند در محدوده کف اخیر باشد.

بخوانید  لیبرا چیست؛ هر آنچه باید درباره ارز دیجیتال فیسبوک بدانید

از طرف دیگر، در تایم فریم هفتگی بیشتر صعود روزهای گذشته به سایه تبدیل شده و عملا یک کندل پین بار نزولی را روی ناحیه میانگین متحرک نمایی نشان می‌دهد. اگر شیبا موفق نشود که تا زمان بسته شدن کندل هفتگی بهبود پیدا کند، کار را برای ادامه مسیر سخت می‌کند.

در صورتی‌که شیبا بتواند محدوده خط‌چین در تصویر بالا را پشت سر بگذارد، این تحلیل منقضی خواهد شد. تارگت‌‌ها در این حالت، همان سطوح مقاومت استاتیک که در تحلیل قبل گفته شد، خواهد بود. (برای اطلاع از تحلیل قبل، ادامه مقاله را مطالعه کنید)

تحلیل تکنیکال شیبا اینو SHIB (۳۱ تیر ۱۴۰۳)

تحلیل شیبا امروز (۱۹ تیر ۱۴۰۳)

ارز دیجیتال شیبااینو در هفته گذشته دچار اصلاح شد و تا نزدیکی نواحی تقاضا که در تحلیل یک ماه قبل! مشخص کرده بودیم، ریزش کرد. شیبا پس از اصلاح قیمت، با رشد ۳۸.۲ درصدی همراه شد و تا محدوده ۰.۰۰۰۰۱۷۶ باز گشت.

نمودار 1ساعته شیبا اینو - 19 تیر
نمودار ۱ساعته شیبا اینو – ۱۹ تیر

همانطور که در تصویر می‌بینید، کف قیمتی شیبا در هفته گذشته یک محدوده PRZ بود. یعنی تجمع چند تراز مهم فیبوناچی در این ناحیه روی هم قرار گرفته‌اند. واکنش بازگشتی از چنین سطوحی دور از انتظار نیست. در حال حاضر، حمایت کف قبل را به‌عنوان یک حمایت کلیدی در نظر می‌گیریم. برای تعیین سطوح مقاومت باز هم به سراغ نواحی PRZ می‌رویم. سطوحی که در بالای نمودار با کادر سبز رنگ مشخص شده‌اند، مقاومت‌های مهم استاتیک شیبااینو هستند.

علاوه بر این، ریزش سریع تا کف هفته قبل و بازگشت فوری، یک ناحیه رنج ایجاد می‌کند. یعنی در حال حاضر پیش‌بینی می‌شود که شیبا در یک محدوده رنج قرار بگیرد. سقف رنج را می‌توانیم خط چین سیاه در عکس تصور کنیم و کف حدودی، حمایت کلیدی ۰.۰۰۰۰۱۲۶۶ خواهد بود.

تحلیل شیبا امروز (۱۸ تیر ۱۴۰۳)

بیایید تا به نمودار شیبا به‌صورت پلکانی، از تایم فریم‌های بالاتر تا پایین‌تر نگاه دوباره‌ای داشته باشیم. پس از متوجه شدن روند و سناریوهای احتمالی این رمزارز محبوب، ذهن آماده‌تری برای تحلیل‌های روزانه و هفتگی خواهیم داشت.

بخوانید  آیا به‌روزرسانی‌های جدید، AXS را از نابودی نجات خواهد داد؟

تحلیل شیبا در تایم فریم هفتگی

نمودار هفتگی شیبا- 3 تیر

همانطور که در تصویر می‌بینید؛ ارز دیجیتال شیبا اینو در تایم فریم هفتگی خط روند نزولی خود را شکست و تا قیمت ۰.۰۰۰۰۴۵ دلاری پیش رفت و مجددا دچار اصلاح شد.

نمودار روزانه شیبا- 3 تیر

در مسیر شکست خط روند نزولی و شروع حرکت صعودی دو ناحیه تقاضا شکل گرفت. ناحیه‌هایی که می‌توانند سطوح جذابی برای ورود به‌شمار بروند، اما آیا قیمت احتمال ریزش مجدد تا این نواحی را خواهد داشت؟ بیایید تا کمی در جزئیات ریزتر شویم.

شیبا در تایم فریم روزانه

نمودار دوم روزانه شیبا- 3 تیر

پاسخ در این تصویر است! از نظر پرایس اکشن، پس از شکست روند نزولی، یک حرکت اسپاک صعودی جذاب صورت گرفت. معمولا پس از حرکت‌های اسپایک، سایکل‌های کانال یا TR (تریدینگ رنج) شکل می‌گیرند. در این مورد نشانه‌ای از کانال صعودی نمی‌بینیم، بنابراین سایکل به وضوح تریدینگ رنج است. کف نواحی رنج پس از اسپاک، معمولا یا محدوده گره اسپایک است و یا نقطه شروع اسپایک. گره اسپایک در اینجا کندل دوجی قرمزی است که دو کندل پیش از پایان اسپایک ثبت شده. این ناحیه همان سطوح قیمتی حال حاضر است.

اگر شیبااینو همین ناحیه را به عنوان کف ناحیه رنج به رسمیت بشناسد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که به سمت سقف تریدینگ رنج در ناحیه مشخص شده ۰.۰۰۰۰۴ دلاری برویم. در صورتی‌که سطح فعلی از دست برود، کف جدید می‌تواند تا محدوده‌های تقاضا که در قسمت قبل گفتیم، پایین بیاید. بنابراین حفظ سطح فعلی برای شیبا اینو بسیار با اهمیت است. در صورت مشاهده مومنتوم مثبت می‌توانیم اقدام به خرید با تارگت سقف TR داشته باشیم. در صورت از دست رفتن سطح فعلی، ناحیه مشخص شده به عنوان کف جدید، فرصت‌های معاملاتی جذابی را در اختیار ما می‌گذارد. اما سوال مهم این است که کدام جهت در حال حاضر محتمل‌تر است؟

تحلیل شیبا در تایم فریم ۴ساعته

نمودار 4ساعته شیبا- 3 تیر

آنچه تا کنون در تایم فریم ۴ساعته رخ داده است، سیگنال و تایید شکست این سطح بوده. درصورت ادامه این روند، سناریو نزولی محتمل‌تر است. می‌دانیم کهکندل هفتگی در روز آینده بسته خواهد شد. چنانچه در لحظه بسته شدن کندل هفتگی، اصلاح اخیر تبدیل به سایه شود، فیک بریک اوت رخ داده است. یعنی این شکست معتبر نخواهد بود. در غیر این صورت می‌توانیم منتظر قیمت‌های کمتری برای شیبااینو باشیم.

بخوانید  پپه، یکی از سه رمزارزی که در ماه گذشته به خون کشیده شد!

تحلیل شیبا امروز (۵ خرداد ۱۴۰۳)

شیبا اینو تقریباً ۴ روز قبل یک روند اصلاحی جدید را شروع کرد. این ارز دیجیتال در حرکت صعودی قبلی خود توانست از محدوده ۰.۰۰۰۰۲۱ دلار به بالای محدوده ۰.۰۰۰۰۲۶ دلار برسد. با این حال شیبا اینو مستقیماً تا این محدوده رشد نکرده و در میانه راه هم با اصلاحات دیگری روبه‌رو شده بود.

این امر نشان می‌دهد که قیمت شیبا اینو راحتمالاً با سقوط شارپی قابل‌توجهی روبه‌رو نمی‌شود. در نتیجه شیبا ممکن است بعد از اصلاح خود در روزهای قبل حرکت صعودی جدیدی را شروع کند. در این صورت SHIB باید با مقاومت محکم ناحیه ۵۰٪ فیبوناچی اصلاحی روبه‌رو شود. این مقاومت تاکنون ۲ بار جلوی رشد شیبا اینو را گرفته و عبور از آن اهمیت زیادی برای این ارز دیجیتال دارد. بعد از مقاومت مذکور هم شیبا اینو باید از مقاومت ۰.۰۰۰۰۲۸ دلار عبور کند تا بتواند به محدوده ۰.۰۰۰۰۳۰ دلار نزدیک شود.

نمودار روزانه قیمت شیبا اینو
نمودار روزانه قیمت شیبا اینو

در هر صورت یک نکته مهم و صعودی این است که شیبا اینو هنوز به داخل کانال نزولی‌اش بر نگشته است. تثبیت در بالای این کانال اهمیت زیادی در آینده SHIB دارد.

به طور کلی، در صورت افزایش فشار فروش شیبا اینو، این ارز دیجیتال احتمالاً دوباره به سقف کانال مذکور می‌رسد و اگر حمایت آن را از دست بدهد؛ ممکن است تا ناحیه ۶۱.۸٪ فیبوناچی اصلاحی در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۲ دلار کاهش یابد.

تحلیل شیبا امروز (۲ خرداد ۱۴۰۳)

شیبا اینو به لطف اخبار مربوط به تایید احتمالی صندوق‌های قابل‌معامله در بورس اسپات اتریوم رشد کرده و مطمئناً تحت تاثیر از اخبار روزهای آینده آن قرار می‌گیرد. این میم کوین هم در روز قبل دقیقاً به ناحیه ۵۰٪ فیبوناچی اصلاحی برخورد کرد و سپس کاهش یافت. با این حال ۲ کندل قبلی شیبا اینو نشان می‌دهد که محدوده ۰.۰۰۰۰۲۶ دلار مقاومت قابل‌توجهی برای آن به وجود آورده است. در نتیجه اگر فشار فروش آن همچنان ادامه داشته باشد، احتمال این وجود دارد که تا سقف کانال نزولی‌اش کاهش یابد و یا حتی به ناحیه ۶۱.۸٪ فیبوناچی اصلاحی در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۲ دلار برسد.

بخوانید  خطر سقوط بیت کوین به ۱۲هزار دلار؛ جهش اخیر یک تله گاوی بود؟
نمودار روزانه قیمت شیبا اینو ۲ خرداد
نمودار روزانه قیمت شیبا اینو ۲ خرداد

با این حال اگر شیبا اینو بتواند قدرت خود را بازیابی کند و به روند صعودی‌اش ادامه دهد، ممکن است بتواند خود را به محدوده ۰.۰۰۰۰۲۸ دلار و یا حتی محدوده ۰.۰۰۰۰۳۰ دلار برساند. توجه داشته باشید که امروز صورت جلسه FOMC ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران منتشر می‌شود و داده‌های آن می‌تواند نوسانات جدیدی را در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کند.

تحلیل شیبا امروز (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)

شیبا اینو در روزهای گذشته در نزدیکی رکورد جدید خود در نوسان بوده است تا بعد از تجدید قوا به روند صعودی‌اش ادامه دهد. احتمال این وجود دارد که روند اصلاحی شیبا اینو تا محدوده ۰.۰۰۰۰۲۳ دلار ادامه داشته باشد و به مقاومت کانال نزولی‌اش برسد. ناحیه ۶۱.۸٪ فیبوناچی اصلاحی هم تقریباً در همین محدوده قرار دارد.

تحلیل تکنیکال شیبا اینو SHIB (۳۱ تیر ۱۴۰۳)

بهترین حالت برای شیبا اینو این است که کندل روزانه آن در پایین مقاومت کانال نزولی بسته نشود. در این صورت این ارز دیجیتال می‌تواند دوباره خود را به محدوده ۰.۰۰۰۰۲۵ دلار و یا حتی ۰.۰۰۰۰۲۶ دلار برساند.

شیبا اینو در ادامه هم باید با مقاومت‌های جدیدی در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۷ و ۰.۰۰۰۰۲۸ دلار مواجه شود اما اگر بازار ارزهای دیجیتال با مشکل جدیدی مواجه نشود، احتمال این وجود دارد که SHIB خود را به ناحیه ۳۸.۲٪ فیبوناچی اصلاحی در محدوده ۰.۰۰۰۰۳۰ دلار برساند.

در هر صورت بازار ارزهای دیجیتال فعلاً در تلاش است رکوردهای جدیدش را تثبیت کند. به همین خاطر معامله‌گران باید مواردی مثل اخبار اقتصادی آمریکا را از نزدیک بررسی کنند؛ زیرا هر خبری می‌تواند روی حرکت بعدی بازار ارزهای دیجیتال تاثیر بگذارد.

بخوانید  عرضه اولیه ICO چیست؟ معرفی نمونه‌های موفق و ناموفق عرضه اولیه

تحلیل شیبا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

شیبا اینو بالاخره توانست از مقاومت کانال نزولی‌اش عبور کند. این اتفاق اهمیت زیادی برای SHIB دارد اما احتمال این وجود دارد که شیبا اینو دوباره تا سقف کانال مذکور کاهش یابد و آن را به عنوان حمایت خود آزمایش کند.

اگر این آزمایش موفقیت‌آمیز باشد، شیبا اینو می‌تواند به حرکت صعودی‌اش ادامه دهد و تا محدوده ۰.۰۰۰۰۲۶ دلار رشد کند. SHIB با عبور از این مقاومت هم می‌تواند خود را به مقاومت‌های ۰.۰۰۰۰۲۸ دلار و یا حتی محدوده ۰.۰۰۰۰۳۰ دلار برساند.

تحلیل شیبا اینو

احتمال اینکه چنین اتفاقی بیفتد و روند صعودی شیبا اینو ادامه داشته باشد زیاد است. با این حال اگر به هر دلیلی فشار فروش بازار ارزهای دیجیتال افزایش یابد، قیمت آن ممکن است تا سقف کانال مذکور کاهش یابد. اگر این حمایت از دست برود، قیمت SHIB احتمالاً دوباره به ناحیه ۶۱.۸٪ فیبوناچی اصلاحی در سطح ۰.۰۰۰۰۲۲ دلار می‌رسد. این حمایت اهمیت زیادی برای شیبا اینو دارد چون اگر از دست برود، قیمت SHIB ممکن است تا کف کانال نزولی‌اش کاهش یابد.

تحلیل شیبا ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

همان طور که انتظار می‌رفت شیبا اینو توانست بعد از چند روز نوسان در نزدیکی حمایت ۰.۰۰۰۰۲۲ دلار رشد کند. به نظر می‌رسد اخبار مربوط به سهام گیم‌استاپ و رشد ۱۵۰ درصدی آن در ۲ روز گذشته در رشد قیمت شیبا اینو هم موثر بوده است. با این حال شیبا اینو هنوز نتوانسته است از مقاومت کانال نزولی‌اش عبور کند. دنباله بلند کندل‌های روز شیبا اینو قبل نشان می‌دهد که این میم کوین با فشار فروش زیادی در نزدیکی سقف کانال نزولی‌اش مواجه است.

در هر صورت اگر شیبا اینو از مقاومت مذکور عبور کند، در ادامه می‌تواند به ناحیه ۵۰٪ فیبوناچی اصلاحی در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۶ دلار برساند. SHIB بعد از عبور از این مقاومت هم باید با مقاومت‌های ۰.۰۰۰۰۲۸ دلار و ۰.۰۰۰۰۳۰ دلار دست‌وپنجه نرم کند.

بخوانید  دلیل کاهش قیمت سولانا چیست؟ بررسی وضعیت نمودار رمزارز SOL
نمودار روزانه قیمت شیبا اینو
نمودار روزانه قیمت شیبا اینو

با این حال اگر شیبا اینو نتواند از مقاومت کانال نزولی‌اش عبور کند، احتمالاً دوباره تا محدوده ۰.۰۰۰۰۲۲ دلار کاهش می‌یابد. در این صورت حمایت ناحیه ۶۱.۸٪ فیبوناچی اصلاحی اهمیت زیادی دارد و اگر SHIB نتواند آن را حفظ کند، ممکن است تا حمایت مهم ۰.۰۰۰۰۱۵ دلار در نزدیکی کف کانال نزولی‌اش کاهش یابد.

تحلیل شیبا امروز (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)

شیبا اینو همچنان در حمایت مهم ۰.۰۰۰۰۲۲ دلار در نوسان است و هنوز توانسته با استفاده از آن رشد کند. این نکته که قیمت شیبا اینو در یک ماه گذشته توانسته است حمایت مذکور را حفظ کند، نکته مثبتی محسوب می‌شود. در نتیجه احتمال این وجود دارد که قیمت این ارز دیجیتال از ناحیه ۶۱.۸٪ فیبوناچی اصلاحی رشد کرده و خود را به سقف کانال نزولی موجود در نمودار روزانه برساند. اگر شیبا اینو بتواند از این مقاومت هم عبور کند، در ادامه ممکن است تا ناحیه ۵۰٪ فیبوناچی اصلاحی در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۶ دلار و یا حتی مقاومت‌های ۰.۰۰۰۰۲۷ دلار و ۰.۰۰۰۰۲۸ دلار برساند.

تحلیل تکنیکال شیبا اینو SHIB (۳۱ تیر ۱۴۰۳)

با این حال اگر شیبا اینو با فشار فروش جدیدی روبه‌رو شود، ممکن است تا سطح ۰.۰۰۰۰۲۰ دلار کاهش یابد. از دست رفتن این حمایت هم شیبا اینو را به حمایت ۰.۰۰۰۰۱۸ دلار خواهد رساند. مهم‌ترین حمایت این ارز دیجیتال هم در ناحیه ۷۸.۶٪ فیبوناچی در سطح ۰.۰۰۰۰۱۶ دلار قرار دارد.

تحلیل شیبا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند شیبا اینو مانند خیلی از ارزهای دیجیتال هنوز به طور کامل مشخص نشده‌ است. این ارز دیجیتال در نزدیکی حمایت ۶۱.۸٪ فیبوناچی اصلاحی در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۲ دلار در نوسان است و می‌خواهد با استفاده از آن رشد کند. اگر چنین اتفاقی بیفتد، شیبا اینو باید می‌تواند خود را به محدوده ۰.۰۰۰۰۲۴ دلار برساند. با این حال در این محدوده سقف کانال نزولی موجود در نمودار روزانه SHIB قرار دارد که تاکنون حدود ۵ دفعه جلوی رشد آن را گرفته است. مقاومت بعدی شیبا اینو هم در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۶ دلار قرار دارد.

بخوانید  ایپ کوین (Ape Coin) چیست؟ معرفی و بررسی توکن ape
تحلیل امروز شیبا

از طرف دیگر اگر فشار فروش شیبا اینو به پایان نرسد، قیمت آن در ادامه ممکن است تا حمایت روانی و مهم ۰.۰۰۰۰۲۰ دلار کاهش یابد. این محدوده اهمیت بسیار زیادی دارد و اگر حمایت آن از بین برود، قیمت شیبا اینو ممکن است تا سطح ۰.۰۰۰۰۱۷ دلار کاهش یابد.

تحلیل شیبا ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

شیبا اینو در حال حاضر در نزدیکی حمایت بسیار مهمی قرار دارد. این حمایت ناحیه ۶۱.۸٪ فیبوناچی اصلاحی در سطح ۰.۰۰۰۰۲۲ دلار است. به طور کلی اگر شیبا اینو حمایت مذکور را از دست بدهد، در ادامه ممکن است تا ناحیه ۰.۰۰۰۰۲۰ دلار کاهش یابد. SHIB در گذشته ۲ بار به این حمایت برخورده کرده و به لطف آن توانسته‌ است به رشد خوبی دست یابد.

با وجود این اگر این بار حمایت مذکور از دست برود، قیمت شیبا اینو ممکن است تا حمایت بعدی خود در ۰.۰۰۰۰۱۸ دلار و یا حتی ۰.۰۰۰۰۱۶ دلار سقوط کند.

تحلیل تکنیکال شیبا اینو SHIB (۳۱ تیر ۱۴۰۳)

با این حال اگر حمایت ناحیه ۶۱.۸٪ فیبوناچی اصلاحی درست عمل کند، قیمت شیبا اینو می‌تواند تا سقف کانال نزولی‌اش در تایم فریم روزانه رشد کند. عبور از این سقف هم SHIB را به مقاومت‌های ۰.۰۰۰۰۲۵ دلار و ۰.۰۰۰۰۲۶ دلار خواهد رساند.

تحلیل شیبا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

شیبا در روزهای اخیر بار دیگر فاز صعودی به خود گرفته و اکنون به یک محدوده بسیار مهم و سرنوشت ساز رسیده است. اما چه آینده‌ای در انتظار شیبا خواهد بود؟ با پول نو همراه باشید.

تحلیل تکنیکال شیبا اینو SHIB (۳۱ تیر ۱۴۰۳)

همانطور که در چارت شیبا قابل مشاهده است، این ارز دیجیتال اکنون بعد از چندین هفته اصلاح بالاخره آماده شکستن خط روند نزولی خود شده و در صورت تثبیت بالای این ناحیه می‌تواند رشد بسیار خوبی را تجربه کند.

همانطور که در چارت قابل مشاهده است، شیبا اخیرا به خوبی کف‌سازی کرده و ممنتوم ریزش آن در روزهای اخیر کاهشی بوده است. در نتیجه شکستن ترندلاین فعلی می‌تواند نشانه شروع یک روند صعودی جذاب باشد.

البته فعلا این شکست اتفاق نیفتاده و بازار در حال واکنش به این مقاومت داینامیک است. بنابراین نمی‌توانیم ورود زودهنگام داشته باشیم.

بخوانید  آدرس شبکه BSC در تراست ولت چیست؟ + توضیحات کامل

تحلیل شیبا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

شیبا در چند روز اخیر بیشتر فاز نزولی داشته ولی به نظر می‌رسد قیمت آن در حال نزدیک شدن به یک محدوده خوب برای خرید است، پس با تحلیل امروز SHIB همراه پول نو باشید.

تحلیل تکنیکال شیبا

همانطور که در چارت ۴ ساعته شیبا قابل مشاهده است، این ارز دیجیتال در حال نزدیک شدن به یک بیس دیمند معتبر است که می‌توان انتظار رشد بازار را از این ناحیه داشت.

البته قیمت هنوز به محدوده مورد نظر ما نرسیده ولی در صورت برخورد به آن انتظار واکنش بازار را داریم، هرچند نوع رسیدن قیمت و آرایش کندلی هم در این مسئله تاثیر خواهد داشت.

در صورتی که ممنتوم ریزش بسیار شدید باشد، ممکن است ناحیه فعلی از دست رفته و بازار به سمت سطوح پایین‌تر حرکت کند، بنابراین باید حواسمان به این مسئله باشد.

تحلیل شیبا ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

شیبا در دو سه روز اخیر ریزش بسیار سنگینی را تجربه کرده و قیمت آن شدیدا افت داشته است. اما آیا امکان بازگشت دوباره شیبا و رشد آن وجود دارد؟ یا باید منتظر ریزش بیشتر SHIB باشیم؟

تحلیل هفتگی شیبا

با نگاهی به چارت هفتگی شیبا متوجه می‌شویم که قیمت اکنون به یک ناحیه مهم برخورد کرده و به آن واکنش نیز نشان داده است. این ناحیه یک فیلیپ زون است که اگر به گذشته چارت نگاه کنیم قبل‌تر هم بازار به آن چندین بار برخورد داشته است.

با رشد اخیر شیبا، این محدوده که ابتدا به عنوان مقاومت کاربرد داشته، به اصطلاح فیلیپ شده و اکنون توانسته بعد از ریزش دیشب بازار، بعنوان یک حمایت قدرتمند ظاهر شود که فعلا جلوی ریزش بیشتر بازار را گرفته است.

فعلا که بازار بالای این ناحیه معامله می‌شود، اما باید ببینیم با باز شدن کندل هفتگی جدید در روز دوشنبه، چه اتفاقی خواهد افتاد. بنظر شما شیبا ریزش بیشتری را تجربه می‌کند یا می‌تواند از قیمت فعلی با قدرت حمایت شود؟

بخوانید  شبکه Base از سولانا پیشی گرفت: علت چه بود؟

آیا بدون تحلیل می‌توان روی شیبا سرمایه گذاری کرد؟

ارزهای دیجیتالی مانند شیبا اینو به عقیده برخی، به خاطر میم کوین بودن و قیمت پایین ارزش تحلیلی ندارند و تنها باید به دید بلند مدت و سرمایه گذاری آن‌ها را خریداری کرد. هر چند این عقیده چندان هم نامتعارف نیست، اما باید در نظر داشته باشیم که رمز ارزی مانند SHIB یک ارز بسیار نوسانی است و به طور مثال ممکن است در تایم فریم روزانه شیبا نوسانات قیمتی شدیدی را شاهد باشیم.

علاوه بر این شیبا اینو یک دارایی تحلیل پذیر هم هست. به این معنی که در تایم فریم‌های روزانه و ساعتی و با دید بلند مدت و کوتاه مدت هم می‌توان شیبا را تحلیل کرد. همچنین ابزارهایی مانند فیبوناچی و حتی خط روند بر قیمت شیبا تاثیرگذار هستند.

با انواع تحلیل شیبا بیشتر آشنا شوید

به طور کلی دو تحلیل کلی می‌توان از بازار و به طور خاص از یک دارایی مانند شیبا ارائه کرد. در اینجا به طور نمونه این دو تحلیل را بر اساس شیبا بررسی می‌کنیم، اما این الگو روی سایر دارایی‌ها نیز به همین شکل برقرار است:

  • تحلیل تکنیکال شیبا

در تحلیل تکنیکال، با استفاده از مجموعه ابزارهای مختلفی مانند حمایت، مقاومت، خط روند و با استفاده از اندیکاتورهایی مانند MACD و ابر ایچیموکو به تحلیل نمودار شیبا اینو می‌پردازیم. این تحلیل در انواع تایم فریم‌ها قابل اجرا است و از اعتبار بالاتری نسبت به تحلیل فاندامنتال برخوردار است.

  • تحلیل فاندامنتال شیبا

شیبا اینو به عنوان یک دارایی دیجیتال تحت تاثیر عوامل بیرونی مانند تورم، جنگ، پذیرش یا عدم پذیرش در کشورها یا صرافی‌های مختلف و بی‌شمار عوامل دیگر است. به تحلیل و بررسی مجموعه این عوامل که می‌توانند روی قیمت یک دارایی تاثیر بگذارند، تحلیل فاندامنتال گفته می‌شود. تحلیل فاندامنتال از اعتبار پایین‌تری نسبت به تحلیل تکنیکال برخوردار است.

آیا شیبا اینو یک میم کوین است؟

میم کوین‌ها امروزه بازار خاص خود را تشکیل داده‌اند و برخی از آن‌ها نیز مانند دوج کوین و همین شیبا اینو به اقبال بسیار خوبی در میان فعالان بازار کریپتوکارنسی دست پیدا کرده‌اند. در اینکه شیبا یک میم کوین است شکی نیست، اما اخیرا تیم توسعه دهنده آن در حال بسط بیشتر کارکردهای شیبا است. مثلا شیبا اینو به متاورس هم راه پیدا کرده و دنیای متاورسی خود را به نام شیباورس خلق کرده است. علاوه بر این اخیرا شاهد راه اندازی بلاک چین لایه دو SHIB یعنی شیباریوم نیز بوده‌ایم. بنابراین مجموعه این موارد باعث می‌شود که SHIB بتواند در طول زمان ارزش خود را حفظ کند.

بخوانید  ترید چیست؟ تمام آنچه که باید از ترید بدانید

اندیکاتورهای پرسود شیبا

هرچند به زعم پرایس اکشن کارها، استفاده از اندیکاتورها بی‌فایده است، اما شخصی سازی این شاخص‌ها می‌تواند برای ما بسیار کمک کننده باشد. در ادامه اندیکاتورهای مهمی که در تحلیل شیبا کاربرد دارند را مورد بررسی قرار می‌‌دهیم.

اندیکاتور باند بولینگر در چارت شیبا

بولینگر باند یکی از اندیکاتورهای قدرتمندی است که استراتژی‌های پول‌سازی را می‌توان با استفاده از آن طراحی کرد. باند بولینگر در تحلیل شیبا نیز کاربرد دارد و سطوح مختلف آن به عنوان حمایت و مقاومت کاربرد دارند.

اندیکاتور MACD در چارت شیبا

استفاده از مکدی می‌تواند ممنتوم رشد یا ریزش بازار و تغییر در آن را به ما نشان دهد. همچنین واگرایی‌ها یکی از پایه‌های تحلیل به حساب می‌آیند و آشنایی با آن‌ها به ما در تحلیل روند شیبا کمک خواهد کرد.

اندیکاتور ایچیموکو در چارت شیبا

ایچیموکو یکی دیگر از اندیکاتورهای بسیار قدرتمند بازار است که در چارت شیبا و تحلیل این ارز دیجیتال نیز کاربرد دارد. ایچیموکو نواحی مختلفی دارد و یکی از پیشرفته‌ترین اندیکاتورهای بازار به حساب می‌آید. این نواحی می‌توانند در تعیین حمایت‌، مقاومت و روند شیبا برای ما مفید واقع شوند.

نوشته تحلیل تکنیکال شیبا اینو SHIB (۳۱ تیر ۱۴۰۳) اولین بار در بلاگ پول نو. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2604390

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها