تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
3

لورس :تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۳ دسامبر (۱۲ آذر)

  • کد خبر : 4278
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳
لورس :تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۳ دسامبر (۱۲ آذر)
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، ایاس و استلار برای امروز (۲۰ آذر) را در ادامه می‌خوانید:
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین قیمت بیت کوین پس از برخورد به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به آن واکنش نشان داده که این موضوع بیان کننده‌ی این است که فروشندگان در سطوح مقاومتی فعال عمل می‌کنند. اکنون فروشندگان تلاش می‌کنند تا قیمت را به زیر حمایت ۷,۳۳۷٫۷۸ دلاری برده و آن را در زیر این سطح تثبیت کنند.
اگر فروشندگان در این امر موفق باشند، نزول قیمت تا سطح ۶,۸۴۰٫۷۵ دلار و در زیر آن تا سطح ۶,۵۱۲٫۰۱ دلار امکان‌پذیر خواهد بود. شیب رو به پایین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و قرار گرفتن شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه‌ی منفی غلبه‌ی فروشندگان بر خریداران را نشان می‌دهد.
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر) در هر صورت نزول شیب میانگین متحرک تدریجی بوده است که نشان از کاهش فشار فروش دارد. اگر جفت ارز BTC/USD از سطوح فعلی یا سطح ۶,۸۴۰٫۷۵ دلار جهش کند، سیگنال خرید در سطوح پایین‌تر صادر خواهد کرد. هر حرکت بالای سطح ۷،۹۰۰ دلار احتمالاً قیمت را تا خط روند نزول..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، ایاس و استلار برای امروز (۲۰ آذر) را در ادامه می‌خوانید:

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین پس از برخورد به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به آن واکنش نشان داده که این موضوع بیان کننده‌ی این است که فروشندگان در سطوح مقاومتی فعال عمل می‌کنند. اکنون فروشندگان تلاش می‌کنند تا قیمت را به زیر حمایت ۷,۳۳۷٫۷۸ دلاری برده و آن را در زیر این سطح تثبیت کنند.

اگر فروشندگان در این امر موفق باشند، نزول قیمت تا سطح ۶,۸۴۰٫۷۵ دلار و در زیر آن تا سطح ۶,۵۱۲٫۰۱ دلار امکان‌پذیر خواهد بود. شیب رو به پایین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و قرار گرفتن شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه‌ی منفی غلبه‌ی فروشندگان بر خریداران را نشان می‌دهد.

بخوانید  تغییرات جدید در سطوح کاربری صرافی اکسیر!
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین 11 دسامبر (20 آذر)
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر)

در هر صورت نزول شیب میانگین متحرک تدریجی بوده است که نشان از کاهش فشار فروش دارد. اگر جفت ارز BTC/USD از سطوح فعلی یا سطح ۶,۸۴۰٫۷۵ دلار جهش کند، سیگنال خرید در سطوح پایین‌تر صادر خواهد کرد. هر حرکت بالای سطح ۷،۹۰۰ دلار احتمالاً قیمت را تا خط روند نزولی که مقاومتی قوی محسوب می‌شود، همراهی خواهد کرد.

به هر حال اگر خریداران قیمت را به بالای روند منفی ببرند، احتمال شکل گرفتن روند صعودی جدید وجود خواهد داشت. اگر حرکات قیمت بازگشت خریداران را نوید دهد، پیشنهاد به باز کردن موقعیت‌های خرید (Long) می‌شود.

  • مقاومت‌ها: میانگین‌های متحرک – خط روند منفی – ۷،۹۰۰
  • حمایت‌ها: ۶,۸۴۰ – ۶,۵۱۲

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت اتریوم

اگر چه خریداران موفق به بالا بردن قیمت اتریوم از سطح ۱۵۱٫۸۲۹ دلار شده‌اند، اما موفق به تثبیت قیمت بالای این سطح نبوده‌اند. این مساله نشان می‌دهد قدرت خریداران در سطوح بالایی کاهش پیدا می‌کند. قیمت اتریوم می‌تواند تا سطح ۱۴۰ دلار و در ادامه تا ۱۳۱٫۴۸۴ دلار نزول کند. شیب رو به پایین میانگین‌های متحرک و قرار گرفتن شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه‌ی منفی بیانگر غلبه‌ی فروشندگان بر خریداران است.

بخوانید  جمهوریخواهان مجلس لایحه را مجدداً برای غیرقانونی کردن دلار دیجیتال CBDC معرفی کردند
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت اتریوم 11 دسامبر (20 آذر)
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت اتریوم ۳ دسامبر (۲۰ آذر)

دیدگاه نزولی در صورتی اعتبار خود را از دست خواهد داد که قیمت از سطوح فعلی بازگردد و در بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه تثبیت شود. این حرکت باعث احتمال ایجاد یک رالی قیمتی تا سطح ۱۹۷٫۷۵ دلار می‌شود. بنابراین در بالای سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه پیشنهاد به باز کردن موقعیت خرید می‌شود ولی تا آن زمان باید حرکات قیمت را دیدبانی کرد.

  • مقاومت‌ها: میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه – ۱۵۱
  • حمایت‌ها: ۱۴۰ – ۱۳۱

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل

رشد کوتاه‌مدت اخیر در قیمت ریپل موفق به رسیدن به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نشده است، زیرا که در سطوح بالا خریداران کاهش پیدا می‌کنند و از وجود کف‌ قیمتی اطلاعی ندارند. قیمت بار دیگر به سطح حمایتی ۰٫۲۲ دلار نزول کرده است و شیب رو به پایین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و قرار گرفتن اندیکاتور RSI در منطقه‌ی منفی، احتمال نزول قیمت تا سطح ۰٫۲۰۰۴۱ دلار را افزایش می‌دهد. اگر این حمایت شکسته شود قیمت تا ۰٫۱۸ دلار کاهش پیدا خواهد کرد.

بخوانید  نگاهی به وضعیت قانونی استخراج ارزهای دیجیتال در کشورهای مختلف جهان
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 11 دسامبر (20 آذر)
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر)

دیدگاه نزولی در صورتی غیرمعتبر خواهد شد که قیمت از سطوح فعلی بازگشت کند و مقاومت پیش روی خود در قیمت ۰٫۲۴۵۰۸ دلار را بشکند. اگر این اتفاق بیافتد، قیمت تا میانگین متحرک ساده‌ی ۵۰ روزه و سطح ۰٫۳۱۵۰۳ دلار می‌تواند رشد قیمتی داشته باشد. قیمت برای در پیش گرفتن روندی صعودی نیاز دارد بالای قیمت ۰٫۲۴۵۰۸ دلار تثبیت شود.

  • مقاومت‌ها: ۰٫۲۴۵۰۸ – ۰٫۳۱۵۰۳
  • حمایت‌ها: ۰٫۲۰۰۴۱ – ۰٫۱۸

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت‌ کوین کش

قیمت بیت‌ کوین کش کمی پایین‌تر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شکل نزولی به خود گرفته است و احتمال دیده شدن ناحیه‌ی حمایتی ۱۹۲٫۵۲ الی ۲۰۳٫۳۶ دلار وجود دارد. با توجه به شیب رو به پایین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و قرار گرفتن اندیکاتور RSI در منطقه‌ی منفی، برتری با فروشندگان است. شکست زیر سطح ۱۹۲٫۵۲ دلار باعث ادامه دار شدن روند نزولی خواهد شد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت‌کوین کش 11 دسامبر (20 آذر)
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت‌کوین کش ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر)

با این حال اگر قیمت در نزدیکی سطح ۲۰۳٫۳۶ دلار حمایت شود، سیگنالی برای خرید در نزول‌های قیمتی خواهد بود. اگر این جهش بتواند به بالای قله‌ی اخیر قیمتی در ۲۲۷٫۰۱ دلار برود، احتمال افزایش قیمت تا سطح ۳۰۶٫۷۸ دلار وجود خواهد داشت. مقاومت ضعیفی در سطح میانگین متحرک ساده‌ی ۵۰ روزه وجود دارد اما انتظار می‌رود که به راحتی شکسته شود.

  • مقاومت‌ها: ۳۰۶٫۷۸ – ۲۲۷٫۰۱
  • حمایت‌ها: ۲۰۳٫۳۶ – ۱۹۲٫۵۲
بخوانید  چرخه های تاریخی بیت کوین با فیبوناچی نشان دهنده افزایش قیمت بیت کوین در محدوده ۴۴K-48K در ۷۰ روز آینده است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت‌ کوین

خریداران موفق به بالا بردن قیمت از ناحیه‎‌ی مقاومتی ۴۷٫۱۸۵۱ الی ۵۰ دلار نشدند و در حال حاضر قیمت به سمت کف‌های اخیر قیمتی در ۴۲٫۰۵۹۹ دلار نزول کرده است. این سطح بسیار مهم قلمداد می‌شود چرا که در صورت شکسته شدن آن، روند نزولی تا سطح ۳۶ دلار می‌تواند ادامه‌دار شود. شیب رو به پایین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و قرار گرفتن شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه‌ی منفی نشان‌دهنده‌ی غلبه‌ی قدرت فروشندگان است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین 11 دسامبر (20 آذر)
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر)

با این حال با حمایت قیمت در سطوح فعلی، انتظار تلاش خریداران برای بالا بردن قیمت به بالای سطح ۵۰ دلار وجود خواهد داشت. در این صورت احتمال صعود قیمت تا میانگین متحرک ساده‌ی ۵۰ روزه و بالای آن تا سطح ۶۶٫۱۴۸۶ دلار وجود دارد. پیشنهاد به معامله پس از تثبیت قیمت در بالای سطح ۵۰ دلار می‌شود.

  • مقاومت‌ها: ۶۶ – ۵۰ – ۴۷٫۱۸۵۱
  • حمایت‌ها: ۳۶

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس

ایاس با مقاومت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مواجه شده است اما نکته‌ی مثبت این است که ریزش قیمتی به سرعت نبوده است. این موضوع نشان می‌دهد که از فشار فروش کاسته شده است اما همچنان در زیر این میانگین برتری با فروشندگان است.

بخوانید  خرید اتریوم کیف پول من
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 11 دسامبر (20 آذر)
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر)

اگر قیمت به زیر ۲٫۶۳۳۳ دلار برود، احتمال دیدن دوباره‌ی حمایت کلیدی ۲٫۴۰۰۱ دلار وجود دارد. در زیر این سطح نیز احتمال ادامه یافتن ریزش تا قیمت ۱٫۵۵ دلار وجود خواهد داشت.

در طرف مقابل اگر روند قیمت از سطوح فعلی معکوس شود و به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برود، قیمت می‌تواند تا میانگین متحرک ساده‌ی ۵۰ روزه حرکت کند. با شکست این میانگین نیز انتظار یک رشد قیمتی تا ۳٫۶۹ دلار را می‌توان داشت.

  • مقاومت‌ها: میانگین‌های متحرک
  • حمایت‌ها: ۲٫۶ – ۲٫۴ – ۱٫۵

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت استلار

اگر از یک سطح حمایتی قوی و کلیدی جهشی ضعیف مشاهده شود، این مساله می‌تواند نشانه‌ای منفی برای روند صعودی باشد. قیمت استلار بار دیگر به ناحیه حمایتی ۰٫۰۵۱۰۱۴ الی ۰٫۰۵۶ دلار سقوط کرده است. شیب رو به پایین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و قرار گرفتن شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه‌ی منفی نشان‌دهنده‌ی غلبه‌ی قدرت فروشندگان است.

بخوانید  به کدام دسته از ارزهای دیجیتال استیبل کوین گفته میشود؟
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت استلار 11 دسامبر (20 آذر)
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت استلار ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر)

اگر فروشندگان موفق به پایین آوردن قیمت از ناحیه‌ی حمایتی شوند، روند منفی ادامه‌ دار خواهد شد. سطحی که در نزول قیمت باید به آن توجه شود قیمت ۰٫۰۴۱۷۴۸ دلار خواهد بود. در هر صورت اگر قیمت از ناحیه‌ی حمایتی جهش داشته باشد و به بالای سطح ۰٫۰۵۹۹۵۶ دلار برود، خبر از وقوع یک کف قیمتی خواهد داد. پیشنهاد به مشاهده‌ی الگوی برگشتی در قیمت قبل از شروع به معامله می‌شود.

  • مقاومت‌ها: ۰٫۰۵۹
  • حمایت‌ها: ۰٫۰۵۶ – ۰٫۰۵۱ – ۰٫۰۴۱

The post تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۳ دسامبر (۱۲ آذر) appeared first on ارزدیجیتال.

منبع

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=4278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها