تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
5

لورس : رزرو بهترین هتل آپارتمان های مشهد و هتل های تبریز

  • کد خبر : 2593938
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱
لورس : رزرو بهترین هتل آپارتمان های مشهد و هتل های تبریز
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :  هتل آپارتمان ستارگان مشهد در سال ۱۳۹۲ ساخته شده است.این هتل آپارتمان مشهد دارای دو نوع اتاق و آپارتمان می باشد. رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی و عربی را سرو می کند. کافی شاپ این هتل انواع دسرها و نوشیدنی ها را در اختیار میهمانان قرار می […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

 

هتل آپارتمان ستارگان مشهد در سال ۱۳۹۲ ساخته شده است.این هتل آپارتمان مشهد دارای دو نوع اتاق و آپارتمان می باشد. رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی و عربی را سرو می کند. کافی شاپ این هتل انواع دسرها و نوشیدنی ها را در اختیار میهمانان قرار می دهد. از جمله خدماتی که این هتل به میهمانان خود ارائه می دهد می توان به اینترنت پرسرعت، خشک شویی و تاکسی سرویس اشاره کرد. برای سفری غنی و متنوع می توانید از کوه سنگی، پارک ملت، پارک جنگلی طرق، باغ گیاه شناسی مشهد، طرقبه و شاندیز، روستای کنگ، روستای پاژ، موزه آستان قدس رضوی، حمام مهدی قلیبیک، آرامگاه فردوسی طوسی، پیر بازدید کنید. آرامگاه پالان دوز، آرامگاه خواجه اباصلت و خواجه ربیع در سفر شماست.

هتل آپارتمان معین درباری مشهد در سال ۱۳۹۲ برای ارائه خدمات به میهمانان خود بازسازی شد. این هتل آپارتمان مشهد دارای ۳۲ واحد اقامتی در ۴ طبقه می باشد. واحدهای اقامتی هتل با ظرفیت دو تا شش نفر موجود می باشد. امکانات آشپزی برای مهمانان در واحدهای آنها فراهم شده است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و سنتی برای مهمانان سرو می شود. از جمله خدماتی که این هتل به مهمانان خود ارائه می دهد، می توان به پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس و صبحانه رایگان اشاره کرد. این هتل یکی از هتل آپارتمان مشهد قیمت مناسب و با کیفیت است.

لیست هتل های تبریز جهت رزرو

هتل های تبریز

هتل های پیشنهادی تبریز

هتل لاله پارک تبریز

هتل پارس تبریز

هتل بین المللی شهریار تبریز

هتل بین المللی تبریز

هتل صخره ای کندوان

هتل بهبود تبریز

هتل گسترش تبریز

هتل آپارتمان ارس تبریز

هتل پتروشیمی تبریز

هتل دریا تبریز

هتل سهند تبریز

هتل استقلال تبریز

هتل جهانگردی سراب

لیستی که مشاهده کردید بهترین هتل های تبریز می باشند که اطلاعات کامل آنها در سایت پرشین تراول آمده است که با مراجعه به این وب سایت میتوانید این اطلاعات را داشته باشیا.

هتل سینگو قشم در سال ۱۳۹۳ افتتاح گردیده است و در یک طبقه با شصت اتاق تمام مبله و تمیز ساخته شده است. در اتاق های راحت و دنج این هتل احساس خوبی خواهید داشت. هر اتاق دارای حمام اختصاصی مجهز به وان یا دوش است. هر اتاق در این هتل دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت است. برخی از واحدها دارای قسمت نشیمن برای راحتی شما هستند. یک رستوران در محل با انواع غذاهای سنتی محلی وجود دارد. می توانید از نوشیدن انواع قهوه و آب میوه ها و نوشیدنی های گیاهی، کلوچه ها و شیرینی های محلی در کافی شاپ هتل لذت ببرید. برخی از مغازه های موجود در محل، صنایع دستی محلی را ارائه می دهند که توسط مردم محلی ساخته می شود. اقامتی به یاد ماندنی را در فضای دلنشین این هتل تجربه خواهید کرد

امکانات

مرکز خرید

کافه

سرویس اتاق

صندوق امانات

محوطه پارکینگ

وای فای رایگان

رستوران

آدرس هتل سینگو

نشانی:

ایران، هرمزگان، قشم، درگهان، مرکز تجاری دریا، طبقه دوم مرکز تجاری دریا

هتل سما ۱ قشم در سال ۱۳۹۱ ساخته شده و در سال ۱۳۹۴ بازسازی شده است و در پنج طبقه با سی باب اتاق تماما مبله و تمیز ساخته شده است. در اتاق های راحت و دنج این هتل احساس خوبی خواهید داشت. هر اتاق دارای حمام اختصاصی مجهز به وان یا دوش است. هر اتاق در این هتل دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت است. برخی از واحدها یک قسمت نشیمن برای راحتی شما دارند. یک رستوران در محل با انواع غذاهای سنتی محلی وجود دارد. می توانید از نوشیدن انواع قهوه و آب میوه ها و نوشیدنی های گیاهی، کلوچه ها و شیرینی های محلی در کافی شاپ هتل لذت ببرید. موقعیت مکانی هتل بسیار عالی است زیرا به برخی از دیدنی های جزیره مانند قلعه پرتغالی ها و بازار قدیمی قشم نزدیک است. این هتل در مرکز شهر واقع شده است، بنابراین به راحتی می توان به هر نقطه از جزیره رفت. اقامتی به یاد ماندنی را در فضای دلنشین این هتل تجربه خواهید کرد. این هتل یکی از بهترین هتل های قشم می باشد.

نشانی هتل سما قشم:

ایران، هرمزگان، قشم، بلوار رسالت، چهارراه رسالت

مکان های نزدیک به هتل سما قشم

فاصله تا فرودگاه · ۵۰ دقیقه با ماشین

فاصله تا دره ستاره ها · ۴۰ دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار قشم · ۲۵ دقیقه با ماشین

فاصله تا قلعه پرتغالی های قشم · ۳ دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار بین المللی ستاره · ۴ دقیقه با ماشین

فاصله تا قلعه پرتغالی های قشم · ۳ دقیقه با ماشین

فاصله تا درگهان · ۲۳ دقیقه با ماشین

قوانین رزرو هتل سما قشم

ورود: ساعت ۲ بعد از ظهر

خروج: ساعت ۱۲ شب

کنسلی بر اساس هزینه قیمت شب اول محاسبه می شود.

در هنگام پذیرش گذرنامه الزامی است.

در صورت عدم درخواست خدمات اضافی، نیمی از هزینه یک نفر اضافی برای کودکان ۳ تا ۶ ساله محاسبه می شود.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2593938

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها