تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 26 July , 2024
6

لورس :معرفی بازی تپ سواپ TapSwap | کسب درآمد از تپ سواپ

  • کد خبر : 2640818
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
لورس :معرفی بازی تپ سواپ TapSwap | کسب درآمد از تپ سواپ
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بازی تپ سواپ (TapSwap) مشابه نات کوین یک ربات تلگرامی است. طرح اولیه استخراج Notcoin در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۴ به پایان رسید، اما تپ سواپ همچنان در تلگرام قابل استخراج است.
تپ سواپ در اکانت رسمی X (توییتر سابق) خود اعلام کرد، این پروژه یک صرافی ارز دیجیتال روی بلاکچین سولانا است. این پروژه به سرعت در حال رشد است و تا مه ۲۰۲۴ تعداد بازیکنانش به ۲۷ میلیون نفر رسیده است! در این مقاله به معرفی کامل تپ سواپ و روش کسب و معامله توکن‌های TAP می‌پردازیم.
همچنین بخوانید: بررسی و پیش بینی قیمت نات کوین
تپ سواپ چیست؟
تپ سواپ ۸ مارس ۲۰۲۴ با ابتکاری نوآورانه در حوزه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) راه‌اندازی شد. TapSwap در توییترش اعلام کرد یک صرافی ارز دیجیتال غیرمتمرکز (DEX) مبتنی بر بلاک چین سولانا است. این صرافی هنوز راه‌اندازی نشده اما ویژگی‌هایی مانند کارمزدهای پایین، تراکنش‌های سریع، امکان استیکینگ و معاملات مارجین را معرفی کرده است. پروژه تپ سواپ فعلا از طریق ایجاد یک بازی موبایلی Tap to Earn با ربات تلگرامی شروع به کار کرده و با جذب ۲۷ میلیون نفر (تا ۲۷ مه ۲۰۲۴ – ۷ خرداد ۱۴۰۳) موفقیت قابل توجهی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بازی تپ سواپ (TapSwap) مشابه نات کوین یک ربات تلگرامی است. طرح اولیه استخراج Notcoin در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۴ به پایان رسید، اما تپ سواپ همچنان در تلگرام قابل استخراج است.

  • تپ سواپ در اکانت رسمی X (توییتر سابق) خود اعلام کرد، این پروژه یک صرافی ارز دیجیتال روی بلاکچین سولانا است.
  • این پروژه به سرعت در حال رشد است و تا مه ۲۰۲۴ تعداد بازیکنانش به ۲۷ میلیون نفر رسیده است!

در این مقاله به معرفی کامل تپ سواپ و روش کسب و معامله توکن‌های TAP می‌پردازیم.

همچنین بخوانید: بررسی و پیش بینی قیمت نات کوین

تپ سواپ چیست؟

تپ سواپ ۸ مارس ۲۰۲۴ با ابتکاری نوآورانه در حوزه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) راه‌اندازی شد. TapSwap در توییترش اعلام کرد یک صرافی ارز دیجیتال غیرمتمرکز (DEX) مبتنی بر بلاک چین سولانا است. این صرافی هنوز راه‌اندازی نشده اما ویژگی‌هایی مانند کارمزدهای پایین، تراکنش‌های سریع، امکان استیکینگ و معاملات مارجین را معرفی کرده است. پروژه تپ سواپ فعلا از طریق ایجاد یک بازی موبایلی Tap to Earn با ربات تلگرامی شروع به کار کرده و با جذب ۲۷ میلیون نفر (تا ۲۷ مه ۲۰۲۴ – ۷ خرداد ۱۴۰۳) موفقیت قابل توجهی داشته است. در این بازی مثل نات کوین، خیلی ساده و با ضربه زدن روی شکل کوین در مرکز صفحه، توکن Tap ماین می‌کنید.

نصب بازی تپ سواپ

  1. اول باید برنامه تلگرام را روی گوشی نصب کنید.
  2. با جستجوی عبارت TapSwap این ربات قابل مشاهده است.
  3. یا مستقیم روی این لینک‌ برای فعال‌سازی ربات تلگرامی تپ سواپ کلیک کنید.
  4. برای کسب امتیاز شروع به ضربه زدن روی شکل کوین روی صفحه کنید.
  5. هرچه تعداد ضربه‌های شما بیشتر باشد، امتیاز و رتبه شما بالاتر می‌رود.

استخراج کوین تپ سواپ

توکن‌های بازی تپ سواپ بدون نیاز به هیچ دانش تخصصی از کریپتو یا تجهیزات خاص و گران قیمت، قابل استخراج هستند. طی فرآیندی بسیار ساده، کاربران با ربات تلگرامی تپ سواپ تعامل و با ضربه روی صفحه امتیاز می‌گیرند. کاربران بر اساس تعداد کل ضربه‌ها و یک سری تسک تعریف شده در بازی؛ رتبه‌بندی شده و توکن تپ دریافت می‌کنند. بعدا این توکن‌های بدست آمده از بازی را می‌توان به توکن‌های تپ سواپ یا XTP در بلاکچین سولانا تبدیل کرد.

بخش های مختلف بازی تپ سواپ

بخش های مختلف بازی تپ سواپ

  • Tap: بخش اصلی بازی است و با آیکون سکه در مرکز منوی پایین صفحه قرار دارد.
  • Ref برای دعوت از دوستان: این بخش در قسمت task >Ref tasks و Ref منوی پایین صفحه تعریف شده و با دعوت از ۱، ۳ یا ۱۰ نفر به بازی کوین بیشتری جایزه می‌گیرید.
  • لیگ‌ها Leagues: در این قسمت رتبه‌بندی شما بر اساس تعداد ضربه‌ها و کوین‌هایی که به دست آورده‌اید نمایش داده می‌شود. رتبه‌هایی مثل برنز، نقره‌، طلا و… تعریف شده است. بر اساس رتبه‌ای که دارید کوین جدید دریافت می‌کنید. باید روی گزینه claim بزنید.
  • بوسترها Boost: با باز کردن بوسترها و تکمیل وظایف این بخش، کوین بیشتری کسب می‌کنید. مثلا یکی از بوسترها گزینه جالب Multitap است. با فعال کردن این حالت (باید۲۰۰ کوین بدهید) با هر بار ضربه بیش از ۱ کوین دریافت خواهید کرد.
  • Stats آمار بازی: در این بخش آمار کلی بازی مثل تعداد کل تپ‌ یا ضربه‌های بازی، کل بازیکنان، تعداد بازیکن جدید در روز و بازیکنان آنلاین همان لحظه نمایش داده می‌شود.

توکن تپ XTP چیست؟

توکن تپ xtp

توکن تپ با نماد XTP توکن اصلی پلتفرم تپ سواپ است. یک توکن ERC-20 که روی بلاکچین اتریوم اجرا می‌شود. تعداد کل عرضه آن ۱ میلیارد توکن است. ۵۰ درصد از ۱ میلیارد توکن تپ برای کاربران فعال، ۳۰ درصد برای توسعه پلتفرم و بقیه برای تیم، مشاوران و پشتیبانی در نظر گرفته شده است. از این توکن برای تراکنش‌ها و تصمیم‌گیری‌ها در پلتفرم استفاده می‌شود. تپ سواپ همچنین یک اپلیکیشن موبایلی به اسم Tap هم طراحی و در اپ استور و گوگل پلی ارائه کرده است. با اپلیکیشن Tap (XTP) فرآیند خرید، فروش و تجارت ارزهای دیجیتال و ارزهای فیات ساده‌تر می‌شود.

XTP ارز بومی این اپلیکیشن هم است. توکن XTP برای پرداخت هزینه‌ها و خدمات پلتفرم Tap، مانند صدور کارت اعتباری، هزینه تراکنش‌ها، تبادلات و موارد دیگر استفاده می‌شود. همچنین با استیک توکن XTP، تخفیف‌هایی روی هزینه‌ها و دسترسی به ویژگی‌های پیشرفته اپلیکیشن Tap هم قالب دریافت است.

خرید XTP

اتصال کیف پول و برداشت توکن های Tap از بازی تپ سواپ

برای براشت توکن هایی که از بازی استراخ کردید، باید کیف پول سولانای خود (مثل فانتوم) را به بازی وصل کنید. برای این کار روی گزینه Task بزنید و سپس در بخش Special، سومین گزینه از بالا Connect Solana Wallet را انتخاب کنید. در ادامه با زدن روی Connect به مسیر اتصال کیف پول هدایت می‌شوید.

همچنین بخوانید: بهترین کیف پول‌های ۲۰۲۴ سولانا + مزایا و معایب هرکدام

جمع‌بندی

این روزها بازی‌های Tap to Earn با فرآیندهای ساده استخراج کوین؛ مثل نات کوین و تپ سواپ خیلی ترند شده‌اند. نه امکانات خاصی لازم است نه دانش و تخصص بالایی. کافیست تلگرام را در گوشی موبایل خود باز کنید، به ربات Tapswap وصل شده و شروع به ضربه زدن و استخراج Tap کنید. در نهایت توکن‌ها را به کیف پول سولانا منتقل کرده و معامله کنید. XTP ارز بومی پروژه تپ سواپ است. برنامه ایردراپ این توکن‌ها برای ۲۰۲۴ فعلا نامشخص است.

۴٫۲/۵ – (۴ امتیاز)

The post معرفی بازی تپ سواپ TapSwap | کسب درآمد از تپ سواپ appeared first on بلاگ آموزشی صرافی راستین.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2640818

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها