تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
1

لورس :پروتکل چند زنجیره ای Conflux پس از دو سال خاموش می شود

  • کد خبر : 2629243
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳
لورس :پروتکل چند زنجیره ای Conflux پس از دو سال خاموش می شود
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

پروتکل چند زنجیره ای Conflux پس از دو سال خاموش می شود، ShuttleFlow مالکیت را تغییر خواهد داد تا توسط Zero Gravity اداره و توسعه یابد.در ادامه این خبر از سایت ارزدیجیتال جزئیات بیشتری را مطالعه کنید.
پروتکل چند زنجیره ای Conflux پس از دو سال خاموش می شود در یک چرخش شگفت‌انگیز، پروتکل چند زنجیره‌ای Conflux که در دو سال گذشته فعال بود، قرار است تعطیل شود. این خبر با توجه به پشته فناوری امیدوارکننده پروتکل و حمایتی که در طول عمر کوتاه آن به دست آورد، برای جامعه بلاک چین و ارزهای دیجیتال شوکه کننده است. با این حال، بنیاد Conflux، همچنین به عنوان موسسه تحقیقاتی بلاک چین درخت گراف شانگهای شناخته می شود، تصمیم گرفته است که فعالیت خود را متوقف کند. اما نگران نباشید، زیرا این فناوری با نام و مالکیت جدید ادامه خواهد یافت.
پروتکل چند زنجیره ای Conflux پس از دو سال خاموش می شود آغازی جدید با گرانش صفر پروتکل چند زنجیره ای اکوسیستم Conflux، ShuttleFlow، به طور کامل از بین نمی رود. در عوض، آن را به یک اپراتور جدید، Zero Gravity، یک استودیوی Web3 واگذار می کند. Zero Gravity متعهد شد که توسعه و نگهد..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

پروتکل چند زنجیره ای Conflux پس از دو سال خاموش می شود، ShuttleFlow مالکیت را تغییر خواهد داد تا توسط Zero Gravity اداره و توسعه یابد.در ادامه این خبر از سایت ارزدیجیتال جزئیات بیشتری را مطالعه کنید.

پروتکل چند زنجیره ای Conflux پس از دو سال خاموش می شود

در یک چرخش شگفت‌انگیز، پروتکل چند زنجیره‌ای Conflux که در دو سال گذشته فعال بود، قرار است تعطیل شود. این خبر با توجه به پشته فناوری امیدوارکننده پروتکل و حمایتی که در طول عمر کوتاه آن به دست آورد، برای جامعه بلاک چین و ارزهای دیجیتال شوکه کننده است. با این حال، بنیاد Conflux، همچنین به عنوان موسسه تحقیقاتی بلاک چین درخت گراف شانگهای شناخته می شود، تصمیم گرفته است که فعالیت خود را متوقف کند. اما نگران نباشید، زیرا این فناوری با نام و مالکیت جدید ادامه خواهد یافت.

پروتکل چند زنجیره ای Conflux پس از دو سال خاموش می شود

آغازی جدید با گرانش صفر

پروتکل چند زنجیره ای اکوسیستم Conflux، ShuttleFlow، به طور کامل از بین نمی رود. در عوض، آن را به یک اپراتور جدید، Zero Gravity، یک استودیوی Web3 واگذار می کند. Zero Gravity متعهد شد که توسعه و نگهداری پروتکل را بر عهده بگیرد. به گفته توسعه دهندگان، “همه وجوه کاربران امن هستند و از ShuttleFlow به Zero Gravity منتقل خواهند شد.” انتظار می‌رود که این انتقال برای کاربران یکپارچه باشد، همانطور که توسعه‌دهندگان بیان کردند: «کاربرانی که قبلاً از طریق ShuttleFlow پل شده‌اند و ادعای دارایی‌های پل‌شده خود را در زنجیره مقصد تکمیل کرده‌اند، نیازی به انجام عملیات اضافی برای مهاجرت ندارند.»

این حرکت تداوم فناوری را تضمین می کند، از دارایی ها و سرمایه گذاری های کاربر محافظت می کند. این نشان دهنده یک تصمیم استراتژیک توسط Conflux برای اطمینان از اینکه کار پیشگامانه آنها در فضای چند زنجیره ای خانه جدیدی پیدا می کند که می تواند به تکامل خود ادامه دهد.

یک دوره مهلت برای کاربران

برای کسانی که دارایی‌ها را پل می‌کنند اما هنوز آن‌ها را مطالبه نکرده‌اند، یک دوره مهلت در نظر گرفته شده است. برنامه غیرمتمرکز ShuttleFlow (dApp) تا ژانویه ۲۰۲۴ تا حدی فعال خواهد بود. در این مدت، کاربرانی که دارایی های خود را ادعا نکرده اند، فرصت انجام این کار را خواهند داشت. با این حال، پس از این تاریخ، وب سایت و سرورهای شاتل فلو برای همیشه حذف خواهند شد.

سفر و تأثیر Conflux

سفر Conflux در دنیای بلاک چین در سال ۲۰۲۱ با معرفی پل دارایی ShuttleFlow آغاز شد. هدف این بود که کاربران بهتر وارد اکوسیستم مالی غیرمتمرکز شوند. در آن زمان، Conflux دارای الگوریتم اثبات کار بود که می‌توانست تراکنش‌های پروتکل را با نرخ سرسام‌آور تا ۶۰۰۰ در ثانیه مدیریت کند و مقیاس‌پذیری و کارایی آن را نشان دهد.

بنیاد Conflux در صنعت بلاک چین گام‌هایی برداشته بود و حتی با China Telecom، یکی از بزرگترین شرکت‌های مخابراتی کشور با بیش از ۳۹۰ میلیون کاربر، مشارکت داشت. هدف همکاری آنها توسعه سیم کارت بلاک چین بود که نشان دهنده جاه طلبی Conflux برای گسترش نفوذ و کاربردهای خود فراتر از بخش مالی است.

Conflux

Conflux به عنوان یک بلاک چین لایه ۱ عمل می کند و از مدل ترکیبی اثبات کار و اجماع اثبات سهام استفاده می کند. شایان ذکر است که Conflux توسط دولت مردمی شهرداری شانگهای پشتیبانی می‌شود که به ادعای آن مبنی بر «تنها بلاک چین عمومی مطابق با مقررات در چین» کمک می‌کند.

Conflux
Conflux

نتیجه

از آنجایی که پروتکل چند زنجیره ای افسار خود را به Zero Gravity می سپارد، پایان یک دوره Conflux را نشان می دهد، اما به طور بالقوه آغاز فصل جدیدی با نوآوری ها و امکانات جدید تحت نامی جدید است. این انتقال بر ماهیت پویای صنعت بلاک چین و تکامل مستمر آن تاکید دارد. بدون شک کاربران و علاقه مندان به این موضوع که چگونه این تغییر آینده فناوری چند زنجیره ای را شکل می دهد. زیر نظر خواهند داشت.

The post پروتکل چند زنجیره ای Conflux پس از دو سال خاموش می شود appeared first on ارز دیجیتال.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2629243

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها