تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

لورس :نقد و بررسی ارز دیجیتال ایاس

  • کد خبر : 2597192
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
لورس :نقد و بررسی ارز دیجیتال ایاس
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بلاکچین ایاس از زمان معرفی سعی کرده‌است تا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد اما سوال اینجاست که آیا این شبکه توانسته است در حد و اندازه‌های شکل و شمایل لوگو ارز که همان الماست است عرض‌اندام نماید؟! این سوالی است که در این مقاله قصد داریم پاسخ روشنی به آن دهیم. eos ارز مرموز بازار کریپتو است که در رقابت با اتریوم راه‌اندازی شده است و درواقع به‌دنبال ایجاد بستری به جهت میزبانی از برنامه‌های غیرمتمرکز بوده‌است. در حال حاضر ایاس به یکی از پروژه‌های جذاب بازار رمزارزها تبدیل شده‌است که طبق پیش‌بینی‌ها افزایش قیمت را برای این ارز در سال ۲۰۲۳ متصور هستیم.
معرفی ارز دیجیتال eos همان طور که در مطلب “امکان راه‌اندازی پروژه‌های قرارداد هوشمند” گفته شد، ایاس برای برنامه‌های غیرمتمرکز و البته قراردادهای هوشمند ایجاد شده‌است و اصلی‌ترین دغدغه‌های توسعه‌دهندگان این شبکه برطرف کردن مشکلات شبکۀ اتریوم است. حتماً می‌دانید که سیستم اتریوم محدودیت‌های زیادی دارد و به همین علت رمزارزهای مختلفی تلاش کردند که تا حد امکان بتوانند مشکلات شبکۀ اتریوم را کاهش دهند. در این میان ایاس به‌خوبی توانسته است مقیاس‌پذیر..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

نقد و بررسی ارز دیجیتال ایاس

بلاکچین ایاس از زمان معرفی سعی کرده‌است تا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد اما سوال اینجاست که آیا این شبکه توانسته است در حد و اندازه‌های شکل و شمایل لوگو ارز که همان الماست است عرض‌اندام نماید؟! این سوالی است که در این مقاله قصد داریم پاسخ روشنی به آن دهیم. eos ارز مرموز بازار کریپتو است که در رقابت با اتریوم راه‌اندازی شده است و درواقع به‌دنبال ایجاد بستری به جهت میزبانی از برنامه‌های غیرمتمرکز بوده‌است. در حال حاضر ایاس به یکی از پروژه‌های جذاب بازار رمزارزها تبدیل شده‌است که طبق پیش‌بینی‌ها افزایش قیمت را برای این ارز در سال ۲۰۲۳ متصور هستیم.

بخوانید  شاخص ترس و طمع چیست؟ نمایش لحظه ای شاخص ترس و طمع بیت کوین

معرفی ارز دیجیتال eos

همان طور که در مطلب “امکان راه‌اندازی پروژه‌های قرارداد هوشمند” گفته شد، ایاس برای برنامه‌های غیرمتمرکز و البته قراردادهای هوشمند ایجاد شده‌است و اصلی‌ترین دغدغه‌های توسعه‌دهندگان این شبکه برطرف کردن مشکلات شبکۀ اتریوم است. حتماً می‌دانید که سیستم اتریوم محدودیت‌های زیادی دارد و به همین علت رمزارزهای مختلفی تلاش کردند که تا حد امکان بتوانند مشکلات شبکۀ اتریوم را کاهش دهند. در این میان ایاس به‌خوبی توانسته است مقیاس‌پذیری پایین اتریوم را بهبود ببخشد. درواقع این پلتفرم امکان پردازش تراکنش‌ها با سرعت بیشتر را فراهم کرده‌ که این موضوع سبب کاهش کارمزد تراکنش‌ها و محبوبیت روزافزون ارز ایاس شده‌‌است، همچنین خرید eos نیز به‌شدت افزایش یافته‌ و قیمت‌های بالایی را به خود دیده‌است.

حال به بررسی کاربردهای این ارز و اکوسیستم می‌پردازیم.

مهم‌ترین کاربردهای شبکه eos

شبکۀ این ارز با توجه به ویژگی‌هایی که دارد،توانسته است فعالان بازار ارز دیجیتال را به‌سمت خود جذب کند. حال در ادامه به کاربردهای جذاب این ارز اشاره می‌کنیم:

  • پرداخت الکترونیکی

این ارز مثل بیت‌کوین که از آن به‌عنوان یک پول الکترونیکی استفاده می‌شده‌است کاربرد دارد. به همین منظور با عرضۀ محدود eos، با گذشت زمان تقاضا برای این ارز افزایش یافت که منجربه بیشتر‌شدن قیمت این ارز شده‌است.

  • برخورداری از رأی

کسانی که علاقه‌مند به دخالت در انتخاب نودهای اعتبارسنج این ارز هستند، ملزم به خرید eos بوده و سپس ارزها را باید سهام‌گذاری کنند. پرواضح است که هرچه دارایی افراد بیشتر باشد، حق رأی بیشتری خواهند داشت.

  • به‌کارگیری از شبکۀ ایاس

افرادی که قصد دارند از این شبکه برای شکل‌گیری قراردادهای هوشمند و البته برنامه‌های غیرمتمرکز بهره‌مند شوند، باید در بلاکچین این ارز سهام‌گذاری کنند. برای این منظور بررسی قیمت eos نیز دارای اهمیت خواهد بود که برای خرید نیاز است.

بخوانید  شکل گیری سقف دوقلو در نمودار هفتگی؛ پنج نکته که باید در مورد بیت کوین بدانید

نقد و بررسی ارز دیجیتال ایاس

مهم‌ترین ویژگی‌های شبکۀ eos

در این بخش به خصوصیات و ویژگی‌های شبکه این ارز می‌پردازیم که هرکدام از آن‌ها برای افزایش قیمت ایاس دارای اهمیت خواهند بود. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  • کم‌شدن قابل توجۀ کارمزدها

در دنیای ارز دیجیتال، برنامه‌های غیرمتمرکز و حتی قراردادهای هوشمند همیشه با کمبود نقدینگی روبه‌رو بوده‌اند که به‌واسطۀ شبکه‌های قدرتمند مانند eos این موضوع تا حد قابل قبولی حل شده‌است، چراکه بلاکچین ایاس به ازای هر خرید و سهام‌گذاری این ارز بدون نیاز به پرداخت کارمزد، تراکنش در شبکه‌ها را انجام می‌دهد.

  • کاهش نیاز به هارد فورک

معمولاً در شبکه‌های بلاکچین نیاز به به‌روزرسانی دیده می‌شود که این مسئله همیشه چالش‌برانگیز بوده‌است. باوجوداین شبکۀ eos به.دلیل استفاده از الگوریم اجماع اثبات سهام، با فریز کردن حساب‌ها این مشکل را تا حد زیادی برطرف کرده‌است.

  • افزایش سرعت پردازش تراکنش‌ها

پرواضح است که شبکه‌های بلاکچین باید تراکنش‌ها را در مدت زمان کوتاه‌تری پردازش کنند، چراکه این موضوع به گسترش این شبکه‌ها کمک خواهد کرد. در حالی که شبکۀ اتریوم با این مشکل اساسی روبه‌رو است. این eos است که توانست به‌طور کامل حدود ۴۰۰۰ تراکنش را در ثانیه اجرا کرده و گام مؤثری را در بهبود این مشکل بردارد‌.

بخوانید  قیمت اتریوم در سال ۲۰۲۴

بررسی امنیت بلاکچین eos

شبکۀ اتریوم به گواه بسیاری از کارشناسان، از امنیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و شبکۀ eos نیز از این امنیت بی‌نصیب نیست، چراکه همۀ ویژگی‌های شبکۀ اتریوم در ایاس نیز وجود دارد اما ناگفته نماند که در این شبکه، فقط ۲۱ نود اعتبارسنج وجود دارد که به نظر می‌رسد شبکۀ eos باید این مشکل را برطرف کند، چراکه با تبانی این افراد، سرمایۀ دیگر کاربران نیز در معرض خطر قرار خواهد گرفت. البته راهکارهای مناسبی برای جلوگیری از این مشکل در این شبکه وجود دارد که عبارت‌اند از:

  1. برنامه‌هایی که مشکل ساختاری دارند مسدود شده تا به بقیۀ ساختار شبکه آسیب وارد نشود.
  2. با ایجاد پردازش با تأخیر برای بعضی تراکنش‌ها، امکان سرقت کاهش می‌یابد.

پیش‌بینی آیندۀ قیمت eos

ایاس ازجمله پروژه‌های جذاب بازار ارز دیجیتال است که تا همین لحظه نیز طرفداران بی‌شماری دارد. اما سوال بسیاری از کاربران دنیای ارز دیجیتال این است که آیا پیشرفت‌های این شبکه باعث افزایش قیمت این ارز نیز خواهد شد که در پاسخ باید عرض کنیم طبق پیش‌بینی‌های کارشناسان این حوزه، eos در سال ۲۰۲۳، از پیشتازان ارزها خواهد بود.

بخوانید  تحلیل ارز دیجیتال (26 دی 1402)

البته باید دقت داشته باشید که در خرید این ارز، بهترین نقطۀ ورود را داشته باشید. ضمن این‌که انتخاب یک صرافی معتبر نیز حائز اهمیت خواهد بود که پیشنهاد ما به‌کارگیری از صرافی والکس است. درواقع کاربران از طریق مراحل زیر به‌راحتی می‌توانند ایاس را خریداری و نگه‌داری کنند:

  • ایجاد حساب کاربری؛
  • احراز هویت؛
  • بررسی ارز و قیمت خرید ایاس؛
  • خرید ارز و نگه‌داری در کیف پول صرافی والکس.

گفتنی است که این صرافی خدمات ارزنده‌ای را برای تریدرها در نظر گرفته‌است که شاید یکی از مهم‌ترین آن‌ها، ارائه ربات معامله‌گر باشد.

نقد و بررسی ارز دیجیتال ایاس

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم موارد مخلتفی را دربارۀ ارز eos ارائه دهیم تا اگر شما عزیزان نیاز به خرید ایاس داشتید، با اطلاعات بیشتری اقدام کنید. به‌طور کل شبکۀ eos در حال حاضر از بهترین اکوسیستم‌های بازار ارز دیجیتال محسوب می‌شود که مشکلات بسیاری را از شبکۀ اتریوم کاهش داده‌است و چه‌بسا در آینده‌ای نزدیک، با راه‌اندازی پروژه‌های بهتر، سیر صعودی قیمت را در پیش داشته باشد.

بخوانید  ارز دیجیتال ایاس EOS

توصیه می‌کنیم اگر قصد خرید این ارز را دارید، حتماً از صرافی عنوان‌شده استفاده کنید، چراکه مزیت ایرانی بودن صرافی و احراز هویت سریع آن، از مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند دغدغه‌های کاربران را کاهش دهد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2597192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها