تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
1

لورس :آخر این هفته در کریپتو چه گذشت؟

  • کد خبر : 2616360
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
لورس :آخر این هفته در کریپتو چه گذشت؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آخر این هفته در کریپتو چه گذشت؟ راه‌اندازی شبکه آزمایشی Holesky اتریوم با شکست مواجه شد، کوین‌اکس نامه‌ای سرگشاده به هکرها می‌نویسد، درام دادگاه Sam Bankman-Fried و موارد دیگر.
آخر این هفته در کریپتو چه گذشت؟ شروع آخر هفته در دنیای ارز با شروع آخر هفته در دنیای ارزهای دیجیتال، چندین رویداد قابل توجه رخ داد که باعث شد جامعه کریپتو با به‌روزرسانی‌ها، چالش‌ها و پیشرفت‌های جذاب سر و صدا شود.
آخر این هفته در کریپتو چه گذشت؟ شبکه آزمایشی Holesky اتریوم دچار لغزش می شود علاقه مندان به اتریوم مشتاقانه منتظر راه اندازی شبکه آزمایشی Holesky بودند که نقطه عطفی برای اکوسیستم بلاک چین است. با این حال، هیجان به ناامیدی تبدیل شد زیرا راه اندازی در ۱۶ سپتامبر ناموفق بود. شبکه آزمایشی Holesky قصد داشت حدود ۱٫۵ میلیون اعتبار سنجی را در خود جای دهد، اما همانطور که توسط شرکت زیرساخت اتریوم Nethermind گزارش شده بود، به دلیل پیکربندی نادرست در کد منبع خود با یک مانع بزرگ روبرو شد.
Parithosh Jayanthi، مهندس بنیاد اتریوم، بینش‌هایی در مورد این موضوع ارائه کرد و توضیح داد که برخی از اعتبارسنجی‌ها به صورت دس..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آخر این هفته در کریپتو چه گذشت؟ راه‌اندازی شبکه آزمایشی Holesky اتریوم با شکست مواجه شد، کوین‌اکس نامه‌ای سرگشاده به هکرها می‌نویسد، درام دادگاه Sam Bankman-Fried و موارد دیگر.

آخر این هفته در کریپتو چه گذشت؟

شروع آخر هفته در دنیای ارز

با شروع آخر هفته در دنیای ارزهای دیجیتال، چندین رویداد قابل توجه رخ داد که باعث شد جامعه کریپتو با به‌روزرسانی‌ها، چالش‌ها و پیشرفت‌های جذاب سر و صدا شود.

آخر این هفته در کریپتو چه گذشت؟

شبکه آزمایشی Holesky اتریوم دچار لغزش می شود

علاقه مندان به اتریوم مشتاقانه منتظر راه اندازی شبکه آزمایشی Holesky بودند که نقطه عطفی برای اکوسیستم بلاک چین است. با این حال، هیجان به ناامیدی تبدیل شد زیرا راه اندازی در ۱۶ سپتامبر ناموفق بود. شبکه آزمایشی Holesky قصد داشت حدود ۱٫۵ میلیون اعتبار سنجی را در خود جای دهد، اما همانطور که توسط شرکت زیرساخت اتریوم Nethermind گزارش شده بود، به دلیل پیکربندی نادرست در کد منبع خود با یک مانع بزرگ روبرو شد.

بخوانید  پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۶ شهریور

Parithosh Jayanthi، مهندس بنیاد اتریوم، بینش‌هایی در مورد این موضوع ارائه کرد و توضیح داد که برخی از اعتبارسنجی‌ها به صورت دستی مشکل پیکربندی را حل کرده‌اند و به شبکه آزمایشی Holesky اجازه می‌دهند تا شروع به کار کند. با این حال، اعتبارسنجی فعال کافی برای دستیابی به نهایی شدن شبکه وجود نداشت.

Nethermind فاش کرد که توسعه دهندگان بنیاد اتریوم موافقت کردند که پس از رفع اشکالات فنی، یک بار دیگر، احتمالاً در ۲۳ سپتامبر، راه اندازی را انجام دهند. جایانتی نسبت به راه اندازی موفقیت آمیز ظرف دو هفته آینده پس از حل مشکل ابراز اطمینان کرد و از جامعه عذرخواهی کرد و متعهد شد که فرآیندهای اعتبار سنجی را برای جلوگیری از چنین شکست هایی در آینده بهبود بخشد.

اهمیت Holesky در نقش آن به عنوان یک پلتفرم برای تسهیل سهامداری، توسعه زیرساخت و ارتقای پروتکل در شبکه اتریوم است. آماده است جایگزین شبکه آزمایشی Goerli شود، که با انتقاد به دلیل عرضه ناکافی Goerli ETH برای آزمایش جامع مواجه شد.

بخوانید  آموزش خرید نوبیتکس

درخواست غیر متعارف CoinEx به هکرها

CoinEx، یک صرافی برجسته ارزهای دیجیتال، به دلیل اتخاذ رویکردی غیرمتعارف در رسیدگی به سرقت اخیر ۷۰ میلیون دلاری، تیتر خبرها شد. CoinEx در نامه ای سرگشاده از هکرهای پشت سرقت دعوت کرد تا در مورد بازگشت احتمالی وجوه دزدیده شده بحث کنند. این صرافی حتی از هکرهای کلاه سفید دعوت کرد و از مهارت فنی آنها قدردانی کرد و بحث در مورد تقویت سیستم های امنیتی CoinEx را پیشنهاد کرد.

CoinEx در حالی که جایزه “سخاوتمندانه” باگ را به عنوان پاداشی برای بازگرداندن دارایی های سرقت شده ارائه می دهد، بر اهمیت یک راه حل ایمن و کاربر پسند برای این حادثه تاکید کرد. صرافی وخامت وضعیت را تشخیص داد و بیان کرد که دارایی های تحت تأثیر اعتماد میلیون ها کاربر جهانی را نشان می دهد.

این رویکرد غیرمنتظره توسط CoinEx منعکس کننده چشم انداز در حال تحول امنیت ارزهای دیجیتال و چالش های منحصر به فردی است که صرافی ها در حفظ اعتماد و امنیت در حوزه دیجیتال با آن مواجه هستند.

بخوانید  چرا آلتکوین‌ها درحال ریزش هستند؟ | سیگنال صعودی برای بیت کوین
نمودار قیمت و وضعیت ارز دیجیتال
نمودار قیمت و وضعیت ارز دیجیتال

جنجال محاکمه سام بنکمن-فرید

در ایالات متحده، درام حقوقی پیرامون کارآفرین ارزهای دیجیتال، سام بنکمن-فرید، چرخشی جنجالی به خود گرفته است. دادستان ها به مجموعه ای از سوالات مطرح شده توسط تیم دفاعی بانکمن-فرید از هیئت منصفه احتمالی برای محاکمه آتی او اعتراض کردند. آنها این سؤالات را “بی مورد مداخله گرانه” می دانستند و استدلال می کردند. که یک محاکمه عادلانه نباید تحت تأثیر افکار عمومی یا پوشش رسانه ای قرار گیرد.

به طور خاص، دادستان ها در مورد نظرات هیئت منصفه بانکمن-فرید، صرافی ارزهای دیجیتال FTX او و توانایی آنها در نادیده گرفتن پوشش خبری قبلی به اعتراض پرداختند. سؤالات دفاعی در مورد تشخیص ADHD، کمک های مالی سیاسی و مشارکت در نوع دوستی مؤثر بانکمن-فرید نیز با مخالفت هایی روبرو شد.

این محاکمه که قرار است در ۲ اکتبر آغاز شود، تلاقی ارزهای دیجیتال، درک عمومی و روند قانونی را برجسته می کند. و بر پیچیدگی هایی که افراد فعال در صنعت کریپتو با آن مواجه هستند، تاکید می کند.

بخوانید  ورود به دنیای متاورس با گوشی اندروید و آیفون | رایگان و سریع

خوش بینی مدیر عامل Grayscale برای قانون گذاری رمزنگاری

در یک یادداشت روشن تر، مدیر عامل سرمایه گذاری گری اسکیل، مایکل سوننشاین، نسبت به امکان تصویب قوانین مرتبط با ارزهای دیجیتال در ایالات متحده تا پایان سال ابراز خوش بینی کرد. Sonnenshein بر شتاب پیرامون صورت‌حساب‌های رمزنگاری در واشنگتن تاکید کرد که به واسطه جلسات سازنده با قانون‌گذاران در سال گذشته تقویت شد.

او از تلاش‌های پاتریک مک‌هنری، رئیس کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا در فشار برای تصویب قوانین مرتبط با دارایی‌های دیجیتال قدردانی کرد. Sonnenshein معتقد است که انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ می تواند کاتالیزوری برای پیشرفت بیشتر در مقررات ارزهای دیجیتال باشد.

تصویب بالقوه قانون ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، نقطه عطف مهمی برای صنعت خواهد بود. که وضوح نظارتی را ارائه می دهد و به طور بالقوه آینده ارزهای دیجیتال را در این کشور شکل می دهد.

سایر تحولات

علاوه بر این رویدادهای خبرساز، چندین تحول قابل توجه دیگر در حوزه کریپتو در آخر هفته رخ داد. صرافی ارزهای دیجیتال ورشکستی FTX پس از یک حمله سایبری، پورتال ادعای مشتریان خود را با اقدامات امنیتی افزایشی بازگشایی کرد. و به مدعیان این امکان را داد.

بخوانید  اگر قیمت بیت‌ کوین به بالای ۲۶،۵۰۰ دلار برسد، این ۴ آلت کوین ممکن است در روند صعودی قرار بگیرند

دارایی های وارث نگهداری در بورس

علاوه بر این، کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا قوانینی را با هدف تنظیم ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) و محدودیت برخی محصولات مالی ارائه توسط بانک ها به افراد ارائه کرد.

نتیجه

همانطور که چشم انداز کریپتو به تکامل خود ادامه می دهد، این رویدادها به عنوان یادآور ماهیت پویای صنعت هستند. که هم با چالش ها و هم فرصت هایی پر شد که آینده آن را شکل می دهند. منتظر به روز رسانی های بیشتر در مورد دنیای همیشه در حال تغییر ارزهای دیجیتال باشید.

The post آخر این هفته در کریپتو چه گذشت؟ appeared first on ارز دیجیتال.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2616360

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها