تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :آرتور هیز سولانا خرید؛ او به رشد قیمت SOL امیدوار است؟

  • کد خبر : 2628352
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
لورس :آرتور هیز سولانا خرید؛ او به رشد قیمت SOL امیدوار است؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آرتور هیز سولانا خرید؛ او به رشد قیمت SOL امیدوار است؟ هیز ممکن است با ریزش‌های کوتاه‌مدتی پس از خرید سولانا مواجه شود، اما از نظر او با احیای بازار ارزهای دیجیتال، روند صعودی بلندمدت این ارز دیجیتال امیدوارکننده به نظر می‌رسد.
به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، آرتور هیز (Arthur Hayes)، مدیر عامل سابق صرافی رمزارزی بیتمکس (BitMEX)، به خرید توکن سولانا در بالاترین سطح احتمالی آن در این مدت «اعتراف» کرده و بر چشم‌انداز صعودی خود برای این توکن تاکید داشته است.
آرتور هیز در توییتی نوشت:
من باید به یک مورد خجالت آور اعتراف کنم؛ به تازگی مقداری سولانا خریده‌ام، می‌دانم که این یک سم کوین لایه ۱ آشغال است ( وابسته به سم بنکمن فرید) که الان در حد یک میم کوین ارزش دارد. اما قیمت آن در حال رشد است و من یک فرد ریسک‌پذیر فاسد هستم. بزن بریم! قیمت سولانا در عرض ۱۱ ماه ۵۰۰ درصد افزایش یافته است خرید سولانا توسط آرتور هیز پس از آن اتفاق افتاد که قیمتش ۵۰۰ درصد از پایین‌ترین سطح بازار خود در دسامبر سال ۲۰۲۲ یعنی نزدیک به ۸ دلار رشد داشته است.
علاوه بر این، خرید او چند روز پس از آن..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آرتور هیز سولانا خرید؛ او به رشد قیمت SOL امیدوار است؟

هیز ممکن است با ریزش‌های کوتاه‌مدتی پس از خرید سولانا مواجه شود، اما از نظر او با احیای بازار ارزهای دیجیتال، روند صعودی بلندمدت این ارز دیجیتال امیدوارکننده به نظر می‌رسد.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، آرتور هیز (Arthur Hayes)، مدیر عامل سابق صرافی رمزارزی بیتمکس (BitMEX)، به خرید توکن سولانا در بالاترین سطح احتمالی آن در این مدت «اعتراف» کرده و بر چشم‌انداز صعودی خود برای این توکن تاکید داشته است.

آرتور هیز در توییتی نوشت:

من باید به یک مورد خجالت آور اعتراف کنم؛ به تازگی مقداری سولانا خریده‌ام، می‌دانم که این یک سم کوین لایه ۱ آشغال است ( وابسته به سم بنکمن فرید) که الان در حد یک میم کوین ارزش دارد. اما قیمت آن در حال رشد است و من یک فرد ریسک‌پذیر فاسد هستم. بزن بریم!

توییت هیز

قیمت سولانا در عرض ۱۱ ماه ۵۰۰ درصد افزایش یافته است

خرید سولانا توسط آرتور هیز پس از آن اتفاق افتاد که قیمتش ۵۰۰ درصد از پایین‌ترین سطح بازار خود در دسامبر سال ۲۰۲۲ یعنی نزدیک به ۸ دلار رشد داشته است.

علاوه بر این، خرید او چند روز پس از آن صورت گرفته که VanEck، یک شرکت مدیریت ثروت که بر ۷۶/۴ میلیارد دلار دارایی نظارت می‌کند، با اشاره به توانایی سولانا در تصاحب سهم بازار رقیب بلاک چین لایه اول خود یعنی اتریوم، رشد ۱۰،۶۰۰ درصدی قیمت این رمزارز را تا سال ۲۰۳۰ پیش‌بینی کرده است.

علاوه بر این، یکی از تحلیلگران FieryTrading پیش‌بینی کرده که وقتی قیمت سولانا مقاومت ۳۸ دلاری خود را از پیش‌رو بردارد، می‌تواند یک رشد ۱۵۰ درصدی دیگر را نیز تجربه کند.

تنها در ماه اکتبر ۲۰۲۳، قیمت سولانا ۸۰٪ افزایش یافت و اخیراً به بالاترین سطح خود در ۱۴ ماه گذشته در حدود ۴۶/۷۵ دلار رسیده است.

به نظر می‌رسد هیز سولانا را در همان سطح ۴۶/۷۵ دلار خریداری کرده است. او انتظار دارد که قیمت در هفته‌های آتی به افزایش خود ادامه دهد و شاید از تلاش‌های مداوم سولانا برای بهبود مقیاس‌پذیری خود الهام گرفته است.

در ضمن قیمت سولانا از زمان خرید هیز تقریباً ۹ درصد کاهش یافته و در حال حاضر در محدوده ۴۱/۵۰ دلار تا ۴۲ دلار معامله می‌شود.

تحلیل سولانا این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۲ / ۵. مجموع آرا: ۱

برچسب هاآلت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2628352

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها