تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :آسیب به کاربران شرکت معروف تجزیه و تحلیل رمزارزها و بلاکچین! ماجرا چیست؟

  • کد خبر : 2618781
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸
لورس :آسیب به کاربران شرکت معروف تجزیه و تحلیل رمزارزها و بلاکچین! ماجرا چیست؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهنانسن (Nansen)، یک شرکت برجسته تجزیه و تحلیل رمزارزها و بلاکچین، اخیراً یک نقض امنیتی را که از یکی از فروشندگان شخص ثالث آن نشأت می‌گیرد، افشا کرده است. این نقض تقریباً ۶.۸ درصد از پایگاه کاربران نانسن را تحت تأثیر قرار داد. در حالی که این شرکت به صراحت نام فروشنده شخص ثالث درگیر را ذکر نکرد، نانسن این فروشنده را یک شرکت تأسیسی توصیف کرد که به طور گسترده توسط شرکت‌های متعدد Fortune ۵۰۰ و سایر بازیگران صنعت برای اهداف مدیریت داده استفاده می‌شود.این نقض امنیتی هکرهای غیرمجاز را قادر می‌سازد تا به حقوق مدیر مرتبط با حسابی که مسئول تأمین دسترسی مشتری به پلتفرم نانسن است، دسترسی پیدا کنند. در نتیجه، آدرس‌های ایمیل و رمز عبورهای کاربران آسیب‌دیده در معرض ریسک قرار گرفتند. علاوه بر این، برخی از آدرس‌های بلاکچین برخی کاربران نیز با ریسک روبه‌رو شده است.
نانسن با شناسایی و اطلاع دادن به کاربران آسیب‌دیده، به سرعت به این نقض پاسخ داد. این شرکت بر اهمیت تغییر رمزهای عبور برای افزایش امنیت تأکید کرد. خوشبختانه، نانسن تصریح کرد که این رخنه هیچ تأثیری بر وجوه کیف پول کاربرانش ند..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نانسن (Nansen)، یک شرکت برجسته تجزیه و تحلیل رمزارزها و بلاکچین، اخیراً یک نقض امنیتی را که از یکی از فروشندگان شخص ثالث آن نشأت می‌گیرد، افشا کرده است. این نقض تقریباً ۶.۸ درصد از پایگاه کاربران نانسن را تحت تأثیر قرار داد. در حالی که این شرکت به صراحت نام فروشنده شخص ثالث درگیر را ذکر نکرد، نانسن این فروشنده را یک شرکت تأسیسی توصیف کرد که به طور گسترده توسط شرکت‌های متعدد Fortune ۵۰۰ و سایر بازیگران صنعت برای اهداف مدیریت داده استفاده می‌شود.این نقض امنیتی هکرهای غیرمجاز را قادر می‌سازد تا به حقوق مدیر مرتبط با حسابی که مسئول تأمین دسترسی مشتری به پلتفرم نانسن است، دسترسی پیدا کنند. در نتیجه، آدرس‌های ایمیل و رمز عبورهای کاربران آسیب‌دیده در معرض ریسک قرار گرفتند. علاوه بر این، برخی از آدرس‌های بلاکچین برخی کاربران نیز با ریسک روبه‌رو شده است.

بخوانید  تحلیل تکنیکال بیت کوین؛ قیمت در هفته‌های آینده به کدام سمت می‌رود؟

نانسن با شناسایی و اطلاع دادن به کاربران آسیب‌دیده، به سرعت به این نقض پاسخ داد. این شرکت بر اهمیت تغییر رمزهای عبور برای افزایش امنیت تأکید کرد. خوشبختانه، نانسن تصریح کرد که این رخنه هیچ تأثیری بر وجوه کیف پول کاربرانش نداشته و به آنها در مورد ایمنی دارایی‌های رمزارزیشان اطمینان داده است.
مدیرعامل نانسن، الکس سوانویک، اخیراً دیدگاه خود را برای آینده صنعت ارزهای دیجیتال بیان نمود و بر نیاز به بستری تأکید کرد که در عین رعایت الزامات قانونی، تعادلی بین شفافیت بلاکچین و حریم خصوصی کاربر ایجاد کند. این چشم‌انداز بر تلاش‌های مداوم در صنعت ارزهای دیجیتال برای رسیدگی به مسائل مهم مربوط به شفافیت و حفظ حریم خصوصی داده‌ها تأکید می‌کند.
شایان ذکر است که نانسن، مانند بسیاری از شرکت‌های دیگر در حوزه ارزهای دیجیتال، در گذشته با چالش‌هایی، از جمله اثرات بازار نزولی پایدار که منجر به کاهش تقریباً ۳۰ درصدی نیروی کار در ماه مه شد، مواجه بوده است. این حادثه، یادآور اهمیت اقدامات امنیتی قوی و ریسک‌های احتمالی مرتبط با فروشندگان شخص ثالث در صنعت ارزهای دیجیتال است.

بخوانید  فلوکی FLOKI به زودی در صرافی بی تی سی ترک

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته آسیب به کاربران شرکت معروف تجزیه و تحلیل رمزارزها و بلاکچین! ماجرا چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2618781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها