تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :آغوش باز Ferrari برای ارزهای دیجیتال: بیت‌کوین و اتریوم در سطح جهانی پذیرفته می‌شوند!

  • کد خبر : 2625359
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

فراری، سازنده‌ی مشهور خودروهای لوکس، اکنون بیت‌کوین، اتریوم و USDc را می‌پذیرد تا به تقاضای فزاینده‌ی علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاران سنتی پاسخ دهد. آن‌ها این روند را از ایالات متحده شروع و به اروپا گسترش خواهند داد.
خلاصه‌ی خبر فراری با ۵ میلیارد دلار درآمد سالانه، اکنون بیت‌کوین، اتریوم و USDC را با استفاده از BitPay می‌پذیرد. مدیر ارشد بازاریابی و بازرگانی فراری تاکید کرد: این اتفاق به ما کمک می‌کند با افرادی که لزوماً مشتریان ما نیستند، اما ممکن است فراری بخرند، ارتباط برقرار کنیم. BitPay به سرعت کریپتو را به فیات تبدیل می‌کند و فراری را به یکی از برندهای پیشگام خودرو در پذیرش پرداخت‌های رمزارز تبدیل می‌کند. فراری از ارزهای دیجیتال استقبال می‌کند فراری، غول خودروهای لوکس ایتالیایی با درآمد سالانه ۵ میلیارد دلار، اکنون بیت‌کوین، اتریوم و USDc را می‌پذیرد. این حرکت در پاسخ به تقاضاهای فزاینده از سوی سرمایه‌گذاران ارز‌های دیجیتال و کسانی که به دنبال تنوع سبد سهام هستند، انجام می‌شود. فراری قصد دارد این گزینه‌ی پرداخت جدید را در ابتدا در ایالات متحده راه‌اندازی کند و سپس..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

فراری، سازنده‌ی مشهور خودروهای لوکس، اکنون بیت‌کوین، اتریوم و USDc را می‌پذیرد تا به تقاضای فزاینده‌ی علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاران سنتی پاسخ دهد. آن‌ها این روند را از ایالات متحده شروع و به اروپا گسترش خواهند داد.

خلاصه‌ی خبر

  • فراری با ۵ میلیارد دلار درآمد سالانه، اکنون بیت‌کوین، اتریوم و USDC را با استفاده از BitPay می‌پذیرد.
  • مدیر ارشد بازاریابی و بازرگانی فراری تاکید کرد: این اتفاق به ما کمک می‌کند با افرادی که لزوماً مشتریان ما نیستند، اما ممکن است فراری بخرند، ارتباط برقرار کنیم.
  • BitPay به سرعت کریپتو را به فیات تبدیل می‌کند و فراری را به یکی از برندهای پیشگام خودرو در پذیرش پرداخت‌های رمزارز تبدیل می‌کند.

فراری از ارزهای دیجیتال استقبال می‌کند

فراری، غول خودروهای لوکس ایتالیایی با درآمد سالانه ۵ میلیارد دلار، اکنون بیت‌کوین، اتریوم و USDc را می‌پذیرد. این حرکت در پاسخ به تقاضاهای فزاینده از سوی سرمایه‌گذاران ارز‌های دیجیتال و کسانی که به دنبال تنوع سبد سهام هستند، انجام می‌شود. فراری قصد دارد این گزینه‌ی پرداخت جدید را در ابتدا در ایالات متحده راه‌اندازی کند و سپس در سه‌ماهه‌ی اول سال آینده به اروپا نیز گسترش دهد.

کریپتو برای همه

انریکو گالیرا، مدیر ارشد بازاریابی و بازرگانی فراری، خاطرنشان کرد که تصمیم آن‌ها ناشی از تمایل به دستیابی به مخاطبان گسترده‌تر است:

این مساله به ما کمک می‌کند تا با افرادی که لزوما مشتریان ما نیستند، اما ممکن است فراری بخرند، ارتباط برقرار کنیم.

در این حرکت پیشگامانه، فراری متعهد می‌شود که قیمت‌های کریپتو را بدون هیچ کارمزد یا هزینه اضافی با فیات یکسان نگه دارد. بیت‌پی تبدیل سریع ارزهای دیجیتال به ارزهای سنتی را تسهیل می‌کند و فراری را به عنوان یکی از برندهای خودروسازی پیشگام که از پرداخت‌های کریپتو استقبال می‌کند متمایز می‌کند.

فراری با پذیرش کریپتو گامی مهم برداشته است

در حالی که تسلا برای مدت کوتاهی در سال ۲۰۲۱ وارد حوزه‌ی بیت‌کوین شد، فراری یکی از اولین خودروسازان بزرگی است که ارزهای دیجیتال را در مقیاس جهانی می‌پذیرد. این حرکت فراری را از همتایان خود متمایز می‌کند. فراری با این کار درهای خود را به روی علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاران باز می‌کند. با ۱۸۰۰ خودرو فروخته شده در آمریکا و ۱۳۲۰۰ خودرو در سطح جهان، پذیرش کریپتو توسط فراری، بازار ایالات متحده را متحول خواهد کرد. همچنین پتانسیل تاثیرگذاری بر اروپا، خاورمیانه و آفریقا (EMEA) که ۴۶% از کل محموله‌های خودروی فراری را شامل می‌شوند نیز وجود دارد.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2625359

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها