تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :آلت کوین‌هایی که بهترین عملکرد را در روزهای اخیر داشتند

  • کد خبر : 2604382
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
لورس :آلت کوین‌هایی که بهترین عملکرد را در روزهای اخیر داشتند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آلت کوین‌هایی که بهترین عملکرد را در روزهای اخیر داشتند قیمت استلار (XLM) ریپل (XRP) و مونرو (XMR) بعد از سقوط بازار در ۱۷ آگوست، به سرعت ریکاوری کرده است. این حرکت رو به بالا باعث ایجاد سایه‌های (شدوهای) بلندی در پایین کندل شده که نشان‌دهنده فشار خرید بر روی حمایت‌های استاتیک این رمزارزها است.
در حالی که در دو روز گذشته اتفاق خاصی در بازار رخ نداده است، این ارزهای دیجیتال رشد نسبتاً قابل توجهی را ثبت کردند. در ادامه به بررسی این سه خواهیم پرداخت.
استلار برای ریکاوری عجله دارد؛ تحلیل تکنیکال استلار (XLM) قیمت XLM از ۱۳ جولای زیر خط مقاومت نزولی قرار گرفته است. در ۱۵ آگوست، XLM حمایت استاتیک در ۰٫۱۳۰ دلار را از دست داد. این یک منطقه بسیار مهم است زیرا در ژوئیه ۲۰۲۲ مقاومتی در برابر این رمزارز بود و سپس در جولای ۲۰۲۳ به حمایت تبدیل شد.
پس از شکست این حمایت، XLM قبل از ایجاد سایه پایینی بلند، به پایین‌ترین سطح در ۰٫۱۰۵ دلار رسید. اما این جهش رو به بالا اعتبار حمایت استاتیک در ۰٫۱۱۰ دلار را تأیید کرد. قیمت از آن زمان تا کنون ۱۸ درصد افزایش یافته است و مجدد در ۰٫۱۳۰ دلار معامله می‌شود. ا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آلت کوین‌هایی که بهترین عملکرد را در روزهای اخیر داشتند

قیمت استلار (XLM) ریپل (XRP) و مونرو (XMR) بعد از سقوط بازار در ۱۷ آگوست، به سرعت ریکاوری کرده است. این حرکت رو به بالا باعث ایجاد سایه‌های (شدوهای) بلندی در پایین کندل شده که نشان‌دهنده فشار خرید بر روی حمایت‌های استاتیک این رمزارزها است.

در حالی که در دو روز گذشته اتفاق خاصی در بازار رخ نداده است، این ارزهای دیجیتال رشد نسبتاً قابل توجهی را ثبت کردند. در ادامه به بررسی این سه خواهیم پرداخت.

استلار برای ریکاوری عجله دارد؛ تحلیل تکنیکال استلار (XLM)

قیمت XLM از ۱۳ جولای زیر خط مقاومت نزولی قرار گرفته است. در ۱۵ آگوست، XLM حمایت استاتیک در ۰٫۱۳۰ دلار را از دست داد. این یک منطقه بسیار مهم است زیرا در ژوئیه ۲۰۲۲ مقاومتی در برابر این رمزارز بود و سپس در جولای ۲۰۲۳ به حمایت تبدیل شد.

بخوانید  آیا سقف تاریخی سختی بیت کوین یک سیگنال افزایش قیمت است؟

پس از شکست این حمایت، XLM قبل از ایجاد سایه پایینی بلند، به پایین‌ترین سطح در ۰٫۱۰۵ دلار رسید. اما این جهش رو به بالا اعتبار حمایت استاتیک در ۰٫۱۱۰ دلار را تأیید کرد. قیمت از آن زمان تا کنون ۱۸ درصد افزایش یافته است و مجدد در ۰٫۱۳۰ دلار معامله می‌شود. این ناحیه با خط مقاومت نزولی فوق‌الذکر منطبق است.

خرید و فروش استلار | XLM

اینکه قیمت از این ناحیه مقاومتی مهم عبور کند یا خیر، می‌تواند جهت روند آینده را تعیین کند. شکست موفقیت‌آمیز این مقاومت می‌تواند باعث افزایش ۳۰ درصدی قیمت به سمت مقاومت بعدی در ۰٫۱۷۰ دلار شود، در حالی که ریجکت شدن احتمالاً باعث کاهش ۱۲ درصدی XLM به ناحیه حمایتی در ۰٫۱۱۰ دلار می‌شود.

Newslatter Vector

دریافت مطالب اختصاصی در خبرنامه بیت پین

Please leave this field empty.

Δ

Newslatter avatar شما هم به جمع ۲۴۰۰۰ نفری خبرنامه ما بپیوندید.

دفاع گاوها از حمایت داینامیک؛ تحلیل تکنیکال ریپل (XRP)

قیمت XRP از ابتدای سال و بر روی یک خط حمایت صعودی افزایش قابل توجهی داشته است. این افزایش منجر به ثبت بالاترین قیمت سالانه در ۰٫۹۳۸ دلار در ۱۳ جولای شد. با این حال، قیمت از آن زمان کاهش یافته است. گاوها از حمایت صعودی در ۱۷ آگوست دفاع کردند (نماد سبز)، و یک سایه پایینی بلند ایجاد کردند.

بخوانید  تحلیل تکنیکال ریپل (XRP) | آپدیت اختصاصی پول نو

سایه پایینی بلند را می‌توان نشانه فشار خرید در این سطح دانست که باعث رشد ۲۲ درصدی قیمت ریپل شد. با وجود جهش، XRP نتوانست ناحیه مقاومت استاتیک در ۰٫۵۵۰ دلار را پس بگیرد. همچنین اخبار منفی منتشر شده از پرونده این رمزارز نیز مزید بر علت شد تا خرس‌ها تسلط نسبی بر بازار داشته باشند.دفاع گاوها از حمایت داینامیک؛ تحلیل تکنیکال ریپل (XRP)

خرید و فروش ریپل | XRP

شکست این مقاومت و پس گرفتن آن احتمالاً منجر به افزایش ۳۵ درصدی XRP به سمت ۰٫۷۰ دلار می‌شود. از سوی دیگر، عدم شکست می‌تواند باعث افت قیمت تا ۰٫۴۷ دلار و کاهش ۱۳ درصدی آن شود.

واکنش مونرو به حمایت داینامیک؛ تحلیل تکنیکال XMR

استلار در ۲۳ ژوئن خط مقاومت داینامیکی را شکست که از ابتدای فوریه همراه آن بود. پس از شکست، قیمت XMR ، قبل از سقوط اخیر، به بالای ۱۷۲ دلار رسید. ریجکت شدن از این سطح و کاهش متعاقب آن باعث سقوط قیمت به ۱۳۶ دلار در ۱۷ آگوست شد. با این حال، قیمت XMR ریکاوری و حمایت داینامیک (نماد سبز) را تأیید کرد. از آن زمان، استلار تاکنون ۸٫۷۰ درصد افزایش داشته است.واکنش مونرو به حمایت داینامیک؛ تحلیل تکنیکال XMR

بخوانید  لیست ۱۲ مورد از بهترین صرافی های خارجی ارز دیجیتال برای ایرانیان

خرید و فروش مونرو | XMR

در صورت ادامه حرکت صعودی، افزایش ۱۵ دلاری به سوی مقاومت ۱۶۸ دلاری انتظار می‌رود. از سوی دیگر، اگر رالی صعودی نقض شود، افتی ۹ درصدی تا ۱۳۳ دلار پیش‌بینی می‌شود.

توجه: مقالات منتشر شده در آکادمی بیت پین فقط اهداف آموزشی دارند و نباید آن‌ها را توصیه‌ای مبنی بر خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفت.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2604382

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها