تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :آمار DeFiLlama نشان می‌دهد که بلاکچین Base از بلاکچین Solana پیشی گرفته است.

  • کد خبر : 2618812
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
لورس :آمار DeFiLlama نشان می‌دهد که بلاکچین Base از بلاکچین Solana پیشی گرفته است.
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آمار DeFiLlama نشان می‌دهد که بلاکچین Base از بلاکچین Solana پیشی گرفته است. به گزارش زوم ارز، راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ مبتنی بر اتریوم توسط Coinbase، Base، از زمان راه‌اندازی در ماه آگوست به سرعت در حال افزایش ارزش کل آن بوده است. پس از سبقت گرفتن از کاردانو و کرونوس، آمار DeFiLlama نشان می‌دهد که Base از Solana پیشی گرفته است.
منبع – DeFiLlama ارزش کل قفل شده Base به حدود ۳۷۰.۲۹ میلیون دلار افزایش یافته است، در حالی که کاهش ۹.۶۴ درصدی ماهانه Solana، TVL آن را به ۳۱۰.۴۳ میلیون دلار در زمان چاپ می رساند. علاوه بر این، ارتقای بیس آن را بالاتر از رقبایی مانند کاردانو قرار می دهد. Kava، Pulsechain و Cronos.
Aerodome مبادله غیرمتمرکز (DEX) دارایی دیجیتالی به ارزش ۹۷.۸۳ میلیون دلار است که آن را به برترین پروژه در پایگاه تبدیل می کند. یک سایت اجتماعی غیرمتمرکز friend.tech با ۳۶.۵۳ میلیون دلار به دنبال دارد، در حالی که شبکه زنجیره ای Stargate با ۲۴ میلیون دلار دارایی قفل شده سوم است.
صرافی Aedrome که در ۲۸ آگوست راه اندازی شد، به افراد اجازه می دهد در صورت مشارکت در نقدینگی، سکه های AERO ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آمار DeFiLlama نشان می‌دهد که بلاکچین Base از بلاکچین Solana پیشی گرفته است.

به گزارش زوم ارز، راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ مبتنی بر اتریوم توسط Coinbase، Base، از زمان راه‌اندازی در ماه آگوست به سرعت در حال افزایش ارزش کل آن بوده است. پس از سبقت گرفتن از کاردانو و کرونوس، آمار DeFiLlama نشان می‌دهد که Base از Solana پیشی گرفته است.

منبع – DeFiLlama
منبع – DeFiLlama

ارزش کل قفل شده Base به حدود ۳۷۰.۲۹ میلیون دلار افزایش یافته است، در حالی که کاهش ۹.۶۴ درصدی ماهانه Solana، TVL آن را به ۳۱۰.۴۳ میلیون دلار در زمان چاپ می رساند. علاوه بر این، ارتقای بیس آن را بالاتر از رقبایی مانند کاردانو قرار می دهد. Kava، Pulsechain و Cronos.

Aerodome مبادله غیرمتمرکز (DEX) دارایی دیجیتالی به ارزش ۹۷.۸۳ میلیون دلار است که آن را به برترین پروژه در پایگاه تبدیل می کند. یک سایت اجتماعی غیرمتمرکز friend.tech با ۳۶.۵۳ میلیون دلار به دنبال دارد، در حالی که شبکه زنجیره ای Stargate با ۲۴ میلیون دلار دارایی قفل شده سوم است.

بخوانید  برنده‌های بازار: ۳ رمزارزی که بیشترین رشد را در آخر هفته گذشته داشتند!

صرافی Aedrome که در ۲۸ آگوست راه اندازی شد، به افراد اجازه می دهد در صورت مشارکت در نقدینگی، سکه های AERO به دست آورند. این پروژه تا ۳۱ اوت، با ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه گذاری در آن روز، علاقه مندان را به خود جلب کرد. TVL آن در ۲ سپتامبر به ۲۰۰ میلیون دلار افزایش یافت و سپس حدود ۵۰ درصد از قله ها کاهش یافت.

پایه جذب استیبل کوین

Base حدود ۱۱۵,۹۹۳,۵۴۸ USDC را به قرارداد هوشمند خود واریز کرده است که ۲۷.۲٪ از دارایی های این پلتفرم را تشکیل می دهد. علاوه بر این، Coinbases Wrapped Ether (CBETH) 10٪ از TVL را تشکیل می دهد. راه حل مقیاس بندی لایه ۲ حدود ۶۰ هزار کاربر فعال دارد و ۱۲۳ پروتکل را میزبانی می کند.

این پایگاه از پروژه های پیشرو بسیار عقب است. به عنوان مثال، Polygon حدود ۷۸۰ میلیون دلار در TVL دارد. اتریوم با بیش از ۲۱.۱ میلیارد دلاری که در قراردادهای هوشمند خود قفل شده است، همچنان رهبر این جبهه است.

بخوانید  رشد بیشتر سولانا از اتریوم، آیا در روزهای آینده به افزایش خود ادامه دهد

درک پایگاه Coinbase

Base یک راه حل مقیاس بندی لایه ۲ است که بر اساس بلاک چین اتریوم است. Coinbase با Optimism همکاری کرد تا Base را راه اندازی کند تا از یک پلت فرم مقرون به صرفه، سازگار با سازندگان و ایمن برای ساخت برنامه های زنجیره ای اطمینان حاصل کند.

سازگار با کیف پول Coinbase و همه کیف‌پول‌های EVM، Base موارد استفاده مختلفی از جمله تعویض توکن، راه‌اندازی DAO، پل زدن توکن، تامین نقدینگی و برنامه‌های پرداخت دارد.

پست راه حل لایه ۲ Coinbase که پایه کشش را افزایش داد و از Solana در TVL پیشی گرفت اولین بار در Invezz ظاهر شد.

منبع: invezz.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2618812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها