تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :آموزش استیک ترون در تراست ولت و محاسبه سود آن

  • کد خبر : 2602409
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
لورس :آموزش استیک ترون در تراست ولت و محاسبه سود آن
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آموزش استیک ترون در تراست ولت و محاسبه سود آن شبکه ترون روی استقلال بیشتر سازندگان و مصرف‌کنندگان رسانه تمرکز دارد و توکن بومی آن TRX در مرکز همه چیز قرار دارد. دارندگان این توکن می‌توانند مستقیماً از سازندگان و توسعه‌دهندگان پشتیبانی کنند، به برنامه‌های Defi متصل شوند و از طریق استیکینگ ترون در مدیریت این پروژه شرکت کنند. کاربران می‌توانند با سپردن ترون‌های خود به اعتبار سنج‌ها به امنیت شبکه کمک کنند و به‌عنوان پاداش سود دریافت کنند.
برای استیک ترون می‌توانید از کیف پول تراست والت (Trust Wallet) که یک روش کسب سود ساده است استفاده کنید. این مقاله از مجله والکس را به آموزش استیک ترون در تراست ولت اختصاص داده‌ایم. برای محاسبه سود دقیق این روش در ادامه همراه ما باشید.
استیک ترون در تراست ولت کیف پول تراست والت امکاناتی را فراهم کرده است که به کمک آن می‌توانید با سپرده‌گذاری ارز دیجیتال ترون، به‌صورت سالیانه ۵ درصد سود کسب کنید. استیک ترون در تراست ولت معمولاً بین ۵ الی ۱۰ دقیقه زمان می‌برد و یک روش ساده برای کسب سود است. شبکه ترون از الگوریتم گواه اثبات سهام استفاده می‌کند، پس..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آموزش استیک ترون در تراست ولت و محاسبه سود آن

شبکه ترون روی استقلال بیشتر سازندگان و مصرف‌کنندگان رسانه تمرکز دارد و توکن بومی آن TRX در مرکز همه چیز قرار دارد. دارندگان این توکن می‌توانند مستقیماً از سازندگان و توسعه‌دهندگان پشتیبانی کنند، به برنامه‌های Defi متصل شوند و از طریق استیکینگ ترون در مدیریت این پروژه شرکت کنند. کاربران می‌توانند با سپردن ترون‌های خود به اعتبار سنج‌ها به امنیت شبکه کمک کنند و به‌عنوان پاداش سود دریافت کنند.

بخوانید  تحلیل فاندامنتال ارز پای pi

برای استیک ترون می‌توانید از کیف پول تراست والت (Trust Wallet) که یک روش کسب سود ساده است استفاده کنید. این مقاله از مجله والکس را به آموزش استیک ترون در تراست ولت اختصاص داده‌ایم. برای محاسبه سود دقیق این روش در ادامه همراه ما باشید.

استیک ترون در تراست ولت

کیف پول تراست والت امکاناتی را فراهم کرده است که به کمک آن می‌توانید با سپرده‌گذاری ارز دیجیتال ترون، به‌صورت سالیانه ۵ درصد سود کسب کنید. استیک ترون در تراست ولت معمولاً بین ۵ الی ۱۰ دقیقه زمان می‌برد و یک روش ساده برای کسب سود است. شبکه ترون از الگوریتم گواه اثبات سهام استفاده می‌کند، پس استیکرهای شبکه در ازای نمایندگی و همچنین تأیید تراکنش‌ها در بلاک چین پاداش دریافت می‌کنند. با استیک ترون دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های بالا ندارید و بدون هیچ دردسری می‌توانید درآمد غیرفعال داشته باشید.

استیک کردن ترون این امکان را به شما می‌دهد مقدار توکن‌های خود را با قفل یا مسدود کردن افزایش دهید. در طی این فرآیند بدون نیاز به سخت‌افزارهای استخراج، کاربران با قفل کردن دارایی‌های خود در امنیت شبکه و تأیید بلوک شرکت می‌کنند و در ازای انجام این کار پاداش دریافت می‌کنند.

بخوانید  نسخه‌ی جدید صرافی فرهاد اکسچنج منتشر شد!

اموزش استیک ترون در تراست ولت

استیک ترون در تراست ولت ممکن است برای افراد تازه‌کار کمی دشوار باشد؛ اما در این راهنما گام‌به‌گام به شما آموزش می‌دهیم که چگونه ارز TRX را در کیف پول تراست والت ذخیره یا استیک کنید و روزانه از آن سود به دست آورید. زمانی که دارایی خود را در این والت استیک کرده‌اید قادر به برداشت و استفاده از توکن‌های خود نیستید و پس از پایان دوره می‌توانید ترون‌های خود را برداشت کنید یا برای سود بیشتر دوباره آنها را استیک کنید.

نوشته های مشابه

  • استیک ترون در تراست ولت آموزش استیک ترون در تراست ولت و محاسبه سود آن ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
  • بررسی مفهوم استیکینگ استیکینگ چیست؟ همه چیز درباره staking ارز دیجیتال ۳۰ مرداد ۱۴۰۲

مرحله اول: ترون های خود را آماده کنید

ابتدا باید ارز دیجیتال TRX را از یک صرافی معتبر خریداری کنید و آن را به کیف پول تراست والت خود منتقل کنید. وارد کیف پول خود شوید و در قسمت جستجو TRX را وارد کنید و سپس روی دکمه Receive کلیک کنید. آدرسی که به شما نمایش داده می‌شود را کپی کنید سپس به اکانت خود در صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید. در کیف پول صرافی، روی ترون کلیک کنید و گزینه برداشت را بزنید. آدرسی که کپی کرده بودید اینجا قرار دهید و تعداد ترونی که می‌خواهید منتقل کنید را وارد کنید و در نهایت روی SEND کلیک کنید. پس از انتقال می‌توانید ترون‌های خود را درون کیف پول تراست والت مشاهده کنید.

بخوانید  سوشال تریدینگ چیست؟ معرفی محبوب ترین پلتفرم های سوشال ترید
مراحل استیک ترون در تراست والت

مرحله دوم: وارد منوی Staking شوید

برای دسترسی به منوی Staking روی More ضربه بزنید. در این قسمت چند گزینه را مشاهده می‌کنید.

  • stake details: نمایش اطلاعات بیشتر در مورد استیکینگ ترون و وضعیت فعلی آن
  • Stake: هدایت به صفحه تنظیمات اولیه استیک ترون در تراست ولت
  • Unstake: خارج‌کردن توکن‌ها از حالت STAKE
  • Claim Rewards: مشاهده پاداش استیک ترون و انتقال به کیف پول
مراحل استیک ترون در تراست والت

مرحله سوم: انتخاب ولیدیتور ترون

روی گزینه STAKE کلیک کنید و مقدار ترونی که می‌خواهید استیک کنید را وارد کرده و با انتخاب MAX تمام موجودی خود را انتخاب کنید. حداقل ۱ ترون را نگه دارید؛ زیرا برای پرداخت هزینه‌ها باید چند توکن موجود داشته باشید که حداقل آن ۱ ترون است. ولیدیتور ترون مورد نظر خود را انتخاب کنید و بر روی NEXT ضربه بزنید. به طور معمول هزینه استیک ترون در تراست ولت صفر یا بسیار ناچیز است.

قبل از آنکه به مرحله بعدی بروید بهتر است نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • ترون‌های شما به مدت ۳ روز فریز می‌شوند.
  • شما نمی‌توانید توکن‌های ترون فریز شده خود را جابه‌جا یا منتقل کنید.
  • پس از ۳ روز می‌توانید آنها را از فریز خارج کنید و یا آنها را همچنان در فریز نگه دارید و به دریافت پاداش ادامه دهید.
  • چنانچه بخواهید مجدداً توکن‌های جدیدی را استیک کنید، این زمان ۳ روزه از نو شروع می‌شود.
بخوانید  دلیل عملکرد ضعیف اتریوم در سال 2018 چه بود؟
انتخاب ولیدیتور ترون

مرحله چهارم: ارسال تراکنش به شبکه

در نهایت جزئیات معامله خود را بررسی کنید و زمانی که آماده ادامه کار هستید روی Send کلیک کنید. پس از آن صفحه به‌صورت خودکار به کیف پول ترون برمی‌گردد. زمانی که شبکه تراکنش را تأیید می‌کند، یک پیام در انتظار ظاهر می‌شود.

ارسال تراکنش به شبکه

مرحله پنجم: تایید تراکنش

پس از تکمیل فرآیند استیک ترون در تراست ولت، به طور خودکار توکن‌هایی که استیک یا فریز شده‌اند نمایش داده می‌شوند و می‌توانید با کلیک روی گزینه more و سپس انتخاب Stake Details تمام جزئیات را بررسی کنید.

تایید تراکنش در تراست والت

نحوه بررسی TRON Blockchain Explorer از طریق تراست والت

در کیف پول Trust Wallet می‌توانید روی جزئیات تراکنش که عبارت stake دارد ضربه بزنید.

بررسی TRON Blockchain Explorer در تراست والت

پس از آن روی More Details کلید کنید. در صفحه Tronscan باز شده می‌توانید اطلاعات بیشتری را در مورد دستور staking مشاهده کنید.

بررسی اکسپلورر بلاک چین ترون در تراست والت

شما همچنین می‌توانید آدرس ترون خود را جستجو و یک نمای کلی از حساب کاربری‌تان مشاهده کنید.

بخوانید  بیانیه انجمن بلاک چین ایران در اعتراض به مصوبه ماینینگ
اکسپلورر بلاک چین در تراست والت

از طریق مرورگر دسکتاپ

با سرچ https://tronscan.org و وارد کردن آدرس خود می‌توانید وضعیت سهام خود را مشاهده کنید.

TRON Blockchain Explorer در مرورگر

سود استیک ترون در تراست ولت چقدر است؟

کیف پول تراست والت علاوه بر امکان استیک کردن ارز دیجیتال ترون برای کاربران، در وب‌سایت رسمی خود این امکان را فراهم کرده است که با استفاده از ابزاری به نام ماشین‌حساب استیکینگ تراست والت، بتوانید میزان سودآوری خود را محاسبه کنید. برای اینکه بتوانید از ماشین‌حساب استیکینگ در تراست والت استفاده کنید کافی است به آدرس Trustwallet.com/staking مراجعه کنید و در بخش Staking calculator ارز ترون را انتخاب مو با توجه به میزان ارز دیجیتالی که قصد استیک کردن آن را دارید سود استیک ترون در تراست ولت را محاسبه کنید. این ماشین‌حساب تعداد کوین‌هایی که در فرآیند استیکینگ به‌عنوان پاداش و سود دریافت خواهید کرد را به‌صورت روزانه، ماهانه و سالانه به شما نشان می‌دهد.

ماشین حساب محاسبه سود استیکینگ

با توجه به تصویر بالا اگر ۲۰۰ عدد ترون را برای استیک کردن در نظر داشته باشید با توجه به بازه سالانه ۴.۱ درصدی برای ترون، روزانه ۰.۰۲۸۵، ماهانه ۰.۶۸۳۳ و سالانه ۸.۲۰ عدد ترون به حساب شما افزوده می‌شود.

بخوانید  لیست عرضه اولیه ارزهای دیجیتال + بررسی تخصصی

درآمد غیرفعال از طریق استیک ترون

یکی از راه‌های کسب درآمد غیرفعال از ترون، استیکینگ این ارز دیجیتال در کیف پول تراست والت است. به این صورت که با سپردن توکن‌های خود به یک اعتبارسنج، می‌توانید سالیانه حدود ۵ درصد سود کسب کنید. برای اینکه بدانید با نگهداری و یا سهام‌گذاری این ارز چه میزان سود به دست می‌آورید می‌توانید از ماشین‌حساب استیکینگ این والت استفاده کنید. بدون نگرانی و بسیار راحت می‌توانید استیک ترون در تراست ولت را انجام دهید و برای خود یک منبع درآمد غیرفعال ایجاد کنید. اگر شما هم تجربه این‌کار را دارید یا نکته خاصی درباره آن می‌دانید، برای ما بنویسید.

(۸ امتیاز) – ۲.۷/۵ برچسب هاآلت کوین متوسط

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2602409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها