تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :آموزش اضافه کردن توکن به پول متامسک؛ اضافه کردن تتر به متامسک

  • کد خبر : 2612552
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۵۲
لورس :آموزش اضافه کردن توکن به پول متامسک؛ اضافه کردن تتر به متامسک
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آموزش اضافه کردن توکن به پول متامسک؛ اضافه کردن تتر به متامسک اگر دنیای برنامه‌های غیرمتمرکز یا DApps را شبیه به یک جزیره تصور کنیم، کیف پول متامسک هم دقیقاً پُلی است که به دنیای بی‌کران از فناوری کریپتوکارنسی ختم می‌شود. افزودن توکن در متامسک از جمله فعالیت‌های محبوب تریدرهای حرفه‌ای است که می‌خواهند علاوه بر خریدفروش NFT، بهره‌مندی از ارزهای دیجیتال مخصوص خودشان را هم امتحان کنند. متامسک همیشه به‌عنوان دروازه‌ای تلقی شده است که می‌تواند گزینه خوبی برای ورود به شبکه اتریوم باشد. ساختن توکن‌های اختصاصی تنها با استاندارد ERC20 و شبه اتریوم ممکن است و متامسک این امکان را فراهم می‌کند.
در این مقاله تخصصی از والکس، می‌آموزید که افزودن توکن در متامسک به‌صورت آسان چگونه است و چرا باید این کیف پول را از میان دیگر گزینه‌ها انتخاب کنید. امکان استفاده از کیف پول متامسک هم برای گوشی‌های موبایل و هم در قالب یک افزونه قابل استفاده است و ما برای آموزش این کار در کنارتان خواهیم بود.
کیف پول متامسک از چه ارزهای دیجیتالی پشتیبانی می‌کند؟ کیف پول متامسک از چندین توکن مختلف در دنیای کریپتوکار..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آموزش اضافه کردن توکن به پول متامسک؛ اضافه کردن تتر به متامسک

اگر دنیای برنامه‌های غیرمتمرکز یا DApps را شبیه به یک جزیره تصور کنیم، کیف پول متامسک هم دقیقاً پُلی است که به دنیای بی‌کران از فناوری کریپتوکارنسی ختم می‌شود. افزودن توکن در متامسک از جمله فعالیت‌های محبوب تریدرهای حرفه‌ای است که می‌خواهند علاوه بر خریدفروش NFT، بهره‌مندی از ارزهای دیجیتال مخصوص خودشان را هم امتحان کنند. متامسک همیشه به‌عنوان دروازه‌ای تلقی شده است که می‌تواند گزینه خوبی برای ورود به شبکه اتریوم باشد. ساختن توکن‌های اختصاصی تنها با استاندارد ERC20 و شبه اتریوم ممکن است و متامسک این امکان را فراهم می‌کند.

بخوانید  دام اسرائیل برای جذب سرمایه شهروندان ایرانی/ مسدود شدن دارایی ایرانیان در پلتفرم مشکوک خارجی

در این مقاله تخصصی از والکس، می‌آموزید که افزودن توکن در متامسک به‌صورت آسان چگونه است و چرا باید این کیف پول را از میان دیگر گزینه‌ها انتخاب کنید. امکان استفاده از کیف پول متامسک هم برای گوشی‌های موبایل و هم در قالب یک افزونه قابل استفاده است و ما برای آموزش این کار در کنارتان خواهیم بود.

کیف پول متامسک از چه ارزهای دیجیتالی پشتیبانی می‌کند؟

کیف پول متامسک از چندین توکن مختلف در دنیای کریپتوکارنسی پشتیبانی می‌کند که اتریوم یکی از برجسته‌ترین آنهاست. با تمامی این اوصاف شما می‌توانید با استفاده از کیف پول متامسک از توکن‌های مبتنی بر استاندارد ERC-۲۰ یا ERC-721 هم بهره‌مند شوید و آنها را به این پلتفرم متصل کنید.

نحوه افزودن توکن در کیف پول ارز دیجیتال متامسک مستلزم یک آشنایی مختصر با این کیف پول و سازوکار توکن‌هاست که موضوع اصلی این مطلب را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

بخوانید  رقیب ارزان قیمت گوشی‌های بلاک چینی در راه است

افزودن توکن در متامسک با رعایت نکات حیاتی

افزودن دستی توکن در متامسک

متامسک معمولاً همه توکن‌های مبتنی بر استاندارد ERC20 را در اختیار کاربران و تریدرها قرار می‌دهد. البته لازم‌به‌ذکر است که نباید انتظار فیلتر کردن توکن‌ها از جانب متامسک را داشت، چرا که هر نوع توکن سازگار با استاندارد ERC20 را می‌توان در این فضا خلق کرد. به‌طورکلی ۲ روش برای افزودن توکن در متامسک وجود دارد:

  • روش اول: شما می‌توانید یک قابلیت پیشرفته را فعال کنید تا افزودن توکن در متامسک به‌صورت کاملاً خودکار و شناسایی توکن‌های موجود در آدرس کیف پولتان انجام شود.
  • روش دوم: اضافه کردن یک افزونه به کیف پول هم روشی است که جایگزینی برای سرویس‌های خودکار محسوب می‌شود. اگر توکن‌های کمتری را در برنامه خود جا داده‌اید یا این توکن هنوز در لیست‌های مورد تایید انجمن‌ها قرار نگرفته، بهتر است که این روش را در پیش بگیرید.

بایدها و نبایدهایی که باید در نظر گرفت

  1. همیشه به‌یاد داشته باشید که نباید به وب‌سایت‌های ناآشنا و بی‌اعتبار اعتماد کرد. متصل کردن کیف پولتان به وب‌سایت‌هایی که ادعای افزودن توکن را دارند، می‌تواند به قیمت از دست رفتن دارایی‌هایتان تمام شود.
  2. اگر هنگام تراکنش، با یک صفحه که حاوی Error یا خطاست روبه‌رو شدید، باید دقتتان را بالاتر ببرید. اگر روی صفحه خطا عبارتی با مضمون هدایت به یک سایت یا صفحه جدید ظاهر شد، نباید روی لینک مربوط به آن کلیک کنید؛ چرا که احتمالاً قرار است، شما قربانی یک فیشینگ بی‌رحمانه شوید.
  3. روش‌هایی را که سودجویان برای کلاهبرداری از تریدرها در نظر می‌گیرند، شناسایی کنید و از آنها مطلع شوید. فراموش نکنید که اطلاعات بسیار زیادی در سطح اینترنت وجود دارند و اعتماد کردن به هرکدام آنها می‌تواند تبعات سنگینی را برایتان در پی داشته باشد.
بخوانید  بلاک والت چیست؟ دانلود و آموزش استفاده از کیف پول Block Wallet
ثبت توکن در متامسک

چرا کیف پول متامسک ؟

متامسک یک کیف پول ارز دیجیتال همه‌کاره است که امکان ارتباط با شبکه اتریوم را از طریق مرورگرهایی همچون کروم (Chrome)، فایرفاکس (Firefox) و بریو (Brave) را فراهم می‌کند. ضمناً این کیف پول امکان دسترسی به کیف پول‌های مرتبط با اتریوم (ETH) را هم ممکن می‌سازد و از طریق اپلیکیشن‌های موبایل هم قابل استفاده است. در مجموع، علاوه بر افزودن توکن در متامسک، موارد زیر هم از جمله ویژگی‌های مثبت این کیف پول محسوب می‌شوند:

  • کاربران این امکان را دارند تا از قابلیت مبادله همتابه‌همتا (P2P) برای سرمایه‌گذاری استفاده کنند. این قابلیت باعث می‌شود که معاملات ارزهای دیجیتال از طریق پلتفرم‌های بازارساز خودکار (AMM) و از طریق DEX صورت بپذیرند.
  • اجازه معامله ارزهای دیجیتال بدون هرگونه تعامل با سایر پلتفرم‌ها در اختیار کاربران این کیف پول است و باعث کاهش هزینه، گرفته شدن وقت، هرگونه اصطکاک خواهد شد.
  • امکان دسترسی به انواع DApp مبتنی بر اتریوم و NFT هم از این طریق وجود دارد. افزودن توکن در متامسک یک دنیای نامحدود را برای کاربران به ارمغان می‌آورد و می‌توان از سیستم مدیریتی یکپارچه آن بهره‌مند شد.
  • امکان ادغام متامسک با کیف پول بایننس (BSC) هم برای کاربران خارجی وجود دارد و کاربران می‌توانند این دو کیف پول خود را به‌صورت آزادانه سوئیچ کنند.
  • با توجه به استانداردهای ERC17 و ERC20، امکان شناسایی و ایجاد چندین آدرس به‌صورت همزمان وجود دارد.
  • تراکنش‌های کریپتوکارنسی در متامسک در عرض چند دقیقه به اتمام می‌رسند.
  • برای آزمایش افزودن توکن در متامسک می‌توان به شبکه‌هایی همچون Ropsten و Rinkeby هم متصل شد.
بخوانید  غول بانکداری اروپا استفاده از ریپل را گسترش می‌دهد!
راه‌اندازی متامسک برای افزودن توکن

آموزش راه‌اندازی کیف پول متامسک

پیش از افزودن توکن در متامسک، باید این کیف پول را به یکی از روش‌های ممکن راه‌اندازی کنید. برای مثال ما پیشنهاد می‌کنیم که از افزونه این کیف پول استفاده کنید. اگر مرورگرتان گوگل کروم (Google Chrome) است، روی سه‌نقطه گوشه سمت راست صفحه آن کلیک کنید و وارد بخش تنظیمات (settings) شوید. حالا از گزینه‌های سمت راست صفحه، روی بخشی با عنوان Extensions کلیک کنید.

حالا در مرحله بعدی می‌تواند پسوند اختصاصی متامسک را جست‌وجو و سپس آن را اضافه کنید. پس از افزودن متامسک و راه‌اندازی آن، نماد اختصاصی این کیف پول در گوشه سمت راست مرورگرتان قابل مشاهده خواهد بود. چنانچه اگر پس از همه این کارها نماد متامسک مشاهده نشد، روی گزینه Extensons کلیک و برای دسترسی سریع‌تر به افزونه این کیف پول، پسوند جدیدی را جست‌وجو و اضافه کنید.

نوشته های مشابه

  • بررسی نحوه معامله ارز دیجیتال در متامسک آموزش نحوه انتقال ارز دیجیتال به متامسک و بالعکس؛ ارسال و دریافت ارز دیجیتال با متامسک ۲۱ شهریور ۱۴۰۲
  • بازیابی کیف پول متامسک آموزش بازیابی کیف پول متامسک (MetaMask)؛ بازیابی ۱۲ کلمه متامسک ۱۹ شهریور ۱۴۰۲
بخوانید  ریپل به سطح قیمتی حیاتی رسید، آیا یک دلار در دسترس خواهد بود؟

مراحل آموزش اضافه کردن توکن به کیف پول متامسک

مراحل اضافه کردن توکن به متامسک

مرحله اول: کیف پول متامسک خود را باز کنید و وارد حساب کاربری‌تان شوید. حالا روی افزونه متامسک کلیک کنید و از میان ۲ تب (Tab) موجود در صفحه، گزینه Assets را انتخاب کنید. در این بخش باید یک گزینه با عنوان Add Token را مشاهده کنید.

مرحله دوم: توکن مورد نظرتان را در بخش جست‌وجو مورد بررسی و شناسایی قرار دهید.

مرحله سوم: پس از شناسایی توکن مورد نظر، روی آن کلیک کنید تا گزینه Next فعال شود. شاید این باورنکردنی باشد که امکان انتخاب چندین توکن در یک واحد زمانی یکسان وجود دارد.

مرحله چهارم: با کلیک مجدد روی گزینه Add Token، توکن مورد نظرتان را به دارایی‌های دیجیتال خود در متامسک اضافه کنید.

مرحله پنجم: شما می‌توانید پس از بارگذاری توکن مورد نظر، آن را با توکن‌های ERC20 دیگر که در شبکه بلاک چین موجود هستند، مبادله یا تعویض کنید. برای این کار کافی است که روی گزینه Assets و روی توکن مورد نظرتان کلیک کنید. سپس گزینه Swap را از میان Sawp و Send انتخاب کنید تا امکان تعویض فراهم شود.

بخوانید  روسیه روبل دیجیتال را با کد مالیاتی “ادغام” می کند – مسکو با CBDC پیش می رود
راهنمای تصویری افزودن توکن به متامسک (گیف)

آموزش افزودن توکن سفارشی در کیف پول Metmask

روش افزودن توکن در متامسک از نوع سفارشی (Custom Token) با روش قبلی کمی متفاوت است. این شیوه تعویض یا مبادله چندان به ذائقه همه معامله‌گران خوش نمی‌آید و شامل چند مرحله زیر است:

  1. کیف پول متامسک را باز یا راه‌اندازی کنید.
  2. برای افزودن توکن در متامسک از نوع سفارشی، روی گزینه Add Token کلیک کنید
  3. در مرحله بعدی، از بین گزینه‌های موجود روی بخش Custom Token کلیک کنید. در این بخش باید آدرس مورد نظرتان را به‌صورت دستی وارد لینک خالی کنید.
  4. در جست‌وجوی آدرس مورد نظرتان باشید و نهایتاً آن را در بخشی با عنوان Token Contrzct Address کپی کنید. این آدرس، همان محل قرار گرفتن توکن است. اگر در جست‌وجوی دستی توکن‌ها موفق نبودید، از یک جست‌وجوگر پیشرفته با عنوان Etherscan.io استفاده کنید.

متامسک، پلتفرمی برای پیشرفت و دسترسی راحت

امکان اضافه کردن توکن، فرصتی است که هم‌اکنون توسط پلتفرم متامسک و از طریق فضایی که شبکه اتریوم فراهم کرده، وجود دارد. افزودن توکن در متامسک در قالب توکن‌های ERC-721 و ERC-20 صورت می‌گیرد و قابلیت کاربری بسیار آسانی دارد. با توجه به اینکه این پلتفرم از هر لحاظ به سیستم بزرگ اتریوم متصل است، نباید از فرصتی که برای اتصال مستقیم و بدون دردسر به DApp فراهم شده به‌همین راحتی‌ها عبور کنیم. در این مقاله از والکس به نحوه افزودن توکن در متامسک در دو روش مجزا پرداختیم و سعی کردیم تا همه ابعاد این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم. یکی از دلایلی که متامسک به‌عنوان پلتفرم مورد نظر برای افزودن توکن انتخاب شده، امکان سازگاری آن با مرورگرهای کاربردی و همچنین مطابقت داشتن آن با کیف پول‌های اتریوم است.

بخوانید  لیست ارزهای مورد تأیید دپارتمان خدمات مالی نیویورک

برچسب هامتوسط

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2612552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها