تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :آموزش تصویری نحوه دعوت از دوست و کسب درآمد از برنامه رفرال بیت پین

  • کد خبر : 2608171
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
لورس :آموزش تصویری نحوه دعوت از دوست و کسب درآمد از برنامه رفرال بیت پین
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آموزش تصویری نحوه دعوت از دوست و کسب درآمد از برنامه رفرال بیت پین بسیاری از کاربران ممکن است با خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به دنبال کسب سود از بازار کریپتو باشند؛ اما، یکی از روش‌های کسب درآمد از ارز دیجیتال بدون سرمایه‌گذاری، استفاده از سیستم دعوت دوستان یا همان برنامه رفرال بیت پین است. شما به سادگی و بدون هیچ هزینه‌ای و فقط با دعوت دوستان خود با کد اختصاصی می‌توانید برای کسب درآمد اقدام کنید. این روش، یکی از روش‌های محبوب و متداول بین معامله‌گرهای بازار ارزهای دیجیتال است و کاربران زیادی با کمک امکان دعوت دوستان خود، از بیت پین کسب درآمد می‌کنند.
آموزش کسب درآمد با برنامه رفرال بیت پین تمام پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال برای پوشش هزینه‌های زیرساخت و خریدوفروش ارزها، کارمزد کمی از کاربران در زمان معامله دریافت می‌کنند. شما با دعوت از دوستان خود به بیت پین و انجام معامله از سوی آن‌ها می‌توانید تا ۳۰% از کارمزد پرداختی ایشان به پلتفرم را به صورت آنی در کیف پول بیت پین حساب کاربری بیت پین خود دریافت کنید.
برای این کار فقط کافی است طبق آموزش زیر، لینک اختصاصی برای خود سا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آموزش تصویری نحوه دعوت از دوست و کسب درآمد از برنامه رفرال بیت پین

بسیاری از کاربران ممکن است با خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به دنبال کسب سود از بازار کریپتو باشند؛ اما، یکی از روش‌های کسب درآمد از ارز دیجیتال بدون سرمایه‌گذاری، استفاده از سیستم دعوت دوستان یا همان برنامه رفرال بیت پین است. شما به سادگی و بدون هیچ هزینه‌ای و فقط با دعوت دوستان خود با کد اختصاصی می‌توانید برای کسب درآمد اقدام کنید. این روش، یکی از روش‌های محبوب و متداول بین معامله‌گرهای بازار ارزهای دیجیتال است و کاربران زیادی با کمک امکان دعوت دوستان خود، از بیت پین کسب درآمد می‌کنند.

آموزش کسب درآمد با برنامه رفرال بیت پین

تمام پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال برای پوشش هزینه‌های زیرساخت و خریدوفروش ارزها، کارمزد کمی از کاربران در زمان معامله دریافت می‌کنند. شما با دعوت از دوستان خود به بیت پین و انجام معامله از سوی آن‌ها می‌توانید تا ۳۰% از کارمزد پرداختی ایشان به پلتفرم را به صورت آنی در کیف پول بیت پین حساب کاربری بیت پین خود دریافت کنید.

برای این کار فقط کافی است طبق آموزش زیر، لینک اختصاصی برای خود ساخته و با در اختیار قراردادن آن در بین دوستان و اطرافیان خود و انجام معامله از سوی آن‌ها، بخشی از کارمزد را در قالب ارز دیجیتال دریافت و تبدیل به تومان کرده و به کارت بانکی خود واریز کنید.

حتما بخوانید: ایده‌های پیشنهادی برای دعوت بیشتر دوستان به بیت پین

میزان دریافتی و کسب درآمد شما به سه عامل زیر بستگی دارد:

  1. تعداد افرادی که با لینک شما عضو بیت پین شده‌اند.
  2. حجم معاملاتی که این کاربران انجام می‌دهند.
  3. میزان تخفیفی که شما لحاظ کرده‌اید (بین ۰ تا ۳۰% تخفیف کارمزد).

دریافت مطالب اختصاصی در خبرنامه بیت پین

Please leave this field empty.

Δ

Newslatter avatar شما هم به جمع ۲۴۰۰۰ نفری خبرنامه ما بپیوندید.

آموزش ساخت کد دعوت از دوستان برای کسب درآمد

برای ساخت کد در موبایل، کافی است که مراحل زیر را یک به یک، دنبال کنید.

در گام اول وارد حساب کاربری خود در بیت پین شده و سپس از منو کاربری در اپلیکیشن یا سایت، روی عبارت «دعوت دوست» کلیک کنید.

آموزش تصویری نحوه دعوت از دوست در کسب درآمد از برنامه رفرال بیت پین

در گام بعدی و با کمک تصویر راهنمای زیر، درصد تخفیفی که قصد دارید به دوستان خود بدهید را از بین ۰ تا ۳۰ درصد انتخاب کنید. سپس روی کلید سبز رنگ «ساخت لینک دعوت» کلیک کنید تا لینک اختصاصی برای دعوت دوست به بیت پین برای شما ساخته شود.

آموزش تصویری نحوه دعوت از دوست و کسب درآمد از برنامه رفرال بیت پین

پس از ساخت لینک، در باکس مربوط یک لینک اختصاصی نمایش داده می‌شود که حاوی کد دعوت به همراه لینک ثبت نام است. برای دعوت از دوستان خود کافی است این لینک ساخته شده را برایشان ارسال کنید.

در پایین همین صفحه می‌توانید کدهای دعوت ساخته شده و تعداد افرادی که با این کد دعوت ثبت‌نام در بیت پین حساب کاربری ایجاد کرده‌اند را ببینید. برای دریافت مجدد همین کدها هم کافی است صفحه‌ی مربوط به این کد دعوت باز شود.

آموزش تصویری نحوه دعوت از دوست و کسب درآمد از برنامه رفرال بیت پین

حالا می‌توانید این دعوت‌نامه را دوباره برای دوستان خود بفرستید. شما هم می‌توانید کد جدید بسازید و هم از کدهای قبلی ساخته شده با توجه به درصد تخفیف برای دعوت دوستان خود، استفاده کنید.

آموزش تصویری نحوه دعوت از دوست و کسب درآمد از برنامه رفرال بیت پین

همان طور که در ابتدای آموزش دعوت دوستان و کسب درآمد از سیستم رفرال بیت پین گفتیم، این روش یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای کسب درآمد از بازار جذاب ارزهای دیجیتال بدون سرمایه‌گذاری و خرید و فروش است!

در مورد نحوه ثبت نام هر سوالی داشتید حتما در بخش کامنت‌های این نوشته مطرح کنید تا در اولین فرصت، پاسخ دهیم.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2608171

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها