تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
0

لورس :آموزش خرید ارز wojak از یونی سوآپ

  • کد خبر : 2605958
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
لورس :آموزش خرید ارز wojak از یونی سوآپ
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ارز دیجیتال Wojak Finance با نماد انحصاری woj که به صورت پیش فروش از ۲۷ سپتامبر در دسترس قرار گرفت، اکنون می‌توان آن را در یونی سوآپ خریداری کرد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا آموزش کاملی درباره خرید ارز woj برای شما ارائه دهیم.
مشاهده قیمت ارز wojak
لازم است بگوییم که Wojak Finance توکنی با مفهوم خیریه بوده و در ابتدا برای کمک کردن به کاربرانی ایجاد شد که به دلایل مختلف سرمایه‌ و دارایی های خود را از دست داده‌‌اند.
در این بین همزمان که علاقه به ارز دیجیتال WOJ بیشتر شد پس از لیست شدن این رمزارز در صرافی PancakeSwap (CAKE) دست‌ اندرکاران آن تصمیم به توکن سوزی بیشتر برای موفقیت این رمز ارز گرفتند.
در واقع هنوز که هنوزه تیم سازنده این رمز ارز همچنان به میم (Meme) بودن توکن woj پایبند هستند. این توکن یادبود یکی از قدیمی ترین میم‌‌های سال ۲۰۱۰ است.
آموزش خرید ارز دیجیتال woj برای اینکه بتوانید ارز دیجیتال Wojak Finance را خریداری کنید باید bnb داشته باشید و همچنین برای خرید این ارز می‌بایست از کیف پول تراست ولت و صرافی پنکیک سوآپ استفاده کنید که بصورت تصویری آموزش خرید آن را به..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ارز دیجیتال Wojak Finance با نماد انحصاری woj که به صورت پیش فروش از ۲۷ سپتامبر در دسترس قرار گرفت، اکنون می‌توان آن را در یونی سوآپ خریداری کرد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا آموزش کاملی درباره خرید ارز woj برای شما ارائه دهیم.

مشاهده قیمت ارز wojak

لازم است بگوییم که Wojak Finance توکنی با مفهوم خیریه بوده و در ابتدا برای کمک کردن به کاربرانی ایجاد شد که به دلایل مختلف سرمایه‌ و دارایی های خود را از دست داده‌‌اند.

بخوانید  بزرگترین حرکت های قیمتی در سال 2019

در این بین همزمان که علاقه به ارز دیجیتال WOJ بیشتر شد پس از لیست شدن این رمزارز در صرافی PancakeSwap (CAKE) دست‌ اندرکاران آن تصمیم به توکن سوزی بیشتر برای موفقیت این رمز ارز گرفتند.

در واقع هنوز که هنوزه تیم سازنده این رمز ارز همچنان به میم (Meme) بودن توکن woj پایبند هستند. این توکن یادبود یکی از قدیمی ترین میم‌‌های سال ۲۰۱۰ است.

آموزش خرید ارز دیجیتال woj

برای اینکه بتوانید ارز دیجیتال Wojak Finance را خریداری کنید باید bnb داشته باشید و همچنین برای خرید این ارز می‌بایست از کیف پول تراست ولت و صرافی پنکیک سوآپ استفاده کنید که بصورت تصویری آموزش خرید آن را به شما نمایش خواهیم داد :

  1. ابتدا وارد کیف پول تراست ولت می‌شوید و از طریق قسمت DApps روی صرافی پنکیک سوآپ کلیک می‌کنید.
خرید ارز wojak
  1. در صفحه باز شده می‌بایست توکن woj را جستجو کنید.
توکن woj
توکن woj

در صورتی که این توکن در لیست به شما نمایش داده نشد می‌بایست روی گزینه Manage tokens کلیک کنید و آدرس زیر را در کادر قسمت توکن وارد کنید مانند تصویر زیر :
۰x55f96c7005d7c684a65ee653b07b5fe1507c56ab

بخوانید  زی‌کی سینک چیست؟ بررسی پروژه zkSync و ایردراپ احتمالی آن
ارز دیجیتال wojak
ارز دیجیتال wojak

حال برای شما گزینه ایمپورت نمایش داده خواهد شد که می‌توانید آن را در لیست پنکیک سوآپ ایمپورت کرده و با بایننس خود به هر میزان خریداری کنید.

دلیل به وجود آمدن ارز دیجیتال Wojak Finance

به دلیل همه‌ گیری ویروس کرونا، بسیاری از شغل‌ها درآمد خود را از دست دادند؛ بنابراین همه مردم خواستار راهی برای کسب درآمد در خانه هستند. به همین دلیل بسیاری از افراد حتی کسانی که اطلاعی از بازار‌های مالی نداشتند، برای کسب درامد و جبران ضرر‌های مالی خود تصمیم به ورود به بازار ارز دیجیتال گرفتند. این امر منجر به از دست رفتن فاجعه آمیز سرمایه‌های مردم به دلیل نوسانات زیاد قیمتی و نبود آگاهی‌ شد.

افرادی که دانش لازم و کافی‌ای برای ترید در بازار کریپتو را نداشتند، مقدار قابل توجهی از سرمایه خود را در ریزش بازار کریپتو در سال ۲۰۲۱ از دست دادند. همچنین برای آشنایی با علت ریزش ارز دیجیتال می‌توانید مقاله‌ای که در این باره در بیتمینو قرار داده‌ایم را مطالعه و بررسی کنید.

بخوانید  مدیر اداره نظارت بر نظام‌های پرداخت بانک مرکزی: خرید رمزارز با منشا خارجی، خروج ارز است

آغاز فعالیت توکن $WOJ

توکن $WOJ در حال حاضر با هدف و با وایت پیپر در امور خیریه، شروع به فعالیت کرده است. برنامه‌هایی برای تبدیل پلتفرم Wojak Finance به یک سازمان غیرمتمرکز مستقل (DAO) در دست اقدام است و در این پلتفرم، کاربرانی که دارای توکن ووجک فایننس هستند می‌توانند برای آینده این ارز دیجیتال رای بدهند.

به طور خلاصه باید به شما بگویم که ارز دیجیتال Wojak Finance بر اساس یک اصل ساده برای کمک به معامله گران ارزهای دیجیتال که موقعیت آن‌ها به دلیل کمبود اطلاعات آموزشی یا در نتیجه از دست رفتن سرمایه آن‌ها در ریزش‌های متعدد بازار کریپتو، ساخته شده است.

هنگامی که Wojak Finance DAO راه‌اندازی شود، توکن $WOJ به عنوان یک توکن حاکمیتی عمل می‌کند که می‌تواند توسط معامله گرانی که دوره‌های معاملاتی موجود را تکمیل می‌کنند یا با کمک مالی به پلتفرم، به دست آورده شود. پس از راه اندازی WOJAK DAO، کاربرانی که توکن‌ها را در اختیار دارند، حق رای دادن یا تعویض آرای خود به کیف پول دیگری را خواهند داشت.

بخوانید  صرافی مکسی mexc | قوانین و احراز هویت

شرایط برخورداری از خدمات Wojak Finance

معامله ‌گرانی که قربانی کلاهبرداری‌های ارزهای دیجیتال و سایر رویدادهای بازار می‌شوند، می‌توانند به ایمیل رسمی Wojak Finance یا ربات تلگرام آن‌ها مراجعه کنند. سپس آن‌ها می‌توانند درخواست غرامت از این بازار را بدهند و پس از تایید درخواست خود ممکن است تا ۵۰۰ دلار غرامت دریافت کنند. درخواست‌های کاربران توسط کمیته‌ای متشکل از اعضای توسعه‌دهنده و تریدر تجزیه و تحلیل خواهد شد.

برخورداری از این شرایط دارای قوانین خاصی است که در زیر آن‌ها را شرح می‌دهیم. البته شما باید شرایط تحریم‌ها را اضافه بر این قوانین در نظر بگیرید.

  • متقاضیان برای دریافت غرامت باید قوانین تعیین شده را رعایت کنند.
  • متقاضی حداقل تا سه ماه قادر به معامله نخواهد بود.
  • متقاضی حداقل به مدت دو ماه نمی‌تواند درخواست دیگری را ارائه دهد.
  • معامله‌گرانی که از صندوق اضطراری غرامت دریافت می‌کنند، باید زمانی را به آموزش این بازار اختصاص دهند، تا بتوانند در مورد شیوه‌های معامله و ترید اطلاعات جمع‌آوری کنند.
بخوانید  چگونه سولانا استخراج کنیم؟ – روش های استخراج سولانا

آینده ارز دیجیتال Wojak Finance

تیم توسعه دهنده این ارز قصد دارد در آینده به جای ارسال دستی پول، آن را به صورت خودکار کند و ارز دیجیتال WOJ Governance برای این کار استفاده خواهد شد.

WOJ Token یک توکن برای امور خیریه است که هدف آن کمک به مردم در امور مالی و بهبود دانش آن‌ها در معاملات و بازار‌های مالی به خصوص ارز‌های دیجیتال، با استفاده از یک پلتفرم غیرمتمرکز مستقل است؛ بنابراین در آن برای کاربران امکان کنترل کامل بر تصمیمات، تغییرات در پلتفرم و… داده می‌شود.

امروزه عدم وجود راه ‌حل‌های مناسب و برنامه‌های کاربردی در دنیای واقعی، مردم را به نوآوری بلاک چین بی‌اعتماد کرده است. تیم توسعه دهنده Wojak finance قصد دارد با با راه حل‌های عالی برای ریسک در معاملات و در عین حال شفافیت بالا، بازار کریپتو را متحول کند.

بررسی نهایی ارز دیجیتال Wojak Finance

در این مقاله ارز دیجیتال Wojak Finance را بررسی کردیم، این توضیحات نباید به عنوان توصیه یا سیگنالی برای تصمیمات مالی در نظر گرفته شود. هدف از این مطلب تنها توضیح ویژگی‌ها و مزایای فنی Wojak Finance است. مطالب گفته شده نشان دهنده برنامه‌های فعلی این ارز دیجیتال است، ممکن است در آینده، این برنامه‌ها به صلاح دید Wojak Finance در پاسخ به تغییرات فنی، نظارتی یا شرایط بازار تغییر داده شوند. همچنین موفقیت نهایی این طرح‌ها به بسیاری از عوامل خارجی، داخلی و کنترل شرایط توسط تیم پشتیبانی، بستگی دارد.

بخوانید  یک پیش‌بینی جالب درباره رشد کیف‌پول‌های رمزارزی؛ آیا مقررات اجازه می‌دهد؟

سوالات متداول:

۱) آیا ووجاک یک NFT است؟

Wojakians NFTs یک اکوسیستم مبتنی بر وب ۳ برای کسب درآمد (P2E) است که در آن افراد می‌توانند توکن های WOJ را به عنوان پاداش کسب کنند . به گونه‌ای طراحی شده است که هرچه افراد بیشتری از NFT ها استفاده کنند، قیمت توکن WOJ بیشتر افزایش می‌یابد.

۲) چه کسی Wojak را خلق کرد؟

اولین حضور Wojak در سال ۲۰۱۰ بود که توسط Christian Grodecki ، با نام مستعار “Wojak”، یک کاربر لهستانی از ایمیجبورد آلمانی Krautchan منتشر شد. در سال ۲۰۱۱ بود که این میم محبوبیت بین‌المللی پیدا کرد، در تصویری از به اصطلاح Feels Guy، که خط تکراری‌اش «I Know That Feel Bro» بود.

۳) آیا می توانید چیزی را در Uniswap عوض کنید؟

Uniswap یکی از بزرگترین صرافی‌های غیرمتمرکز رمزنگاری است. این صرافی به شما امکان می‌دهد توکن های ارز دیجیتال را به راحتی تعویض کنید و نیازی به ثبت نام برای یک حساب کاربری ندارید. همچنین می‌توانید از طریق استخرهای نقدینگی Uniswap در دارایی‌های ارز دیجیتال خود سود کسب کنید. با این حال، به شما اجازه خرید و فروش ارز دیجیتال را نمی‌دهد.

بخوانید  بررسی بازار ارزهای دیجیتال امروز، ۱۱ شهریور

در بلاگ بیتمینو بخوانید :

  • بهترین ارز‌های دیجیتال ارزان قیمت
  • آموزش بازی آپلند
  • راهنمای خرید ارز دیجیتال
  • آموزش خرید ارز catgirl

Originally posted 2021-10-08 21:55:02.

The post آموزش خرید ارز wojak از یونی سوآپ appeared first on بیتمینو.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2605958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها