تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :آموزش صفر تا صد فارکس با محمد فاموریان

  • کد خبر : 2615227
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۵۷
لورس :آموزش صفر تا صد فارکس با محمد فاموریان
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :آموزش صفر تا صد فارکس شامل مواردی همچون آشنایی با بازار فارکس، بروکرها، سرمایه گذاری و ایجاد حساب در بروکرها، روش های ترید در فارکس، مدیریت سرمایه و تحلیل بازار فارکس است. برای سرمایه گذاری در بازار فارکس افراد باید تمامی بخش‌های نامبرده شده را به خوبی یاد […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آموزش صفر تا صد فارکس شامل مواردی همچون آشنایی با بازار فارکس، بروکرها، سرمایه گذاری و ایجاد حساب در بروکرها، روش های ترید در فارکس، مدیریت سرمایه و تحلیل بازار فارکس است. برای سرمایه گذاری در بازار فارکس افراد باید تمامی بخش‌های نامبرده شده را به خوبی یاد بگیرند. بروکرها همانند صرافی‌ها هستند که امکان سرمایه گذاری در این بازار را برای افراد مهیا می‌کند. سرمایه گذاری در بازار فارکس به وسیله جفت ارزها صورت می‌گیرد. بنابراین از دیگر بخش‌هایی که در آموزش صفر تا صد فارکس قرار دارد، آشنایی با بهترین و کاربردی‌ترین جفت ارزهای این بازار است. اگر شما هم به دنبال سرمایه گذاری در بزرگترین و پویاترین بازار مالی “فارکس” هستید؛ حتماً این محتوا را تا پایان مطالعه نمایید.

بخوانید  بایننس تا ۲ هفته دیگر شبکه لایه دوم opBNB را راه‌اندازی می‌کند

آشنایی با بازار فارکس

بازار فارکس بازاری است که سرمایه‌گذاران می‌توانند بر روی دارایی‌های مختلفی نظیر طلا و نفت به وسیله جفت ارزهایی همچون دلار آمریکا و یورو سرمایه گذاری کنند. این بازار همانند بازار بورس است؛ اما در وسعت جهانی. آشنایی با بازار فارکس اولین مرحله از آموزش فارکس به حساب می‌آید. شرکت‌ها و بانک‌ها می‌توانند با قرار دادن سهامشان در این بازار سرمایه مورد نیازشان را برای ادامه حیات تهیه کنند. سرمایه گذاران با خرید سهام شرکت‌ها در ازای سود شرکت در بازار فارکس سود دریافت می‌کنند و شرکت‌ها هم در ازای فروش سهامشان سرمایه مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند. به طور کلی بازار فارکس هم برای فروشنده و هم برای خریدار سود خوبی را در بر دارد و هر دو به راحتی می‌توانند کسب درآمد کنند.

بروکرها

بروکرها

بروکرها واسطه‌هایی همچون صرافی‌ها هستند که افراد از طریق ایجاد حساب کاربری در آن‌ها می‌توانند در بازار فارکس فعالیت کنند. برای سرمایه گذاری در بازار فارکس افراد بایستی در یکی از بروکرها حساب کاربری ایجاد کنند. بهترین بروکر برای سرمایه گذاری در بازار فارکس، بروکر ارانته است که تاکنون بیش از ۳۰ هزار ایرانی در آن حساب کاربری ایجاد کرده‌اند. افراد با مراجعه به این بروکر و احراز هویت در آن به راحتی می‌توانند بر روی دارایی‌های مورد نظرشان سرمایه گذاری کنند و سود زیادی از بازار فارکس کسب کنند.

بخوانید  گنجینه‌ی سرمایه‌گذاری: مقاله‌ای که هر سرمایه‌‌گذار باید بخواند – بخش اول

روش های ترید در بازار فارکس

اسکالپ، خبری، روزانه و سوئینگ از جمله روش های ترید در بازار فارکس هستند. سرمایه گذاران با توجه به استراتژی که دارند یکی از این روش‌های معاملاتی را انتخاب می‌کنند. خرید و فروش به وسیله هر کدام از این روش‌ها سود و ریسک متفاوتی دارد. در روش اسکالپ سرمایه گذاران با باز کردن پوزیشن‌های کوتاه «چند ساعته» دست به خرید و فروش دارایی‌هایی بازار فارکس می‌زنند. تایم فریمی که برای انجام این معاملات در نظر گرفته می‌شود بین ۱ تا ۵ دقیقه می‌باشد. ضرر و سود این روش ترید در فارکس پایین است. این روش را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که به تازگی وارد بازار فارکس نشده‌اند و اطلاعات کاملی از این بازار دارند. روش دیگری که سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری استفاده می‌کنند به وسیله اخبار و اطلاعاتی است که درباره بازار فارکس منتشر می‌شود. از این رو افراد منتظر می‌مانند تا خبری مهم از تغییرات اقتصادی در کشورهایی همچون آمریکا، چین، انگلیس و یا ژاپن منتشر شود تا شروع به سرمایه گذاری کنند.

بخوانید  مشاهده بیت کوین (BTC) در سپتامبر خونین

ریسک ضرر این روش معاملاتی بالا است و به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود که از آن استفاده کنید. سرمایه گذاری روزانه به این صورت است که تریدرها روزانه و یا در بازه‌های زمانی دو روزه معاملتشان را انجام می‌دهند. بهترین تایم فریم‌هایی که برای این روش استفاده می‌شود بین ۱۵ دقیقه تا ۴ ساعت است. برای ورود به بازار از تایم فریم‌های ۱۵ دقیقه‌‎ای تا ۱ ساعته استفاده می‌شود و برای تعیین روند جفت ارزها از از تایم فریم‌های روزانه و ۴ ساعته استفاده می‌شود. این روش معاملاتی برای تریدرهای تازه وارد بهتر است و ضرر کمتری متحمل می‌شوند. سویئنگ روشی است که زمان معامله و یا پوزیشنی که سرمایه گذاران باز می‌کنند بیشتر از ۲ روز است. این دسته از افراد با توجه به تحلیلاتی که انجام داده‌اند روند بازار را شناسایی می‌کنند و پوزیشن مورد نظرشان را ایجاد می‌کنند. معمولاً مدت زمان پوزیشن آن‌ها تا یک هفته می‌باشد. الگوهای پرایس اکشن از بهترین استراتژی‌هایی است که در این روش معاملاتی به کار برده می‌شوند.

بخوانید  ارز دیجیتال سیف مون safe moon چیست؟

مدیریت سرمایه

مدیریت سرمایه

از مهم‌ترین بخش‌های آموزش صفر تا صد فارکس، مدیریت سرمایه در این بازار است. مدیریت سرمایه به این معنا است که فرد به گونه‌ای سرمایه‌ش را مدیریت کند که بتواند در مراحل بعدی نیز از آن استفاده کرده و در ازای آن سود بیشتری کسب کند. مدیریت سرمایه با مدیریت ریسک همسو است؛ چرا که هدف هر دو حفظ سرمایه است. برای جلوگیری از ضررهای زیاد و سنگین در بازار فارکس افراد باید به خوبی بتوانند سرمایه‌شان را مدیریت کنند. به عنوان مثال وارد نکردن همه دارایی به بازار فارکس از مهم‌ترین بخش‌های مدیریت سرمایه است.

تحلیل بازار فارکس

تحلیل بازار فارکس به وسیله دو روش تحلیل تکنیکال و فاندامنتال انجام می‌شود. سرمایه گذاران به وسیله اخباری که در رسانه‌های اجتماعی درباره یکسری از دارایی‌های به خصوص منتشر می‌شود دست به خرید و فروش در بازار فارکس می‌زنند. این اطلاعات نشان می‌دهد که ارزش دارایی افزایش و یا کاهش می‌یابد. در کنار روش تحلیل فاندامنتال، روش تحلیل تکنیکال است که افراد با بررسی نمودارهای قیمتی دارایی‌ها آینده دارایی‌های بازار را پیش بینی می‌کنند.

بخوانید  امداد خودرو هیوندای

جفت ارزهای بازار فارکس

جفت ارزهای بسیاری همچون جفت ارز دلار آمریکا و یورو، دلار آمریکا و ین ژاپن و غیره وجود دارد. در جدول زیر برخی از جفت ارزهای بازار فارکس را برای شما قرار داده‌ایم.

جفت ارز(لاتین) جفت ارز(فارسی) نام مستعار
EUR/USD یورو به دلار آمریکا Fiber
USD/CAD دلار آمریکا به دلار کانادا Loonie
GBP/USD پوند به دلار آمریکا Cable
AUD/USD دلار استرالیا به دلار آمریکا Aussie
NZD/USD دلار نیوزلند به دلار آمریکا Kiwi
USD/JPY دلار آمریکا به ین ژاپن Gopher
USD/CHF دلار آمریکا به فرانک سوئیس Swissy

جمع بندی

بازار فارکس از دیگر بازارهای مالی است که امکان کسب درآمد از بسیار بالا می‌باشد. افراد برای کسب درآمد از این بازار باید با این بازار به خوبی آشنایی داشته باشند. از این رو ما در این محتوا سعی بر این داشتیم تا شما را با آموزش فارکس صفر تا صد آشنا کنیم تا پیش از ورود ه این بازار اطلاعات کاملی از آن داشته باشید.

بخوانید  تن کوین گوی رقابت را از سولانا ربود، دلیل رشد قیمت چه بود؟

جمع بندی: فاموریان

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2615227

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها