تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران

  • کد خبر : 2612362
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۰۲
لورس :آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

در این زمان، ۸۲.۸۵ میلیارد Tether در بازار در گردش ارز دیجیتال است. این رقم بزرگ نشان می‌دهد این استیبل‌کوین چقدر در بازار کریپتو پراستفاده و محبوب است.
شما به‌عنوان یک معامله‌گر ارز دیجیتال، برای تبدیل سرمایه‌تان هنگام اصلاح بازار و ارز واسطه برای معاملات خود به Tether نیاز دارید و باید با نحوه مبادله تتر آشنا شوید.
در این مقاله، ما به همه‌چیز فکر کرده‌ایم و تمام نکات لازم برای آموزش خرید تتر را بیان خواهیم کرد.
شبکه‌های انتقال Tether یکی از مهم‌ترین نکته‌های آموزش خرید تتر، آشنایی با بسترهای انتقال این ارز دیجیتال محبوب است.
مبادله رمزارز باید در بستر یک شبکه بلاک‌چین مشخص انجام شود. خوشبختانه با توجه به حجم بالای مبادلات روزانه Tether، بسیاری از شبکه‌های بلاک‌چین از این رمزارز محبوب پشتیبانی می‌کنند.
از جمله مهم‌ترین بلاک‌چین‌هایی که از ارز دیجیتال Tether پشتیبانی می‌کنند می‌توان از بلاک‌چین ترون یا TRC20 و بلاک‌چین اتریوم یا ERC20 نام برد.
به این نکته توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید Tether را از یک کیف پول مشخص دریافت کنید باید ولت مقصد از شبکه بلاک‌چین انتقال‌دهنده پشتیبان..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

در این زمان، ۸۲.۸۵ میلیارد Tether در بازار در گردش ارز دیجیتال است. این رقم بزرگ نشان می‌دهد این استیبل‌کوین چقدر در بازار کریپتو پراستفاده و محبوب است.

شما به‌عنوان یک معامله‌گر ارز دیجیتال، برای تبدیل سرمایه‌تان هنگام اصلاح بازار و ارز واسطه برای معاملات خود به Tether نیاز دارید و باید با نحوه مبادله تتر آشنا شوید.

در این مقاله، ما به همه‌چیز فکر کرده‌ایم و تمام نکات لازم برای آموزش خرید تتر را بیان خواهیم کرد.

شبکه‌های انتقال Tether

یکی از مهم‌ترین نکته‌های آموزش خرید تتر، آشنایی با بسترهای انتقال این ارز دیجیتال محبوب است.

بخوانید  نقش تتر، دوج و ترون در پذیرش ارزهای دیجیتال

مبادله رمزارز باید در بستر یک شبکه بلاک‌چین مشخص انجام شود. خوشبختانه با توجه به حجم بالای مبادلات روزانه Tether، بسیاری از شبکه‌های بلاک‌چین از این رمزارز محبوب پشتیبانی می‌کنند.

از جمله مهم‌ترین بلاک‌چین‌هایی که از ارز دیجیتال Tether پشتیبانی می‌کنند می‌توان از بلاک‌چین ترون یا TRC20 و بلاک‌چین اتریوم یا ERC20 نام برد.

به این نکته توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید Tether را از یک کیف پول مشخص دریافت کنید باید ولت مقصد از شبکه بلاک‌چین انتقال‌دهنده پشتیبانی کند. در غیر این صورت، رمزارز انتقال‌داده‌شده، از حساب مبدا کسر می‌شود ولی به حساب مقصد واریز نمی‌شود و از بین می‌رود.

انواع روش‌های خریداری تتر در ایران

نکته مهم دیگر در آموزش خرید تتر، آشنایی با روش‌های متفاوت تهیه این رمزارز است.

به‌طور کلی، برای خریداری Tether دو روش ساده وجود دارد:

  • یکی خرید مستقیم از صرافی‌های ارز دیجیتال
  • دومی خرید این رمزارز از اشخاص

در این مقاله، هر دو روش را آموزش خواهیم داد.

بخوانید  توزیع NFTهای رایگان

خرید تتر از اشخاص

یکی از روش‌های رایج خریداری Tether، خرید آن از اشخاص حقیقی است. در واقع، می‌توان از Tether برای مبادلات تجاری روزانه هم استفاده کرد.

در این روش، با توافقی که بین دو طرف صورت می‌گیرد، Tether از کیف‌پول فروشنده، به ولت خریدار منتقل می‌شود؛ البته بعضی از صرافی‌ها مثل بایننس هم از این نوع تراکنش‌ها هم پشتیبانی می‌کنند.

خرید تتر از صرافی

صرافی‌های متعددی در ایران وجود دارند که امکان مبادله Tether را برای تریدرها فراهم می‌کنند و می‌توانید از خدمات آن‌ها استفاده کنید.

برای تهیه Tether از طریق صرافی، حتما یک صرافی معتبر را انتخاب کنید.

مراحل خرید تتر در ایران

متاسفانه با توجه به این‌که تحریم‌های بانکی شدیدی علیه ایران وضع شده، فعالیت در بازار کریپتو کارنسی، برای افرادی که در ایران اقامت دارند شرایط خاص خود را دارد.

برخی از صرافی‌ها و کیف پول‌های مطرح بین‌المللی، به افراد ساکن ایران خدمات ارائه نمی‌دهند و در صورتی که تشخیص دهند کاربر ساکن ایران است، حساب او را مسدود می‌کنند.

بخوانید  ایجاد نسخه Web3 از LinkedIn | اخبار داغ 🔥🔥

برای خرید Tether در ایران هم می‌توانید از دو روشی که در بخش قبلی بیان کردیم استفاده کنید.

برای این منظور در یک ولت ارز دیجیتال که قوانین سخت‌گیرانه‌ای برای احراز هویت ندارد، ثبت نام کنید و با توافق با فرد دیگری، آدرس ولت خود را به وی بدهید تا Tether مورد نظر را به کیف پول شما منتقل کند.

روش دوم هم ثبت‌نام و احراز هویت در یک صرافی ایرانی و دریافت تتر به شکل مستقیم از آن است. در بخش بعدی، به آموزش خرید تتر از صرافی ایرانی راستین خواهیم پرداخت.

آموزش خرید تتر از صرافی راستین

ما در صرافی راستین، امکان خرید ساده و سریع Tether را برای کاربران ایرانی فراهم کرده‌ایم و در این بخش نحوه خرید تتر با ریال در راستین را آموزش خواهیم داد.

برای خرید تتر از صرافی راستین کافی است مراحل زیر را گام‌به‌گام دنبال کنید:

مرحله اول: وارد سایت راستین شوید و از بخش ثبت‌نام، در صرافی راستین ثبت‌نام کنید.

بخوانید  جمهوریخواهان مجلس نمایندگان با تلاش‌های CBDC ایالات متحده مخالفت کردند

مرحله دوم: بعد از ثبت‌نام، در صفحه اصلی سایت این صرافی، مطابق شکل زیر روی گزینه «خرید آنی» در بالای صفحه کلیک کنید تا به صفحه خریداری رمزارز در این صرافی منتقل شوید.

روی گزینه «خرید آنی» کلیک کنید

مرحله سوم: در صفحه خرید مطابق شکل زیر، در کادر اول کارت بانکی را که در هنگام ثبت‌نام در سایت برای احراز هویت وارد کرده‌اید، انتخاب کنید.

در کادر دوم هم مقداری ریالی را که می‌خواهید Tether تهیه کنید، وارد کنید. با این کار، مقدار Tether بر اساس مبلغ ریالی که وارد کرده اید، به‌طور اتوماتیک در کادر متنی سوم وارد می‌شود.

پس از انتخاب شماره کارت و وارد کردن مبلغ ریالی برای خریداری تتر، روی دکمه خرید کلیک کنید.

مقادیر را وارد کنید و روی دکمه خرید کلیک کنید

مرحله چهارم: با کلیک روی دکمه خرید، یک پنجره پاپ‌آپ به شما نمایش داده می‌شود که حاوی اطلاعات مربوط به درخواست شما است.پس از بررسی و اطمینان از صحت آن‌ها، روی دکمه «ورود به درگاه بانکی» کلیک کنید تا به صفحه پرداخت درگاه بانکی منتقل شوید.

بخوانید  ارز دیجیتال ترون Tron چیست؟

روی دکمه خرید کلیک کنید

مرحله پنجم: در این مرحله مطابق شکل زیر، به صفحه درگاه پرداخت بانکی منتقل می‌شوید. در سمت چپ تصویر، اطلاعات مربوط به تراکنش شما نمایش داده می‌شود.

پس از اطمینان از درستی آن‌ها، اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کرده و با کلیک روی دکمه پرداخت، فرایند خریداری Tether را کامل کنید.

پرداخت را کامل کنید

انواع روش‌های فروش تتر در ایران

روش‌های فروش Tetherهم مشابه خرید آن است و شما می‌توانید این رمزارز را از طریق صرافی‌ها به فروش برسانید یا با توافق مستقیم با فردی دیگر، در ازای دریافت ریال، دلار یا هر ارز دیگری، Tether را به آدرس کیف پول مورد نظر منتقل کنید.

برای فروش تتر در صرافی، باید یک صرافی‌ معتبر را برای این کار انتخاب کنید.در بخش بعدی نحوه فروش تتر در صرافی راستین را آموزش خواهیم داد.

مراحل فروش تتر در صرافی راستین

مانند خرید تتر، ما در راستین امکان فروش ساده و سریع این ارز دیجیتال را هم فراهم کرده‌ایم. برای این منظور کافی است مراحل زیر را گام‌به‌گام دنبال کنید:

بخوانید  شاخص خرده فروشی یا retail sales و تاثیر آن بر بازار فارکس

مرحله اول: به سایت صرافی راستین بروید و با کلیک روی گزینه ورود، به بخش لاگین سایت بروید.

وارد سایت شوید

مرحله دوم: در صفحه ورود به حساب کاربری، شماره موبایل و رمز ورود به اکانت خود را وارد کنید و روی دکمه ورود کلیک کنید تا به حساب کاربری خود وارد شوید.

روی دکمه ورود کلیک کنید

مرحله سوم: در صفحه حساب کاربری خود روی گزینه «کیف پول» در بالای صفحه بروید و از این بخش، روی گزینه «دارایی‌ها» کلیک کنید تا به بخش دارایی‌های ولت خود در این صرافی منتقل شوید.

روی گزینه «دارایی‌ها» کلیک کنید

مرحله چهارم: در صفحه دارایی‌های ولت خود، لیست دارایی‌های دیجیتال شما نمایش داده می‌شود. در این بخش در ردیف مربوط به ارز دیجیتال Tether مطابق شکل زیر، روی گزینه برداشت کلیک کنید تا به صفحه فروش تتر منتقل شوید.

روی گزینه برداشت کلیک کنید

مرحله پنجم: در این مرحله می‌توانید رمزارز خود را به فروش برسانید برای این منظور روی تب «برداشت ارز دیجیتال» کلیک کنید.

روی تب «برداشت ارز دیجیتال» کلیک کنید

در این تب، در هر یک از بخش‌ها مقادیر زیر را وارد کنید:

  • در کادر اول، نوع رمزارزی را که می‌خواهید بفروشید، تعیین کنید. ما می‌خواهیم Tether را به فروش برسانیم؛ پس همین رمزارز را انتخاب می‌کنیم.
  • در بخش شبکه انتقال هم شبکه بلاک‌چینی را که می‌خواهید Tether را در بستر آن انتقال دهید، انتخاب کنید. البته دقت کنید که ولت مقصد هم از این شبکه انتقال پشتیبانی کند.
  • در کادر متنی سوم، آدرس ولت مقصد را وارد کنید.
  • در کادر چهارم هم مقدار تتری را که می‌خواهید انتقال دهید تعیین کنید.
بخوانید  ایتالیا گران‌ترین و لبنان ارزان‌ترین کشور برای استخراج ۱ بیت‌کوین!

در نهایت روی دکمه درخواست برداشت در پایین صفحه کلیک کنید تا درخواست شما ثبت شود.

نکات مهم هنگام مبادله تتر

در بخش‌ قبلی به آموزش خرید تتر و فروش آن پرداختیم؛ ولی قبل از اقدام به این کار، باید چند نکته را در نظر داشته باشید:

  • اگر قصد انتقال Tetherبه ولت دیگری را دارید، حتما دقت کنید که کیف پول مقصد از شبکه بلاک‌چینی که برای انتقال استفاده می‌کنید، پشتیبانی کند؛ چون اگر Tether را در بستری انتقال دهید که در ولت مقصد پشتیبانی نمی‌شود، تتر از حساب شما کسر می‌شود؛ ولی به حساب مقصد نمی‌رسد و عملاً از بین خواهد رفت.
  • هنگام مبادله تتر، از ولت‌ها یا صرافی‌های معتبر و امن استفاده کنید تا خطری متوجه دارایی‌های دیجیتال شما نشود.
  • اگر در ایران ساکن هستید، حتماً به این نکته توجه داشته باشید که برخی از صرافی‌ها و ولت‌ها به‌دلیل تحریم، به افرادی که ساکن ایران هستند خدمات ارائه نمی‌دهند، پس قبل از انتخاب ولت یا صرافی، مطمئن شوید که از این لحاظ مشکلی برای شما ایجاد نمی‌شود.
  • اگرچه Tether یک استیبل کوین با قیمت تقریبا ثابت است؛ ولی قیمت آن در همه صرافی‌ها یکسان نیست؛ پس بهتر است قبل از خرید، قیمت این رمزارز را در صرافی‌های مختلف با هم مقایسه کنید.
  • کارمزدی که صرافی‌ها برای مبادله Tether از حساب کاربر کسر می‌کنند، متفاوت است؛ پس سعی کنید این رمزارز را از یک صرافی با کارمزد پایین‌تر تهیه کنید.
  • کارمزد انتقال تتر برای بلاک‌چین‌های مختلف متفاوت است؛ پس اگر قصد انتقال Tether در بستر شبکه بلاک‌چین را دارید، می‌توانید از بستری با کارمزد کمتر استفاده کنید؛ البته این موضوع اجباری نسیت و گاهی ممکن است تریدرها، اولویت مهم‎‌تری نسبت به کارمزد انتقال داشته باشند.
بخوانید  مدیریت ریسک در معاملات کریپتوکارنسی برای سود بیشتر!

جمع‌بندی

Tether یکی از محبوب‌ترین رمزارزها در بازار کریپتو کارنسی است و آموزش خرید و فروش تتر برای فعالان بازار کریپتو کارنسی بسیار ضروری است.
ما در این مقاله، ضمن آموزش خرید تتر، به‌صورت گام‌به‌گام، نحوه خرید تتر از صرافی ایرانی راستین و فروش آن را بیان کردیم.
پیشنهاد می‌کنیم حتماً این ارز دیجیتال را در سبد سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال خود قرار دهید و از آن برای واسطۀ معاملات، حفظ ارزش دارایی‌ها و حتی حفظ ارزش دارایی ریالی خود استفاده کنید.

The post آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران appeared first on وبلاگ آموزشی صرافی راستین.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2612362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها