تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :آموزش نحوه سیگنال گرفتن از کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)

  • کد خبر : 2612958
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹
لورس :آموزش نحوه سیگنال گرفتن از کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، یکی از پرکاربردترین و معتبرترین ابزارهای بازار کریپتو به شمار می‌رود. امکانات سایت کوین مارکت کپ، فقط به نمایش جدیدترین تحرکات قیمت رمز ارزها محدود نمی‌شود و بسیار متنوع است. سیگنال گرفتن از کوین مارکت کپ، یکی از روش‌های رایج تحلیل تکنیکال و فاندامنتال ارز دیجیتال است که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت.
امکانات و ویژگی‌های متنوع سایت کوین مارکت کپ، این امکان را به تریدرها داده که با صرف کمترین وقت، بهترین زمان برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال را پیدا کنند. با این آموزش سیگنال گرفتن از کوین مارکت کپ، هم مهارت بیشتری در تحلیل قیمت ارز دیجیتال پیدا می‌کنید و هم یک ابزار دقیق و کاربردی به لیست ابزارهای معاملاتی شما اضافه می‌شود.
معرفی سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) CoinMarketCap.com وب‌سایتی جامع و کاربردی برای دنبال کردن تحرکات قیمت در بازار کریپتو است. کوین مارکت کپ، بزرگترین و مشهورترین ابزار پیگیری قیمت ارز دیجیتال در دنیاست که هرروز پروژه‌های رمز ارز جدیدی در آن لیست می‌شوند. در حال حاضر، ۲۵,۸۴۷ پروژه و ۶۴۳ صرافی ارز دیجیتال در این پایگاه لیست ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، یکی از پرکاربردترین و معتبرترین ابزارهای بازار کریپتو به شمار می‌رود. امکانات سایت کوین مارکت کپ، فقط به نمایش جدیدترین تحرکات قیمت رمز ارزها محدود نمی‌شود و بسیار متنوع است. سیگنال گرفتن از کوین مارکت کپ، یکی از روش‌های رایج تحلیل تکنیکال و فاندامنتال ارز دیجیتال است که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت.

امکانات و ویژگی‌های متنوع سایت کوین مارکت کپ، این امکان را به تریدرها داده که با صرف کمترین وقت، بهترین زمان برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال را پیدا کنند. با این آموزش سیگنال گرفتن از کوین مارکت کپ، هم مهارت بیشتری در تحلیل قیمت ارز دیجیتال پیدا می‌کنید و هم یک ابزار دقیق و کاربردی به لیست ابزارهای معاملاتی شما اضافه می‌شود.

بخوانید  سقوط قیمت بیت کوین به زیر 25 هزار دلار،فرصت یا نشانه ای از فاجعه؟

معرفی سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)

CoinMarketCap.com وب‌سایتی جامع و کاربردی برای دنبال کردن تحرکات قیمت در بازار کریپتو است. کوین مارکت کپ، بزرگترین و مشهورترین ابزار پیگیری قیمت ارز دیجیتال در دنیاست که هرروز پروژه‌های رمز ارز جدیدی در آن لیست می‌شوند. در حال حاضر، ۲۵,۸۴۷ پروژه و ۶۴۳ صرافی ارز دیجیتال در این پایگاه لیست شده‌اند و اطلاعات مربوط به آنها به‌صورت لحظه‌ای به‌روزرسانی می‌شود.

همه اطلاعاتی که یک تریدر درباره پروژه‌های کریپتو نیاز دارد، در این سایت موجود است: تاریخچه قیمت، مارکت کپ، حجم معاملات، صرافی‌ها و بازارها، آخرین اخبار و حتی لینک‌های مفید مربوط به پروژه. به همین دلیل می‌توان سایت کوین مارکت کپ را ابزار اصلی تحلیل فاندامنتال در بازار کریپتو دانست.

روش‌های زیادی برای استفاده از این اطلاعات وسیع و کامل وجود دارد و سیگنال گرفتن از کوین مارکت کپ، فقط یکی از آنهاست.

امکانات و ویژگی‌های سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)

معرفی همه امکانات و خدمات سایت کوین مارکت کپ در یک مطلب کوتاه، تقریباً غیرممکن است. به همین خاطر، در این بخش از آموزش سایت کوین مارکت کپ فقط به مهمترین و پرکاربردترین ویژگی‌ها و امکانات این سایت می‌پردازیم. امکانات سایت CoinMarketCap را می‌توان به چند دسته کلی تقسیم کرد:

بخوانید  برگزاری دوره‌ی آموزشی رایگان صرافی بیت پین در مکتب‌خونه

اطلاعات بازار کریپتو: اینها مهمترین آمار بازار کریپتوکارنسی هستند و در نوار بالایی سایت نمایش داده می‌شوند: تعداد پروژه‌های کریپتو و صرافی‌های لیست شده، مارکت کپ کل بازار، حجم معاملات ۲۴ ساعت اخیر، شاخص دامیننس بیت کوین و اتریوم و کارمزد گس بلاک چین اتریوم.

محصولات یا خدمات سایت: اگر گزینه Products از منوی بالای سایت را باز کنید، لیستی از محصولات کوین مارکت کپ را خواهید دید. مبدل ارز دیجیتال، مرورگر بلاک چین، معرفی کمپین‌های مختلف از جمله ایردراپ‌ها و تقویم‌های مربوط به رویدادهای مهم صنعت کریپتو برخی از این ابزارها هستند.
در کنار این موارد، باید به واچ لیست (Watchlist) و پورتفولیو (Portfolio) نیز اشاره کنیم. با استفاده از ابزار واچ لیست می‌توانید برای دسترسی آسان‌تر، پروژه‌های مورد علاقه‌تان را در یک‌جا گردآوری کنید. با ابزار پورتفولیو می‌توانید لیست تمام دارایی‌های رمزنگاری شده خودتان را در سایت کوین مارکت کپ وارد کنید.

رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال: مهمترین بخش صفحه اصلی سایت CoinMarketCap، به رتبه‌بندی پروژه‌ها براساس ارزش بازار یا مارکت کپ اختصاص دارد. در این بخش می‌توانید اطلاعاتی مثل قیمت، تغییرات قیمت در ۷ روز گذشته، مارکت کپ، حجم معاملات ۲۴ ساعت گذشته و موارد دیگر را ببینید و با هم مقایسه کنید. ابزارهای جستجو و فیلترهای متنوع نیز پیدا کردن و مقایسه رمز ارزها را ساده‌تر کرده است.

بخوانید  صرافی کوینکس هک شد

صفحه اختصاصی ارزهای دیجیتال: این مهمترین بخش برای سیگنال گرفتن از کوین مارکت کپ است. با ورود به صفحه اختصاصی هر کریپتوکارنسی، همه اطلاعات یک‌جا در دسترس شما خواهد بود. لینک‌های مفید مربوط به هر پروژه، تاریخچه قیمت و نرخ لحظه‎ای، حجم معاملات ۲۴ ساعت اخیر، حداکثر عرضه، بازارها یا صرافی‌ها، اخبار، پنجره Trading View برای تحلیل تکنیکال و تحلیل درون زنجیره‌ای یا آن-چین (OnChain) فقط برخی از این اطلاعات هستند.

همه این امکانات و ویژگی‌ها به‌خوبی نشان می‌دهند چرا هر تریدر بازار ارز دیجیتال باید کار با سایت کوین مارکت کپ را بلد باشد.

آموزش سیگنال گرفتن از سایت کوین مارکت کپ

اگر سابقه تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال را داشته باشید، احتمالاً با مطالعه لیست خدمات کوین مارکت کپ، ایده‌های زیادی برای دریافت سیگنال به ذهن‌تان رسیده است. در این قسمت قصد داریم به معرفی بخش‌هایی از سایت کوین مارکت کپ بپردازیم که با استفاده از آنها می‌توانید به سیگنال‌های خرید یا فروش معتبر دست پیدا کنید. فراموش نکنید سیگنال گرفتن از سایت کوین مارکت کپ، روش‌های زیادی دارد و خودتان هم می‌توانید تکنیک‌های جدیدی به این لیست اضافه کنید.

بخوانید  نگاهی به استراتژی بات معامله‌گر جدید والکس؛ تراز هوشمند!

سیگنال گرفتن از حجم معاملات

حجم معاملات هر رمز ارز، اطلاعات زیادی درباره آن به شما می‌دهد. افت قیمت ارز دیجیتال علیرغم حجم معاملات بالا می‌تواند سیگنال خرید خوبی باشد. رشد حجم معاملات در کنار جهش قیمت و روند صعودی نیز، نشانه احتمالی شروع روند نزولی و سیگنال فروش است.

استفاده از تقویم‌های سایت کوین مارکت کپ

تقویم سایت کوین مارکت کپ، زمان رویدادهای مهم هر پروژه‌ ارز دیجیتال از جمله توکن سوزی، آپدیت‌ها، ادغام‌ها و آپگریدها را به شما اطلاع می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید زمان مناسب برای خرید یا فروش را بعد یا قبل از این رویدادها، مشخص کنید.

سیگنال گرفتن از قیمت‌های سایت کوین مارکت کپ

قیمت، بهترین اندیکاتور است. این جمله معروف، نحوه سیگنال گرفتن از کوین مارکت کپ را به‌خوبی نشان می‌دهد. می‌توانید با پیدا کردن ارزهای دیجیتالی که بیشترین رشد یا افت قیمت را داشته‌اند، فرصت‌های خرید یا سرمایه‌گذاری روی پروژه‌های جدید را کشف کنید.

بخوانید  تلگرام اطلاعات جذب سرمایه ارز دیجیتال خود را به کمیسیون بورس آمریکا نداد

بررسی فعالیت هولدرها در کوین مارکت کپ

با رفتن به صفحه هولدرهای هر پروژه کریپتو (…/More Info/Holders) می‌توانید اطلاعات مربوط به هولدرها را ببینید. اگر قصد خرید یا فروش رمز ارزی را دارید که درصد زیادی از حجم در گردش آن در اختیار هولدرهای بزرگ یا نهنگ‌ها است، رفتار هولدرها سیگنال مهمی برای خرید یا فروش خواهد بود.

کوین مارکت کپ

سیگنال گرفتن از بخش تحلیلی کوین مارکت کپ

یکی از مهمترین بخش‌های تحلیل فاندامنتال سایت کوین مارکت کپ، تحلیل آن چین (Onchain) یا درون زنجیره‌ای است. این اطلاعات به کمک پایگاه intotheblock ارائه می‌شوند و در صفحه اختصاصی هر پروژه قرار دارند. اطلاعات تحلیلی این بخش سایت کوین مارکت کپ به دو بخش تقسیم می‌شوند:

خلاصه وضعیت توکن (Token Summary) که شامل معیارهای درون زنجیره‌ای مهم هر ارز دیجیتال است:

  • هولدرهایی که در قیمت فعلی سود کسب می‌کنند: این اندیکاتور می‌تواند تمایل هولدرها برای خرید یا فروش را مشخص کند.
  • سهم هولدرها و نهنگ‌های بزرگ از عرضه در گردش
  • میانگین مدت ذخیره رمز ارز توسط هولدرها
  • حجم تراکنش‌های بیشتر از ۱۰۰ هزار دلار
  • وضعیت جمعیتی تراکنش‌ها (مقایسه تراکنش‌های انجام شده در ساعات شرقی با ساعات غربی)
بخوانید  شناخت بیت کوین – بخش هفتم: جاهای خالی

سیگنال‌های کاربردی (Actionable Signals) شامل سیگنال‌های مومنتوم و ارزش که درک بهتری از سنتیمنت یا احساسات درون زنجیره‌ای بیت کوین به شما خواهد داد. این اندیکاتورها، به‌لحاظ بصری طراحی بهتری دارند و سیگنال گرفتن از آنها ساده‌تر است.

  • وضعیت کلی: این شاخص، احساسات کلی بازار (صعودی، نزولی یا خنثی) را نشان می‌دهد.
  • رشد خالص شبکه: این سیگنال مومنتوم، رشد واقعی شبکه هر توکن را نشان می‌دهد.
  • تمرکز یا تراکم: افزایش یا کاهش سهم هولدرهای بزرگ از توکن‌های در گردش را مشخص می‌کند.
  • سوددهی: این سیگنال مومنتوم، تغییر در تعداد آدرس‌های سودده را نشان می‌دهد.
  • تراکنش‌های بزرگ: اندیکاتور مومنتوم برای تراکنش‌هایی که بزرگتر از ۱۰۰ هزار دلار هستند

دسترسی آسان به این داده‌های آن چین و اندیکاتورهای متنوع، سیگنال گرفتن از سایت کوین مارکت کپ را بسیار ساده کرده است. فقط باید تأثیر هریک از این عوامل روی قیمت ارز دیجیتال و احساسات بازار را به‌خوبی بشناسید.

منبع خبر آموزش نحوه سیگنال گرفتن از کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

بخوانید  چه زمانی بیت کوین به 100هزار دلار می رسد؟
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2612958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها