تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :آنچه که باید در مورد استخراج اتریوم بدانیم

  • کد خبر : 2615517
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۲۷
لورس :آنچه که باید در مورد استخراج اتریوم بدانیم
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :اتریوم یکی از ارزهای محبوب و شناخته‌شدۀ بازار کریپتوکارنسی‌هاست که بیشترین تقاضا و حجم معاملات پس از بیت کوین را به خود اختصاص داده‌است. به همین دلیل است که بسیاری از افراد، به خرید اتریوم یا فعالیت به‌عنوان ماینر در شبکۀ این دارایی ارزشمند علاقه دارند. به این نکته توجه […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

اتریوم یکی از ارزهای محبوب و شناخته‌شدۀ بازار کریپتوکارنسی‌هاست که بیشترین تقاضا و حجم معاملات پس از بیت کوین را به خود اختصاص داده‌است. به همین دلیل است که بسیاری از افراد، به خرید اتریوم یا فعالیت به‌عنوان ماینر در شبکۀ این دارایی ارزشمند علاقه دارند. به این نکته توجه داشته باشید که این توکن یک دارایی غیرمتمرکز است و به هیچ نهاد و دولتی وابسته نیست. درنتیجه تمام پردازش‌های موردنیاز شبکه توسط گره‌ها و اعضا انجام می‌شود. با توجه به تغییرات گسترده‌ای که پس از نسخۀ دو Ether در شبکۀ این رمزارز ایجاد شده‌است، شاید شما هم علاقه‌مند باشید به‌جای خرید این ارز دیجیتال، از طریق استخراج، تعدادی توکن به‌دست آورید. در ادامه قصد داریم درمورد چگونگی انجام این کار، آموزش‌هایی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه علاقه‌مند هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

بخوانید  با کاهش BTC به ۲۶۰۰۰ دلار، شاخص بیت کوین از “خنثی” به “ترس” تغییر می کند.

اتریوم چیست؟

قبل از این‌که اقدام به استخراج یا خرید اتریوم کنید، اجازه دهید اطلاعاتی را درمورد این رمزارز در اختیار شما قرار دهیم. درواقع ETH یک شبکۀ مبتنی برفناوری بلاکچین است که امکان انجام معاملات غیرمتمرکز را برای کاربران فراهم می‌کند. دلیل استقبال بی‌نظیر سرمایه‌گذاران از این دارایی، داشتن زبان برنامه‌نویسی منحصربه‌فرد و شبکۀ اختصاصی است.

به این نکته توجه داشته باشید که کاربران در ازای مشارکت برای تأیید عملیات‌های انجام‌شده، به‌عنوان پاداش مقداری توکن دریافت می‌کنند که می‌توانند از آن برای پرداخت کارمز شبکه یا دریافت خدمات در بسیاری از پلتفرم‌ها استفاده کنند. البته در این بین افرادی نیز وجود دارند که اعتقاد دارند قیمت اتریوم در آینده رشد چشمگیری را تجربه می‌کند. به همین دلیل کوین‌ها خود را در کیف پول‌های ایمن نگه‌داری می‌کنند تا در زمان مناسب آن‌ها را به فروش برسانند.

الگوریتم استخراج Ether

تفاوتی ندارد که شما قصد خرید اتریوم را دارید یا می‌خواهید به‌عنوان یک ماینر اقدام به استخراج این دارایی کنید؛ در هر صورت باید با الگوریتمی که برای تولید این توکن‌ها استفاده می‌شود آشنا باشید. در حال حاضر، ETH برای پردازش تراکنش‌ها، از الگوریتم اثبات کار استفاده می‌کند، یعنی کاربران سخت‌افزار خود را در اختیار شبکه قرار می‌دهند تا با هش کردن اطلاعات، بلاک‌های جدید را به زنجیرۀ فعلی اضافه کند. به این نکته توجه داشته باشید که دستکاری اطلاعات تراکنش‌ها تقریباً غیرممکن است، زیرا برای انجام این کار، باید در بلاک‌های ساخته‌شده تغییر ایجاد کرد که با توجه به تکنولوژی‌های موجود فعال، امکان آن وجود ندارد.

بخوانید  سود رمزباکس رمزینکس به ۹۰ درصد رسید

آنچه که باید در مورد استخراج اتریوم بدانیم

مراحل استخراج اتریوم

اگر شما نیز جزو آن دسته از کسانی هستید که تحلیل اتریوم را انجام داده‌اند و به‌جای خرید اتریوم قصد استخراج آن را دارند، باید با مراحل و چگونگی انجام این کار آشنا شوید تا مشکلی برای شما ایجاد نشود. در ادامه به‌صورت گام‌به‌گام، ماین ETH را به شما آموزش می‌دهیم:

  • ساخت کیف پول

در حال حاضر، قیمت اتریوم نسبت‌به سایر ارزهای دیجیتال موجود در بازار بسیار بیشتر است. به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم از یک کیف پول ایمن برای نگه‌داری از آن استفاده کنید. این ولت‌ها می‌توانند به‌صورت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری باشند. اگر قصد نگه‌داری دارایی برای طولانی مدت را دارید، بهتر است نوع سخت‌افزاری را انتخاب کنید. در غیر این صورت، نوع نرم‌افزاری که استفاده از آن رایگان است، می‌تواند گزینۀ مناسب‌تری باشد.

  • نصب سخت‌افزارها

باید جای مناسبی را برای نصب سخت‌افزارهای خریداری‌شده استفاده کنید که تهویۀ مناسب داشته باشد و بتوانید به‌راحتی از دستگاه‌های خود نگه‌داری کنید. پس از این مرحله، باید به‌روزرسانی نرم‌افزاری را انجام دهید تا عملکرد ماینر شما بهبود پیدا کند. درواقع با انجام این کار، درآمد خودتان را افزایش می‌دهید.

  • انتخاب نرم‌افزار مناسب

حال باید نرم‌افزار مناسبی را برای نصب روی کامپیوترهای خود انتخاب کنید که به‌واسطۀ آن بتوانید مراحل پردازش اطلاعات و هش کردن را انجام دهید. برای اتریوم می‌توان از ClaymoreDual Miner استفاده کرد.

بخوانید  دلایل صعود بیت کوین ۲۹ شهریور ۱۴۰۲

آنچه که باید در مورد استخراج اتریوم بدانیم

عضویت در استخر

به این نکته توجه داشته باشید که استخری که قصد عضویت در آن را دارید، باید براساس نرم‌افزار نصب‌شده انتخاب شود. گزینه‌های متعددی پیش‌ِروی شما قرار دارد. توصیه می‌کنیم قبل از انجام هر کاری، هزینۀ استخراج، اندازۀ استخر و … را بررسی کرده تا سود بیشتری کسب کنید.

جمع‌آوری پاداش

پس از این‌که تعداد کوین‌های شما به حد قابل‌قبولی رسید، می‌توانید در خواست برداشت خود را ثبت کنید تا توکن‌ها به کیف پول شما منتقل شود. پس از آن می‌توایند از طریق سایت‌هایی که امکان خرید و فروش اتریوم را فراهم کرده‌اند، رمز ارز خود را به پول نقد تبدیل کنید.

چالش‌های استخراج اتریوم

با توجه به تحلیل اتریوم و آیندۀ روشن این ارز، بسیاری از افراد به استخراج آن علاقه نشان می‌دهند، اما باید به این نکته توجه داشته باشید که انجام این کار چالش‌هایی را نیز به همراه دارد. در ادامه به دو مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • هزینۀ بالا

شما باید برای خرید سخت‌افزارهای قدرتمندی که توان استخراج این رمزارز را داشته باشند، هزینۀ زیادی پرداخت کنید. از طرفی به این نکته توجه کنید که مصرف برق این دستگاه‌ها بسیار بالا است و در صورتی که قیمت هر کیلووات در محل زندگی شما بالا باشد، سود شما به میزان قابل‌توجهی کم می‌شود.

  • حملات هکری

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است موجب از بین رفتن سرمایۀ شما شود، حملات هکری به استخرهای ارز دیجیتالی است که در آن عضو هستید. البته تدابیر امنیتی بسیار شدید در نظر گرفته شده‌است تا این موضوع موجب از بین رفتن دارایی ماینرها نشود، اما هکرها نیز همواره به دنبال یافتن راه جدید هستند تا به سیستم نفوذ کنند.

بخوانید  استخراج بیت کوین غیرمتمرکزتر از قبل می‌شود!

جمع‌بندی

به‌طورکلی دو روش عمده برای به‌دست آوردن ETH وجود دارد که شما می‌توانید از طریق آن‌ها، اقدام به خرید اتریوم کنید یا به‌عنوان یک ماینر در شبکه فعالیت نمایید. در این مقاله چگونگی استخراج این ارز، الگوریتم و معایب انجام این کار را بررسی کردیم تا در صورتی که به فکر ایجاد درآمد غیرفعال برای خود هستید، از آن بهره ببرید.

منبع :

https://www.tgju.org/news/2650596

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2615517

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها