تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
1

لورس :آهنگسازی با نرم افزار یاد بگیریم . باید از کجا شروع کنیم ؟

  • کد خبر : 2597880
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
لورس :آهنگسازی با نرم افزار یاد بگیریم . باید از کجا شروع کنیم ؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :بدون شک بهترین نرم افزار حال حاضر در زمینه آهنگسازی همین کیوبیس است. محبوبترین نرم افزار آهنگسازی دیجیتال، ضبط، تنظیم، میکس و مسترینگ موسیقی ! یک محیط کار صوتی دیجیتال کامل برای تولید موسیقی ! نرم افزار Cubase ‌پروژه هایی ایجاد می کند که به کاربر اجازه می […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بدون شک بهترین نرم افزار حال حاضر در زمینه آهنگسازی همین کیوبیس است. محبوبترین نرم افزار آهنگسازی دیجیتال، ضبط، تنظیم، میکس و مسترینگ موسیقی ! یک محیط کار صوتی دیجیتال کامل برای تولید موسیقی ! نرم افزار Cubase ‌پروژه هایی ایجاد می کند که به کاربر اجازه می دهند فایل های MIDI، ترک های صوتی خام و دیگر اطلاعات مربوطه مانند متن موسیقی را ویرایش کرده و آنها را با فرمت هایی نظیر نت های موسیقی، کنسول ویرایش، لیست های رویداد و غیره عرضه کند. کاربر همچنین می تواند ترک های مختلف را با هم در یک فایل استریوی .wav میکس کرده و برای رایت شدن روی یک دیسک با فرمت Red Book یا با فرمت MP3 برای رایت شدن روی CD یا DVD‌ به صورت فایل یا برای انتشار در اینترنت، آماده کند.

آموزشگاه موسیقی شباهنگ با ابداع روش های خلاقانه به حفظ واشاعه موسیقی و فراگیری آن اقدام کرده است و از شروع فعالیت خود سعی کرده تا نگرشی فراتر از فعالیت های مرسوم سایر آموزشگاه موسیقی ایران به مبحث آموزش موسیقی داشته باشد.

آهنگسازی

دوره هارمونی، تئوری موسیقی و آموزش آهنگسازی

از کلاس‌های آهنگسازی معروف آموزشگاه موسیقی شباهنگ، می‌‎توان به دوره هارمونی، تئوری موسیقی و آموزش آهنگسازی اشاره کرد.

در این دوره تمرکز به طور عمده بر روی تنظیم آهنگ به سبک هیپ هاپ بوده و نکات و تکنیک های بیت سازان معروف مورد تحلیل و بررسی عملی قرار می گیرد. این دوره و پکیج آموزشی، تمام تکنیک های آهنگ سازی و تنظیم رپ و آر اند بی یا همان بیت سازی و ساخت بیت را شامل شده که در حین آموزش، سمپل کردن صدا ها و تغییر و تقوییت آنها یا همان میکس و مسترینگ مقدماتی آنها با بیت و طراحی صدا با سینتی سایزر ها و وی اس تی ها (بصورت مقدماتی) آموزش داده می شود که هنرجو پس اتمام دوره و یادگیری کار با ابزار ها و تکنیک ها می تواند متناسب با سلیقه ی شخصی خود آهنگ سازی یا بیت سازی را به طور حرفه ای شروع کند.

مسترکلاس تئوری

مسترکلاس تئوری موسیقی

از معروف‌ترین دوره‌های آموزشگاه موسیقی شباهنگ، می‌توانیم به دوره تئوری موسیقی، دوره هارمونی، آموزش آهنگسازی، آموزش کالیمبا، آموزش درام و غیره اشاره کنیم.

در این مسترکلاس منحصر به فرد با نحوه تنظیم ترک های هیت (HIT) و رسیدن به ملودی ها و تنظیم های متفاوت به سبک یکی از بهترین تولیدکننده موسیقی دنیا آشنا خواهید شد.

با تکنیک های او و با نحوه رسیدن به ملودی ها و آکوردها و لید های متفاوت را کاملا به صورت عملی و با استفاده از ابزارها خواهید آموخت.

آموزش آهنگسازی و تنظیم در آکادمی شباهنگ دوره‌ای کامل و اصولی است که توسط اساتید شباهنگ طراحی شده و در آن تمام مواردی که جهت رسیدن به مرحله آهنگسازی مورد نیاز است تدریس میشود. این دوره هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری برگزار شده و از لحاظ هزینه، یکی از ارزانترین دوره‌های باکیفیت آموزش آهنگسازی و تنظیم می باشد. همچنین تمامی سمپل ها و پلاگین های مورد نیاز در مرحله تنظیم به صورت رایگان به هنرجو تقدیم خواهد شد.

اگر به دنبال فراگیری آهنگسازی و تنظیم و یا میکس و مسترینگ به روش اصولی هستید و یا قصد سفارش آهنگسازی و میکس و مسترینگ دارید و یا هر پرسشی در مورد فرایند تولید موسیقی ذهن شما را مشغول کرده، آکادمی شباهنگ با سال ها تجربه میتواند در کنار شما باشد

این مطلب از سایت استودیو موسیقی شباهنگ برداشته شده است

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2597880

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها