تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :آیا آلت سیزن بعدی در راه است؟ ریپل سردمدار رشد در این دوره خواهد بود!

  • کد خبر : 2605540
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
لورس :آیا آلت سیزن بعدی در راه است؟ ریپل سردمدار رشد در این دوره خواهد بود!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهبه گفته شرکت تحلیلی گلس‌نود، تحولات جالبی در بازار در حال رقم خوردن است. پیش از این، زمانی که شرکت مدیریت دارایی گری‌اسکیل (Grayscale) در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به پیروزی رسید، ریپل (XRP)، اتریوم (ETH) و سایر آلت کوین‌ها در کنار بیت کوین (BTC) افزایش یافتند. ریپل افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرد و در ۲۹ آگوست به ۰.۵۴۹ دلار رسید، اما پس از آن یک اصلاح خفیف را تجربه کرد. با نزدیک شدن به پایان ماه آگوست، برداشت سود توسط سرمایه‌گذاران رخ داده است که گلس‌نود از آن به عنوان پایان تعطیلات تابستانی یاد می‌کند. این شرکت تحلیل داده همچنین خاطرنشان می‌کند که در میان این موارد، مهم‌ترین نکته، افزایش تسلط بیت کوین در بازار بوده است. حال نکته جالب توجه این است که شاخص‌های اولیه آلت سیزن در حال ظهور هستند.
آلت سیزن که به عنوان فصل رشد آلت کوین‌ها نیز شناخته می‌شود، دوره‌ای است که در طی آن قیمت ارزهای دیجیتال به غیر از بیت کوین، به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابند و از بزرگترین رمزارز بازار پیشی می‌گیرد. این مورد معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که قیمت ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گفته شرکت تحلیلی گلس‌نود، تحولات جالبی در بازار در حال رقم خوردن است. پیش از این، زمانی که شرکت مدیریت دارایی گری‌اسکیل (Grayscale) در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به پیروزی رسید، ریپل (XRP)، اتریوم (ETH) و سایر آلت کوین‌ها در کنار بیت کوین (BTC) افزایش یافتند. ریپل افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرد و در ۲۹ آگوست به ۰.۵۴۹ دلار رسید، اما پس از آن یک اصلاح خفیف را تجربه کرد. با نزدیک شدن به پایان ماه آگوست، برداشت سود توسط سرمایه‌گذاران رخ داده است که گلس‌نود از آن به عنوان پایان تعطیلات تابستانی یاد می‌کند. این شرکت تحلیل داده همچنین خاطرنشان می‌کند که در میان این موارد، مهم‌ترین نکته، افزایش تسلط بیت کوین در بازار بوده است. حال نکته جالب توجه این است که شاخص‌های اولیه آلت سیزن در حال ظهور هستند.
آلت سیزن که به عنوان فصل رشد آلت کوین‌ها نیز شناخته می‌شود، دوره‌ای است که در طی آن قیمت ارزهای دیجیتال به غیر از بیت کوین، به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابند و از بزرگترین رمزارز بازار پیشی می‌گیرد. این مورد معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که قیمت بیت‌ کوین پس از یک رشد بزرگ تثبیت می‌شود و سرمایه‌گذاران را وادار می‌کند تا سود خود را به سایر ارزهای دیجیتال اختصاص دهند و در نتیجه بازار صعودی را برای آلت‌ کوین‌ها آغاز کنند.

بخوانید  واچ لیست هفتگی رمز ارزها (۱۳ شهریور ۱۴۰۲)

داده‌های اخیر گزارش هفتگی کوین‌شرز روند جالبی را نشان می‌دهد. جریان خروجی از محصولات سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال در مجموع به ۱۶۸ میلیون دلار رسید که بالاترین نرخ خروجی را از زمان چالش‌های نظارتی صرافی‌ها در مارس ۲۰۲۳ نشان می‌دهد. بیت کوین با خروج ۱۴۹ میلیون دلار از بازار، اکثریت این خروجی‌ها را به خود اختصاص داده است. در مقابل، ریپل جریان‌های ورودی متوسطی را تجربه کرد که نشان می‌دهد اعتماد سرمایه‌گذاران به این ارز دیجیتال همچنان مثبت است. در زمان نگارش این خبر، ریپل با ۰.۲ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته، در ۰.۵۲۲ دلار معامله می‌شود. این پیشرفت‌ها به فضای احتمالی یک آلت‌ سیزن در آینده اشاره می‌کند و ریپلی که آماده است از پویایی در حال تغییر در بازار ارزهای دیجیتال سود ببرد. با این حال، مانند تمام سرمایه‌گذاری‌های ارزهای دیجیتال، برای سرمایه‌گذاران ضروری است که تحقیقات کاملی انجام دهند و قبل از هر تصمیمی احتیاط کنند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

بخوانید  به‌روزرسانی فوری اپلیکیشن ارزدیجیتال مخصوص نسخه‌های پایین‌تر از ۲.۰

نوشته آیا آلت سیزن بعدی در راه است؟ ریپل سردمدار رشد در این دوره خواهد بود! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2605540

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها