تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :آیا این ارز دیجیتال، میم‌کوین جنجالی آینده است؟

  • کد خبر : 2619303
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
لورس :آیا این ارز دیجیتال، میم‌کوین جنجالی آینده است؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

وال استریت میمز (WSM) از جذب بیش از ۲۵ میلیون دلاری پیش فروش خود خبر می‌دهد. سرمایه‌گذاران به سرعت پتانسیل این پروژه را به دلیل کامیونیتی بزرگ آن با بیش از یک میلیون دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی یافته‌اند. در نتیجه، وال استریت میمز یکی از موفق‌ترین پیش‌فروش‌های ۲۰۲۳ داشته است و تیم اخیراً اعلام کرده است که در ۲۷ سپتامبر در چندین صرافی سطح یک لیست خواهد شد که امیدواری‌هایی را برای افزایش قیمت قابل توجه، برانگیخته است.
فهرست مطالبچرا وال استریت میمز ممکن است پس از لیست شدن در صرافی‌های سطح یک منفجر شودخریداران پیش‌فروش از سودآوری ۵۲٪ استیکینگ بهره‌مند می‌شوندبازاریابی نیرومند و جامعه‌ای پویا نشان‌دهنده میم‌کوین بزرگ آینده استتحلیلگران پیش‌بینی بازدهی ۱۰۰ برابری برای WSM را پیش‌بینی می‌کنندسوالات پرتکرار چرا وال استریت میمز ممکن است پس از لیست شدن در صرافی‌های سطح یک منفجر شود از زمان اعلام لیست شدن در صرافی‌ها، هیجان زیادی در مورد پتانسیل رشد قابل توجه وال استریت میمز وجود دارد.
این پروژه پیش از این به دلیل کامیونیتی بزرگ آن و حتی دریافت تعامل توییتری از ایلان ماسک، به عنوان یکی از ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

وال استریت میمز (WSM) از جذب بیش از ۲۵ میلیون دلاری پیش فروش خود خبر می‌دهد. سرمایه‌گذاران به سرعت پتانسیل این پروژه را به دلیل کامیونیتی بزرگ آن با بیش از یک میلیون دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی یافته‌اند. در نتیجه، وال استریت میمز یکی از موفق‌ترین پیش‌فروش‌های ۲۰۲۳ داشته است و تیم اخیراً اعلام کرده است که در ۲۷ سپتامبر در چندین صرافی سطح یک لیست خواهد شد که امیدواری‌هایی را برای افزایش قیمت قابل توجه، برانگیخته است.

فهرست مطالب

  • چرا وال استریت میمز ممکن است پس از لیست شدن در صرافی‌های سطح یک منفجر شود
  • خریداران پیش‌فروش از سودآوری ۵۲٪ استیکینگ بهره‌مند می‌شوند
  • بازاریابی نیرومند و جامعه‌ای پویا نشان‌دهنده میم‌کوین بزرگ آینده است
  • تحلیلگران پیش‌بینی بازدهی ۱۰۰ برابری برای WSM را پیش‌بینی می‌کنند
  • سوالات پرتکرار

چرا وال استریت میمز ممکن است پس از لیست شدن در صرافی‌های سطح یک منفجر شود

از زمان اعلام لیست شدن در صرافی‌ها، هیجان زیادی در مورد پتانسیل رشد قابل توجه وال استریت میمز وجود دارد.

این پروژه پیش از این به دلیل کامیونیتی بزرگ آن و حتی دریافت تعامل توییتری از ایلان ماسک، به عنوان یکی از امیدبخش‌ترین میم‌کوین‌ها توصیف می‌شد.

با این حال، اخذ لیستینگ در صرافی‌های سطح یک مشروعیت آن را تثبیت کرده و آن را به کامیونیتی بزرگ‌تر معرفی خواهد کرد. اگرچه هنوز مشخص نیست که در کدام ۱۰ صرافی برتر جهان لیست خواهد شد، اما شایعاتی مبنی بر لیست شدن در بایننس و کوینبیس در جریان است.

بی‌شک لیست شدن در هر یک از این دو غول، قیمت وال استریت میمز را به شدت افزایش خواهد داد. ما این را بارها در میم‌کوین قبلی شاهد بوده‌ایم. به عنوان مثال، شیبا اینو پس از لیست شدن در بایننس در سال ۲۰۲۱ به بالاترین رکورد قیمت در تاریخ خود دست پیدا کرد.

اخیراً نیز، پپه مسیر مشابهی را دنبال کرد و پس از لیست شدن در بایننس در عمق بازار خرسی اخیر، به ارزش بازار ۲ میلیارد دلاری رسید.

  • بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی برای ایرانیان در ۲۰۲۳

با نزدیک شدن به بازار صعودی بعدی رمزارزها، لیست شدن وال استریت میمز در یک صرافی سطح یک می‌تواند حتی سودده‌تر از میم‌کوین‌های قبلی باشد.

خریداران پیش‌فروش از سودآوری ۵۲٪ استیکینگ بهره‌مند می‌شوند

تیم وال استریت میمز اخیراً از راه‌اندازی مکانیزم استیکینگ خبر داده است که به دارندگان سود سالانه قابل توجهی روی توکن‌هایشان ارائه می‌دهد. داشبورد استیکینگ وال استریت میمز نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران تاکنون ۳۸۶،۹۸۵،۷۶۲ توکن WSM را استیک کرده‌اند.

مکانیزم استیکینگ سود سالانه ۵۲٪

مکانیزم استیکینگ در حال حاضر سود سالانه ۵۲٪ ارائه می‌دهد که مبلغ قابل توجهی با توجه به پتانسیل رشد پروژه است.

وال استریت میمز ۳۰٪ از توکن‌ها را برای استیکینگ و پاداش‌های جامعه، ۵۰٪ برای بازاریابی و ۲۰٪ برای نقدینگی صرافی‌ها کنار گذاشته است. تیم به دقت این توکنومیک را طراحی کرده است تا ثبات قیمت و طول عمر را تضمین کند.

بازاریابی نیرومند و جامعه‌ای پویا نشان‌دهنده میم‌کوین بزرگ آینده است

سلاح مخفی وال استریت میمز تسلط آن بر بازاریابی ویروسی است. از زمان آغاز در سال ۲۰۲۱، تیم از موفقیتی به موفقیت دیگر رسیده است و در فرهنگ میم‌های ارزهای دیجیتال و سهام پیشتاز بوده است.

این پروژه الهام گرفته از داستان وال استریت بتس و گیم‌استاپ در سال ۲۰۲۱ است، جایی که سرمایه‌گذاران خرد از طریق قدرت میم‌ها، جامعه و طنز، مؤسسات مالی را شکست دادند.

وال استریت میمز در ابتدا به عنوان یک برند میم رسانه‌های اجتماعی آغاز شد اما در سال ۲۰۲۱ مجموعه NFT بسیار موفق وال استریت بولز را راه‌اندازی کرد. این مجموعه تنها در مدت ۳۰ دقیقه به فروش رسید و ۲٫۵ میلیون دلار جذب کرد.

از آن زمان، این پروژه موفقیت‌های اجتماعی قابل توجهی کسب کرده است، از جمله یک میلیون دنبال‌کننده در تمام کانال‌های اجتماعی و حتی تعامل توییتری با ایلان ماسک.

با توجه به تأثیر ماسک بر قیمت دوج کوین، این موضوع باعث شده تا بسیاری از گمانه‌زنان پیش‌بینی کنند وال استریت میمز ممکن است میم‌کوین بزرگ آینده باشد.

تحلیلگران پیش‌بینی بازدهی ۱۰۰ برابری برای WSM را پیش‌بینی می‌کنند

با توجه به دستاوردهای اجتماعی و پیش‌فروش بسیار موفق آن، تعجب‌آور نیست که بسیاری از برجسته‌ترین تحلیلگران ارزهای دیجیتال تعریف و تمجید وال استریت میمز را می‌کنند.

تریدر مایکل وروبل که ۳۰۰ هزار مشترک یوتیوب دارد، اخیراً ویدیویی منتشر کرد و کامیونیتی وال استریت میمز را تحسین کرد و گفت این موضوع آن را از سایر میم‌کوین‌ها متمایز می‌کند و پتانسیل عظیمی فراهم می‌آورد. وروبل در ویدیوهای قبلی نیز این توکن را به عنوان میم‌کوین ۱۰۰ برابری آینده نام برده است.

در عین حال، جیکوب بوری سرمایه‌گذاران بالقوه را تشویق کرده است تا عجله کنند زیرا پیش‌فروش تقریباً تمام شده است. او همچنین WSM را یک احتمال راه‌اندازی ارز دیجیتال با پتانسیل ۱۰ برابر شدن می‌داند. این تحلیلگر اخیراً پیش‌بینی‌های سودآوری کرده است. به عنوان مثال، او اخیراً پیش از پیش‌فروش BTC20 را پوشش داد که پس از راه‌اندازی در صرافی ۷ برابر افزایش یافت.

با تنها یک روز باقی‌مانده از پیش‌فروش، سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند میم‌کوین بزرگ آینده را خریداری کنند باید هم‌اکنون اقدام نمایند. از دست دادن پیش‌فروش به این معناست که آنها باید زمانی که قیمت احتمالاً به شدت افزایش یافته است، آن را از صرافی‌ها خریداری کنند.

برای خرید توکن، به وبسایت وال استریت میمز مراجعه کرده و کیف پول خود را متصل کنید. پیش‌فروش پرداخت‌های ETH، USDT، BNB و کارت‌های بانکی را می‌پذیرد.

منبع: NewsBTC

هشدار: سایت توکن‌باز صرفا جهت اطلاع‌رسانی و نشر آگاهی در رابطه با پروژه‌های جدید برای کاربران عزیز، به معرفی آنها در مقالات خود می‌پردازد. لذا شما برای سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها باید تحقیقات بیشتر انجام دهید و مدیریت ریسک و سرمایه را در نظر بگیرید.

سوالات پرتکرار

وال استریت میمز چیست؟

یک ارز دیجیتال (میم‌کوین) است که اخیرا پیش‌فروش خود را به پایان رسانده است.

وال استریت میمز چه مقدار در پیش فروش خود جذب سرمایه داشته است؟

تاکنون بیش از ۲۵ میلیون دلار جذب کرده است.

نوشته آیا این ارز دیجیتال، میم‌کوین جنجالی آینده است؟ اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

توکن باز

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2619303

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها