تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :آیا بیت کوین از ۳۰ هزار دلار بالاتر می رود؟

  • کد خبر : 2627589
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
لورس :آیا بیت کوین از ۳۰ هزار دلار بالاتر می رود؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال » آیا بیت کوین از ۳۰ هزار دلار بالاتر می رود؟ آیا بیت کوین از ۳۰ هزار دلار بالاتر می رود؟ ۲۸ مهر ۱۴۰۲ ۲۸ مهر ۱۴۰۲ قیمت بیت کوین از شاخص های کلیدی میانگین متحرک ۱۰۰ روزه و ۲۰۰ روزه فراتر رفته و منجر به احساس صعودی در بازار شده است. قیمت در حال حاضر به سطح مقاومت ۳۰ هزار دلار نزدیک می شود که یک مانع روانی بسیار مهم است. نمودار ۴ ساعته الگوی اوج های بالاتر و پایین ترین سطح را نشان می دهد. این ادامه روند صعودی و افزایشی را نشان می دهد. با این حال، به نقل از کریپتو پوتیتو، معیار نرخ های تامین مالی در بازار فیوچرز منفی شده است که نشان دهنده یک مرحله اصلاحی تجمیع احتمالی است. نظارت دقیق بر روند قیمت بیت کوین در روزهای آینده بسیار مهم است.
منبع:cryptopotato اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال » آیا بیت کوین از ۳۰ هزار دلار بالاتر می رود؟ آیا بیت کوین از ۳۰ هزار دلار بالاتر می رود؟ ۲۸ مهر ۱۴۰۲

  • ۲۸ مهر ۱۴۰۲

قیمت بیت کوین از شاخص های کلیدی میانگین متحرک ۱۰۰ روزه و ۲۰۰ روزه فراتر رفته و منجر به احساس صعودی در بازار شده است. قیمت در حال حاضر به سطح مقاومت ۳۰ هزار دلار نزدیک می شود که یک مانع روانی بسیار مهم است. نمودار ۴ ساعته الگوی اوج های بالاتر و پایین ترین سطح را نشان می دهد. این ادامه روند صعودی و افزایشی را نشان می دهد. با این حال، به نقل از کریپتو پوتیتو، معیار نرخ های تامین مالی در بازار فیوچرز منفی شده است که نشان دهنده یک مرحله اصلاحی تجمیع احتمالی است. نظارت دقیق بر روند قیمت بیت کوین در روزهای آینده بسیار مهم است.

منبع:cryptopotato اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه شرکت گری اسکیل موجبات سازمانی شدن کاردانو و بیت کوین را فراهم می کند قاضی اتهامات مدیران ریپل را لغو کرد بلک راک در حال راه اندازی اولین ای تی اف بیت کوین دادگاه برنامه ای تی اف بیت کوین Grayscale را تایید کرد آیا رالی دوج کوین تا ۱ دلار ادامه دارد؟ نظر تحلیلگران چیست؟ هشدار در مورد سیگنال فروش عمده در نمودار بیت کوین

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2627589

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها