تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :آیا بیت کوین در مراحل ابتدایی بازار صعودی قرار دارد؟

  • کد خبر : 2615240
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
لورس :آیا بیت کوین در مراحل ابتدایی بازار صعودی قرار دارد؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آیا بیت کوین در مراحل ابتدایی بازار صعودی قرار دارد؟ آیا بیت کوین با توجه به رکود ماه‌های گذشته و نوسانات قیمتی اخیر هم‌اکنون در مراحل ابتدایی یک بازار صعودی قرار دارد؟ جیسون پیزینو (Jason Pizzino) تحلیلگر کریپتو در پاسخ به این سوال به بیش از ۲۹۰ هزار دنبال کننده خود در یوتیوب گفت که او معتقد است چرخه صعودی بیت کوین از حدود ژانویه و ابتدای سال جاری میلادی شروع شده است و حتی با وجود نوسان به حرکت خود ادامه می‌دهد.
به گزارش والکس و به نقل از dailyhodl، جیسون پیزینو ضمن اشاره به چرخه‌های قیمتی بیت کوین اینطور توضیح می‌دهد که بازار صعودی شروع شده است اما همه درباره این مساله هنوز به قطعیت نرسیده‌اند چرا که شروع چرخه‌های صعودی چندان مشخص نیست.
پیزینو می‌گوید:
این شروع یک بازار صعودی است درست مانند چرخه قبلی و چرخه‌های قبل از آن. شروع چرخه‌های صعودی نمی‌تواند واضح باشد. وقتی همه چیز روشن شد، این پایان است! آن وقت است که خریداران خرد وارد بازار می‌شوند. آن وقت است که بقیه برای ورود به بازار هیجان‌زده هستند. زیرا همه چیزهای مشابهی را می‌بینند و دیگر بازار صعودی برای همه مشخص است. ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آیا بیت کوین در مراحل ابتدایی بازار صعودی قرار دارد؟

آیا بیت کوین با توجه به رکود ماه‌های گذشته و نوسانات قیمتی اخیر هم‌اکنون در مراحل ابتدایی یک بازار صعودی قرار دارد؟ جیسون پیزینو (Jason Pizzino) تحلیلگر کریپتو در پاسخ به این سوال به بیش از ۲۹۰ هزار دنبال کننده خود در یوتیوب گفت که او معتقد است چرخه صعودی بیت کوین از حدود ژانویه و ابتدای سال جاری میلادی شروع شده است و حتی با وجود نوسان به حرکت خود ادامه می‌دهد.

به گزارش والکس و به نقل از dailyhodl، جیسون پیزینو ضمن اشاره به چرخه‌های قیمتی بیت کوین اینطور توضیح می‌دهد که بازار صعودی شروع شده است اما همه درباره این مساله هنوز به قطعیت نرسیده‌اند چرا که شروع چرخه‌های صعودی چندان مشخص نیست.

پیزینو می‌گوید:

این شروع یک بازار صعودی است درست مانند چرخه قبلی و چرخه‌های قبل از آن. شروع چرخه‌های صعودی نمی‌تواند واضح باشد. وقتی همه چیز روشن شد، این پایان است! آن وقت است که خریداران خرد وارد بازار می‌شوند. آن وقت است که بقیه برای ورود به بازار هیجان‌زده هستند. زیرا همه چیزهای مشابهی را می‌بینند و دیگر بازار صعودی برای همه مشخص است.

news-btc-in-beginning-stages-bull-market
منبع: یوتیوب جیسون پیزینو

تحلیل بازار ارز دیجیتال قبل و بعد از هاوینگ بیت کوین، رشد یا سقوط؟

بخوانید  تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۳۱ دسامبر (۱۰ دی)

در واقع جیسون پیزینو به این مساله تاکید می‌کند که شناخت شروع چرخه صعودی و زمان ورود به بازار بسیار حائز اهمیت است. تشخیص دیرهنگام ممکن است باعث شود که برخی در قله وارد بازار شوند و ضرر کنند. به گفته این معامله‌گر ارزهای دیجیتال اگر بیت کوین مجدد از سطح کلیدی ۲۸۵۰۰ دلار عبور کند، شروع چرخه بازار صعودی واضح‌تر و قانع‌کننده‌تر خواهد بود.

پیزینو معتقد است قیمت زیر ۲۵ هزار دلار دیگر بسیار بعید به نظر می‌رسد چرا که بیت کوین زمان زیادی را در این محدوده سپری کرده است اما با این وجود سقوط به زیر این سطح باز هم ممکن است اتفاق بیفتد ولی باید به این نکته دقت کنیم که قیمت هفتگی در چند ماه بالاتر این حد بسته شد. او می‌گوید هنوز کنترل بازار در اختیار گاوها نیست ولی امیدوار است ۲۶۵۵۰ کف قیمتی باشد و قیمت زیر این سطح بسته نشود.

جیسون پیزینو توضیح می‌دهد که:

هنوز گاوها باید فعالیت بیشتری از خود نشان دهند. وقتی به بالای قیمت ۲۸۵۰۰ دلار برگردیم، می‌توان شروع چرخه صعودی را دید. این تقریبا یکی از آن سطوح کلیدی است که بیت کوین شروع به تثبیت در بالا می‌کند و آن پایین‌ترین سطح را ادامه می‌دهد و سپس تلاش می‌کند تا مقاومت ۳۲۰۰۰ دلار را بشکند و از آن عبور کند.

news-btc-in-beginning-stages-bull-market
منبع: یوتیوب جیسون پیزینو

بیت کوین در زمان نگارش این مقاله با ۰.۴ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته در محدوه قیمتی ۲۶۶۴۲ دلار معامله می‌شود.

بخوانید  دومین استیبل کوین بازار، تغیر نام داد!

برچسب هابیت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2615240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها