تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
0

لورس :آیا تحولات اخیر شبکه‌ی پالیگان بر ارز ماتیک تاثیرگذار بوده است؟

  • کد خبر : 2623533
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

پالیگان هفته‌ی پر حادثه‌ای را پشت سر گذاشت. آن‌ها قراردادهای POL را راه‌اندازی کردند، با Google Cloud شراکت کردند و با zkEVM به نقاط عطفی دست یافتند. قیمت MATIC افزایش یافت اما بعداً به دلیل شاخص‌های فنی کاهش یافت.
خلاصه‌ی خبر پالیگان قراردادهای POL را در شبکه‌ی آزمایشی Goerli راه‌اندازی کرد که گامی مهم به سوی Polygon 2.0 بود. Google Cloud با پالیگان به عنوان اعتبارسنج شریک شد. zkEVM به ۶ میلیون تراکنش و ۴۵۰ هزار آدرس منحصر به فرد دست یافت. قیمت MATIC در هفته‌ی گذشته ۴% افزایش اما در ۲۴ ساعت گذشته ۲% کاهش یافت. نسبتMVRV در MATIC ثابت ماند، در حالی که شاخص‌های CMF و RSI نشان‌دهنده‌ی مشکلات احتمالی پیش رو بود. هفته‌ی دستاوردهای پالیگان این هفته، پالیگان گام‌های بلندی برداشت. قراردادهای POL در شبکه‌ی آزمایشی Goerli راه‌اندازی شد، گامی مهم برای Polygon 2.0. بعلاوه، پیشنهادهای جامعه‌محور PIP-24 و PIP-25 با هدف تقویت مکانیسم‌های توکن انجام شد.
همکاری با گوگل پالیگان با Google Cloud همکاری می‌کند. گوگل‌کلاد به اعتبارسنجی برای بلاک‌چین پالیگان پیوست و اعتبار آن را تقویت کرد.
رشد zkEVM رول‌آ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

پالیگان هفته‌ی پر حادثه‌ای را پشت سر گذاشت. آن‌ها قراردادهای POL را راه‌اندازی کردند، با Google Cloud شراکت کردند و با zkEVM به نقاط عطفی دست یافتند. قیمت MATIC افزایش یافت اما بعداً به دلیل شاخص‌های فنی کاهش یافت.

خلاصه‌ی خبر

  • پالیگان قراردادهای POL را در شبکه‌ی آزمایشی Goerli راه‌اندازی کرد که گامی مهم به سوی Polygon 2.0 بود.
  • Google Cloud با پالیگان به عنوان اعتبارسنج شریک شد.
  • zkEVM به ۶ میلیون تراکنش و ۴۵۰ هزار آدرس منحصر به فرد دست یافت.
  • قیمت MATIC در هفته‌ی گذشته ۴% افزایش اما در ۲۴ ساعت گذشته ۲% کاهش یافت.
  • نسبتMVRV در MATIC ثابت ماند، در حالی که شاخص‌های CMF و RSI نشان‌دهنده‌ی مشکلات احتمالی پیش رو بود.

هفته‌ی دستاوردهای پالیگان

این هفته، پالیگان گام‌های بلندی برداشت. قراردادهای POL در شبکه‌ی آزمایشی Goerli راه‌اندازی شد، گامی مهم برای Polygon 2.0. بعلاوه، پیشنهادهای جامعه‌محور PIP-24 و PIP-25 با هدف تقویت مکانیسم‌های توکن انجام شد.

همکاری با گوگل

پالیگان با Google Cloud همکاری می‌کند. گوگل‌کلاد به اعتبارسنجی برای بلاک‌چین پالیگان پیوست و اعتبار آن را تقویت کرد.

رشد zkEVM

رول‌آپ پالیگان، zkEVM، به نقاط عطف قابل توجهی دست یافت و از ۶ میلیون تراکنش و ۴۵۰ هزار آدرس منحصر به فرد در یک هفته گذشت.

قیمت MATIC

MATIC هفته‌ی موفقی را با ۴% افزایش قیمت پشت سر گذاشت. با این حال، در چند ساعت گذشته، ۲% کاهش یافت و اکنون با ارزش بازار ۵٫۲ میلیارد دلار، ۰٫۵۶۳۴ دلار معامله می‌شود.

معیارها و چالش‌ها

با وجود فراز و نشیب قیمت، نسبت MVRV در MATIC بالا ماند و فعالیت اجتماعی نیز همچنان قوی باقی ماند. با این حال، با نزدیک شدن شاخص‌های CMF و RSI به حالت خنثی، نگرانی‌هایی به وجود آمد. خوشبختانه، MACD’s MATIC صعودی باقی ماند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2623533

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها