تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :آیا تفاوت در تعداد معاملات خرید و فروش بیت کوین و اتریوم به رشد قیمت اشاره دارد؟

  • کد خبر : 2603235
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
لورس :آیا تفاوت در تعداد معاملات خرید و فروش بیت کوین و اتریوم به رشد قیمت اشاره دارد؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهمعاملات آپشن بیت کوین (BTC) با ارزش واقعی ۱.۹ میلیارد دلار در تاریخ ۲۵ آگوست ۲۰۲۳ منقضی می‌شوند. این معاملات آپشن دارای نسبت Put/Call ۰.۵۵ هستند که نشان می‌دهد تقریباً دو برابر تعداد معاملات خرید در مقایسه با تعداد معاملات فروش منقضی می‌شود. این امر می تواند منجر به افزایش نوسانات در بازار شود؛ زیرا معامله‌گران موقعیت‌های معاملاتی خود را بسته‌ و از بازار خارج شدند. نرخ Max Pain Price برای معاملات آپشن مذکور ۲۸۰۰۰ دلار است که هنوز بالاتر از قیمت لحظه‌ای فعلی بیت کوین است. نرخ Max Pain Price نرخی است که در آن بیشترین معاملات پس از انقضا متحمل ضرر می‌شوند.

با وجود کاهش اخیر قیمت بیت کوین، بازار، سطوح نوسانات ضمنی (Implied Volatility Levels) نسبتاً بالایی را حفظ کرده است. نوسانات ضمنی معیاری از نوسانات قیمتی مورد انتظار در آینده است که از قراردادهای مشتقه منقضی می‌شود. به نظر می‌رسد فروشندگان محتاط‌تر هستند و خریداران نسبتاً قوی باقی می‌مانند و ۲۶۰۰۰ دلار به عنوان سطح حمایت قوی عمل می‌کند. علاوه بر بیت کوین، حدود ۵۳۶۰۰۰ معامله آپشن اتریوم (ETH) با ارزش واقعی ۸۹۰ میلیو..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

معاملات آپشن بیت کوین (BTC) با ارزش واقعی ۱.۹ میلیارد دلار در تاریخ ۲۵ آگوست ۲۰۲۳ منقضی می‌شوند. این معاملات آپشن دارای نسبت Put/Call ۰.۵۵ هستند که نشان می‌دهد تقریباً دو برابر تعداد معاملات خرید در مقایسه با تعداد معاملات فروش منقضی می‌شود. این امر می تواند منجر به افزایش نوسانات در بازار شود؛ زیرا معامله‌گران موقعیت‌های معاملاتی خود را بسته‌ و از بازار خارج شدند. نرخ Max Pain Price برای معاملات آپشن مذکور ۲۸۰۰۰ دلار است که هنوز بالاتر از قیمت لحظه‌ای فعلی بیت کوین است. نرخ Max Pain Price نرخی است که در آن بیشترین معاملات پس از انقضا متحمل ضرر می‌شوند.

آیا تفاوت در تعداد معاملات خرید و فروش بیت کوین و اتریوم به رشد قیمت اشاره دارد؟

با وجود کاهش اخیر قیمت بیت کوین، بازار، سطوح نوسانات ضمنی (Implied Volatility Levels) نسبتاً بالایی را حفظ کرده است. نوسانات ضمنی معیاری از نوسانات قیمتی مورد انتظار در آینده است که از قراردادهای مشتقه منقضی می‌شود. به نظر می‌رسد فروشندگان محتاط‌تر هستند و خریداران نسبتاً قوی باقی می‌مانند و ۲۶۰۰۰ دلار به عنوان سطح حمایت قوی عمل می‌کند. علاوه بر بیت کوین، حدود ۵۳۶۰۰۰ معامله آپشن اتریوم (ETH) با ارزش واقعی ۸۹۰ میلیون دلار نیز به پایان می‌رسد. این معاملات دارای نرخ ۱۸۰۰ دلاری Max Pain Price و نسبت Put/Call ۰.۳۹ هستند که نشان‌دهنده تعداد بیشتری از معاملات خرید در مقایسه با معاملات فروش است.

بخوانید  ضربه‌ای دیگر از سوی ایلان ماسک به جامعه هوادار رمزارزها، احراز هویت در X اجباری می‌شود؟

احساسات بازار نسبت به بیت کوین و اتریوم در حال حاضر نزولی است، به طوری که بیت کوین در محدوده ۲۶۰۰۰ دلار قرار دارد و شاخص ترس و طمع، احساس ترس را در سطح ۳۹ نشان می‌دهد که حاکی از اعتماد پایین به بازار است. انقضای این معاملات آپشن می تواند منجر به افزایش نوسانات قیمت در هر دو بازار بیت کوین و اتریوم شود و معامله‌گران از نزدیک شاهد تاثیر این رویدادها بر بازار ارزهای دیجیتال خواهند بود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته آیا تفاوت در تعداد معاملات خرید و فروش بیت کوین و اتریوم به رشد قیمت اشاره دارد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها