تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :آیا رئیس بعدی SEC روند سرکوب صنعت ارزهای دیجیتال را متوقف خواهد کرد؟

  • کد خبر : 2636761
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
لورس :آیا رئیس بعدی SEC روند سرکوب صنعت ارزهای دیجیتال را متوقف خواهد کرد؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آیا رئیس بعدی SEC روند سرکوب صنعت ارزهای دیجیتال را متوقف خواهد کرد؟ بزرگنمایی متن خبر ارز دیجیتال : کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به رهبری گری گنسلر در خط مقدم سرکوب صنعت ارزهای دیجیتال قرار داشت. اکنون، برخی از رهبران این صنعت عقیده دارند که رئیس بعدی این آژانس، احتمالا روند کنونی را تغییر خواهد داد. به گزارش بی‌این‌کریپتو، رگولاتورهایی مانند کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در روند بلوغ صنعت ارزهای دیجیتال نقشی اساسی دارند. به گفته مایک نووگراتز، تغییر در رهبری این آژانس می‌تواند منجر به بسته‌شدن بسیاری از این شکایت‌ها شود. او در مصاحبه‌ای با فوربس، با انتقاد از رویکرد نظارتی متناقض کنونی کمیسیون بورس آمریکا گفت: صرف‌نظر از وابستگی سیاسی رئیس بعدی کمیسیون بورس و اوراق بهادار، این احتمال وجود دارد که بسیاری از شکایت‌هایی کنار گذشته شوند که در دوره تصدی گنسلر آغاز شده‌ بودند. به‌ویژه، تصمیم این آژانس برای رد درخواست عرضه ETF‌های اسپات بیت‌کوین در شرایطی بحث‌برانگیز بود که ETF‌های آتی را تایید می‌کرد. این اختلافات حتی توسط دادگاه‌ها مورد سوال قرار گرفت و تناقضات نظار..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آیا رئیس بعدی SEC روند سرکوب صنعت ارزهای دیجیتال را متوقف خواهد کرد؟ بزرگنمایی متن خبر ارز دیجیتال : کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به رهبری گری گنسلر در خط مقدم سرکوب صنعت ارزهای دیجیتال قرار داشت. اکنون، برخی از رهبران این صنعت عقیده دارند که رئیس بعدی این آژانس، احتمالا روند کنونی را تغییر خواهد داد.

به گزارش بی‌این‌کریپتو، رگولاتورهایی مانند کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در روند بلوغ صنعت ارزهای دیجیتال نقشی اساسی دارند. به گفته مایک نووگراتز، تغییر در رهبری این آژانس می‌تواند منجر به بسته‌شدن بسیاری از این شکایت‌ها شود. او در مصاحبه‌ای با فوربس، با انتقاد از رویکرد نظارتی متناقض کنونی کمیسیون بورس آمریکا گفت: صرف‌نظر از وابستگی سیاسی رئیس بعدی کمیسیون بورس و اوراق بهادار، این احتمال وجود دارد که بسیاری از شکایت‌هایی کنار گذشته شوند که در دوره تصدی گنسلر آغاز شده‌ بودند. به‌ویژه، تصمیم این آژانس برای رد درخواست عرضه ETF‌های اسپات بیت‌کوین در شرایطی بحث‌برانگیز بود که ETF‌های آتی را تایید می‌کرد. این اختلافات حتی توسط دادگاه‌ها مورد سوال قرار گرفت و تناقضات نظارتی را بیشتر برجسته کرد. بنابراین رئیس بعدی کمیسیون بورس آمریکا ممکن است رویکردی متفاوت به صعنت ارزهای دیجیتال داشته باشد. در نتیجه، بازارها نیز شاهد کاهش شکایت‌های قضایی علیه شرکت‌های این صنعت خواهند بود.

علاوه بر اینها، روند تدوین چارچوب نظارتی برای دارایی‌های دیجیتال هم‌اکنون دچار بلاتکلیفی است. به نظر می‌رسد استفاده از آزمون هاوی (Howey Test) باهدف تعیین اوراق بهادار برای بلاک‌چین مناسب نیست. این ابهام رشد این صنعت را با مشکل مواجه کرده و با ایجاد قوانین پیچیده بار کسب‌وکارها را سنگین می‌کند.

جدا از این پیچیدگی، یک نقض امنیتی موجب انتشار خبر نادرست تایید ETFهای اسپات بیت‌کوین از حساب کاربری اکس این آژانس شد. این حادثه بحث‌های زیادی را درباره رویکرد کمیسیون بورس و اوراق بهادار تحت رهبری گنسلر مطرح کرد و حتی برخی خواستار استعفای او شدند. منتقدانی چون برد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل لبز، گنسلر را مانع رشد اقتصادی این صنعت می‌دانند. همچنین پیروزی ریپل در دادگاه برابر کمیسیون بورس آمریکا که فروش این ارز دیجیتال را به‌عنوان فروش بدون مجوز اوراق بهادار تلقی نکرد، موضع این رگولاتور درباره دارایی‌های دیجیتال بیشتر به چالش کشید.

شرکت لژیلکس (Lejilex) و اتحادیه آزادی ارزهای دیجیتال‌تگزاس (Crypto Freedom Alliance of Texas) از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به‌دلیل طبقه‌بندی تقریبا تمام معاملات ارزهای دیجیتال به‌عنوان اوراق بهادار شکایت کرده‌اند. آنها استدلال می‌کنند که رویکرد این رگولاتور فاقد شفافیت قانونی است و فشار نظارتی ناعادلانه‌ای را تحمیل می‌کند. این مورد بخشی از روند رو‌به‌رشد برای به‌چالش‌‌کشیدن حقوقی اختیارات کمیسیون بورس آمریکا بر صنعت ارزهای دیجیتال است.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

  • اینستاگرم
  • تلگرام
  • ایکس
  • لینکدین
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2636761

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها