تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :آیا راه‌اندازی مجدد شیباریوم می‌تواند باعث رالی قیمت شیبا اینو شود؟

  • کد خبر : 2603902
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
لورس :آیا راه‌اندازی مجدد شیباریوم می‌تواند باعث رالی قیمت شیبا اینو شود؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آیا راه‌اندازی مجدد شیباریوم می‌تواند باعث رالی قیمت شیبا اینو شود؟ پس از اینکه راه‌اندازی اولیه شیباریوم (Shibarium) با مشکلات فنی مواجه شد، تیم شیبا اینو (SHIB) شبکه لایه دوم خود را مجدداً در حالت خصوصی راه‌اندازی کرد. در این مطلب با بررسی دیتای آنچین و تحلیل تکنیکال قیمت شیبا اینو، چشم‌انداز آینده این میم کوین بررسی شده است.
به‌روز رسانی: پل شبکه شیباریوم به صورت کامل راه‌اندازی شد
با توجه به احتمال موفقیت‌آمیز بودن راه‌اندازی مجدد این شبکه، هولدرهای شیبا اینو تا این هفته ۱/۸ تریلیون از این توکن به ارزش ۱۴/۵ میلیون دلار را از صرافی‌ها برداشت کرده‌اند.
احساسات کلی در جامعه شیبا به طور عمده در وضعیت خنثی باقی مانده، و آدرس‌های فعال ۵۱٪ کمتر از سقف هفته گذشته بوده است.
به گزارش والکس و به نقل از beincrypto و ambcrypto، پس از اینکه راه‌اندازی اولیه شیباریوم با مشکلات فنی متعددی روبرو شده بود، حالا تیم شیبا اینو این شبکه لایه دوم را مجدداً به صورت خصوصی راه‌اندازی کرده است. قیمت شیبا در سطح ۰/۰۰۰۰۰۰۸ دلار ثابت مانده، اما اندیکاتورهای آنچین نشان می‌دهند که گاوها هر لحظه ممکن ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آیا راه‌اندازی مجدد شیباریوم می‌تواند باعث رالی قیمت شیبا اینو شود؟

پس از اینکه راه‌اندازی اولیه شیباریوم (Shibarium) با مشکلات فنی مواجه شد، تیم شیبا اینو (SHIB) شبکه لایه دوم خود را مجدداً در حالت خصوصی راه‌اندازی کرد. در این مطلب با بررسی دیتای آنچین و تحلیل تکنیکال قیمت شیبا اینو، چشم‌انداز آینده این میم کوین بررسی شده است.

به‌روز رسانی: پل شبکه شیباریوم به صورت کامل راه‌اندازی شد

با توجه به احتمال موفقیت‌آمیز بودن راه‌اندازی مجدد این شبکه، هولدرهای شیبا اینو تا این هفته ۱/۸ تریلیون از این توکن به ارزش ۱۴/۵ میلیون دلار را از صرافی‌ها برداشت کرده‌اند.
احساسات کلی در جامعه شیبا به طور عمده در وضعیت خنثی باقی مانده، و آدرس‌های فعال ۵۱٪ کمتر از سقف هفته گذشته بوده است.

بخوانید  آیا کاهش رتبه اعتباری ایالات متحده توسط فیچ می‌تواند باعث رشد قیمت بیت کوین شود؟

به گزارش والکس و به نقل از beincrypto و ambcrypto، پس از اینکه راه‌اندازی اولیه شیباریوم با مشکلات فنی متعددی روبرو شده بود، حالا تیم شیبا اینو این شبکه لایه دوم را مجدداً به صورت خصوصی راه‌اندازی کرده است. قیمت شیبا در سطح ۰/۰۰۰۰۰۰۸ دلار ثابت مانده، اما اندیکاتورهای آنچین نشان می‌دهند که گاوها هر لحظه ممکن است به بازار بازگردند.

شیبا اینو در تاریخ ۱۶ آگوست و پس از ماه‌ها تست و بررسی که میلیون‌ها تراکنش را به شبکه شیباریوم جذب کرده بود، شبکه اصلی آن، یک راه‌حل مقیاس‌پذیر لایه دوم را راه‌اندازی کرد. با این حال، هولدرهای شیبا اینو توکن‌های خود را به سرعت پس از ایجاد یک سری از مشکلات فنی، و به علت ترس از آسیب‌پذیری شبکه، به کیف پول‌های خود منتقل کرده‌اند.

موجودی شیبا در صرافی‌ها به شدت کاهش یافته است

با وجود تضمین یک طرح بیمه ۲ میلیون دلاری از سمت تیم شیباریوم، موجودی‌ شیبا اینو در کیف‌ پول‌های صرافی‌های رمزارزی به کمترین مقدار خود در طول بیش از یک سال گذشته کاهش یافته است.

بخوانید  رشد شگفت‌انگیز کاردانو در سه‌ماهه نخست 2023

داده‌های Cryptoquant نشان می‌دهند که ذخایر شیبا اینو در صرافی ها در تاریخ ۱۷ آگوست، یعنی مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی شبکه اصلی شیباریوم در ۱۶ آگوست، وارد روند نزولی جدیدی شده است. اگر این داده‌ها را در مقیاس بزرگتری بررسی کنیم، متوجه می‌شویم که ورودی شیبا به صرافی‌ها از فوریه ۲۰۲۲ تا به حال به این حد کاهش پیدا نکرده است.

ذخایر صرافی شیبا اینو
کوجودی شیبا اینو در صرافی‌ها

ذخایر صرافی، تغییرات لحظه‌ای موجودی کل توکن‌های شیبا را که سرمایه‌گذاران در کیف‌ پول‌های شناخته‌ شده صرافی‌های رمزارزی نگه می‌دارند، ردیابی می‌کند. نمودار بالا نشان می‌دهد که از لحاظ زمانی، روندهای صعودی اخیر قیمت شیبا اینو در تاریخ ۵ و ۱۲ آگوست، نسبت به کاهش‌ قابل‌توجه ذخایر صرافی آن مقدم بوده است.

از ۱۷ تا ۲۶ آگوست، هولدرهای شیبا اینو ۱/۸ تریلیون توکن SHIB به ارزش ۱۴/۵ میلیون دلار را با قیمت بازار فعلی ۰/۰۰۰۰۰۰۸ دلاری آن از صرافی‌ها برداشت کرده‌اند. این عدد بیش از ۱۰٪ از حجم معاملات متوسط شیبا اینو در طول هفته گذشته را شامل می‌شود.

بخوانید  شناخت بیت کوین – بخش هفتم: جاهای خالی

تحلیل شیبا اینو

این امر نشان می‌دهد که یک فشار عرضه دیگر پس از راه‌اندازی مجدد موفقیت‌آمیز شیباریوم می‌تواند بازی‌ را برای برای قیمت SHIB تغییر دهد، اما این تنها در حالتی‌ است که فاد (FUD) کنونی در مورد شیباریوم کاهش پیدا کند و تقاضای بازار آن افزایش یابد.

تقاضای بازار برای SHIB تا حد زیادی خنثی است

احتمالاً به دلیل آسیب‌پذیری‌های اخیر شبکه مرتبط با شیباریوم، بسیاری از حاضرین در شبکه از انجام فعالیت‌های معاملاتی در هفته‌های اخیر خودداری کرده‌اند.

نمودار زیر نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های فعال روزانه در شبکه لایه دوم شیبا اینو از تاریخ ۱۶ آگوست کاهش یافته است. تعداد این آدرس‌ها در تاریخ ۲۶ آگوست، به ۳۶۴۷ عدد رسید، و نسبت به تعداد آدرس‌های فعال ۸۲۱۴ عددی که در تاریخ ۱۶ آگوست ثبت شده، ۵۶٪ کاهش یافته است.

آدرس‌های فعال شیبا اینو
آدرس‌های فعال شیبا اینو

آدرس‌های فعال، تعداد شرکت‌کنندگانی را که تراکنش‌های اقتصادی را به صورت روزانه در یک شبکه بلاک چین انجام می‌دهند، تخمین می‌زند. وضعیت فعلی این معیار بدان معناست که تعداد سرمایه‌گذارانی که از SHIB برای تراکنش‌های خود استفاده می‌کنند، به طرز قابل‌ملاحظه‌ای کاهش یافته است. تعجبی ندارد که قیمت شیبا همچنان در بازه ۰/۰۰۰۰۰۰۸ دلاری خود در روزهای گذشته به شکل رنج معامله شده است.

بخوانید  کاربرد قطعات صنعتی همچون گاتر و گریتینگ درکجا است؟

در نتیجه، عملکرد قیمت شیبا به طرز چشمگیری به بازگشت کاربران آن به شبکه در روزهای آینده وابسته خواهد بود. ارتباط بین شکست شیباریوم و کاهش تقاضای بازار نشان‌دهنده این است که راه‌اندازی مجدد موفقیت‌آمیز شیباریوم می‌تواند برگ برنده‌ای برای قیمت شیبا باشد.

بررسی نمودار قیمت بیت کوین و ۴ ارز دیجیتال با پتانسیل رشد بالا

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو؛ احتمال حرکت قیمت به سوی ۰/۰۰۰۰۱۴ دلار

داده‌های آنچین که پیش از این مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت نشان می‌دهد که قیمت شیبا اینو احتمالاً هنگام بازگشت تقاضای بازار، ممکن است تست مجدد سطح ۰/۰۰۰۰۱۴ دلار را در برنامه‌های خود داشته باشد.

داده‌های سرمایه ورودی/خروجی در نزدیکی قیمت یا همان In/Out of Money Around Price (IOMAP) که توزیع قیمت ورودی هولدرهای فعلی شیبا اینو را نشان می‌دهد نیز این پیش‌بینی را تأیید می‌کند.

نمودار زیر نشان می‌دهد که ۳۷۰،۴۴۰ هولدر به میزان ۲۷۲/۹ تریلیون SHIB را با میانگین قیمت ۰/۰۰۰۰۱۱ دلار خریداری کرده‌اند. اگر آنها دارایی‌های خود را زودتر به فروش برسانند، ممکن است باعث یک پولبک کوتاه‌مدت شوند. با این حال، اگر تقاضای بازار همانطور که پیش‌بینی می‌شود افزایش یابد، گاوها می‌توانند به سرعت رالی قیمت را به سمت ۰/۰۰۰۰۱۴ دلار سوق دهند.

بخوانید  فاکتورهای کلیدی که باید هنگام خرید چیلر در نظر بگیرید!!
IOMAP شیبا اینو
IOMAP شیبا اینو

به عبارت دیگر، اگر ترس و نگرانی‌ها درباره شکست شیباریوم پس از راه‌اندازی مجدد آن همچنان به قوت خود باقی بماند، معامله‌گران نزولی ممکن است قیمت را وادار به عقب‌نشینی به زیر ۰/۰۰۰۰۰۶ دلار کنند. اما ۱۳۳،۵۱۰ هولدر مقدار ۴۱ تریلیون SHIB را با میانگین قیمت ۰/۰۰۰۰۰۶ دلار خریداری کرده‌اند. اگر آنها مقاومت خود را حفظ کنند، می‌توانند باعث بازگشت مجدد قیمت شوند.

با این حال، اگر این حمایت نتواند پایدار بماند، قیمت شیبا ممکن است دوباره به دنبال سطح ۰/۰۰۰۰۰۶ دلار باشد.

شیبا از کف‌های ماه دسامبر خود دفاع می‌کند – این وضعیت تا چه زمانی می‌تواند پایدار بماند؟

سقوط ماه آگوست قیمت شیبا، در کف‌های ایجاد شده در ماه دسامبر ۲۰۲۲ متوقف شد.
خریداران کنترل بازار را به دست آورده‌اند، اما ریکاوری کامل قیمت هنوز در هاله‌ای از ابهام است.

گاوهای شیبا اینو برای دفاع از کف ماه دسامبر خود به قیمت ۰/۰۰۰۰۰۷۷۹ دلار به بازی بازگشتند و سقوط ماه آگوست را متوقف کردند. اما بیت‌ کوین هنوز نشانه‌هایی از بازیابی خسارات ماه آگوست خود نشان نداده بود، که می‌تواند معادلات را برای ریکاوری شیبا هم پیچیده کند.

بخوانید  آیا استخراج بیت کوین با انرژی خورشیدی توجیه اقتصادی دارد؟

چه چیزی در انتظار شیبا است؟

نمودار روزانه SHIB/USDT
نمودار روزانه SHIB/USDT

شیبا در نیمه اول ماه آگوست حدود ۴۰٪ رشد کرد، و برای بازگشت به سطوح ماه آوریل در قیمت ۰/۰۰۰۰۱۱ دلار آماده می‌شد. اما در نیمه دوم این ماه، سقوط شارپ بازار تمامی تلاش‌های شیبا را نقش بر آب کرد.

با این حال، این سقوط قیمت در تلاقی سطح کف ماه دسامبر به نرخ ۰/۰۰۰۰۷۷۹ دلار و منطقه مقاومتی قبلی در بین ۰/۰۰۰۰۷۸۵ دلار تا ۰/۰۰۰۰۸۲۴ دلار (ناحیه سفید) تا حدی کاهش یافت.

شاخص قدرت نسبی (RSI) در نیمه دوم ماه آگوست به زیر میانه ۵۰ خود کاهش پیدا کرد، که نشان از کاهش فشار خرید دارد. علاوه بر این، شاخص میزان حجم جریان پول (CMF) نیز زیر سطح صفر قرار گرفت، که نمایانگر جریان سرمایه ورودی عظیمی در همان دوره بود.

اگر بیت‌ کوین در روزها یا هفته‌های آتی ضررهای بیشتری را ثبت کند، شیبا نیز ممکن است حمایت خود در ۰/۰۰۰۰۷۸۵ دلار تا ۰/۰۰۰۰۸۲۴ دلار را از دست بدهد. در صورت ادامه‌دار بودن این روند کاهشی، حمایت‌های بعدی ۰/۰۰۰۰۷۵۰ دلار و ۰/۰۰۰۰۶۹۸ دلار هستند.

بخوانید  معرفی ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار ازنظر رشد قیمت در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۳

از سوی دیگر، گاوها باید موانع موجود از یک روند صعودی باطل شده در محدوده ۰/۰۰۰۰۸۴۶ دلار تا ۰/۰۰۰۰۹۴۸ دلار و بازه سقف ماه می در ۰/۰۰۰۰۹۰۳ دلار را نیز پاکسازی کنند.

خریداران به برتری رسیده‌اند؟

نمودار Coinalyze برای شیبا اینو
نمودار یک ساعته قیمت شیبا اینو

با توجه به داده‌های Coinalyze، شاخص CVD (دلتای حجم تجمعی) از تاریخ ۱۸ آگوست تا به امروز به طور پیوسته افزایش یافته است. این امر نشان می‌دهد که گاوها پس از کاهش قیمت شیبا به کف ماه دسامبر، برتری قابل‌توجهی کسب کرده‌اند.

جالب است که نرخ سود باز نیز در تاریخ‌ ۱۹ تا ۲۲ آگوست سقف‌های پایین‌تری را ایجاد کرده‌، که به معنای تقاضای ضعیف است. این نرخ از تاریخ ۲۳ آگوست بهبود پیدا کرد اما در تاریخ ۲۵ آگوست دوباره کاهش یافت. وجود نوسانات در نرخ سود باز، منجر به احیای قطعی شیبا نخواهد شد.

معامله‌گران باید حرکات بیت‌ کوین را دنبال کنند، چرا که ممکن است مجبور شوند در صورت شکست حمایت فعلی، از پوزیشن‌های لانگ خود خارج شوند.

بخوانید  اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۱۶ شهریور ۱۴۰۲)

بیشتر بخوایند: آیا اصلاح بیت کوین به پایان رسیده است؟ چه اخبار مهمی در راه است؟ برچسب هاشیبا

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها