تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :آیا رشد استیکینگ کاردانو می‌تواند منجر به افزایش قیمت ADA شود؟

  • کد خبر : 2604309
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
لورس :آیا رشد استیکینگ کاردانو می‌تواند منجر به افزایش قیمت ADA شود؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۴ دقیقهراه‌حل‌های مقیاس‌پذیری لایه ۲ اتریوم مانند بیس (Base) و اپتیمیسم (OP) اخیراً توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده‌اند. با این حال، پلتفرم لایه یک کاردانو (ADA) هیچ نشانه‌ای از کاهش فعالیت را نشان نمی‌دهد.
در این مطلب رمزارز نیوز توضیح داده شده است که چگونه افزایش اخیر در استیکینگ کاردانو ممکن است در هفته‌های آینده به ایجاد روند صعودی در قیمت این ارز منجر شود.
از ابتدای ماه آگوست، استیکینگ کاردانو نسبت به قبل ثابت باقی مانده بود، اما این روند در تاریخ ۲۸ آگوست تغییر کرد. با کاهش ۴۳ درصدی قیمت در سال ۲۰۲۳، بیشتر دارندگان فعلی کاردانو با سطوح بی‌سابقه‌ای از ضررهای تحقق‌نیافته روبه‌رو هستند. داده‌های آنچین نشان می‌دهند که دارندگان کاردانو در حال حاضر به دنبال فرصت‌های استیکینگ برای بازدهی درآمد هستند.
نمودار زیر نشان می‌دهد که عرضه کاردانو در پروتکل‌های مختلف دیفای به طرز قابل توجهی افزایش یافته است. به‌طور خاص، در پنج روز معاملاتی بین ۲۴ و ۲۹ آگوست، دارندگان کاردانو ۱۱۷ میلیون کوین دیگر (۰٫۵۳ درصد از کل عرضه در گردش) را در قراردادهای هوشمند قفل کردند که با قیمت فعل..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری لایه ۲ اتریوم مانند بیس (Base) و اپتیمیسم (OP) اخیراً توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده‌اند. با این حال، پلتفرم لایه یک کاردانو (ADA) هیچ نشانه‌ای از کاهش فعالیت را نشان نمی‌دهد.

در این مطلب رمزارز نیوز توضیح داده شده است که چگونه افزایش اخیر در استیکینگ کاردانو ممکن است در هفته‌های آینده به ایجاد روند صعودی در قیمت این ارز منجر شود.

از ابتدای ماه آگوست، استیکینگ کاردانو نسبت به قبل ثابت باقی مانده بود، اما این روند در تاریخ ۲۸ آگوست تغییر کرد. با کاهش ۴۳ درصدی قیمت در سال ۲۰۲۳، بیشتر دارندگان فعلی کاردانو با سطوح بی‌سابقه‌ای از ضررهای تحقق‌نیافته روبه‌رو هستند. داده‌های آنچین نشان می‌دهند که دارندگان کاردانو در حال حاضر به دنبال فرصت‌های استیکینگ برای بازدهی درآمد هستند.

نمودار زیر نشان می‌دهد که عرضه کاردانو در پروتکل‌های مختلف دیفای به طرز قابل توجهی افزایش یافته است. به‌طور خاص، در پنج روز معاملاتی بین ۲۴ و ۲۹ آگوست، دارندگان کاردانو ۱۱۷ میلیون کوین دیگر (۰٫۵۳ درصد از کل عرضه در گردش) را در قراردادهای هوشمند قفل کردند که با قیمت فعلی کاردانو (۰٫۲۶ دلار)، ارزش کوین‌هایی که به تازگی استیک شده‌اند تقریباً به ۳۰٫۶ میلیون دلار می‌رسد.cardano-staking-will-price-react

بخوانید  کاربرد و امکانات کانکس 6 متری

شاخص Total Staked تغییرات لحظه‌ای در فعالیت‌های استیکینگ را با تخمین درصدی از عرضه موجودی که در حال حاضر در قراردادهای هوشمند قفل شده‌اند، ارزیابی می‌کند.

افزایش در مقدار استیکینگ معمولاً به این معنی است که تعداد قابل توجهی از توکن‌ها به طور موقت از عرضه در بازار حذف می‌شوند. این امر می‌تواند باعث افزایش تقاضا در بازار و در نتیجه افزایش قیمت شود.

افزایش قابل توجه در استیکینگ در زمانی که قیمت دارایی در حال افزایش است، همان‌طور که در بالا مشاهده می‌شود، نشان می‌دهد که دارندگان کاردانو قصد دارند به جای فروش، در آینده سودهای قابل توجهی را هدف قرار دهند.

از این رو، گاوها می‌توانند از این کاهش موقت در عرضه کاردانو برای ایجاد یک فرصت، جهت بازگشت قیمت به بالای ۰٫۳۰ دلار استفاده کنند.

علاوه بر این، نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) که وضعیت خالص مالی دارندگان کاردانو را نمایش می‌دهد، این موضوع را تأیید می‌کند. همان‌طور که در نمودار MVRV زیر نشان داده شده است، اکثر سرمایه‌گذارانی که کاردانو را در ۳۰ روز گذشته خریداری کرده‌اند، در صورت فروش هم‌اکنون می‌توانند تا ۱۱ درصد زیان را ثبت کنند.cardano-staking-will-price-react

بخوانید  ۲ خبر خوب برای طرفداران شیبا اینو!

روندهای تاریخی حاکی از آن است که سرمایه‌گذاران فعلی احتمالاً تا زمانی که ضرر ۱۱ درصدی خود را به سود ۵ درصدی در محدوده قیمتی ۰٫۳۰ دلار تبدیل نکنند، به این روند ادامه خواهند داد.

به طور خلاصه، با توجه به اینکه کاردانو در حال حاضر در محدوده ۰٫۲۶ دلار قرار دارد، اگر دارندگان این ارز به حذف کاردانو از معاملات به منظور استیکینگ اقدام کنند، این مورد می‌تواند باعث افزایش دو رقمی در قیمت شود.

شاخص‌های تحلیل‌شده در بالا نشان می‌دهند که افزایش در استیک کاردانو، می‌تواند باعث افزایش قیمت به سمت ۰٫۳۰ دلار شود.

شاخص In/Out Of Money Around Price یا به اختصار IOMAP که توزیع یک ارز دیجیتال در سطوح مختلف قیمت و میانگین هزینه خرید توکن‌ها را برای هر آدرس مشخص می‌کند، نیز این پیش‌بینی را تأیید می‌کند.

به هر حال، موارد ذکر شده نشان می‌دهند که قیمت کاردانو ابتدا با مقاومتی در محدوده ۰٫۲۸ دلار روبرو خواهد شد. همان‌طور که در زیر نشان داده شده است، ۳۹,۷۲۰ آدرس ۲ میلیارد کاردانو را با میانگین قیمت ۰٫۲۸ دلار خریداری کرده‌اند.

بخوانید  بررسی نمودار قیمت بیت کوین و ۴ ارز دیجیتال با پتانسیل رشد بالا

اگر آنها اقدام به سیو سودهای خود کنند، این امر می‌تواند منجر به بازگشت نزولی قیمت شود. اما اگر گاوها (خریداران) بتوانند از این مقاومت عبور کنند، قیمت کاردانو ممکن است به سرعت ۰٫۳۰ دلار را پس بگیرد.cardano-staking-will-price-react

با این حال، خرس‌ها می‌توانند این پیش‌بینی خوش‌بینانه برای قیمت کاردانو را در صورتی که قیمت را به زیر ۰٫۲۵ دلار کاهش دهند، باطل کنند. با این حال، ۷۰۰۰۰ آدرس، ۵۱۵٫۵ میلیون کاردانو را با حداقل قیمت ۰٫۲۵ دلار خریداری کرده بودند. اگر دارندگان کاردانو دارایی‌های خود را نگه دارند، این سطح حمایت می‌تواند برای خرس‌ها بسیار قوی باشد.

اگر چه که بعید است این سطح حمایت تضعیف شود، اما قیمت کاردانو در نهایت ممکن است برای اولین بار در سال ۲۰۲۳ به زیر ۰٫۲۳ دلار کاهش یابد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته آیا رشد استیکینگ کاردانو می‌تواند منجر به افزایش قیمت ADA شود؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

بخوانید  پیش بینی قیمت و آینده ارز دیجیتال پولکادات تا سال 2030
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2604309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها