تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :آیا رکورد تاریخی بیت کوین شکسته می‌شود؟ بررسی نظر یک تحلیلگر مطرح

  • کد خبر : 2637029
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
لورس :آیا رکورد تاریخی بیت کوین شکسته می‌شود؟ بررسی نظر یک تحلیلگر مطرح
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال در روزهای باعث شده است که معامله‌گران به سقف تاریخی بیت کوین چشم بدوزند. بیت کوین در شب گذشته از مرز ۶۴٬۰۰۰ دلار عبور کرد و نه تنها با اصلاح شدیدی مواجه نشد، بلکه توانست موقعیت خود در بالای ۶۰٬۰۰۰ دلار را حفظ کند.
خلاصهٔ خبر حجم ورود سرمایه بازار ارزهای دیجیتال و صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین بسیاری از تحلیلگران را به این نتیجه رسانده که رالی BTC با سقوط جدیدی مواجه نمی‌شود. با این حال، معامله‌گران باید حمایت‌ها و مقاومت‌های مهم بیت کوین را برای بررسی روند آن در نظر داشته باشند. به گزارش دیلی‌هادل، تحلیلگری به اسم دون‌آلت (DonAlt) به ۵۱۶٬۰۰۰ دنبال‌کننده خود در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) گفت که بیت کوین قبل از رسیدن به سقف تاریخی جدید باید به طور کامل از یک مقاومت مهم عبور کند. او سپس ادامه داد:
اگر بیت کوین به طور کامل از خط مقاومت قرمز رنگ در تصویر زیر عبور کند، می‌تواند به رکورد جدیدی برسد. با این حال بازار ارزهای دیجیتال در شرایط خیلی حساسی قرار دارد و معامله‌گران باید با احتیاط دست به خرید بزنند. با جریان ورود سرمایه فعلی، با..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال در روزهای باعث شده است که معامله‌گران به سقف تاریخی بیت کوین چشم بدوزند. بیت کوین در شب گذشته از مرز ۶۴٬۰۰۰ دلار عبور کرد و نه تنها با اصلاح شدیدی مواجه نشد، بلکه توانست موقعیت خود در بالای ۶۰٬۰۰۰ دلار را حفظ کند.

خلاصهٔ خبر

  • حجم ورود سرمایه بازار ارزهای دیجیتال و صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین بسیاری از تحلیلگران را به این نتیجه رسانده که رالی BTC با سقوط جدیدی مواجه نمی‌شود.
  • با این حال، معامله‌گران باید حمایت‌ها و مقاومت‌های مهم بیت کوین را برای بررسی روند آن در نظر داشته باشند.

به گزارش دیلی‌هادل، تحلیلگری به اسم دون‌آلت (DonAlt) به ۵۱۶٬۰۰۰ دنبال‌کننده خود در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) گفت که بیت کوین قبل از رسیدن به سقف تاریخی جدید باید به طور کامل از یک مقاومت مهم عبور کند. او سپس ادامه داد:

اگر بیت کوین به طور کامل از خط مقاومت قرمز رنگ در تصویر زیر عبور کند، می‌تواند به رکورد جدیدی برسد. با این حال بازار ارزهای دیجیتال در شرایط خیلی حساسی قرار دارد و معامله‌گران باید با احتیاط دست به خرید بزنند. با جریان ورود سرمایه فعلی، بازار به سختی می‌تواند نزولی شود و به نظرم کم و بیش صعودی خواهد بود. با این حال، من فکر می‌کنم سطح ۶۰٬۰۰۰ دلار اولین محدوده‌ای است که کمی ریسک دارد.

نمودار قیمت بیت کوین

با این حال دون‌آلت خاطرنشان کرد که اگر روند بیت کوین با تغییر ناگهانی و شدیدی مواجه شود، نظر او تغییر می‌کند. این تحلیلگر ادامه داد:

به نظر من روند بیت کوین تا زمانی که قیمت آن در بالای مرز ۵۲٬۰۰۰ دلار باشد، صعودی است. در این صورت هر اصلاحی می‌تواند یک فرصت خرید جدید باشد.

شایان ذکر است که قیمت بیت کوین در شب گذشته تا محدوده ۶۴٬۰۰۰ دلار رشد کرد و سپس، دوباره به محدوده ۶۱٬۰۰۰ دلار رسید. در این مدت حدود ۷۰۰ میلیون دلار معامله لیکویید شد که اکثر آن معامله شورت (فروش) بود. شایان ذکر است که بیت کوین در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۹ آبان ۱۴۰۰) به سقف تاریخی خود در محدوده ۶۹٬۰۴۴ دلار رسیده بود اما خیلی سریع، وارد روند نزولی قابل‌توجهی شد و تا محدوده ۱۶٬۰۰۰ دلار کاهش یافت.

بسیاری از تحلیلگران باور دارند که رالی بیت کوین به خاطر افزایش تقاضای ETF اسپات آن به وجود آمده است. حجم معاملات دَه ETF اسپات بیت کوین در ۲۸ فوریه (۹ اسفند) هم به رکورد جدید ۷.۶۹ میلیارد دلار رسید و از رکورد ۴.۸۸ میلیارد دلاری قبلی آن پیشی گرفت. صندوق IBIT شرکت بلک راک (BlackRock)، صندوق GBTC شرکت گری‌اسکیل (Grayscale) و صندوق FBTC شرکت فیدلیتی (Fidelity) به ترتیب با ۳.۲ میلیارد دلار، ۱.۸ میلیارد دلار و ۱.۴۲ میلیارد دلار حجم معامله بیشترین حجم معامله را داشتند.

آیا رکورد تاریخی بیت کوین شکسته می‌شود؟ بررسی نظر یک تحلیلگر مطرح
حجم معاملات ETFهای اسپات بیت کوین

نوشته آیا رکورد تاریخی بیت کوین شکسته می‌شود؟ بررسی نظر یک تحلیلگر مطرح اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2637029

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها