تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :آیا ریپل (XRP) در آستانه شکست قیمت است؟ 

  • کد خبر : 2603687
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
لورس :آیا ریپل (XRP) در آستانه شکست قیمت است؟ 
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آیا ریپل (XRP) در آستانه شکست قیمت است؟ به گزارش زوم ارز، قیمت ریپل (XRP) به دلیل تلاش برای جبران ضررهای ناشی از رکود بازار کریپتو در ۱۷ آگوست، زیر ۰.۵۵ دلار باقی مانده است. یک شاخص حیاتی روی زنجیره، حرکت نزولی غالب را به عنوان عامل اصلی مانع از شکست قیمت XRP برجسته می کند.
قیمت ریپل سطح مقاومت ۰.۵۵ دلاری را رد کرد، زیرا خرس‌ها تلاش برای بازگشت اولیه را پس زدند. اما با وجود مشکلات اخیر قیمت، شاخص های کلیدی زنجیره ای نشان می دهد که فعالیت شبکه XRP ثابت مانده است.
در میان بادهای نزولی، XRP در حال حاضر کمتر از ارزش گذاری شده است طبق داده‌های زنجیره‌ای، احساسات نزولی حاکم در بازار ارزهای دیجیتال یکی از محرک‌های کلیدی برای جلوگیری از شکست قیمت XRP است. نسبت ارزش شبکه به حجم تراکنش (NVT) Santiment، فعالیت تراکنش‌های اساسی در شبکه بلاک چین را نسبت به عملکرد قیمت اخیر ارزیابی می‌کند.
همانطور که در زیر نشان داده شده است، نسبت XRP NVT به میزان خیره کننده ۳۴۰% از ۵۱.۶۶ به ۲۲۶ بین ۱۸ تا ۲۴ آگوست افزایش یافته است.
Ripple (XRP) Breakout قیمت | نسبت NVT، آگوست ۲۰۲۳، منبع: Santiment به طور خلاصه،..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آیا ریپل (XRP) در آستانه شکست قیمت است؟

به گزارش زوم ارز، قیمت ریپل (XRP) به دلیل تلاش برای جبران ضررهای ناشی از رکود بازار کریپتو در ۱۷ آگوست، زیر ۰.۵۵ دلار باقی مانده است. یک شاخص حیاتی روی زنجیره، حرکت نزولی غالب را به عنوان عامل اصلی مانع از شکست قیمت XRP برجسته می کند.

قیمت ریپل سطح مقاومت ۰.۵۵ دلاری را رد کرد، زیرا خرس‌ها تلاش برای بازگشت اولیه را پس زدند. اما با وجود مشکلات اخیر قیمت، شاخص های کلیدی زنجیره ای نشان می دهد که فعالیت شبکه XRP ثابت مانده است.

در میان بادهای نزولی، XRP در حال حاضر کمتر از ارزش گذاری شده است

طبق داده‌های زنجیره‌ای، احساسات نزولی حاکم در بازار ارزهای دیجیتال یکی از محرک‌های کلیدی برای جلوگیری از شکست قیمت XRP است. نسبت ارزش شبکه به حجم تراکنش (NVT) Santiment، فعالیت تراکنش‌های اساسی در شبکه بلاک چین را نسبت به عملکرد قیمت اخیر ارزیابی می‌کند.

بخوانید  بخش سوم متن پرسش و پاسخ در مصاحبه با رسول دانیال زاده کارآفرین برتر حوزه فولاد

همانطور که در زیر نشان داده شده است، نسبت XRP NVT به میزان خیره کننده ۳۴۰% از ۵۱.۶۶ به ۲۲۶ بین ۱۸ تا ۲۴ آگوست افزایش یافته است.

آیا ریپل (XRP) در آستانه شکست قیمت است؟ - شاخص کلیدی سود 20٪ را پیش بینی می کند Ripple (XRP) Breakout قیمت | نسبت NVT، آگوست ۲۰۲۳، منبع: Santiment

به طور خلاصه، هنگامی که نسبت NVT افزایش می‌یابد، همانطور که در بالا مشاهده شد، نشان‌دهنده رشد ثابت در فعالیت اقتصادی زمینه‌ای نسبت به روند نزولی قیمت است. به طور منطقی، این نشان می دهد که عوامل خارجی مانند حدس و گمان بازار نزولی در حال حاضر مسئول کاهش قیمت XRP هستند.

وضعیت کمتر ارزش‌گذاری‌شده کنونی XRP، آن را در موقعیتی عالی قرار می‌دهد تا زمانی که احساسات بازار صعودی شد، سود قابل توجهی کسب کند.

سرمایه‌گذاران بلندمدت برای یک نوسان حرکتی منتظرند

با قیمت‌های پایین فعلی که اکنون نامطلوب به نظر می‌رسند، بسیاری از شرکای بلندمدت ریپل و سرمایه‌گذاران استراتژیک اکنون HODLing هستند.

به طور مشخص، پس از یک ضربه محسوس در طی سقوط بازار هفته گذشته، XRP میانگین سن سکه به ۳۴.۳۳ کاهش یافته بود. اما از ۲۴ آگوست، اکنون به ۳۸.۳۰ بازگشته است که نشان دهنده افزایش ۱۰ درصدی است.

بخوانید  پیش‌بینی حرکت بعدی بیت کوین توسط تحلیلگران؛ بهترین سطح قیمت برای خرید کجاست؟

آیا ریپل (XRP) در آستانه شکست قیمت است؟ - شاخص کلیدی سود 20٪ را پیش بینی می کند Ripple (XRP) Breakout قیمت | میانگین سن سکه | آگوست ۲۰۲۳، منبع: Santiment

داده‌های میانگین سن سکه معیاری حیاتی از احساسات کلی در میان سرمایه‌گذاران بلندمدت است. با تخمین میانگین تعداد روزهایی که سکه‌های در گردش از آدرس کیف پول فعلی‌شان جابه‌جا شده‌اند، به دست می‌آید.

روند صعودی ۱۰% در XRP میانگین سن سکه نشان می‌دهد که بسیاری از دارندگان XRP به طور فزاینده‌ای تمایلی به فروش با قیمت‌های فعلی ندارند. اگر آنها HODLing را برای یک معامله بهتر حفظ کنند، کاهش فشار فروش می تواند باعث شکست قابل توجه قیمت XRP شود.

پیش‌بینی قیمت XRP: بازگشت احتمالی ۲۰%

اگر فعالیت معاملاتی تشدید شود و سرمایه‌گذاران بلندمدت به HODL ادامه دهند، قیمت XRP 20% افزایش می‌یابد. نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) که وضعیت خالص مالی دارندگان فعلی را می سنجد، این پیش بینی را تأیید می کند.

با قیمت‌هایی که در حال حاضر روی ۰.۵۲ دلار است، اکثر سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال که XRP را در ماه گذشته خریداری کرده‌اند، اگر امروز بفروشند، ۱۵.۷۰ درصد ضرر خواهند داشت.

بخوانید  سایت اسکم چیست؟ آشنایی با انواع سایت‌های اسکم و نحوه کار آن‌ها

الگوهای تاریخی نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران XRP می‌توانند حدود ۵ درصد سود را حفظ کنند. اما اگر آنها موقعیت های خود را قبل از شکستن ببندند، XRP می تواند با مقاومت قابل توجهی در قلمرو ۰.۶۰ دلاری روبرو شود.

آیا ریپل (XRP) در آستانه شکست قیمت است؟ - شاخص کلیدی سود 20٪ را پیش بینی می کند پیش‌بینی قیمت ریپل (XRP) – نسبت MVRV. آگوست ۲۰۲۳. منبع: Santiment

برعکس، اگر قیمت XRP به زیر ۰.۴۵ دلار کاهش یابد، خرس‌ها می‌توانند کنترل خود را حفظ کنند. همانطور که در آخرین سقوط قیمت در ۱۷ آگوست مشاهده شد، بسیاری از سرمایه گذاران تمایلی به ثبت سود بیش از ۲۵ درصد نداشتند. از این رو، آنها می توانند ضرر خود را کاهش دهند و فروش خود را در محدوده ۰.۴۸ دلار متوقف کنند.

اما اگر این سطح پشتیبانی نمی تواند حفظ شود، XRP می تواند به زیر ۰.۴۰ دلار برگردد.

منبع: beincrypto.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها