تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
1

لورس :آیا سخنگوی تتر توطئه بزرگ را تأیید کرد؟

  • کد خبر : 2618544
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۱۸
لورس :آیا سخنگوی تتر توطئه بزرگ را تأیید کرد؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آیا سخنگوی تتر توطئه بزرگ را تأیید کرد؟ به گزارش زوم ارز، نظرات اخیر یکی از سخنگویان تتر، جنجال ها و گمانه زنی ها را پیرامون فعالیت های مالی این شرکت، به ویژه در مورد شیوه های وام دهی آن، دوباره برانگیخته است.
به نظر می‌رسد این نظرات تئوری‌های توطئه طولانی‌مدت در مورد صادرکننده استیبل کوین را تأیید می‌کند.
ادعاهای ناپایدار یک مقاله اخیر وال استریت ژورنال توسط جاناتان ویل به آخرین به روز رسانی مالی سه ماهه تتر می پردازد و علیرغم اظهارات قبلی این شرکت مبنی بر کاهش چنین اقداماتی، افزایش قابل توجه وام ها را نشان می دهد. گزارش شده است که ناشر ارز دیجیتال وام دادن به استیبل کوین های خود را از سر گرفت و تا ۳۰ ژوئن ۵.۵ میلیارد دلار وام را فاش کرد که نسبت به ۵.۳ میلیارد دلار در سه ماهه قبل افزایش یافته است.
الکس ولش، که به عنوان سخنگوی هلدینگ تتر شناخته می‌شود، مشارکت مجدد شرکت در وام‌دهی را تایید کرد، که نشان‌دهنده تغییری نسبت به اعلام دسامبر ۲۰۲۲ آن بود که وام‌های تضمین شده خود را در طول سال ۲۰۲۳ حذف می‌کند. کاهش قابل توجه نقدینگی مشتریان ما یا نیاز آنها به فروش وثیقه خود با قیمت‌های بالقو..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آیا سخنگوی تتر توطئه بزرگ را تأیید کرد؟

به گزارش زوم ارز، نظرات اخیر یکی از سخنگویان تتر، جنجال ها و گمانه زنی ها را پیرامون فعالیت های مالی این شرکت، به ویژه در مورد شیوه های وام دهی آن، دوباره برانگیخته است.

به نظر می‌رسد این نظرات تئوری‌های توطئه طولانی‌مدت در مورد صادرکننده استیبل کوین را تأیید می‌کند.

ادعاهای ناپایدار

یک مقاله اخیر وال استریت ژورنال توسط جاناتان ویل به آخرین به روز رسانی مالی سه ماهه تتر می پردازد و علیرغم اظهارات قبلی این شرکت مبنی بر کاهش چنین اقداماتی، افزایش قابل توجه وام ها را نشان می دهد. گزارش شده است که ناشر ارز دیجیتال وام دادن به استیبل کوین های خود را از سر گرفت و تا ۳۰ ژوئن ۵.۵ میلیارد دلار وام را فاش کرد که نسبت به ۵.۳ میلیارد دلار در سه ماهه قبل افزایش یافته است.

بخوانید  راهنمای خرید پمپ آب خانگی در خشکسالی و کم شدن فشار آب

الکس ولش، که به عنوان سخنگوی هلدینگ تتر شناخته می‌شود، مشارکت مجدد شرکت در وام‌دهی را تایید کرد، که نشان‌دهنده تغییری نسبت به اعلام دسامبر ۲۰۲۲ آن بود که وام‌های تضمین شده خود را در طول سال ۲۰۲۳ حذف می‌کند. کاهش قابل توجه نقدینگی مشتریان ما یا نیاز آنها به فروش وثیقه خود با قیمت‌های بالقوه نامطلوب، که نشان‌دهنده یک موضع محافظتی در قبال وام گیرندگان و اکوسیستم رمزنگاری گسترده‌تر است.

وام‌گیرندگان Tether، عمدتاً سرمایه‌گذاران اصلی ارزهای دیجیتال، از این وام‌ها برای تأمین مالی در برابر وثیقه کریپتو خود استفاده می‌کنند، که به طور بالقوه اثرات بازار را کاهش می‌دهند، مانند کاهش قیمت دارایی به دلیل انحلال اجباری.

پاسخ تتر

در پاسخ به مقاله WSJ، مدیر ارشد فناوری تتر، پائولو آردوینو، به X (توئیتر سابق) این ادعاها را رد کرد و اظهار داشت که شخصی که به عنوان سخنگوی از آن نام برده می شود برای Tether کار نمی کند و WSJ و Bloomberg را به تبلیغ متهم کرد. اطلاعات تایید نشده و مغرضانه بودن علیه صادرکننده اصلی استیبل کوین.

بخوانید  SingularityNET: مصاحبه با پروژه هوش مصنوعی مربوط به کریپتو

Ardoino بر ثبات مالی Tether تاکید کرد و به ذخایر مازاد بیش از ۳.۳ میلیارد دلار و سود در مسیر ۴ میلیارد دلار در سال اشاره کرد.

او تعهد شرکت به کاهش قرار گرفتن در معرض وام‌های تضمین شده را تکرار کرد و اقدامات تتر را با سایر نهادهایی که به گفته او حرکت‌های مسئولانه‌ای انجام نداده‌اند، مقایسه کرد.

منبع: u امروز

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2618544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها