تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :آیا شیبا توان رسیدن به اوج تاریخی خود را خواهد داشت؟

  • کد خبر : 2603427
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
لورس :آیا شیبا توان رسیدن به اوج تاریخی خود را خواهد داشت؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: < 1 دقیقهرمزارز شیبا اینو (SHIB) در تاریخ 28 اکتبر 2021 به بالاترین قیمت 0.00008616 دلاری خود به همراه ارزش بازار بی‌سابقه 42.25 میلیارد دلاری در همان تاریخ رسید. توزیع اولیه شیبا اینو شامل 1 کوادریلیون توکن بوده، که 50 درصد آن در استخر نقدینگی یونی سواپ قفل شد. 50 درصد دیگر به آدرس ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار اتریوم ارسال گشت، که بعداً بخشی از آن سوزانده شد. این نکته قابل توجه است که، حدود 410 تریلیون شیبا اینو از زمان آغاز به کار این میم کوین سوزانده شده است. در زمان نگارش این خبر، شیبا اینو در قیمت 0.00000808 دلار معامله می‌شود. بد نیست بدانید، قیمت فعلی شیبا اینو 906 درصد کمتر از بالاترین قیمت تاریخی خود است. توجه به این نکته مهم است که هیچ تضمینی وجود ندارد که قیمت به ارزش بازار بالای 42.25 میلیارد دلاری خود بازگردد. دستیابی به این نقطه عطف به توسعه بیشتر، اخبار، احساسات و تقاضا برای اکوسیستم شیبا اینو بستگی دارد. شیباریوم، شبکه لایه 2 شیبا اینو، تأثیر قابل توجهی بر قیمت آن داشت. نوسانات قیمت در انتظار راه‌اندازی شیباریوم رخ داد و به دنبال آن، قیمت شیبا اینو کاهش ی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رمزارز شیبا اینو (SHIB) در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۲۱ به بالاترین قیمت ۰٫۰۰۰۰۸۶۱۶ دلاری خود به همراه ارزش بازار بی‌سابقه ۴۲٫۲۵ میلیارد دلاری در همان تاریخ رسید.

توزیع اولیه شیبا اینو شامل ۱ کوادریلیون توکن بوده، که ۵۰ درصد آن در استخر نقدینگی یونی سواپ قفل شد. ۵۰ درصد دیگر به آدرس ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار اتریوم ارسال گشت، که بعداً بخشی از آن سوزانده شد. این نکته قابل توجه است که، حدود ۴۱۰ تریلیون شیبا اینو از زمان آغاز به کار این میم کوین سوزانده شده است.

در زمان نگارش این خبر، شیبا اینو در قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۸۰۸ دلار معامله می‌شود. بد نیست بدانید، قیمت فعلی شیبا اینو ۹۰۶ درصد کمتر از بالاترین قیمت تاریخی خود است.

توجه به این نکته مهم است که هیچ تضمینی وجود ندارد که قیمت به ارزش بازار بالای ۴۲٫۲۵ میلیارد دلاری خود بازگردد. دستیابی به این نقطه عطف به توسعه بیشتر، اخبار، احساسات و تقاضا برای اکوسیستم شیبا اینو بستگی دارد.

بخوانید  استیبل کوین جدید صرافی بایننس جایگزین BUSD شد! برای تبدیل چه کنیم؟

شیباریوم، شبکه لایه ۲ شیبا اینو، تأثیر قابل توجهی بر قیمت آن داشت. نوسانات قیمت در انتظار راه‌اندازی شیباریوم رخ داد و به دنبال آن، قیمت شیبا اینو کاهش یافت.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته آیا شیبا توان رسیدن به اوج تاریخی خود را خواهد داشت؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها